Het gaat toch om de fun... lekker met je lampje shinen joh.quote:Op zondag 13 december 2015 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus nu eindig ik op een klote tijd, min een paar duizendste
Nee, maar dan loop je er ook langer over. De snellies starten half 4 en finishen rond half 5. Dan Is t nog best licht. Ik finish zelf ook gewoon in het donker want na 17 uur.quote:Op zondag 13 december 2015 12:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar als je in het laatste startvak loopt toch niet?
Want? 5 en 10 kloppen toch? Halve weet ik niet wat je daarop loopt maar de tijden bij de lange afstanden zijn sowieso wat ambitieusquote:Op zondag 13 december 2015 13:05 schreef hatsaflats het volgende:
M'n horloge is wel een beetje van het padje af
[ afbeelding ]
Dus de minder snellies hebben meer plezier, want die kunnen lekker naar de lampjes voor zich kijkenquote:Op zondag 13 december 2015 13:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, maar dan loop je er ook langer over. De snellies starten half 4 en finishen rond half 5. Dan Is t nog best licht. Ik finish zelf ook gewoon in het donker want na 17 uur.
Dat red ik nu echt niet hoor. M'n PR op de 10 staat op 48, en toen was ik 300 keer fitter dan nu. En dit is gebaseerd op hartslag/vo2max volgens mij, niet op ooit gelopen tijden.quote:Op zondag 13 december 2015 13:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Want? 5 en 10 kloppen toch? Halve weet ik niet wat je daarop loopt maar de tijden bij de lange afstanden zijn sowieso wat ambitieus
Leuk! Dan ga ik lekker soppend naar huis danquote:Op zondag 13 december 2015 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Rond de 15% kans op regen. Dus we zullen wel uit onze schoenen spoelen boven op de brienenoord, net als vorig jaar.
[ afbeelding ]
Gezellig jaquote:Op zondag 13 december 2015 14:32 schreef Quoi het volgende:
Ik speel nog voor sardientje in de trein.
Netjes gedaanquote:Op zondag 13 december 2015 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Horloge wegdraaien en op ontspanning lopen is blijkbaar een succesvol recept! Was totaal niet bezig met snelheid of plek maar toch een nieuw PR en 2e plek als resultaat (41.39), terwijl het parcours er echt niet snel bijlag met veel modder! Lekker!
| 1 2 | [b]26 december - [url=http://www.dynamica-sport.nl/]Kerstloop (Dishoek)[/url][/b] [*] thelaudprince - 5 km |
| 1 2 | [b]3 januari - [url=http://www.dynamica-sport.nl/]Scheidsrechtersloop (Vlissingen)[/url][/b] [*] thelaudprince - 4 km |
Ga ik doen. Eerst even lopenquote:Op zondag 13 december 2015 15:21 schreef thelaudprince het volgende:
Hier nogmaals de eerstvolgende loopjes
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
En ik wil bij de Vondelparkloop in Amsterdam op 17 januari, de 10 km![]()
Gracias
Die knie van je moet je maar vervangen via de kerstman ofzoquote:Op zondag 13 december 2015 15:51 schreef xMissi het volgende:
Goodluck! En tlp goed gelopen, 1 minuut boven je streeftijd vind ik echt niet verkeerd als je zoveel wind had hoor. En LT, lekker bezig gewoon een 2e plek en een pr![]()
.
Ik ga misschien morgen weer meetrainen. Misschien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |