Ja heb ik ook wel eens ....quote:Op zaterdag 12 december 2015 03:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Let ook niet op of het laatste post was, zit dan al weer ergens anders.
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 12 december 2015 03:39 schreef FANN het volgende:
Ah...... Chuf ik wist niet dat je jarig was, Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
Ja dat wel... De meesten komen nu wel hier,,, Maar om een topic te openen in je eigen space lukt niet meer.. Sas heeft dat vooral.. Maar ik denk dat meerdere er mee kampen.. .. Nee niet in ONZ of in GC ,, maar waar dan ,, MLN.. ? Nee ook niet .. 40+ moet terugquote:Op zaterdag 12 december 2015 04:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja, Kingstown had gelijk, het was eerst in 1 subforum en wanneer je dat sluit verspreid het zich.
Zit daar zelf niet zo mee maar snap het wel. Was lachen daar.quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wel... De meesten komen nu wel hier,,, Maar om een topic te openen in je eigen space lukt niet meer.. Sas heeft dat vooral.. Maar ik denk dat meerdere er mee kampen.. .. Nee niet in ONZ of in GC ,, maar waar dan ,, MLN.. ? Nee ook niet .. 40+ moet terug
Worden die nog bijgehouden ?quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:17 schreef schvvmert het volgende:
Dat foto tipoc en de samenvattingen van SC.
Ik lach nu al .. zonder ge klikt te hebbenquote:Op zaterdag 12 december 2015 04:35 schreef schvvmert het volgende:
Een goed tong tipoc. 40+ / Tong's en Eddy Wally's briljante afscheidstopic van 40+
Ja forum issues .. KUT FoK!quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lach nu al .. zonder ge klikt te hebben
Weinig aan te doen ... Houdt je op de vlakte... Als het je luktquote:Op zaterdag 12 december 2015 04:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij mag me niet zo, geen idee hoe het komt?
Ben altijd diplomatiek.quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig aan te doen ... Houdt je op de vlakte... Als het je lukt
In FB posten was niet zo slim.quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Streepjes door je naam .... Ja gaat goed met je
Gemistquote:Op zaterdag 12 december 2015 04:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
In FB posten was niet zo slim.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
Krijg nou wat !!Een stille aanbidster..
Nah valt wel mee .. Zelfs Google denkt aan me ..
[ afbeelding ]
Voor iedereen..Van harte ook namens MENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ik heb geen mutsquote:Op zaterdag 12 december 2015 10:57 schreef sacha het volgende:
had ik GC al gehad?
bij deze dan!![]()
GC / Fok!kers en hun muts
pics of de muts van Pietquote:
zelfs geen kerstmutsquote:
kaboutermuts?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
zelfs geen kerstmuts![]()
ik heb geen mutsenhoofd, helaas
De kabouter heeft wel een mutsenhoofdquote:
foto van de muts!quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:52 schreef just me het volgende:
[..]
De kabouter heeft wel een mutsenhoofd
zo lief![]()
ze komt straks![]()
als Merel toestemming geeft welquote:
Dat ik jouw over het hoofd heb gezien vannacht....quote:Op zaterdag 12 december 2015 03:39 schreef FANN het volgende:
Ah...... Chuf ik wist niet dat je jarig was, Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
Het is inderdaad net aan, maar beter dan dat het te ruim zit, toch?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had geen maatje kleiner moeten meenemen...
Precies, aan gebakken lucht hebben we niks.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad net aan, maar beter dan dat het te ruim zit, toch?
Alleen eentje voor op mijn kop, en daar laat ik het voorlopig ook bij.quote:
Vind ik ook .. Dank jequote:Op zaterdag 12 december 2015 18:06 schreef Soury het volgende:
Chufi van harte 49 is een mooie leeftijd
quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen eentje voor op mijn kop, en daar laat ik het voorlopig ook bij.
Hoezo? Moet ie op de foto?
deze droeg ik 3 jaar geledenquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:07 schreef Soury het volgende:
Ik heb meerdere mutsen, kan niet kiezen
Vooral in combinatie met die kniekousenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Je schoenen passen ook perfect bij je outfit...
[ afbeelding ]
Krijg je visite?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:18 schreef chufi het volgende:
Wordt het toch nog ouderwets gezellig...
och arme, zal ik mijn moedah naar je toe sturen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had net de pizzabezorger op bezoek ja...
Picsquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had net de pizzabezorger op bezoek ja...
ik snap daar allemaal geen bal van maar goedquote:
moet ik nu weer teruglezenquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik snap daar allemaal geen bal van maar goed
wat niet weet, wat niet deertquote:
Nee dank jequote:Op zaterdag 12 december 2015 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
och arme, zal ik mijn moedah naar je toe sturen?
Het was al laatquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik snap daar allemaal geen bal van maar goed
Dat uurtje werd iets langer.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker.. De tijd vloog voorbij met al die leuke muziek
1 keer per jaar maar? en die andere 364 dagen dan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach 1 keer per jaar eens een keer gek doen moet kunnen
Ja dat weet ik niet meer...quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:09 schreef sacha het volgende:
[..]
1 keer per jaar maar? en die andere 364 dagen dan?
oh wat orgineel van mij, die had ik ook in verjaardagstopicquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:06 schreef Soury het volgende:
Wat is die zooi eigenlijk![]()
Maakt niet uit Leandra... Dank jequote:Op zaterdag 12 december 2015 23:12 schreef Leandra het volgende:
Om 11 over 11 op de 12de van de 12de.... gefeliciteerd Chufi
Edit; Shoot, net te laat![]()
Maak je niet druk, wat zijn wat minuten in het geheel.quote:
Een drankje waarna ik vernoemd ben... in 1983 alquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:06 schreef Soury het volgende:
Wat is die zooi eigenlijk![]()
Zijn we niet even oud dan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, zit ik nog na te rekenen of je idd 49 geworden bent ook![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende keer eerst klok synchroniseren, bericht alvast tiepen en dan precies op juiste moment op invoeren rammen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was 2 seconden
Dat is gewoon een faal....
De klok stond goed, ik had eerst een letter moeten typen, bericht moeten enteren en vervolgens moeten editten, dan was hij prachtig op tijd geweest, nu was ik gewoon net 2 seconden te laatquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Volgende keer eerst klok synchroniseren, bericht alvast tiepen en dan precies op juiste moment op invoeren rammen.
Was je vanochtend om 11:11:11 nog niet wakker dan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De klok stond goed, ik had eerst een letter moeten typen, bericht moeten enteren en vervolgens moeten editten, dan was hij prachtig op tijd geweest, nu was ik gewoon net 2 seconden te laat
Nee, ik weet hoeveel we schelen, maar kennelijk ben ik nog een beetje in de ontkenningsfase over m'n eigen leeftijdquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus... Meestal laat je geheugen je niet in de steek
Waarschijnlijk net niet meer.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Was je vanochtend om 11:11:11 nog niet wakker dan?
Over 10 maanden ben je ook uit de waanquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoeveel we schelen, maar kennelijk ben ik nog een beetje in de ontkenningsfase over m'n eigen leeftijd![]()
Volgende keer beter dan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De klok stond goed, ik had eerst een letter moeten typen, bericht moeten enteren en vervolgens moeten editten, dan was hij prachtig op tijd geweest, nu was ik gewoon net 2 seconden te laat
Als je 49 bent komt de klap met je volgende verjaardag.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoeveel we schelen, maar kennelijk ben ik nog een beetje in de ontkenningsfase over m'n eigen leeftijd![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je 49 bent komt de klap met je volgende verjaardag.
Wat een eenheid bij de ervaringsdeskundigen weerquote:
Ik maak me er niet echt druk om, kan er weinig aan veranderen, of ik het echt leuk vind is een ander verhaal.quote:Op zondag 13 december 2015 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Wat een eenheid bij de ervaringsdeskundigen weer
Maar ik maak me er niet druk om, ik zeg ook rustig dat ik bijna 50 ben, is altijd een geweldig effect
Deze post was 23 seconden te laat.quote:Op zondag 13 december 2015 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Wat een eenheid bij de ervaringsdeskundigen weer
Maar ik maak me er niet druk om, ik zeg ook rustig dat ik bijna 50 ben, is altijd een geweldig effect
Nee, het boeit me ook echt niet, het meest vervelende eraan vind ik denk ik dat "men" min of meer verwacht dat we onze verjaardagen volgend jaar wel vieren (we worden binnen een paar weken allebei 50), en daar heb ik vooral geen zin in, niet omdat ik m'n 50ste verjaardag niet wil vieren, maar omdat ik het vieren van een verjaardag sowieso niet leuk vind.quote:Op zondag 13 december 2015 00:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak me er niet echt druk om, kan er weinig aan veranderen, of ik het echt leuk vind is een ander verhaal.
Ja familie en zo ....quote:Op zondag 13 december 2015 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het boeit me ook echt niet, het meest vervelende eraan vind ik denk ik dat "men" min of meer verwacht dat we onze verjaardagen volgend jaar wel vieren (we worden binnen een paar weken allebei 50), en daar heb ik vooral geen zin in, niet omdat ik m'n 50ste verjaardag niet wil vieren, maar omdat ik het vieren van een verjaardag sowieso niet leuk vind.
De afgelopen jaren hebben we het gecombineerd met de verjaardag van onze zoon (die was 2 weken geleden jarig), maar ik ben bang dat we daar volgend jaar niet mee wegkomen
Voor mij valt weinig meer te erven...quote:Op zondag 13 december 2015 00:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ga het nog druk krijgen komende jaren met erfbelasting enzo.
Stond het op jouw naam?quote:Op zondag 13 december 2015 00:10 schreef schvvmert het volgende:
Huis uit erfenis van schoonbroer inmiddels voorlopig verkocht en jeuh wat een gedoe.
En toch zullen ze elkaar wel op een of andere manier aanvullen, soms op manieren die wij niet begrijpen.quote:Op zondag 13 december 2015 00:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn pa is toffe peer maar moeder neemt alles over.
Ga daar binnenkort met te maken krijgen, is geen ontkomen aan.quote:Op zondag 13 december 2015 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mij valt weinig meer te erven...
Ja wie niet...quote:Op zondag 13 december 2015 00:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ga daar binnenkort met te maken krijgen, is geen ontkomen aan.
Heb de verhalen van beide kanten gehoord en heb daar zo mijn idee over,quote:Op zondag 13 december 2015 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch zullen ze elkaar wel op een of andere manier aanvullen, soms op manieren die wij niet begrijpen.
Dan erft moeder toch van zoon? Die 5 zussen komen dan later aan de beurt, als moeder overlijdt.quote:
Schoonmoeder is dik in 90 en houdt alles bij.quote:Op zondag 13 december 2015 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wie niet...
Na de dood van mn pa ging alles naar mn moeder, maar die weet niet meer wat euros zijn en zit in een tehuis met Alzheimer.. Belasting technisch werd aangeraden om het vermogen jaarlijks te schenken (binnen de wettelijke normen) En momenteel is er weinig of niets meer vanover.. Dus weinig meer te erven...
En toch is het vaak zo dat de symbiose in een relatie ontstaat doordat men op een bepaalde manier op elkaar reageert, of omdat de een het eigenlijk wel handig vindt dat de ander bepaalde dingen doet....quote:Op zondag 13 december 2015 00:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb de verhalen van beide kanten gehoord en heb daar zo mijn idee over,
Mijn pa had de schuur en de garage.quote:Op zondag 13 december 2015 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch is het vaak zo dat de symbiose in een relatie ontstaat doordat men op een bepaalde manier op elkaar reageert, of omdat de een het eigenlijk wel handig vindt dat de ander bepaalde dingen doet....
Altijd handig...quote:Op zondag 13 december 2015 00:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn pa had de schuur en de garage.
Nee, zover als ik weet zijn vrouw en eventuele kinderen eerst, als die er niet zijn indd een of beide van zijn ouders.quote:Op zondag 13 december 2015 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan erft moeder toch van zoon? Die 5 zussen komen dan later aan de beurt, als moeder overlijdt.
Tenzij die zoon een testament had.
Oh, hij had gewoon zelf een vrouw en kinderen.... nee, dan is het een ander verhaal en zou ik sowieso niet weten waarom de zussen iets met de erfenis te maken zouden hebben.quote:Op zondag 13 december 2015 00:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, zover als ik weet zijn vrouw en eventuele kinderen eerst, als die er niet zijn indd een of beide van zijn ouders.
Moeder 1/4, de zussen de restquote:Op zondag 13 december 2015 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan erft moeder toch van zoon? Die 5 zussen komen dan later aan de beurt, als moeder overlijdt.
Tenzij die zoon een testament had.
Nee en over al dat geld is ooit ook al eens belasting betaald....quote:Op zondag 13 december 2015 00:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Moeder 1/4, de zussen de rest
Belastingtechnisch ook gunstiger want moeder heeft veel hogere drempel en lager percentage, over tijdje gaat dat weer naar dochters tegen lager tarief.
Wie begrijpt het nog?
Ik begrijp het wel, maar dan was er dus een testament, anders zou moeder meer erven.quote:Op zondag 13 december 2015 00:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Moeder 1/4, de zussen de rest
Belastingtechnisch ook gunstiger want moeder heeft veel hogere drempel en lager percentage, over tijdje gaat dat weer naar dochters tegen lager tarief.
Wie begrijpt het nog?
En er wordt weer belasting over betaald als de dochters van moeder erven.... meestal iig.quote:Op zondag 13 december 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en over al dat geld is ooit ook al eens belasting betaald....
En dat gaat al eeuwen zo door.... Een goed overdacht systeem eigenlijk... Belasting...quote:Op zondag 13 december 2015 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
En er wordt weer belasting over betaald als de dochters van moeder erven.... meestal iig.
Ja ach.... de twee dingen die bij het leven horen: Belasting en de dood.quote:Op zondag 13 december 2015 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat gaat al eeuwen zo door.... Een goed overdacht systeem eigenlijk... Belasting...
Wordt er niet iemand vermoord?quote:Op zondag 13 december 2015 00:44 schreef schvvmert het volgende:
Ze zijn carbid aan het uittesten hier volgens mij, allemaal harde knallen.
Geen idee.. Ik ben niet in dienst geweest...quote:Op zondag 13 december 2015 00:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat klinkt anders dit waren doffe dreunen.
Overdag is het best gezellig hoor bij sjoef in de buurt.quote:Op zondag 13 december 2015 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is als je carbid hoort bij jou in de grote stad
Dat wou ik net zeggen zoietsquote:Op zondag 13 december 2015 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet waar z'n huis woont
Ik ook, schuin tegenover de Vomar.quote:Op zondag 13 december 2015 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet waar z'n huis woont
Bocht?quote:Op zondag 13 december 2015 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat een Vomar? Oh wacht, dat is diegene die daar bij die bocht zit zeker?
Ik weet de weg wel waar ik woon... Dat jij het nog weet vind ik dan wel weer interressant... Je bent er maar 1 keer geweestquote:Op zondag 13 december 2015 00:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Rechtsaf en dan schuin oversteken.
Fotografisch geheugen, weet ook nog steeds de weg in die winkelquote:Op zondag 13 december 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet de weg wel waar ik woon... Dat jij het nog weet vind ik dan wel weer interressant... Je bent er maar 1 keer geweest
Gaat je niet lukken... Die is vandaag heropend met compleet andere routequote:Op zondag 13 december 2015 01:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Fotografisch geheugen, weet ook nog steeds de weg in die winkel
1x erdoor en weet het weer.quote:Op zondag 13 december 2015 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken... Die is vandaag heropend met compleet andere route
Google map ff misschien dat ik het dan voor me zie....quote:Op zondag 13 december 2015 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
In die weg die rechts over de brug is als je langs de apotheek gelopen bent?
Ofzo
Rechts stukje verder klopt wel, links zit er van allesquote:Op zondag 13 december 2015 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
In die weg die rechts over de brug is als je langs de apotheek gelopen bent?
Ofzo
Die zit idd in een bocht...quote:Op zondag 13 december 2015 01:08 schreef Leandra het volgende:
Oh nee, ik ben in de war met de Lidl....
Nu je het zegt... Weet ik eigenlijk niet meer...quote:Op zondag 13 december 2015 01:10 schreef Leandra het volgende:
Oh... ik zie nu waar de Vomar zit, zat die daar 8 jaar geleden ook al? Ik wist daar alleen de AH nog
Die zit er al een tijdje, want toen ik nog in mn andere huis woonde was ie er ook alquote:Op zondag 13 december 2015 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar zat die daar destijds ook al, of was het toen een andere supermarkt?
Die zit ook een eindje verder...quote:Op zondag 13 december 2015 01:24 schreef schvvmert het volgende:
Een Lidl valt me dan weer niet op, die hebben we hier ook 2
Dan was je hier gauw klaar.. Alhoewel de Chinees wel goed was... Maar die wordt nu ook verbouwdquote:Op zondag 13 december 2015 01:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kijk daar dwars overheen, check meer of er leuke eettentjes zitten
Oh dat lukt hier ook wel volgens mij...quote:Op zondag 13 december 2015 01:30 schreef schvvmert het volgende:
A'dam Noord, 3,50 Euro voor prima Broodje Döner en ook 3,50 voor 1 met Köfte.
Gaat hier niet lukken.quote:Op zondag 13 december 2015 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat lukt hier ook wel volgens mij...
Ik hou me daar niet zo mee bezig met wat een broodje doner kost hier.. Want ik eet ze bijna nooitquote:Op zondag 13 december 2015 01:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Gaat hier niet lukken.Goedkoopste is 4,50
Heb ook goede band met plaatselijke Griek.quote:Op zondag 13 december 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou me daar niet zo mee bezig met wat een broodje doner kost hier.. Want ik eet ze bijna nooit
Jij eet weinig thuis...quote:Op zondag 13 december 2015 01:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb ook goede band met plaatselijke Griek.
Bak worstenbrood en maak zuurkoolovenschotelquote:
Maar je koelkast was bijna leegquote:Op zondag 13 december 2015 01:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Bak worstenbrood en maak zuurkoolovenschotel
Verder saus voor de macaroni en later op de pizza,
Surinaamse nasi kan ik ook goed.
En uiteraard biefstuk bakken met paddenstoelen, pepersaus en vette aardaardappels.
Mijn ervaring zegt dat de dingen die ik invries slechts misschien voor 30% geconsumeerd worden ... De rest verdwijnt uiteindelijk in de vuilniszak of wordt door de wc weggetrokken...quote:Op zondag 13 december 2015 01:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Gaat gelijk op en wat overblijft naar vriezer in de berging.
Klopt, ik moet ook veel beter opletten en niet teveel inslaan.quote:Op zondag 13 december 2015 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ervaring zegt dat de dingen die ik invries slechts misschien voor 30% geconsumeerd worden ... De rest verdwijnt uiteindelijk in de vuilniszak of wordt door de wc weggetrokken...
Ik ookquote:Op zondag 13 december 2015 01:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb ook goede band met plaatselijke Griek.
Die is hoogstwaarschijnlijk zonder vlees, als ik dat nog mag zeggen.quote:Op zondag 13 december 2015 02:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wat kost een grill schotel daar?
Géén ideequote:Op zondag 13 december 2015 02:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een Griek zonder vlees is geen echte.quote:Op zondag 13 december 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is hoogstwaarschijnlijk zonder vlees, als ik dat nog mag zeggen.
Ik bedoelde ''mijn'' Griek, maar jullie zijn vast een beetje moe...quote:Op zondag 13 december 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is hoogstwaarschijnlijk zonder vlees, als ik dat nog mag zeggen.
Vraag je aan een stel vegetariers.....quote:Op zondag 13 december 2015 02:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 december 2015 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag je aan een stel vegetariers.....
Lekker klusje.. Al ouwe koeien tegengekomen?quote:Op zondag 13 december 2015 02:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die ligt TV te kijken en ik ben hyper, ik ben de gangkast aan het uitmesten
Een vuilniszak volquote:Op zondag 13 december 2015 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker klusje.. Al ouwe koeien tegengekomen?
Die kunnen toch ook menukaart lezen?quote:Op zondag 13 december 2015 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag je aan een stel vegetariers.....
Lijkt me ook onvolledig, maar ze kunnen over het algemeen wel lekker koken, ook het vegetarische spul.quote:Op zondag 13 december 2015 02:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een Griek zonder vlees is geen echte.
Ik ben hier nog nooit bij ''De Griek'' gaan eten, ik weet niet eens waar die isquote:Op zondag 13 december 2015 02:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die kunnen toch ook menukaart lezen?
Ik snapte dat wel, daarom maakte ik die opmerking, die eet geen vlees dus maakt ie geen Griekse vleesschotel neem ik maar even (gevaarlijk) aan.quote:Op zondag 13 december 2015 02:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik bedoelde ''mijn'' Griek, maar jullie zijn vast een beetje moe...
Dat klopt hoorquote:Op zondag 13 december 2015 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snapte dat wel, daarom maakte ik die opmerking, die eet geen vlees dus maakt ie geen Griekse vleesschotel neem ik maar even (gevaarlijk) aan.
Dat dus.. Fann doet stiekem wel eens een kippetje van de grillquote:Op zondag 13 december 2015 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snapte dat wel, daarom maakte ik die opmerking, die eet geen vlees dus maakt ie geen Griekse vleesschotel neem ik maar even (gevaarlijk) aan.
Is die kast zo groot?quote:Op zondag 13 december 2015 02:13 schreef FANN het volgende:
Ik ga weer verder, misschien kom ik bij de koffie weer effe langs
Ja ja, maar hij niet.quote:Op zondag 13 december 2015 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus.. Fann doet stiekem wel eens een kippetje van de grill
Je hebt een Griek thuis en de google queen weet niet waar je dat kunt eten in A'dam?quote:Op zondag 13 december 2015 02:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben hier nog nooit bij ''De Griek'' gaan eten, ik weet niet eens waar die is
Ze woont in Noord !!quote:Op zondag 13 december 2015 02:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je hebt een Griek thuis en de google queen weet niet waar je dat kunt eten in A'dam?
Geen idee.. Jij schijnt het daar beter te kennen dan ikquote:Op zondag 13 december 2015 02:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daar zit toch wel een Griek ergens?
Ben er wel 2 of 3x geweest ja en zit dan gelijk in mijn kop.quote:Op zondag 13 december 2015 02:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Jij schijnt het daar beter te kennen dan ik
OK... Zo goed ken ik het ook welquote:Op zondag 13 december 2015 02:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ben er wel 2 of 3x geweest ja en zit dan gelijk in mijn kop.
Toch lopen er steeds weer mensen rond die er voor het eerst komen lijkt het welquote:Op zondag 13 december 2015 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enigste volgens mij
Ja dat zijn die toeristen... Echt hopeloosquote:Op zondag 13 december 2015 02:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Toch lopen er steeds weer mensen rond die er voor het eerst komen lijkt het wel
Best welquote:
Niet slecht, het ziet er alleen nogal koud uit.quote:
volledig windstil en heerlijk in zon, ik kon niet zien waar de zee eindigde en de lucht begonquote:Op zondag 13 december 2015 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet slecht, het ziet er alleen nogal koud uit.
Jij mag nooit meer klagen over dat eiland, het isquote:Op zondag 13 december 2015 14:57 schreef sacha het volgende:
[..]
volledig windstil en heerlijk in zon, ik kon niet zien waar de zee eindigde en de lucht begon![]()
[ link | afbeelding ]
het eiland is niets mis meequote:Op zondag 13 december 2015 14:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer klagen over dat eiland, het is
In dat gras zou ik me zo een klapstoel neerzetten, een biertje en een jonko erbij (wel een dikke jas aan, ben een enorme koukleum) en dan zittend genieten van met name de mooie lucht en de rust.quote:Op zondag 13 december 2015 14:57 schreef sacha het volgende:
[..]
volledig windstil en heerlijk in zon, ik kon niet zien waar de zee eindigde en de lucht begon![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2015 15:00 schreef FANN het volgende:
doet me denken aan die Youtoep van The planet is fine, we are fucked....
George Carlin is was super, ook zijn kijk op religie en cannabis was heel helder.quote:
Dat vind ik niet zo heel vreemd als ik lees wat jij afgelopen nacht hebt gedaanquote:Op zondag 13 december 2015 14:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeuuuuuuuuuuu mooi![]()
en ik ben gebrokenoveral spierpijn
Is ook niet zo vreemd, maar af en toe heb ik zo'n aanvalquote:Op zondag 13 december 2015 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo heel vreemd als ik lees wat jij afgelopen nacht hebt gedaan
Ik herken dat wel een beetje.quote:Op zondag 13 december 2015 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook niet zo vreemd, maar af en toe heb ik zo'n aanval![]()
en er zit geen rem op ook, dan ga ik door tot het af is
Dat herken ik dan weer, als ik dan eens een keer iets gedaan heb kijk ik als ik klaar ben wel 10 keer hoe goed ik dat weer gedaan heb.quote:Op zondag 13 december 2015 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herken dat wel een beetje.
Ben je vandaag zeker al een paar keer je kast ingelopen om te kijken hoe netjes het is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 13 december 2015 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herken dat wel een beetje.
Ben je vandaag zeker al een paar keer je kast ingelopen om te kijken hoe netjes het is?
quote:Op zondag 13 december 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat herken ik dan weer, als ik dan eens een keer iets gedaan heb kijk ik als ik klaar ben wel 10 keer hoe goed ik dat weer gedaan heb.
ik heb mezelf niet alleen een schouderklopje gegeven maar ook nog een extra koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik mag ook niet klagenquote:
Ik doe altijd maar een beetje, en zo probeer ik langzaam aan rond te gaan teneinde overal een keer langs te komen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:31 schreef FANN het volgende:
Die keuken krijg ik ook nog wel klein, misschien deze week nog
Ik zie een UFO.quote:Op zondag 13 december 2015 15:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik mag ook niet klagen
[ afbeelding ]
Meestal doe ik het met de Franse slag, dus af en toe moet ik er dan wel écht even tegenaanquote:Op zondag 13 december 2015 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe altijd maar een beetje, en zo probeer ik langzaam aan rond te gaan teneinde overal een keer langs te komen.
quote:Op zondag 13 december 2015 15:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik mag ook niet klagen
[ afbeelding ]
LOgitech quickcam express van de kringloop 1euroquote:Op zondag 13 december 2015 15:35 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
is dat met die camera gemaakt uit de kringloop of die van de blokker?
ik heb de ruit even schoongemaaktquote:Op zondag 13 december 2015 15:36 schreef FANN het volgende:
[..]
niet zo'n beste Hut, je had eerst een betere toch?
ah.... ja dat wil ook nogal eens helpen....quote:Op zondag 13 december 2015 15:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb de ruit even schoongemaakt
De camera focust niet zo best, dan krijg je onscherpe foto's, misschien is dat handmatig beter in te stellen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:36 schreef FANN het volgende:
[..]
niet zo'n beste Hut, je had eerst een betere toch?
géén idee, moet wel kunnen denk ik....quote:Op zondag 13 december 2015 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De camera focust niet zo best, dan krijg je onscherpe foto's, misschien is dat handmatig beter in te stellen.
quote:Op zondag 13 december 2015 15:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... ja dat wil ook nogal eens helpen....
Het is een webcam en die moet je ergens scherp kunnen stellen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:40 schreef FANN het volgende:
[..]
mew.... nog steeds een beetje vaag, probeer wat Mo zegt, beetje bijstellen als dat kan...
quote:Op zondag 13 december 2015 15:40 schreef FANN het volgende:
[..]
mew.... nog steeds een beetje vaag, probeer wat Mo zegt, beetje bijstellen als dat kan...
Gouden tip ; men moet aan het schijfje draaien zeg maarquote:Op zondag 13 december 2015 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een webcam en die moet je ergens scherp kunnen stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Treehut362 op 13-12-2015 16:04:59 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 13 december 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat herken ik dan weer, als ik dan eens een keer iets gedaan heb kijk ik als ik klaar ben wel 10 keer hoe goed ik dat weer gedaan heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker is dat hčquote:Op zondag 13 december 2015 15:28 schreef FANN het volgende:
[..]dat was ik nét aan het doen
![]()
toch nog een paar dingen verzet
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Zomers doet het beste denk ikquote:
Daar moeten we dan nog maar even op wachten.quote:
heel klein verf-spatje (blauw)quote:
JAquote:
ik niet ik ben gebrokenquote:Op zondag 13 december 2015 16:20 schreef MadMaster het volgende:
Spam:
Iemand nog interesse in een kaartje voor Faithless vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |