Best muts ooitquote:
Had je maar in het zuiden moeten wonen, 2 blikken soep en je krijgt een gratis unox muts.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
Goede reportage.
Jammer dat ik geen muts heb.
Kun je me er eentje sturen vanaf het smalste stukje van Nederland?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Had je maar in het zuiden moeten wonen, 2 blikken soep en je krijgt een gratis unox muts.Kun je lekker meedoen aan de nieuwjaarsduik en je tieten op display zetten zodat je misschien de voorpagina van het krant haalt. Dagen daarna lig je echter hoestend te creperen van het rhino-virus.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je me er eentje sturen vanaf het smalste stukje van Nederland?
Dan stuur ik jou ook een muts en sturen we elkaar foto's van wanneer we ze dragen
Dat is mijn voorwaarden. Voor minder doe ik het niet!quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
en je tieten op display zetten
Dan wil ik je als ruil in lichtblauwe string zienquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Dat is mijn voorwaarden. Voor minder doe ik het niet!
Hmm even kijken of ik een lichtblauwe heb dan heb je een deal. Paars kan ik misschien ook nog mee wegkomen dunkt me.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan wil ik je als ruil in lichtblauwe string zien![]()
Ik hoor wel van je.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm even kijken of ik een lichtblauwe heb dan heb je een deal. Paars kan ik misschien ook nog mee wegkomen dunkt me.
Je weet me te vinden op skype, of dm.quote:
Gelukkig zie ik het verschil tussen paars en blauw niet zo goed. Ik zal zoeken naar een muts en te zijner tijd naar je adres informeren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je weet me te vinden op skype, of dm.
Heb denk ik geen blauwe dus een kleurverandering zal moeten optreden helaas.
dealquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik het verschil tussen paars en blauw niet zo goed. Ik zal zoeken naar een muts en te zijner tijd naar je adres informeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |