Dat was hem nooit in een commerciële functie gelukt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Tofik Dibi trekt ¤ 321.908,03 wachtgeld en schrijft boek
lol netjesquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Politiek analist.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:22 schreef Szura het volgende:
Maar wat is de rol van die Dibus nou, politiek analist of wat
Griekse schuldencrisis niet gevolgd?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:22 schreef Tagliano het volgende:
Dijsselbloem is het afgelopen jaar niet enorm opvallend in beeld geweest imo
Eng mannetje, die heb je ook nodig in de samenlevingquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:22 schreef Szura het volgende:
Maar wat is de rol van die Dibus nou, politiek analist of wat
Ja dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Griekse schuldencrisis niet gevolgd?
Klopt; Kok, Zalm en die dikke van het CDA (ben zijn naam kwijt) waren ook populair...quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:23 schreef Martinello het volgende:
Ministers van Financiën doen het om een of andere reden altijd goed, ook al zijn het prutsers.
McDonald's liefhebber Jan Kees de Jager.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt; Kok, Zalm en die dikke van het CDA (ben zijn naam kwijt) waren ook populair...
Jan-Kees de Jager...quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt; Kok, Zalm en die dikke van het CDA (ben zijn naam kwijt) waren ook populair...
quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een baas was datquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:25 schreef Martinello het volgende:
[..]
McDonald's liefhebber Jan Kees de Jager.
Half 12 tompoes...quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Als Jesse Klaver politicus van het jaar wordt gooi ik mijn tompoes naar de televisie
Pieter moet een eigen partij beginnen, anders ben ik genoodzaakt om de volgende verkiezingen op het CDA te stemmen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kunnen we maandag Pieter Omtzigt in Pauw uitnodigen om te vragen wat hij van Dijsselbloem vindt. Die schrijft daar met gemak een essay van duizend pagina's over.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Als Jesse Klaver politicus van het jaar wordt gooi ik mijn tompoes naar de televisie
Pieter begin even een eigen partij anders stemt Mani89 niet op je.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pieter moet een eigen partij beginnen, anders ben ik genoodzaakt om de volgende verkiezingen op het CDA te stemmen.
Dit gaat zeker werken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pieter begin even een eigen partij anders stemt Mani89 niet op je.
Hij zat niet achter het stuur...nergens voor nodig dus om een kaartje te sturen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:30 schreef Joezi het volgende:
Dijkhoff heeft nog steeds geen kaartje gestuurd aan Hilda
Als politici wel. Fotomomentje erbij, een knuffel, gegarandeerd op alle voorpagina's + 2 zetels erbijquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zat niet achter het stuur...nergens voor nodig dus om een kaartje te sturen.
We hebben gelachen om Dijsselbloem, Wilders belicht, Dijkhoff geprezen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Goedenavond
Mijn Tesla had weer aids, is het wat vandaag?
Jawel, lekker schommelen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Iris niet meegaan naar de boot hoor.
Dat zou goedkoop scoren zijn. Mooi dat Dijkhoff daarboven staat...quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als politici wel. Fotomomentje erbij, een knuffel, gegarandeerd op alle voorpagina's + 2 zetels erbij
Ah, stabiliteit in het leven dus.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben gelachen om Dijsselbloem, Wilders belicht, Dijkhoff geprezen.
En gekotst op Dofl.
Een vrijkaartje voor PSV dan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou goedkoop scoren zijn. Mooi dat Dijkhoff daarboven staat...
En je hebt de vluchtelingenkinderen geweest met de redactrice van Mama. Hoogstaand.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ah, stabiliteit in het leven dus.
Oef. Waar kan ik doneren?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En je hebt de vluchtelingenkinderen geweest met de redactrice van Mama. Hoogstaand.
En dan naar Raqqa gaan om ISIS kapot te makenquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen als God je dan het eeuwige leven zou schenken.
Waar is Intellectueel om te klagen over de puberale VBL sekte?quote:
Michiel Kramer mag als hulpje mee. Die weet wel hoe je ze moet provoceren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan naar Raqqa gaan om ISIS kapot te maken
Verplicht steriliseren klinkt nogal fout (Übermenschen creëren enzo...)quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
Gaat de VARA nu pleiten voor een iq-test bij vrouwen die moeder willen worden?
Ja en dan nationaal getoetst op NPO1quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
Gaat de VARA nu pleiten voor een iq-test bij vrouwen die moeder willen worden?
Hij komt net uit Eindhoven, dan heb je geen drugs meer nodigquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:38 schreef Szura het volgende:
Volgens mij staat dolf straks van iets. Hij heeft ook nog niks gezegd sinds z'n entree.
Pauw doet de fysieke test.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja en dan nationaal getoetst op NPO1
Nah denk eerder dat godsdienstigen daar ethisch tegen zijn, elk kind is van god.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Verplicht steriliseren klinkt nogal fout (Übermenschen creëren enzo...)
Als er geen downies meer geboren worden is het probleem ook opgelostquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Verplicht steriliseren klinkt nogal fout (Übermenschen creëren enzo...)
Als je mooi kan tekenen is dat een vak apart.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"boek"
50 pagina's met stripjes....
En we zijn volgende week vrijdag weer gegarandeerd van Dolfquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het is dus puur een item om Dolf in de show te houden.
En hij probeert in het broekje van Dafne te komen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dolf Jansen, Übermensch pur sang.
[ afbeelding ]
Lijkt net een jood in z'on kampquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je dit op je pc hebt staanquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
deze ga ik in het homo topic postenquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik natuurlijk gezien, dat is ook meteen de laatste uitzending van VI die ik live heb bekeken.quote:
Klootzak, waarom deed je me dit aan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 30 TB aan Dolf op een geheime server diep in een Zwitserse berg staan.quote:
Nog een Dolfje voor jou:quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klootzak, waarom deed je me dit aan.
Welk probleem? In onze maatschappij zou er ook ruimte voor mensen met een verstandelijke beperking moeten zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als er geen downies meer geboren worden is het probleem ook opgelost
Levensgenotverzieker (als dit in het woordenboek staat).quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nog een Dolfje voor jou:
[ afbeelding ]
......quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nog een Dolfje voor jou:
[ afbeelding ]
Stop met deze godwins.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nog een Dolfje voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nog een Dolfje voor jou:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nog een Dolfje voor jou:
[ afbeelding ]
Tofik is een feeder.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Tofik heeft Sharon te groot gemaakt
Ik moet direct denken aan Christian Bale in The Machinist.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nog een Dolfje voor jou:
[ afbeelding ]
Goede film wel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:47 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Ik moet direct denken aan Christian Bale in The Machinist.![]()
Zeer goede filmkeuze.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:47 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Ik moet direct denken aan Christian Bale in The Machinist.![]()
Ik heb nog een zeldzame Dolf als Dolfina voor je:quote:
............quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb nog een zeldzame Dolf als Dolfina voor je:
[ afbeelding ]
Ben opgegroeid tussen de modellen, het lot van een telg in de Zwitserse adel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar komt je obsessie voor anorexiapatiënten eigenlijk vandaan?
Het begint steeds meer op dwdd te lijkenquote:
Was ook een goede show.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de verandering was het eens een vermakelijke avond in dit topic.
vond het leukquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de verandering was het eens een vermakelijke avond in dit topic.
Betere grap dan Dolf z'n hele monoloog.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Tofik heeft Sharon te groot gemaakt
Het is weinig tot zelden verrassend meer, idd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Het begint steeds meer op dwdd te lijken
Ik heb genoten van NAC-GAE.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was ook een goede show.![]()
Beter dan VI in ieder geval.
Was het ook echt nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is weinig tot zelden verrassend meer, idd.
Bedankt voor de spoilerquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van NAC-GAE.
Een bomvol Rat Verlegh stadion, veel incidenten, een falende scheidsrechter een spervuur van schoten op het doel van Theo Zwarthoedgod en uiteindelijk wint GAE met 0-1.
Het was een fantastische avond.
Een item over vluchtelingenkinderen, analisten die weinig bijdragen, luchtig boekje tussendoor en lollige internetfilmpjes.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is weinig tot zelden verrassend meer, idd.
Ze weten niet beter.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een item over vluchtelingenkinderen, analisten die weinig bijdragen, luchtig boekje tussendoor en lollige internetfilmpjes.
Integere journalistiek noemt de VARA het.
Jeetje zegquote:
Ik heb het idee dat het programma minder links was met Witteman. Witteman is een echte vara/linkse man. Maar daardoor juist objectiever omdat hij weet dat hij niet alleen het linkse geluid kan vertegenwoordigen.quote:
Als Hansie Hansie het had gepresenteerd, zou ik het misschien nog kijken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje zeg.
Ik ga er ook niet van uit dat iemand nog om 00:30 naar de samenvattingen gaat zitten kijken. Sorry, duizendmaal excuses, sorry.
Alles voor den kijkcijfers, doet humberto het nog beter? Dat is ook niksquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een item over vluchtelingenkinderen, analisten die weinig bijdragen, luchtig boekje tussendoor en lollige internetfilmpjes.
Integere journalistiek noemt de VARA het.
Ik zet het denk ik alleen even aan om nog wat flarden gemiste momenten terug te zien.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Hansie Hansie het had gepresenteerd, zou ik het misschien nog kijken.
AP was zijn beste film.quote:
De Griekse 'steun' promoten onder noemer 'helpt den broeder'. Dan SP belachelijk maken omdat zij dit geen goed idee vonden (en terecht van SP). Die klootzak Witteman steunde alleen maar rechtse rotzooi. Hoezo is dat links?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het programma minder links was met Witteman. Witteman is een echte vara/linkse man. Maar daardoor juist objectiever omdat hij weet dat hij niet alleen het linkse geluid kan vertegenwoordigen.
Dat is één voorbeeldje. Witteman interviewde ontelbaar veel PvdA'ers, terwijl hij (de vara) Janmaat boycotte.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:16 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
De Griekse 'steun' promoten onder noemer 'helpt den broeder'. Dan SP belachelijk maken omdat zij dit geen goed idee vonden (en terecht van SP). Die klootzak Witteman steunde alleen maar rechtse rotzooi. Hoezo is dat links?
quote:Gerard Spong & Xander van der Wulp over vertrek van Miltenburg
Na Ivo Opstelten en Fred Teeven is met Kamervoorzitter Anouchka van Miltenburg de derde VVD’er opgestapt vanwege de omstreden deal met crimineel Cees H. Morgen zou ze door de Kamer ondervraagd worden over haar rol in het vernietigen van de anonieme klokkenluidersbrief, maar ze stapte ze vroegtijdig op. Wat voor invloed heeft haar vertrek op de Tweede Kamer en met name op de VVD? En hoe ziet de komende week er uit voor de partij? Advocaat Gerard Spong en parlementair verslaggever Xander van der Wulp zijn te gast.
Wordt Jeroen Dubbeldam de Sportman van het jaar?
Morgenavond wordt de Sportman van het jaar gekozen. Springruiter Jeroen Dubbeldam won de laatste jaren bijna alle titels, die in de paardensport te winnen zijn. Zijn laatste grote prijs: de Europese titel, die hij dit jaar in Aken bemachtigde. In Pauw een gesprek over zijn ambities en een vooruitblik op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro. Na zestien jaar afwezigheid heeft hij maar één missie: opnieuw Olympisch Goud mee naar huis nemen!
Kuda Matungamire moet na acht jaar het land uit
Kuda Matungamire woont al 8 jaar bij zijn oom en tante in Hilversum. Als 13-jarige kwam hij uit Zimbabwe bij hen wonen omdat zijn oma de zorg niet meer aankon. Maar nu moet hij terug. Morgen wordt hij om 15.00 uur uitgezet naar Zimbabwe. Kuda wil niet terug, zijn leven is hier. Hij volgde een MBO-opleiding, heeft vrienden, en is trainer van de jeugd van voetbalteam C4. Had hij asiel aangevraagd dan was zijn zaak onder het kinderpardon gevallen maar zijn oom en tante volgde op advies van de overheid de pleegzorgprocedure. En die werd tot hun stomme verbazing afgewezen. Kuda en zijn pleegvader Jaap Huib van der Knaap zijn vanavond te gast in Pauw, samen met SP-kamerlid Sharon Gesthuizen. Zij riep vanavond per brief staatssecretaris Dijkhoff op: laat Kuda in Nederland blijven!
Dit slaat werkelijk alles.quote:Freek de Jonge geeft colleges over zichzelf
Na een succesvolle reeks colleges over medische ethiek, onderwijs en economie voor studenten aan de UVA, gaat Freek de Jonge nu colleges geven over zichzelf. De cabaretier vertelt over de afgelopen 71 jaar aan de hand van grote gebeurtenissen uit de geschiedenis. De colleges vinden plaats in het Rijksmuseum en vanavond geeft hij een voorproefje van wat we allemaal over Freek kunnen leren.
quote:Op maandag 14 december 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan nog triester.
[..]
Dit slaat werkelijk alles.
Wat ik vooral erg vindt is dat dit soort zaken eigenlijk altijd onvolledig belicht worden bij de publieke omroep. Mauro had bijvoorbeeld gelogen tijdens zijn procedure en had nog gewoon contact met zijn moeder. Dat werd verzwegen, bij Pauw (en Witteman) ontstond het beeld van het schattige geïntegreerde negerjongetje dat weg moest.quote:Kuda Matungamire moet na acht jaar het land uit
Kuda Matungamire woont al 8 jaar bij zijn oom en tante in Hilversum. Als 13-jarige kwam hij uit Zimbabwe bij hen wonen omdat zijn oma de zorg niet meer aankon. Maar nu moet hij terug. Morgen wordt hij om 15.00 uur uitgezet naar Zimbabwe. Kuda wil niet terug, zijn leven is hier. Hij volgde een MBO-opleiding, heeft vrienden, en is trainer van de jeugd van voetbalteam C4. Had hij asiel aangevraagd dan was zijn zaak onder het kinderpardon gevallen maar zijn oom en tante volgde op advies van de overheid de pleegzorgprocedure. En die werd tot hun stomme verbazing afgewezen. Kuda en zijn pleegvader Jaap Huib van der Knaap zijn vanavond te gast in Pauw, samen met SP-kamerlid Sharon Gesthuizen. Zij riep vanavond per brief staatssecretaris Dijkhoff op: laat Kuda in Nederland blijven!
quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
Witteman is een echte vara/linkse man.
quote:Op maandag 14 december 2015 20:28 schreef Confetti het volgende:
Lol die neger uit Zimbabwe. Ik kijk al uit naar de onderbuikargumenten vanavond.
Het is in potentie een Jinek afleveringquote:Op maandag 14 december 2015 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geloof niet dat ik vanavond Pauw ga kijken.
Moet haast wel he...quote:Op maandag 14 december 2015 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Dit kan haast niet anders dan een geweldige topshow worden
Kan me nog herinneren dat Fortuyn zei dat er minder met computers gedaan moest worden in het onderwijs, de docent als leraar, niet rondzwervend om een computertje als coach.quote:Op maandag 14 december 2015 22:36 schreef Arcee het volgende:
[..]KLB / Paul Witteman met z'n uitgestreken rooie VARA-smoel.
Later vond ik 'm wel milder geworden, overigens, en had ik er niet meer zo'n moeite mee.
Gezellig joh.quote:Op maandag 14 december 2015 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geloof niet dat ik vanavond Pauw ga kijken.
De toon is weer gezet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:05 schreef luxerobots het volgende:
Straks praten we verder over populisme, subtiele sneer naar Geert.
Afschuw is ook lekker bij tv-kijken, de IkVertrek-afleveringen die misgaan zijn het mooist.quote:Op maandag 14 december 2015 23:05 schreef Grunge. het volgende:
Ik weet niet of dit een genotaflevering wordt of juist niet. Ik neig naar 'ja'.
Zeker. Op zo'n aflevering hoop ikquote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Afschuw is ook lekker bij tv-kijken, de IkVertrek-afleveringen die misgaan zijn het mooist.
Dat vergroot de kans op een traan zal de redactie wel gedacht hebben.quote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
Een dag voordat ie weg moet. Handig.
Sadistquote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zeker. Op zo'n aflevering hoop ik.
Omdat hij er schattig uitziet en Nederlands praat?quote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef Grunge. het volgende:
Dit moet niet kunnen. Laten we eerlijk zijn.
Eensquote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef Grunge. het volgende:
Dit moet niet kunnen. Laten we eerlijk zijn.
Natuurlijk niet. Omdat hij niets in Zimbabwe te zoeken heeft. Hij leeft zijn leven in Nederland vanaf kinds af aan.quote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat hij er schattig uitziet en Nederlands praat?
Dat zal meespelen, al vind ik hem niet echt een typisch Nederlands uiterlijk hebben. Heeft er veel van weg, maar er is iets anders aan. Kan de vinger er niet op krijgen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat hij er schattig uitziet en Nederlands praat?
Nou, hij kwam hier toen hij dertien was.quote:Op maandag 14 december 2015 23:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Omdat hij niets in Zimbabwe te zoeken heeft. Hij leeft zijn leven in Nederland vanaf kinds af aan.
Zimbabwe is veilig.quote:Op maandag 14 december 2015 23:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Omdat hij niets in Zimbabwe te zoeken heeft. Hij leeft zijn leven in Nederland vanaf kinds af aan.
Dat bedoel ik ook niet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zal meespelen, al vind ik hem niet echt een typisch Nederlands uiterlijk hebben. Heeft er veel van weg, maar er is iets anders aan. Kan de vinger er niet op krijgen.
Wat dacht je ervan om dit soort situaties gewoon niet te laten spelen? Sneller duidelijkheid of iemand wel of niet kan blijven.quote:Op maandag 14 december 2015 23:08 schreef Confetti het volgende:
Dit is precies de reden dat de asielzoeker/illegaal/migrant gezichtloos moet blijven.
Onze menselijke aard laat het niet toe om hard te zijn..
Dertien is niet van kinds af aan. 7 jaar is niks op een mensenleven.quote:Op maandag 14 december 2015 23:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het is allang duidelijk dat hij weg moet. Alleen daadwerkelijke uitzetting is lastig.quote:Op maandag 14 december 2015 23:09 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om dit soort situaties gewoon niet te laten spelen? Sneller duidelijkheid of iemand wel of niet kan blijven.
Nee. Het is niet te vergelijken met Mauro. Die is hier als 9-jarig jochie gedumpt en woonde bij een pleeggezin. Deze jongen kwam hier op z'n 13e en woont bij z'n oom en tante.quote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef Coco98 het volgende:
Dit verhaal hebben we toch al tig keer gehoord?
De nieuwe Mauro.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal nooit snappen waarom we hier de poorten wagenwijd open zetten voor orthodoxe moslims en dubieus gespuis uit Noord-Afrika, terwijl zo'n joch (dat hier familie heeft) zo nodig moet worden uitgezet.
Het Koninkrijk der Nederlanden is niet bestemd voor iedereen die hier komt en een paar jaar (illegaal) verblijft.quote:
Dit is precies waar de schoen wringt. En niet alleen de kutmarokkanen, maar ook al die nieuwkomers die nu binnenkomen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Aardige jongen moet weg en al die kutmarokkanen mogen blijven. Wat een beleid.
En dat hij dan zegt dat hij Freek compleet kut vindt.quote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef Baszh het volgende:
Zou die nou een briefje krijgen van Freek waarop staat dat ie naar een voorstelling van Freek mag kijken
Redenatie van likmevestje natuurlijk. Die zijn hier geboren of hieromheen zijn anderszins heel andere regels aan verbonden.quote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Aardige jongen moet weg en al die kutmarokkanen mogen blijven. Wat een beleid.
Het laat gewoon weer het faalbeleid zien. Dat is niets nieuws.quote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Het is niet te vergelijken met Mauro. Die is hier als 9-jarig jochie gedumpt en woonde bij een pleeggezin. Deze jongen kwam hier op z'n 13e en woont bij z'n oom en tante.
Je trekt een verband dat er niet is, deze jongen moet terug, en die asielzoekers zouden m.i. ook niet moeten komen (waarom trouwens weer kutmarokkanen, je maakt vreemde denksprongen).quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is precies waar de schoen wringt. En niet alleen de kutmarokkanen, maar ook al die nieuwkomers die nu binnenkomen.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat vergroot de kans op een traan zal de redactie wel gedacht hebben.
Zolang we radicale moslims en criminele vluchtelingen niet uitzetten, mag deze jongen van mij hier blijven. Hij woont nota bene bij z'n bloedeigen tante. Ik zie dus het probleem niet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus terug, zoals het hoort.
Waar wil je kutmarokkanen dan heen sturen? Meesten zijn hier geboren.quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is precies waar de schoen wringt. En niet alleen de kutmarokkanen, maar ook al die nieuwkomers die nu binnenkomen.
Ik wens dat verband wél te leggen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je trekt een verband dat er niet is, deze jongen moet terug, en die asielzoekers zouden m.i. ook niet moeten komen (waarom trouwens weer kutmarokkanen, je maakt vreemde denksprongen).
Rifgebergtequote:Op maandag 14 december 2015 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar wil je kutmarokkanen dan heen sturen? Meesten zijn hier geboren.
Lijkt me niet nodig in dit geval.quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus terug, zoals het hoort.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:15 schreef Tagliano het volgende:
Freek stelt wel een goede vraag moet ik toegeven
Net als tegen de islam zijn en gezellig D66 of PvdA stemmen. Ook zo vreemd.quote:Op maandag 14 december 2015 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wens dat verband wél te leggen.
Zonnebril uit het vet halen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:17 schreef Tagliano het volgende:
Lekker het over sneeuw hebben met een graad of 10 boven nul
Zimbabwe is een groot kutland geworden sinds Mugabe het argrarisch land van de blanke boeren heeft geconfisqueerd. De boerderijen werden geplunderd in plaats dat het werd overgenomen door andere boeren. Hele economie door het putje.quote:
Deze jongen heeft niks met de islam te maken. Hij is goed geïntegreerd, spreekt fatsoenlijk Nederlands, volgt een opleiding, woont bij familie en functioneert in onze maatschappij. Daarom wil ik dat hij blijft.quote:Op maandag 14 december 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Net als tegen de islam zijn en gezellig D66 of PvdA stemmen. Ook zo vreemd.
Daarom zou het in het belang van het land zijn om toch de harde beslissing te nemen. Ik ben reuzebenieuwd.quote:Op maandag 14 december 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Ik ken de feiten niet van die jongen. Hij is kennelijk geadopteerd, maar ook weer niet en moet dus terug.
Hij kwam hier op vakantie en is hier gebleven, dat hoorde ik. Lijkt me trouwens een verkeerde immigratieroute. Als een vakantie tot een verblijfsvergunning leidt hebben we volgend jaar half Afrika hier op vakantie.
Je begon zelf over kutmarokkanen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze jongen heeft niks met de islam te maken. Hij is goed geïntegreerd, spreekt fatsoenlijk Nederlands, volgt een opleiding, woont bij familie en functioneert in onze maatschappij. Daarom wil ik dat hij blijft.
Trap die radicale moslims dit land maar uit, in plaats van zo'n weerloze jongen van een jaar of 18.
Hoeft toch niet hard?quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Daarom zou het in het belang van het land zijn om toch de harde beslissing te nemen. Ik ben reuzebenieuwd.
Stenigingen voor giro 555.quote:Op maandag 14 december 2015 23:20 schreef robin007bond het volgende:
Sneu voor die jongen zeg. Ik hoop dat hij nog mag blijven.
Doe normaal faggotquote:Op maandag 14 december 2015 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zou haar doen, Sked.
Of beiden.quote:Op maandag 14 december 2015 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoeft toch niet hard?
Laat hem blijven, gooi die messenvechter in de azc's eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |