Ja heb ik ook wel eens ....quote:Op zaterdag 12 december 2015 03:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Let ook niet op of het laatste post was, zit dan al weer ergens anders.
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 12 december 2015 03:39 schreef FANN het volgende:
Ah...... Chuf ik wist niet dat je jarig was, Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
Ja dat wel... De meesten komen nu wel hier,,, Maar om een topic te openen in je eigen space lukt niet meer.. Sas heeft dat vooral.. Maar ik denk dat meerdere er mee kampen.. .. Nee niet in ONZ of in GC ,, maar waar dan ,, MLN.. ? Nee ook niet .. 40+ moet terugquote:Op zaterdag 12 december 2015 04:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja, Kingstown had gelijk, het was eerst in 1 subforum en wanneer je dat sluit verspreid het zich.
Zit daar zelf niet zo mee maar snap het wel. Was lachen daar.quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wel... De meesten komen nu wel hier,,, Maar om een topic te openen in je eigen space lukt niet meer.. Sas heeft dat vooral.. Maar ik denk dat meerdere er mee kampen.. .. Nee niet in ONZ of in GC ,, maar waar dan ,, MLN.. ? Nee ook niet .. 40+ moet terug
Worden die nog bijgehouden ?quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:17 schreef schvvmert het volgende:
Dat foto tipoc en de samenvattingen van SC.
Ik lach nu al .. zonder ge klikt te hebbenquote:Op zaterdag 12 december 2015 04:35 schreef schvvmert het volgende:
Een goed tong tipoc. 40+ / Tong's en Eddy Wally's briljante afscheidstopic van 40+
Ja forum issues .. KUT FoK!quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lach nu al .. zonder ge klikt te hebben
Weinig aan te doen ... Houdt je op de vlakte... Als het je luktquote:Op zaterdag 12 december 2015 04:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij mag me niet zo, geen idee hoe het komt?
Ben altijd diplomatiek.quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig aan te doen ... Houdt je op de vlakte... Als het je lukt
In FB posten was niet zo slim.quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Streepjes door je naam .... Ja gaat goed met je
Gemistquote:Op zaterdag 12 december 2015 04:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
In FB posten was niet zo slim.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
Krijg nou wat !!Een stille aanbidster..
Nah valt wel mee .. Zelfs Google denkt aan me ..
[ afbeelding ]
Voor iedereen..Van harte ook namens MENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ik heb geen mutsquote:Op zaterdag 12 december 2015 10:57 schreef sacha het volgende:
had ik GC al gehad?
bij deze dan!![]()
GC / Fok!kers en hun muts
pics of de muts van Pietquote:
zelfs geen kerstmutsquote:
kaboutermuts?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
zelfs geen kerstmuts![]()
ik heb geen mutsenhoofd, helaas
De kabouter heeft wel een mutsenhoofdquote:
foto van de muts!quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:52 schreef just me het volgende:
[..]
De kabouter heeft wel een mutsenhoofd
zo lief![]()
ze komt straks![]()
als Merel toestemming geeft welquote:
Dat ik jouw over het hoofd heb gezien vannacht....quote:Op zaterdag 12 december 2015 03:39 schreef FANN het volgende:
Ah...... Chuf ik wist niet dat je jarig was, Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
Het is inderdaad net aan, maar beter dan dat het te ruim zit, toch?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had geen maatje kleiner moeten meenemen...
Precies, aan gebakken lucht hebben we niks.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad net aan, maar beter dan dat het te ruim zit, toch?
Alleen eentje voor op mijn kop, en daar laat ik het voorlopig ook bij.quote:
Vind ik ook .. Dank jequote:Op zaterdag 12 december 2015 18:06 schreef Soury het volgende:
Chufi van harte 49 is een mooie leeftijd
quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen eentje voor op mijn kop, en daar laat ik het voorlopig ook bij.
Hoezo? Moet ie op de foto?
deze droeg ik 3 jaar geledenquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:07 schreef Soury het volgende:
Ik heb meerdere mutsen, kan niet kiezen
Vooral in combinatie met die kniekousenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Je schoenen passen ook perfect bij je outfit...
[ afbeelding ]
Krijg je visite?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:18 schreef chufi het volgende:
Wordt het toch nog ouderwets gezellig...
och arme, zal ik mijn moedah naar je toe sturen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had net de pizzabezorger op bezoek ja...
Picsquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had net de pizzabezorger op bezoek ja...
ik snap daar allemaal geen bal van maar goedquote:
moet ik nu weer teruglezenquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik snap daar allemaal geen bal van maar goed
wat niet weet, wat niet deertquote:
Nee dank jequote:Op zaterdag 12 december 2015 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
och arme, zal ik mijn moedah naar je toe sturen?
Het was al laatquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik snap daar allemaal geen bal van maar goed
Dat uurtje werd iets langer.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker.. De tijd vloog voorbij met al die leuke muziek
1 keer per jaar maar? en die andere 364 dagen dan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach 1 keer per jaar eens een keer gek doen moet kunnen
Ja dat weet ik niet meer...quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:09 schreef sacha het volgende:
[..]
1 keer per jaar maar? en die andere 364 dagen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |