Wie?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Pechtold mocht 11 jaar studeren.
quote:Dit is een ode aan de blanke mannen. Ze hebben het goed voor elkaar. Ik hoop dat ze trots zijn. Al is het behoren tot de groep niet hun eigen verdienste. Ik hoop dat ze hun gratis verkregen rechten ooit zullen inzetten voor anderen. Dat ze ermee vechten voor een groep die niet diezelfde vrijheid en privileges heeft. Zoals voor die gekleurde demonstranten. En voor die gesluierde vrouwen.
quote:Gelukkig voor jou hebben de blanke Hubert Cecil Booth de stofzuiger, Alva J. Fisher de wasmachine en Gregory Goodwin Pincus de anticonceptiepil uitgevonden.
Anders had je geen tijd gehad om dit stukje te publiceren.
De eerste premier die openlijk zal uitkomen voor z'n cocaïneverslaving.quote:
Kaas?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De eerste premier die openlijk zal uitkomen voor z'n cocaïneverslaving.
Kaas premier? Misschien van homostan.quote:
Nederland is conservatief genoeg om ons daarvoor te behoeden.quote:
Markies van de Reguliersdwars.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kaas premier? Misschien van homostan.
Burgemeester van de Canal Pride.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:49 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke meid. Wel een beetje dun.
Indianenschoentjes.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:49 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke meid. Wel een beetje dun.
Eerder kapster.quote:
Evergreen.quote:
Lijkt er anders behoorlijk veel op:quote:
Een studentenvereniging in Leeuwarden?quote:Onze favoriete PvdA-babe Britt Hendrix is in elkaar gerost door haar ex-vriend. Dit gebeurde op een feestje bij de studentenvereniging Sempiternus in Leeuwarden.
De UT had daar lang geleden een dependance zitten. Voor Friezen die nog een jaartje thuis wilde blijven wonen. Misschien zijn er wat langstudeerders blijven hangen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Een studentenvereniging in Leeuwarden?
Als je later een tuin hebt, ga je er dan een 10 meter hoog bronzen beeld van de grote leider in zetten?quote:
Wat een lelijke verveelde bakkes.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt er anders behoorlijk veel op:
[ afbeelding ]
Of was die van jou Britt Hendrix niet?
Uberhaupt, HBO'ers met zo'n naam voor hun clubje.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor een maandje zou ik wel eens in dat land willen vertoeven. Ben wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een prachtig land zou het dan zijn.
Nou las ik toch net dat de UT en de RuG zelfs WO-masters in Leeuwarden aanbieden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uberhaupt, HBO'ers met zo'n naam voor hun clubje.
Ze heeft het duidelijk verdiend.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Jongen, je zou nooit meer vertrekken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Voor een maandje zou ik wel eens in dat land willen vertoeven. Ben wel nieuwsgierig.
Ik leverde laatst een paper in met als enige tekst "het kan vriezen, het kan dooien". Kreeg een 8,5.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Al die uni gasten met 12 jaar over een studie ecognomie glazen bol staren.
Whehe.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik leverde laatst een paper in met als enige tekst "het kan vriezen, het kan dooien". Kreeg een 8,5.
Hehe.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik leverde laatst een paper in met als enige tekst "het kan vriezen, het kan dooien". Kreeg een 8,5.
Vervolgens je incompetentie verbergen door lekker intellectueel te doenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Zoals de school voor de Journalistiek?quote:
/moeilijk kijken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Vervolgens je incompetentie verbergen door lekker intellectueel te doen
quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
/moeilijk kijken.
Hmmm, na een depressie komt doorgaans een hausse.
Uni is voor stumperds.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Raar kereltje ben je ook.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals de school voor de Journalistiek?
"Is het een bubble?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
/moeilijk kijken.
Hmmm, na een depressie komt doorgaans een hausse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |