Het is in potentie een Jinek afleveringquote:Op maandag 14 december 2015 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geloof niet dat ik vanavond Pauw ga kijken.
Moet haast wel he...quote:Op maandag 14 december 2015 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Dit kan haast niet anders dan een geweldige topshow worden
Kan me nog herinneren dat Fortuyn zei dat er minder met computers gedaan moest worden in het onderwijs, de docent als leraar, niet rondzwervend om een computertje als coach.quote:Op maandag 14 december 2015 22:36 schreef Arcee het volgende:
[..]KLB / Paul Witteman met z'n uitgestreken rooie VARA-smoel.
Later vond ik 'm wel milder geworden, overigens, en had ik er niet meer zo'n moeite mee.
Gezellig joh.quote:Op maandag 14 december 2015 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geloof niet dat ik vanavond Pauw ga kijken.
De toon is weer gezet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:05 schreef luxerobots het volgende:
Straks praten we verder over populisme, subtiele sneer naar Geert.
Afschuw is ook lekker bij tv-kijken, de IkVertrek-afleveringen die misgaan zijn het mooist.quote:Op maandag 14 december 2015 23:05 schreef Grunge. het volgende:
Ik weet niet of dit een genotaflevering wordt of juist niet. Ik neig naar 'ja'.
Zeker. Op zo'n aflevering hoop ikquote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Afschuw is ook lekker bij tv-kijken, de IkVertrek-afleveringen die misgaan zijn het mooist.
Dat vergroot de kans op een traan zal de redactie wel gedacht hebben.quote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef marcodej het volgende:
Een dag voordat ie weg moet. Handig.
Sadistquote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zeker. Op zo'n aflevering hoop ik.
Omdat hij er schattig uitziet en Nederlands praat?quote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef Grunge. het volgende:
Dit moet niet kunnen. Laten we eerlijk zijn.
Eensquote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef Grunge. het volgende:
Dit moet niet kunnen. Laten we eerlijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |