Wie?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Pechtold mocht 11 jaar studeren.
quote:Dit is een ode aan de blanke mannen. Ze hebben het goed voor elkaar. Ik hoop dat ze trots zijn. Al is het behoren tot de groep niet hun eigen verdienste. Ik hoop dat ze hun gratis verkregen rechten ooit zullen inzetten voor anderen. Dat ze ermee vechten voor een groep die niet diezelfde vrijheid en privileges heeft. Zoals voor die gekleurde demonstranten. En voor die gesluierde vrouwen.
quote:Gelukkig voor jou hebben de blanke Hubert Cecil Booth de stofzuiger, Alva J. Fisher de wasmachine en Gregory Goodwin Pincus de anticonceptiepil uitgevonden.
Anders had je geen tijd gehad om dit stukje te publiceren.
De eerste premier die openlijk zal uitkomen voor z'n cocaïneverslaving.quote:
Kaas?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De eerste premier die openlijk zal uitkomen voor z'n cocaïneverslaving.
Kaas premier? Misschien van homostan.quote:
Nederland is conservatief genoeg om ons daarvoor te behoeden.quote:
Markies van de Reguliersdwars.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kaas premier? Misschien van homostan.
Burgemeester van de Canal Pride.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:49 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke meid. Wel een beetje dun.
Indianenschoentjes.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:49 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke meid. Wel een beetje dun.
Eerder kapster.quote:
Evergreen.quote:
Lijkt er anders behoorlijk veel op:quote:
Een studentenvereniging in Leeuwarden?quote:Onze favoriete PvdA-babe Britt Hendrix is in elkaar gerost door haar ex-vriend. Dit gebeurde op een feestje bij de studentenvereniging Sempiternus in Leeuwarden.
De UT had daar lang geleden een dependance zitten. Voor Friezen die nog een jaartje thuis wilde blijven wonen. Misschien zijn er wat langstudeerders blijven hangen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Een studentenvereniging in Leeuwarden?
Als je later een tuin hebt, ga je er dan een 10 meter hoog bronzen beeld van de grote leider in zetten?quote:
Wat een lelijke verveelde bakkes.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt er anders behoorlijk veel op:
[ afbeelding ]
Of was die van jou Britt Hendrix niet?
Uberhaupt, HBO'ers met zo'n naam voor hun clubje.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor een maandje zou ik wel eens in dat land willen vertoeven. Ben wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een prachtig land zou het dan zijn.
Nou las ik toch net dat de UT en de RuG zelfs WO-masters in Leeuwarden aanbieden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uberhaupt, HBO'ers met zo'n naam voor hun clubje.
Ze heeft het duidelijk verdiend.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Jongen, je zou nooit meer vertrekken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Voor een maandje zou ik wel eens in dat land willen vertoeven. Ben wel nieuwsgierig.
Ik leverde laatst een paper in met als enige tekst "het kan vriezen, het kan dooien". Kreeg een 8,5.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Al die uni gasten met 12 jaar over een studie ecognomie glazen bol staren.
Whehe.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik leverde laatst een paper in met als enige tekst "het kan vriezen, het kan dooien". Kreeg een 8,5.
Hehe.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik leverde laatst een paper in met als enige tekst "het kan vriezen, het kan dooien". Kreeg een 8,5.
Vervolgens je incompetentie verbergen door lekker intellectueel te doenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Zoals de school voor de Journalistiek?quote:
/moeilijk kijken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Vervolgens je incompetentie verbergen door lekker intellectueel te doen
quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
/moeilijk kijken.
Hmmm, na een depressie komt doorgaans een hausse.
Uni is voor stumperds.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Raar kereltje ben je ook.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals de school voor de Journalistiek?
"Is het een bubble?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
/moeilijk kijken.
Hmmm, na een depressie komt doorgaans een hausse.
Zelfde kapsel en neus.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:57 schreef Reya het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie Kaas eens shinen.
Kapsel voor kalende mannen.quote:
Heb je niemand in Amsterdam om zelf lekker een biertje mee te pakken?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:22 schreef GSbrder het volgende:
Zit ik op een zaterdagavond boven, omdat mijn vriendin 8 chicks heeft uitgenodigd.
Tentamens.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je niemand in Amsterdam om zelf lekker een biertje mee te pakken?
Oh ja, jij doet ook 12 jaar over je economie.quote:
Welnee, keurig op m'n 25e klaar.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, jij doet ook 12 jaar over je economie.
Vind het wel een leuke master trouwens, heb de vakbeschrijvingen wel eens gelezen.
Nog zogenaamde complimenten gekregen van je collega's?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gaat lekker met dat alcoholisme daar?
Dwergschnitzel?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, keurig op m'n 25e klaar.
Zijn ook leuke vakken. Beetje veel econometrie alleen.
Wel een bord met eten gekregen zojuist. Valt toch weer mee.
Onder andere. Flinke bak vlees.quote:
Zwervers, waarschijnlijk.quote:
Lekker burgerlijk.quote:
Vervelend.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:22 schreef GSbrder het volgende:
Zit ik op een zaterdagavond boven, omdat mijn vriendin 8 chicks heeft uitgenodigd.
Stemde ze toen ook al VVD?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze is wel een van de weinige vrouwen die beter ouder worden:
[ afbeelding ]
Och, we leven in een vrij land.quote:
Als de PvdD zou bestaan, had ze daarvoor gekozen.quote:
Van UPTE?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind het wel een leuke master trouwens, heb de vakbeschrijvingen wel eens gelezen.
Bordspelletje erbij.quote:
Nieuw programma van die wijven van Toren C?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:03 schreef GSbrder het volgende:
Het is maar goed dat deze vrouwen in een christelijk dorp wonen:
[ afbeelding ]
Zal wel iets met transport en havens zijn.quote:
Topoverleg waarin ze een complot smeden om toch dat varkentje bij je in huis te krijgen. Ik zou ze maar in de gaten houden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:22 schreef GSbrder het volgende:
Schiet niet echt op als ze hem vervolgens op de grillplaat gooien.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Topoverleg waarin ze een complot smeden om toch dat varkentje bij je in huis te krijgen. Ik zou ze maar in de gaten houden.
Alle acht hebben ze natuurlijk al een dwergvarkentje. Stiekem meegesleept en wel. GS vindt zijn woonkamer straks volledig onder de schijt terug.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Topoverleg waarin ze een complot smeden om toch dat varkentje bij je in huis te krijgen. Ik zou ze maar in de gaten houden.
Nee, eerder van die handtascavia's. Waarschijnlijk start over een uur de selfiesessie, waar 9 meiden anderhalf uur discussieren hoe ze allemaal voordelig op de foto kunnen staan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alle acht hebben ze natuurlijk al een dwergvarkentje. Stiekem meegesleept en wel. GS vindt zijn woonkamer straks volledig onder de schijt.
Zitten ze te gourmetten?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schiet niet echt op als ze hem vervolgens op de grillplaat gooien.
Geen idee. Ik durf de zolder niet af.quote:
U kunt de zolder niet af. Heel iets anders.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Welkom in mijn dagelijkse realiteit.
Subsidieregeling voor stoelliften is stopgezetquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
U kunt de zolder niet af. Heel iets anders.
Nee, is een foto uit een straatinterview op die site.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt er anders behoorlijk veel op:
[ afbeelding ]
Of was die van jou Britt Hendrix niet?
Dat is bijzonder. Zo stel ik me TitusPullo voor.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Een zeldzame foto van GS zonder manchetknopen.
Die lijkt meer op Wolverine zijn broer.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:08 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat is bijzonder. Zo stel ik me TitusPullo voor.
Wat een deprimerende aanblik.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:03 schreef GSbrder het volgende:
Het is maar goed dat deze vrouwen in een christelijk dorp wonen:
[ afbeelding ]
Ik heb de vlag uitgehangen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:03 schreef Kowloon het volgende:
Een historisch, baanbrekend en bindend klimaatakkoord. Nou, we zullen zien.
Met zo'n domme neus erop?quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo'n hertentrui zou ik wel willen hebben.
GS zou liever gewoon hertjes hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo'n hertentrui zou ik wel willen hebben.
Met kerst weer op het bord.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
GS zou liever gewoon hertjes hebben.
Mijn gemiddelde vrijdagavond.quote:
St. Trop, wat wil je?quote:
Inderdaad. ¤10 voor een cola, hoe durven ze het te vragen.quote:
Compensatiedrang hè.quote:Op zondag 13 december 2015 00:43 schreef Kowloon het volgende:
Over superwolkenkrabbers gesproken, deze kwam ik laatst tegen. De hoogste wolkenkrabber van Shanghai op schaal vergeleken met de rest van Rotterdam:
[ afbeelding ]
Dat hebben ze pas in Dubai en Saoedi-Arabië, waar torens staan/gebouwd worden van respectievelijk 828 meter en 1001 meter. Plompverloren in de woestijn.quote:
De Citadel in City 17 is pas hoog.quote:Op zondag 13 december 2015 01:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat hebben ze pas in Dubai en Saoedi-Arabië, waar torens staan/gebouwd worden van respectievelijk 828 meter en 1001 meter. Plompverloren in de woestijn.
Maar om The Combine nou van compensatiedrang te betichten...quote:Op zondag 13 december 2015 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De Citadel in City 17 is pas hoog.
[ afbeelding ]
Denk het wel. Grote torens bouwen, pitchshifter over de stem, en dan een beetje mensen terroriseren.quote:Op zondag 13 december 2015 02:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar om The Combine nou van compensatiedrang te betichten...
Heb die toren beklommen tot 3 verdiepingen onder de top. M'n oren suisden in de lift.quote:Op zondag 13 december 2015 00:43 schreef Kowloon het volgende:
Over superwolkenkrabbers gesproken, deze kwam ik laatst tegen. De hoogste wolkenkrabber van Shanghai op schaal vergeleken met de rest van Rotterdam:
[ afbeelding ]
"Beklommen".quote:Op zondag 13 december 2015 02:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb die toren beklommen tot 3 verdiepingen onder de top. M'n oren suisden in de lift.
Hoewel dat nog meeviel vin die toren in Taipei, die had/heeft (eind 2012 iig heeft) de snelste lift ter wereld. Met 60 km/h de lucht in, hoppaaaa. Verder een lelijke stad.
Metquote:Op zondag 13 december 2015 02:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jap. Ook als het geen kerst is hoor.
Die zijn sowieso binnen een eeuw kapotgeschoten.quote:Op zondag 13 december 2015 01:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat hebben ze pas in Dubai en Saoedi-Arabië, waar torens staan/gebouwd worden van respectievelijk 828 meter en 1001 meter. Plompverloren in de woestijn.
Naderhand je auto bijspuiten op de stoep voor je huis en bierkratten in de voortuin naast de oude wasmachine.quote:Op zondag 13 december 2015 02:25 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het teouwens prachtig om met m'n eigen pa zo regelmatig gewoon 1 of 1 of met m'n broer erbij samen dronken te worden. Wat een vent
Robin heeft het naar z'n zin.quote:
Toegegeven, dat paars is wel lekker pittig.quote:
Die toren is pas net vorige maand geopend.quote:Op zondag 13 december 2015 02:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb die toren beklommen tot 3 verdiepingen onder de top. M'n oren suisden in de lift.
Hoewel dat nog meeviel vin die toren in Taipei, die had/heeft (eind 2012 iig heeft) de snelste lift ter wereld. Met 60 km/h de lucht in, hoppaaaa. Verder een lelijke stad.
Die d'r uitziet als een bierflesopener. Nieuwe is al klaar? Wow, daar keek je toen nog op neer, was toen slechts 200 meter?quote:Op zondag 13 december 2015 10:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die toren is pas net vorige maand geopend.Misschien ben je in het Shanghai World Financial Center geweest?
Die mensen moeten lekker opbokken inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2015 10:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
Sharia for Belgium is een enge club.
Ik was er in 2011 toen waren ze de fundering aan het bouwen. Ja, dat is dus al weer die nieuwe.quote:Op zondag 13 december 2015 10:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die d'r uitziet als een bierflesopener. Nieuwe is al klaar? Wow, daar keek je toen nog op neer, was toen slechts 200 meter?
Misschien staat er in Peking inmiddels al een hogere maar weet niemand het doordat je ze daar niet kunt zien.quote:Op zondag 13 december 2015 11:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik was er in 2011 toen waren ze de fundering aan het bouwen. Ja, dat is dus al weer die nieuwe.Volgens mij zijn ze nu wel klaar op Pudong.
Haha.quote:Op zondag 13 december 2015 11:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien staat er in Peking inmiddels al een hogere maar weet niemand het doordat je ze daar niet kunt zien.
Wat ze zeggen over homo's klopt anders aardig.quote:Op zondag 13 december 2015 11:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die mensen moeten lekker opbokken inderdaad.
Vooral die muur is geniaal. Ze waren hun tijd ver vooruit.quote:Op zondag 13 december 2015 11:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha.Behalve op belangrijke partijdagen, dan is de lucht strak blauw.
Toch blijft het een leuk land vind ik.
En over duizend jaar kun je er veel toeristen mee trekken. Hongarije en co investeren gewoon in hun toekomst.quote:Op zondag 13 december 2015 11:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vooral die muur is geniaal. Ze waren hun tijd ver vooruit.
Hongaren vormen dan ook een slim volk.quote:Op zondag 13 december 2015 11:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En over duizend jaar kun je er veel toeristen mee trekken. Hongarije en co investeren gewoon in hun toekomst.
Ze heten trouwens (jammer genoeg) Feyenoord, en niet langer zoal de naam van de wijk luidt. Ze hebben de naam van de club officieel veranderd voor de herkenbaarheid in het buitenland.quote:Op zondag 13 december 2015 11:51 schreef Kowloon het volgende:
Als Ajax nu eens gaat verliezen, en dat Feijenoord wint.
Lekker boeiend.quote:Op zondag 13 december 2015 12:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze heten trouwens (jammer genoeg) Feyenoord, en niet langer zoal de naam van de wijk luidt. Ze hebben de naam van de club officieel veranderd voor de herkenbaarheid in het buitenland.
Andersom graag.quote:Op zondag 13 december 2015 11:51 schreef Kowloon het volgende:
Als Ajax nu eens gaat verliezen, en dat Feijenoord wint.
Ja, weet ik. Maar ik blijf ze stug Feijenoord noemen.quote:Op zondag 13 december 2015 12:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze heten trouwens (jammer genoeg) Feyenoord, en niet langer zoal de naam van de wijk luidt. Ze hebben de naam van de club officieel veranderd voor de herkenbaarheid in het buitenland.
nijmeegse eendracht combinatie straalt wel wat uit.quote:Op zondag 13 december 2015 12:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als Nijmegenaar ben je natuurlijk gewend aan lelijke namen voor voetbalclubs.
Hulde daarvoor.quote:Op zondag 13 december 2015 12:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik blijf ze stug Feijenoord noemen.
Nijmegen Eendracht Combinatie, mooi toch zo'n ouderwetse naam?quote:Op zondag 13 december 2015 12:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als Nijmegenaar ben je natuurlijk gewend aan lelijke namen voor voetbalclubs.
Is dat wat het betekent? Ik wist het van hen nooit. Net als Breda en Kerkrade.quote:Op zondag 13 december 2015 12:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nijmegen Eendracht Combinatie, mooi toch zo'n ouderwetse naam?
Dat is waar. Misschien kan het lid van de harde kern van de Nijmegenaren in ons midden uitleggen waarom ze dat gedaan hebben?quote:Op zondag 13 december 2015 12:27 schreef Kaas- het volgende:
Wel mooi inderdaad! Maar dan zou je het niet moeten afkorten.
De A voor "Amsterdamse kanker-".quote:Op zondag 13 december 2015 12:30 schreef Heilwasser het volgende:
En waar staat Ajax voor? Die j uiteraard voor 'jood' of 'joden', de rest is onduidelijk.
Sponsoring door een niet nader te noemen fabrikant van brandblussers.quote:Op zondag 13 december 2015 12:30 schreef Heilwasser het volgende:
En waar staat Ajax voor? Die j uiteraard voor 'jood' of 'joden', de rest is onduidelijk.
quote:
Of door Griekse goden.quote:Op zondag 13 december 2015 12:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sponsoring door een niet nader te noemen fabrikant van brandblussers.
Elke zondagavond op studio sport teksten als "Alles Door Oefening Den Haag tegen Nijmegen Eendracht Combinatie, wie zal dat winnen?". Veel mooier man.quote:Op zondag 13 december 2015 12:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien kan het lid van de harde kern van de Nijmegenaren in ons midden uitleggen waarom ze dat gedaan hebben?
Haha.quote:Op zondag 13 december 2015 12:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke zondagavond op studio sport teksten als "Alles Door Oefening Den Haag tegen Nijmegen Eendracht Combinatie, wie zal dat winnen?". Veel mooier man.
Je zou aan je moeder kunnen vragen of ze een kleiner neusje breit.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Denk je dat ik nu nog 'ja' durf te zeggen?
Kon mijn ma maar breien. M'n oma heeft dat vakvrouwschap niet over kunnen brengen.quote:Op zondag 13 december 2015 12:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou aan je moeder kunnen vragen of ze een kleiner neusje breit.
Had gisteravond in deze volgorde: Leffe Blond, Tripel Karmeliet, Grimbergen Blond, Kostritzer Kellerbier, Kostritzer Schwarzbier, Konig Ludwig Weissbier, Jever, Budvar, Bavaria (quote:
Zo leuk is het niet hoor. Mijn moeder kon breien en naaien, maar ze maakte nooit wat ik leuk vond.quote:Op zondag 13 december 2015 12:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kon mijn ma maar breien. M'n oma heeft dat vakvrouwschap niet over kunnen brengen.
quote:
Allemachtigquote:Op zondag 13 december 2015 12:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had gisteravond in deze volgorde: Leffe Blond, Tripel Karmeliet, Grimbergen Blond, Kostritzer Kellerbier, Kostritzer Schwarzbier, Konig Ludwig Weissbier, Jever, Budvar, Bavaria (), Brugse Zot Blond, Brugse Zot Dubbel. Was echt wat voor jou, een aantal hiervan.
Oh echt? Nice, ik dacht voornamelijk de Duitse en Tsjechische bieren maar de Zotte dus ook.quote:Op zondag 13 december 2015 12:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Allemachtig![]()
. Ziet er wel lekker uit. En de Brugse Zot Blond kan ik wel waarderen ja.
De blonde Belgische bieren vind ik ook lekker. Evenals de geuzes.quote:Op zondag 13 december 2015 13:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh echt? Nice, ik dacht voornamelijk de Duitse en Tsjechische bieren maar de Zotte dus ook.Die is inderdaad goed en bijna elk restaurant heeft hem tegenwoordig.
Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Bredaquote:Op zondag 13 december 2015 12:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dat wat het betekent? Ik wist het van hen nooit. Net als Breda en Kerkrade.
Wel mooi inderdaad! Maar dan zou je het niet moeten afkorten.
En dat weet je nog? Manmanmanman.quote:Op zondag 13 december 2015 12:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had gisteravond in deze volgorde: Leffe Blond, Tripel Karmeliet, Grimbergen Blond, Kostritzer Kellerbier, Kostritzer Schwarzbier, Konig Ludwig Weissbier, Jever, Budvar, Bavaria (), Brugse Zot Blond, Brugse Zot Dubbel. Was echt wat voor jou, een aantal hiervan.
Begin van het einde voor de Saudi's. Voor je het weet hebben ze een Van Miltenburg aan de top.quote:Een aantal vrouwen heeft voor het eerst in de geschiedenis een zetel gewonnen tijdens de lokale verkiezingen in Saudi-Arabië.
Dat meldt al-Jazeera zondag.
Minstens vier vrouwen hebben genoeg stemmen behaald om in de gemeenteraad te komen.
Of een Verdonk, nog beter.quote:Op zondag 13 december 2015 13:19 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Begin van het einde voor de Saudi's. Voor je het weet hebben ze een Van Miltenburg aan de top.
We moeten maar geloven dat het vrouwen zijn, maar hoe weet je dat zeker met die tenten waar ze in lopen?quote:Op zondag 13 december 2015 13:19 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Begin van het einde voor de Saudi's. Voor je het weet hebben ze een Van Miltenburg aan de top.
Gewoon in de Sharia vastleggen dat hun bovenlip ontbloot moet wezen. Zodat man en vrouw van elkaar onderscheiden kunnen worden.quote:Op zondag 13 december 2015 13:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten maar geloven dat het vrouwen zijn, maar hoe weet je dat zeker met die tenten waar ze in lopen?
Oh dat weten die Saudi's wel, met hun handtastelijkheden.quote:Op zondag 13 december 2015 13:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten maar geloven dat het vrouwen zijn, maar hoe weet je dat zeker met die tenten waar ze in lopen?
Goed punt. Zijn allemaal van die Helma Nepperusjes.quote:Op zondag 13 december 2015 13:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oh dat weten die Saudi's wel, met hun handtastelijkheden.
Nee joh, we voeren gewoon het Oekraïnse systeem in. Als parlementariërs een meningsverschil hebben, dan lossen ze het maar op met een knokpartij.quote:Op zondag 13 december 2015 15:04 schreef Tem het volgende:
Komt er nog een vervanger voor van Miltenburg?
Arib (PvdA) wordt tijdelijk de voorzitter en zal een nieuwe verkiezing uitschrijven. Dan zal de Tweede Kamer wel een nog naar voren te schuiven VVD'er of Arib zelf als voorzitter kiezen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:04 schreef Tem het volgende:
Komt er nog een vervanger voor van Miltenburg?
Maar Jeanine heeft weer het nadeel niet in Marokko geboren te zijn. Dat lijkt me wel een eis die aan de volgende TK-voorzitter gesteld zal worden.quote:Op zondag 13 december 2015 15:22 schreef Heilwasser het volgende:
Jeanine kan het best doen, voor de rest heeft ze toch weinig taken. Moet sowieso een vrouw zijn. Want Nederland.
Ik zie graag Humberto Tan als Kamervoorzitter.quote:Op zondag 13 december 2015 15:22 schreef Heilwasser het volgende:
Jeanine kan het best doen, voor de rest heeft ze toch weinig taken. Moet sowieso een vrouw zijn. Want Nederland.
Balkenende, groot strategisch denker der Nederlanden.quote:Oud-premier Jan Peter Balkenende heeft de Britse premier Tony Blair in 2003 gewaarschuwd dat een aanval op Irak zou kunnen leiden tot een burgeroorlog in dat land.
Balkenende vreesde de gevolgen van het afzetten van de Iraakse president Saddam Hussein, zo blijkt uit een vertrouwelijk memo die zondagavond door het tv-programma Brandpunt Reporter naar buiten wordt gebracht.
Balkenende belde twee weken voor de oorlog, op 2 maart 2003 met Blair. Balkenende zou gezegd hebben dat er "zeer serieus moet worden nagedacht over een eventuele post-Saddam periode" in Irak.
"Bij het 'oplichten van de deksel' zou een gecompliceerde situatie ontstaan met rivaliserende religieuze groeperingen en warlords. Ook omringende landen zouden hun invloed willen uitoefenen", zo zou zijn gezegd.
Maar daarna wel gewoon vrolijk meedoen aan die oorlogquote:Op zondag 13 december 2015 15:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Balkenende, groot strategisch denker der Nederlanden.
Ik hoop dat ze vriendelijk keken?quote:Op zondag 13 december 2015 16:49 schreef betyar het volgende:
Gisteren moest een maat van me optreden in de kroeg waar mijn ex heen is gegaan. Loop ik die kroeg binnen draaien alle hoofden richting mij.
Uiteraard. Een kennis zei tegen mij "Jij bent de winnaar"quote:
Dat klinkt toch een beetje triest. Maar goed, jij had een goede avond, als ik het goed begrijp.quote:Op zondag 13 december 2015 16:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard. Een kennis zei tegen mij "Jij bent de winnaar"![]()
Zij stond heel de avond achter de bar met een nep glimlach. Ze staat liever aan de andere kant maar wordt nu te werk gesteld door hem. Hoppa.
Dat is ook triest, ze is gekort op haar salaris (nu een totaal van ongeveer ¤430) en alles wat nu extra werkt krijgt ze geen geld voor. Ben benieuwd hoe ze dadelijk ¤650 per maand op de gezamenlijke rekening zet.quote:Op zondag 13 december 2015 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt toch een beetje triest. Maar goed, jij had een goede avond, als ik het goed begrijp.
Je snapt soms niet dat mensen zulke onverstandige keuzes kunnen maken.quote:Op zondag 13 december 2015 17:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is ook triest, ze is gekort op haar salaris (nu een totaal van ongeveer ¤430) en alles wat nu extra werkt krijgt ze geen geld voor. Ben benieuwd hoe ze dadelijk ¤650 per maand op de gezamenlijke rekening zet.
Ik had een topavond.
Bij elkaar blijven voor de kinderen is ook niet alles. We kennen niet het hele verhaal, alleen dat van Betyar. Daarnaast zijn termen als winnaar en verliezer sowieso wat triest in deze context.quote:Op zondag 13 december 2015 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Je snapt soms niet dat mensen zulke onverstandige keuzes kunnen maken.
Dat laatste ben ik zonder meer met je eens, dat is niet waar (het verlies van) liefde om draait. Maar ik krijg wel serieus de indruk dat Bet zijn ex op alle fronten aan het kortste eind trekt.quote:Op zondag 13 december 2015 17:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij elkaar blijven voor de kinderen is ook niet alles. We kennen niet het hele verhaal, alleen dat van Betyar. Daarnaast zijn termen als winnaar en verliezer sowieso wat triest in deze context.
Dat zei ik ook, winnaar als in jij komt er wel.quote:Op zondag 13 december 2015 17:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij elkaar blijven voor de kinderen is ook niet alles. We kennen niet het hele verhaal, alleen dat van Betyar. Daarnaast zijn termen als winnaar en verliezer sowieso wat triest in deze context.
Zou kunnen, het is allemaal nog pril en kan nog alle kanten op. Ik heb dat meer gezien, einde van een langdurige relatie is een soort rouwproces.quote:Op zondag 13 december 2015 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zonder meer met je eens, dat is niet waar (het verlies van) liefde om draait. Maar ik krijg wel serieus de indruk dat Bet zijn ex op alle fronten aan het kortste eind trekt.
Van de week hier die kerstboom op moeten zetten. Dacht dat ik een stuk miste, Heidi deed dat altijd en mocht ik niet aankomen. Ik haar bellen komt ze die boom opzetten. "Best vreemd dat ik die boom hier in elkaar aan het zetten ben". Klopt zei ik maar hij staat dan kun je nu gaan.quote:Op zondag 13 december 2015 17:10 schreef Tem het volgende:
[..]
De tijd nemen en focussen op wat voor jou belangrijk is. Klinkt makkelijk maar kan soms best lastig zijn met alle emoties.quote:Op zondag 13 december 2015 17:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, winnaar als in jij komt er wel.
Ja dat lijkt mij ook. Als ik Bet zijn topic zo lees, dan komt zij er echter bekaaid van af volgens eigen keuze. Ik hoop dat dat op den duur toch geen strijd gaat geven.quote:Op zondag 13 december 2015 17:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou kunnen, het is allemaal nog pril en kan nog alle kanten op. Ik heb dat meer gezien, einde van een langdurige relatie is een soort rouwproces.
Komt ze ook. Tja, haar keuzes ook die we nu nemen. Als dat daar misloopt heeft ze niks meer. Ze is ervan overtuigd dat ze daar oud wordt. Ik hoop het voor haar.quote:Op zondag 13 december 2015 17:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook. Als ik Bet zijn topic zo lees, dan komt zij er echter bekaaid van af volgens eigen keuze. Ik hoop dat dat op den duur toch geen strijd gaat geven.
Ik hoop voor haar dat ze t.z.t. verstandige keuzes maakt in jullie scheiding.quote:Op zondag 13 december 2015 17:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Komt ze ook. Tja, haar keuzes ook die we nu nemen. Als dat daar misloopt heeft ze niks meer. Ze is ervan overtuigd dat ze daar oud wordt. Ik hoop het voor haar.
Is het ook. Natuurlijk hou ik van haar en mis ik haar. Maar nu blijf ik wel zakelijk en houd ik afstand. Hoe meer afstand ik neem lijkt het net dat zij steeds meer toenadering zoekt. Ook al die foto's en zo die ik op facebook zet. Alles vind ze leuk en geeft commentaar. Gisteren stuurde ze een appje met de vraag hoe het met me ging......quote:Op zondag 13 december 2015 17:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou kunnen, het is allemaal nog pril en kan nog alle kanten op. Ik heb dat meer gezien, einde van een langdurige relatie is een soort rouwproces.
Waarom stel je jezelf in godesnaam bloot aan zulke situaties op zo'n korte termijn.quote:Op zondag 13 december 2015 16:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard. Een kennis zei tegen mij "Jij bent de winnaar"![]()
Zij stond heel de avond achter de bar met een nep glimlach. Ze staat liever aan de andere kant maar wordt nu te werk gesteld door hem. Hoppa.
We kunnen gewoon door een deur hoor. Gaat prima zo, maar wel meer afstand.quote:Op zondag 13 december 2015 17:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik hoop dat ze in een fase komen dat ze elkaar het beste gunnen en een zeer goede verstandhouding met elkaar houden, leuk voor hen en voor de kinderen.
Maar daar lijkt het nu, om begrijpelijke redenen overigens, wat te vroeg voor.
De verliezers van een scheiding kun je meestal wel aanwijzen.quote:Op zondag 13 december 2015 17:10 schreef Tem het volgende:
Daarnaast zijn termen als winnaar en verliezer sowieso wat triest in deze context.
Die maat van me steunt me door dik en dun. Toen ik binnenkwam en naar het podium liep hield ie het niet droog. Alleen voor hem al ben ik gegaan. En tja, ik moet er toch een keer door.quote:Op zondag 13 december 2015 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom stel je jezelf in godesnaam bloot aan zulke situaties op zo'n korte termijn.
De kids.quote:Op zondag 13 december 2015 17:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De verliezers van een scheiding kun je meestal wel aanwijzen.
Het lijkt me voor beide partijen nog wat onwerkelijk, na zo'n hechte band met kinderen.quote:Op zondag 13 december 2015 17:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik hoop dat ze in een fase komen dat ze elkaar het beste gunnen en een zeer goede verstandhouding met elkaar houden, leuk voor hen en voor de kinderen.
Maar daar lijkt het nu, om begrijpelijke redenen overigens, wat te vroeg voor.
Inderdaad, lijkt mij ook.quote:Op zondag 13 december 2015 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me voor beide partijen nog wat onwerkelijk, na zo'n hechte band met kinderen.
Je omschrijft haar perfect. Daardoor zal het ook wel stuk zijn gelopen, hij heeft haar goed ingepalmd.quote:Op zondag 13 december 2015 17:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is niet vreemd dat je nu even boos bent betyar. In een ideale wereld sla je deze fase over, maar het is een normale reactie.
Zij toont overigens nogal wat afhankelijke trekjes vind ik, naar aanleiding van de beschrijvingen. Lijkt me iemand die makkelijk om te praten is door iemand die sterk overkomt.
Anyway, op lange termijn voelt het altijd goed om elkaar het beste te gunnen, zeker als moeder van je Kids. Tenzij ze natuurlijk echt iets verschrikkelijks heeft gedaan.
Nu is het, begrijpelijk, nog niet zo ver.
Maar was het lekker.quote:Op zondag 13 december 2015 17:42 schreef Kaas- het volgende:
Hele mond verbrand bij het eten. Was weer te gulzig.
Eten.quote:Op zondag 13 december 2015 17:42 schreef Kaas- het volgende:
Hele mond verbrand bij het eten. Was weer te gulzig.
Moet je iemand daar niet voor behoeden vraag ik mij dan oprecht af? Als je weet dat iemand een onverstandige keus maakt.quote:Op zondag 13 december 2015 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik krijg wel serieus de indruk dat Bet zijn ex op alle fronten aan het kortste eind trekt.
Hele weekend aan de zuip.quote:Op zondag 13 december 2015 17:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eten.
Dat heb ik sinds vrijdagavond al ongeveer niet meer gedaan.
Ik weet het niet. Lijkt me best moeilijk als je in de steek bent gelaten.quote:Op zondag 13 december 2015 17:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Moet je iemand daar niet voor behoeden vraag ik mij dan oprecht af? Als je weet dat iemand een onverstandige keus maakt.
Lauwe thee met drie scheppen suiker, ja.quote:
Geen trek verder?quote:Op zondag 13 december 2015 17:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eten.
Dat heb ik sinds vrijdagavond al ongeveer niet meer gedaan.
Wat is dit nu weer voor linkse instelling? Eigen verantwoordelijkheid en zulksquote:Op zondag 13 december 2015 17:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Moet je iemand daar niet voor behoeden vraag ik mij dan oprecht af? Als je weet dat iemand een onverstandige keus maakt.
Ben je ziek?quote:Op zondag 13 december 2015 17:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lauwe thee met drie scheppen suiker, ja.
Ook niet even een beetje bouillon of zo gehad? Beetje zout kan geen kwaad.quote:Op zondag 13 december 2015 17:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is dat de nieuwste dieethype?quote:Op zondag 13 december 2015 17:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja.quote:
Heb je er zoveel roofbouw op gepleegd? Of ben je net als moeders, die alleen maar ziek worden als ze vakantie hebben.quote:Op zondag 13 december 2015 17:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja.
Ben ik normaal nooit. Ik denk dat mijn lichaam nu wraak neemt.
Valt wel mee volgens mij. Alhoewel de werkdruk bij een docent natuurlijk wel wat anders verdeeld is over een jaar, dan bij andere beroepen. Maar daar kan ik ook niks aan doen.quote:
Nee, dat is zo. Nou, dan wens ik je spoedige beterschap.quote:Op zondag 13 december 2015 17:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Alhoewel de werkdruk bij een docent natuurlijk wel wat anders verdeeld is over een jaar, dan bij andere beroepen. Maar daar kan ik ook niks aan doen.
Merci.quote:Op zondag 13 december 2015 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is zo. Nou, dan wens ik je spoedige beterschap.
Het klinkt niet als iets dat ik graag wil hebben, brr.quote:Op zondag 13 december 2015 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Merci.
Ik ben al bijna twee uur niet meer naar de wc gerend. We gaan de goede kant op.
Genoeg informatie.quote:Op zondag 13 december 2015 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Merci.
Ik ben al bijna twee uur niet meer naar de wc gerend. We gaan de goede kant op.
Het past niet bij het beeld wat ik van je heb.quote:
Jouw motto in het leven naar verluid.quote:Op zondag 13 december 2015 18:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze lijkt een stuk ouder dan 15,
scherp.quote:Op zondag 13 december 2015 18:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze lijkt een stuk ouder dan 15,
En een zweepje. En een voorkeur voor leer.quote:Op zondag 13 december 2015 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn Janneke heeft korte donkere krullen.
Wat een vooroordelenquote:Op zondag 13 december 2015 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
En een zweepje. En een voorkeur voor leer.
Diarree past iig niet in het plaatje...quote:
Of ze moest overgeven. Kan ook.quote:Op zondag 13 december 2015 18:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Diarree past iig niet in het plaatje...
Ook een no go... De ware Janneke is nooit ziek en gaat niet naar de wc.quote:
Ach ja, dromen mag.quote:Op zondag 13 december 2015 18:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ook een no go... De ware Janneke is nooit ziek en gaat niet naar de wc.
Als het je helpt: ik heb me in mijn hele leven nog maar drie dagen ziek gemeld, en dat was omdat ik niet mocht lopen van de dokter. En aangezien ik morgen nog vrij ben, heb ik goede hoop dat ik dinsdag wel weer fit genoeg ben om naar school te gaan.quote:Op zondag 13 december 2015 18:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ook een no go... De ware Janneke is nooit ziek en gaat niet naar de wc.
Dat zal vast lukken als je nu al 4 dagen beroerd bent. Beterschap....quote:Op zondag 13 december 2015 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het je helpt: ik heb me in mijn hele leven nog maar drie dagen ziek gemeld, en dat was omdat ik niet mocht lopen van de dokter. En aangezien ik morgen nog vrij ben, heb ik goede hoop dat ik dinsdag wel weer fit genoeg ben om naar school te gaan.
Jazeker. Gehakt, knoflook, rode en normale ui, 4 soorten paprika, courgette, saus, kruiden en pasta. Drie dikke borden vol weg gehapt.quote:
Mijne dikke tieten en een bril die haar een streng uiterlijk geeft.quote:Op zondag 13 december 2015 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn Janneke heeft korte donkere krullen.
Klinkt goed.quote:Op zondag 13 december 2015 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jazeker. Gehakt, knoflook, rode en normale ui, 4 soorten paprika, courgette, saus, kruiden en pasta. Drie dikke borden vol weg gehapt.
quote:Op zondag 13 december 2015 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jazeker. Gehakt, knoflook, rode en normale ui, 4 soorten paprika, courgette, saus, kruiden en pasta. Drie dikke borden vol weg gehapt.
Arme Janneke, ze kan onmogelijk aan al onze verwachtingen voldoen.quote:Op zondag 13 december 2015 18:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijne dikke tieten en een bril die haar een streng uiterlijk geeft.
Weer in de trein van Groningen naar Rotterdam, morgen twee tentamens hoppaaaa
Haha, op de een of andere manier heb ik dat beeld ook van haar.quote:Op zondag 13 december 2015 18:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijne dikke tieten en een bril die haar een streng uiterlijk geeft.
Weer in de trein van Groningen naar Rotterdam, morgen twee tentamens hoppaaaa
quote:Op zondag 13 december 2015 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, op de een of andere manier heb ik dat beeld ook van haar.![]()
Dan moet er natuurlijk wel "Janneke" op die ketting staan.quote:
Ik kan eigenlijk niet zien wat er staat op mijn telefoon.quote:Op zondag 13 december 2015 19:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan moet er natuurlijk wel "Janneke" op die ketting staan.
Ik las "Kinky", maar dat zal het wel weer niet wezen.quote:Op zondag 13 december 2015 19:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet zien wat er staat op mijn telefoon.
quote:Op zondag 13 december 2015 19:08 schreef robin007bond het volgende:
Toch zie ik Janneke niet als blond voor me eerlijk gezegd.
Holy shit ja.quote:Op zondag 13 december 2015 19:16 schreef Euribob het volgende:
Die dame rechtsonder vertoont trouwens ook geen enkel teken van leven.
Ja klopt, was echt gewoon awkward bij Pauw toen. Pechtold die zijn verhaal probeerde te houden en dan dat domme geklap en gejoel van jou erdoorheen.quote:Op zondag 13 december 2015 19:19 schreef Kaas- het volgende:
Zo zat ik in zo'n programma achter Pechtold aldoor hevig knikkend en applaudisserend vol in beeld als hij wat zei. Niet dat ik ernaar luisterde ofzo.
Ik zou haar wel de hand schudden en mezelf voorstellen indien ik in een formele gelegenheid aan haar zou worden voorgesteld.quote:
Is dat iets wat je normaal niet zou doen?quote:Op zondag 13 december 2015 19:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zou haar wel de hand schudden en mezelf voorstellen indien ik in een formele gelegenheid aan haar zou worden voorgesteld.
Jij schreeuwt altijd gewoon overal onbewust doorheen, dus je kan er niet veel van zeggen.quote:Op zondag 13 december 2015 19:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja klopt, was echt gewoon awkward bij Pauw toen. Pechtold die zijn verhaal probeerde te houden en dan dat domme geklap en gejoel van jou erdoorheen.
Nog nooit ergens doorheen geschreeuwd op nationale televisie in ieder geval.quote:Op zondag 13 december 2015 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij schreeuwt altijd gewoon overal onbewust doorheen, dus je kan er niet veel van zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |