Ja heb ik ook wel eens ....quote:Op zaterdag 12 december 2015 03:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Let ook niet op of het laatste post was, zit dan al weer ergens anders.
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 12 december 2015 03:39 schreef FANN het volgende:
Ah...... Chuf ik wist niet dat je jarig was, Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
Ja dat wel... De meesten komen nu wel hier,,, Maar om een topic te openen in je eigen space lukt niet meer.. Sas heeft dat vooral.. Maar ik denk dat meerdere er mee kampen.. .. Nee niet in ONZ of in GC ,, maar waar dan ,, MLN.. ? Nee ook niet .. 40+ moet terugquote:Op zaterdag 12 december 2015 04:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja, Kingstown had gelijk, het was eerst in 1 subforum en wanneer je dat sluit verspreid het zich.
Zit daar zelf niet zo mee maar snap het wel. Was lachen daar.quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wel... De meesten komen nu wel hier,,, Maar om een topic te openen in je eigen space lukt niet meer.. Sas heeft dat vooral.. Maar ik denk dat meerdere er mee kampen.. .. Nee niet in ONZ of in GC ,, maar waar dan ,, MLN.. ? Nee ook niet .. 40+ moet terug
Worden die nog bijgehouden ?quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:17 schreef schvvmert het volgende:
Dat foto tipoc en de samenvattingen van SC.
Ik lach nu al .. zonder ge klikt te hebbenquote:Op zaterdag 12 december 2015 04:35 schreef schvvmert het volgende:
Een goed tong tipoc. 40+ / Tong's en Eddy Wally's briljante afscheidstopic van 40+
Ja forum issues .. KUT FoK!quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lach nu al .. zonder ge klikt te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |