SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Quoi: achterste startvak. Vanaf 1.30 dacht ik gezien te hebben.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik weet alleen dat ik in het groene vak moet zijn, niet welke startgolf.
Golf 1 dus
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Succes en veel plezier vandaag Bruggenlopers![]()
Ik heb al een paar dagen niet gelopen, lichaam gaf een signaal af dat het wellicht een beetje veel werd allemaal, dus sinds woensdag niet meer gelopen. Ik krijg last van afkickverschijnselen![]()
Morgenavond weer voorzichtig een stukje hobbelen..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hoe gaat het bij jou dan? Moet best een life-changing ding zijn, daar gaan wonenquote:
Wachten tot je een signaal krijgt dat je benen er weer zin in hebbenquote:Op zondag 13 december 2015 12:04 schreef Guard het volgende:
Succes en veel plezier vandaag Bruggenlopers![]()
Ik heb al een paar dagen niet gelopen, lichaam gaf een signaal af dat het wellicht een beetje veel werd allemaal, dus sinds woensdag niet meer gelopen. Ik krijg last van afkickverschijnselen![]()
Morgenavond weer voorzichtig een stukje hobbelen..
Bij mij is het 9 dagen geledenEn ik heb zin en energie!
![]()
2. Rood is 1quote:Op zondag 13 december 2015 12:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet alleen dat ik in het groene vak moet zijn, niet welke startgolf.
Golf 1 dusSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja ik begrijp inmiddels ook dat er niet en startvakken en startgolven zijn.quote:![]()
Hihihiquote:Op zondag 13 december 2015 12:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik begrijp inmiddels ook dat er niet en startvakken en startgolven zijn.![]()
ze doen t elk jaar anders dus dat je t niet wist ligt niet aan jou.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ah, op de brief staat trouwens 15:30, dus dat is ook lekker tegenstrijdig. Ik hou wel gewoon het groene vak aan.quote:Op zondag 13 december 2015 12:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hihihize doen t elk jaar anders dus dat je t niet wist ligt niet aan jou.
Ja, das de eerste startgolf maar daarna gaan dus groen en blauw nog. Lekker warrig. T is ook niet zo dat like2run nooit eerder een loop heeft georganiseerdquote:Op zondag 13 december 2015 12:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah, op de brief staat trouwens 15:30, dus dat is ook lekker tegenstrijdig. Ik hou wel gewoon het groene vak aan.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
4Mijl was een stuk duidelijker in ieder gevalquote:Op zondag 13 december 2015 12:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, das de eerste startgolf maar daarna gaan dus groen en blauw nog. Lekker warrig. T is ook niet zo dat like2run nooit eerder een loop heeft georganiseerd
![]()
1e startgolf (rood) 15:30 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staan
2e startgolf (groen) 15:40 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staan
3e startgolf (blauw) 15:50 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staan
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2015 12:46:03 ]![]()
Weet jij welke opgegeven eindtijdem bij vak rood en groen horen? Ik weet alleen dat blauw vanaf 1.30 is.quote:Op zondag 13 december 2015 12:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
1e startgolf (rood) 15:30 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staan
2e startgolf (groen) 15:40 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staan
3e startgolf (blauw) 15:50 - uiterlijk 15:20 in vak gaan staanSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
He Guard, das ook voor het eerst volgens mij.quote:Op zondag 13 december 2015 12:04 schreef Guard het volgende:
Morgenavond weer voorzichtig een stukje hobbelen..![]()
Goed dat je niet forceert.![]()
Dat was voor mij te moeilijk in ieder geval.quote:Op zondag 13 december 2015 12:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
4Mijl was een stuk duidelijker in ieder geval![]()
Nee, zou ik niet precies weten. Ik gok vanaf 1:15 groen.quote:Op zondag 13 december 2015 12:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weet jij welke opgegeven eindtijdem bij vak rood en groen horen? Ik weet alleen dat blauw vanaf 1.30 is.![]()
Ik kon prima inhalen vorig jaar bij de Bruggenloop. Zwabber ook nog ingehaald toen. Eén van de dierbaarste hardloopherinneringen.
Nooit jezelf druk maken over hoe het bij de start gaat, mensen. Het komt altijd goed. Ik ben nog nooit niet gestart door onduidelijkheden aldaar.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar als je in het laatste startvak loopt toch niet?quote:Op zondag 13 december 2015 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
BGL start iets te vroeg. De snelle lopers lopen in het licht nog...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kwam meneer ineens voorbij stiefelen in het kort-kort. In dat kille tyfusweer van toen.quote:Op zondag 13 december 2015 12:54 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kon prima inhalen vorig jaar bij de Bruggenloop. Zwabber ook nog ingehaald toen. Eén van de dierbaarste hardloopherinneringen.Mensen maken zich druk omdat het stiekem toch gewoon om de tijd gaat die ze lopen.quote:Nooit jezelf druk maken over hoe het bij de start gaat, mensen. Het komt altijd goed. Ik ben nog nooit niet gestart door onduidelijkheden aldaar.![]()
Het gaat toch om de fun... lekker met je lampje shinen joh.quote:Op zondag 13 december 2015 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus nu eindig ik op een klote tijd, min een paar duizendste![]()
![]()
Nee, maar dan loop je er ook langer over. De snellies starten half 4 en finishen rond half 5. Dan Is t nog best licht. Ik finish zelf ook gewoon in het donker want na 17 uur.quote:Op zondag 13 december 2015 12:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar als je in het laatste startvak loopt toch niet?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Want? 5 en 10 kloppen toch? Halve weet ik niet wat je daarop loopt maar de tijden bij de lange afstanden zijn sowieso wat ambitieusquote:Op zondag 13 december 2015 13:05 schreef hatsaflats het volgende:
M'n horloge is wel een beetje van het padje af
[ afbeelding ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dus de minder snellies hebben meer plezier, want die kunnen lekker naar de lampjes voor zich kijkenquote:Op zondag 13 december 2015 13:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, maar dan loop je er ook langer over. De snellies starten half 4 en finishen rond half 5. Dan Is t nog best licht. Ik finish zelf ook gewoon in het donker want na 17 uur.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat red ik nu echt niet hoor. M'n PR op de 10 staat op 48, en toen was ik 300 keer fitter dan nu. En dit is gebaseerd op hartslag/vo2max volgens mij, niet op ooit gelopen tijden.quote:Op zondag 13 december 2015 13:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Want? 5 en 10 kloppen toch? Halve weet ik niet wat je daarop loopt maar de tijden bij de lange afstanden zijn sowieso wat ambitieus![]()
Rond de 15% kans op regen. Dus we zullen wel uit onze schoenen spoelen boven op de brienenoord, net als vorig jaar.![]()
![]()
Leuk! Dan ga ik lekker soppend naar huis danquote:Op zondag 13 december 2015 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Rond de 15% kans op regen. Dus we zullen wel uit onze schoenen spoelen boven op de brienenoord, net als vorig jaar.
[ afbeelding ]
Ik kwam er net achter dat mn Garmin zo goed als leeg was... dus die ligt nu op te laden... Nog een klein half uur, dan ga ik op padWel weer zin in!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Horloge wegdraaien en op ontspanning lopen is blijkbaar een succesvol recept! Was totaal niet bezig met snelheid of plek maar toch een nieuw PR en 2e plek als resultaat (41.39), terwijl het parcours er echt niet snel bijlag met veel modder! Lekker!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gisteren m'n 1e 10 EM gelopen in Zierikzee (Open Zeeuws Kampioenschap). Was een klein maar niet verkeerd deelnemersveld, velen zullen ook voor de wedstrijd in Rotterdam hebben gekozen. Ging voor 67 minuten maar dan moest alles goed gaan, omdat er op de open stukken en langs de dijk flink wind was wist ik wel dat het misschien ietsjes langzamer zou worden. Finishte in 68 minuten rond uiteindelijk, 22e v/d 73 mensen, tevreden mee![]()
Succes iedereen vandaag![]()
Mooi trouwens L_T !
Zal zo weer wat loopjes voor de WLWW geven, die wedstrijd van gisteren en ook de komende loopjes zijn enkele threads geleden kennelijk over het hoofd gezien.![]()
Je kan me herkennen aan een groene muts
[ Bericht 11% gewijzigd door Swetsenegger op 13-12-2015 19:00:02 ]![]()
Gezellig jaquote:Op zondag 13 december 2015 14:32 schreef Quoi het volgende:
Ik speel nog voor sardientje in de trein.
Ik loop in het ekidenshirt, ook present,bij qq<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Netjes gedaanquote:Op zondag 13 december 2015 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Horloge wegdraaien en op ontspanning lopen is blijkbaar een succesvol recept! Was totaal niet bezig met snelheid of plek maar toch een nieuw PR en 2e plek als resultaat (41.39), terwijl het parcours er echt niet snel bijlag met veel modder! Lekker!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier nogmaals de eerstvolgende loopjes
1
2[b]26 december - [url=http://www.dynamica-sport.nl/]Kerstloop (Dishoek)[/url][/b]
[*] thelaudprince - 5 km
1
2[b]3 januari - [url=http://www.dynamica-sport.nl/]Scheidsrechtersloop (Vlissingen)[/url][/b]
[*] thelaudprince - 4 km
En ik wil bij de Vondelparkloop in Amsterdam op 17 januari, de 10 km![]()
Gracias![]()
Ga ik doen. Eerst even lopenquote:Op zondag 13 december 2015 15:21 schreef thelaudprince het volgende:
Hier nogmaals de eerstvolgende loopjes
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
En ik wil bij de Vondelparkloop in Amsterdam op 17 januari, de 10 km![]()
Gracias![]()
![]()
Goodluck! En tlp goed gelopen, 1 minuut boven je streeftijd vind ik echt niet verkeerd als je zoveel wind had hoor. En LT, lekker bezig gewoon een 2e plek en een pr![]()
.
Ik ga misschien morgen weer meetrainen. Misschien...![]()
Die knie van je moet je maar vervangen via de kerstman ofzoquote:Op zondag 13 december 2015 15:51 schreef xMissi het volgende:
Goodluck! En tlp goed gelopen, 1 minuut boven je streeftijd vind ik echt niet verkeerd als je zoveel wind had hoor. En LT, lekker bezig gewoon een 2e plek en een pr![]()
.
Ik ga misschien morgen weer meetrainen. Misschien...![]()
Thanks...en ik klaag niet over de tijd hoor![]()
In 2016 wil ik deze afstand nog 2 x gaan doen, Antwerpen en TilburgWeet iemand of in Antwerpen door de drukte er niet teveel opstoppingen zullen ontstaan ??
![]()
Wat was het trouwens heeeerlijk om op spikes te lopen, recht door de modder en niet wegglijden! Maar ik weet nu wel wat atleten bedoelen als ze zeggen dat hun kuiten strak staan
Ik dacht onderweg wel echt: jezus ik heb een conditieprobleem.. eind van de 2e ronde voelde het als of ik zooo erg inkakte.. Bedacht me toen ook dat ik eigenlijk weinig duurwerk heb gedaan en niet meer dan 4x 1000m.. Naar de tijden kijkend valt dat nog wel mee, al is km 7 wel even een uitschietertje
https://www.endomondo.com/users/11367364/workouts/643802396
Ik ben echt blij, had dit echt nooit verwacht.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: