abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 december 2015 @ 23:53:40 #176
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_158185830
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb genoten van NAC-GAE.

Een bomvol Rat Verlegh stadion, veel incidenten, een falende scheidsrechter een spervuur van schoten op het doel van Theo Zwarthoedgod en uiteindelijk wint GAE met 0-1.

Het was een fantastische avond.
Bedankt voor de spoiler :( :( :(
pi_158185834
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het is weinig tot zelden verrassend meer, idd.
Een item over vluchtelingenkinderen, analisten die weinig bijdragen, luchtig boekje tussendoor en lollige internetfilmpjes.

Integere journalistiek noemt de VARA het.
pi_158185860
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Een item over vluchtelingenkinderen, analisten die weinig bijdragen, luchtig boekje tussendoor en lollige internetfilmpjes.

Ze weten niet beter.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_158185873
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Bedankt voor de spoiler :( :( :(
Jeetje zeg :{.

Ik ga er ook niet van uit dat iemand nog om 00:30 naar de samenvattingen gaat zitten kijken. Sorry, duizendmaal excuses, sorry.
pi_158185887
Wacht, om 00:45 begint die uitzending zelfs.

SBS6 _O_ _O_.
pi_158185903
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Ze weten niet beter.
Ik heb het idee dat het programma minder links was met Witteman. Witteman is een echte vara/linkse man. Maar daardoor juist objectiever omdat hij weet dat hij niet alleen het linkse geluid kan vertegenwoordigen.
  vrijdag 11 december 2015 @ 23:56:22 #182
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_158185910
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jeetje zeg :{.

Ik ga er ook niet van uit dat iemand nog om 00:30 naar de samenvattingen gaat zitten kijken. Sorry, duizendmaal excuses, sorry.
Als Hansie Hansie het had gepresenteerd, zou ik het misschien nog kijken. :P
pi_158185934
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Alles voor den kijkcijfers, doet humberto het nog beter? Dat is ook niks
pi_158185935
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Als Hansie Hansie het had gepresenteerd, zou ik het misschien nog kijken. :P
Ik zet het denk ik alleen even aan om nog wat flarden gemiste momenten terug te zien.
  vrijdag 11 december 2015 @ 23:58:17 #185
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_158185957
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:49 schreef Joezi het volgende:

[..]

:Y Beter dan zijn batman vertolking

Waarheid.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_158186066
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:58 schreef monkyyy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Waarheid.
AP was zijn beste film.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_158186474
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het programma minder links was met Witteman. Witteman is een echte vara/linkse man. Maar daardoor juist objectiever omdat hij weet dat hij niet alleen het linkse geluid kan vertegenwoordigen.
De Griekse 'steun' promoten onder noemer 'helpt den broeder'. Dan SP belachelijk maken omdat zij dit geen goed idee vonden (en terecht van SP). Die klootzak Witteman steunde alleen maar rechtse rotzooi. Hoezo is dat links?
pi_158186807
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 00:16 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

De Griekse 'steun' promoten onder noemer 'helpt den broeder'. Dan SP belachelijk maken omdat zij dit geen goed idee vonden (en terecht van SP). Die klootzak Witteman steunde alleen maar rechtse rotzooi. Hoezo is dat links?
Dat is één voorbeeldje. Witteman interviewde ontelbaar veel PvdA'ers, terwijl hij (de vara) Janmaat boycotte.
pi_158243660
quote:
Gerard Spong & Xander van der Wulp over vertrek van Miltenburg
Na Ivo Opstelten en Fred Teeven is met Kamervoorzitter Anouchka van Miltenburg de derde VVD’er opgestapt vanwege de omstreden deal met crimineel Cees H. Morgen zou ze door de Kamer ondervraagd worden over haar rol in het vernietigen van de anonieme klokkenluidersbrief, maar ze stapte ze vroegtijdig op. Wat voor invloed heeft haar vertrek op de Tweede Kamer en met name op de VVD? En hoe ziet de komende week er uit voor de partij? Advocaat Gerard Spong en parlementair verslaggever Xander van der Wulp zijn te gast.

Wordt Jeroen Dubbeldam de Sportman van het jaar?
Morgenavond wordt de Sportman van het jaar gekozen. Springruiter Jeroen Dubbeldam won de laatste jaren bijna alle titels, die in de paardensport te winnen zijn. Zijn laatste grote prijs: de Europese titel, die hij dit jaar in Aken bemachtigde. In Pauw een gesprek over zijn ambities en een vooruitblik op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro. Na zestien jaar afwezigheid heeft hij maar één missie: opnieuw Olympisch Goud mee naar huis nemen!

Kuda Matungamire moet na acht jaar het land uit
Kuda Matungamire woont al 8 jaar bij zijn oom en tante in Hilversum. Als 13-jarige kwam hij uit Zimbabwe bij hen wonen omdat zijn oma de zorg niet meer aankon. Maar nu moet hij terug. Morgen wordt hij om 15.00 uur uitgezet naar Zimbabwe. Kuda wil niet terug, zijn leven is hier. Hij volgde een MBO-opleiding, heeft vrienden, en is trainer van de jeugd van voetbalteam C4. Had hij asiel aangevraagd dan was zijn zaak onder het kinderpardon gevallen maar zijn oom en tante volgde op advies van de overheid de pleegzorgprocedure. En die werd tot hun stomme verbazing afgewezen. Kuda en zijn pleegvader Jaap Huib van der Knaap zijn vanavond te gast in Pauw, samen met SP-kamerlid Sharon Gesthuizen. Zij riep vanavond per brief staatssecretaris Dijkhoff op: laat Kuda in Nederland blijven!
pi_158243801
Weer die enge kraai Spong. Hoeveel zou hij krijgen per uitzending?

Springruiterpraatjes. :')

En weer een zielig uitzonderingsgevalletje. :O

Flopshow gegarandeerd.
pi_158244090
Het kan nog triester.
quote:
Freek de Jonge geeft colleges over zichzelf

Na een succesvolle reeks colleges over medische ethiek, onderwijs en economie voor studenten aan de UVA, gaat Freek de Jonge nu colleges geven over zichzelf. De cabaretier vertelt over de afgelopen 71 jaar aan de hand van grote gebeurtenissen uit de geschiedenis. De colleges vinden plaats in het Rijksmuseum en vanavond geeft hij een voorproefje van wat we allemaal over Freek kunnen leren.
Dit slaat werkelijk alles.
pi_158244244
Lol die neger uit Zimbabwe. Ik kijk al uit naar de onderbuikargumenten vanavond.
pi_158245606
SPONGGOD. Daarna wordt het saai. of zelfs genant
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  maandag 14 december 2015 @ 21:06:56 #194
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_158245764
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan nog triester.

[..]

Dit slaat werkelijk alles.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_158248510
quote:
Kuda Matungamire moet na acht jaar het land uit
Kuda Matungamire woont al 8 jaar bij zijn oom en tante in Hilversum. Als 13-jarige kwam hij uit Zimbabwe bij hen wonen omdat zijn oma de zorg niet meer aankon. Maar nu moet hij terug. Morgen wordt hij om 15.00 uur uitgezet naar Zimbabwe. Kuda wil niet terug, zijn leven is hier. Hij volgde een MBO-opleiding, heeft vrienden, en is trainer van de jeugd van voetbalteam C4. Had hij asiel aangevraagd dan was zijn zaak onder het kinderpardon gevallen maar zijn oom en tante volgde op advies van de overheid de pleegzorgprocedure. En die werd tot hun stomme verbazing afgewezen. Kuda en zijn pleegvader Jaap Huib van der Knaap zijn vanavond te gast in Pauw, samen met SP-kamerlid Sharon Gesthuizen. Zij riep vanavond per brief staatssecretaris Dijkhoff op: laat Kuda in Nederland blijven!
Wat ik vooral erg vindt is dat dit soort zaken eigenlijk altijd onvolledig belicht worden bij de publieke omroep. Mauro had bijvoorbeeld gelogen tijdens zijn procedure en had nog gewoon contact met zijn moeder. Dat werd verzwegen, bij Pauw (en Witteman) ontstond het beeld van het schattige geïntegreerde negerjongetje dat weg moest.
pi_158248787
Freek over Freek. Dan is hij op zijn best. Daar kan hij uren, dagen, maanden, jaren, decennia over doorgaan.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 december 2015 @ 22:36:08 #197
862 Arcee
Look closer
pi_158248944
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
Witteman is een echte vara/linkse man.
:Y KLB / Paul Witteman met z'n uitgestreken rooie VARA-smoel. :+

Later vond ik 'm wel milder geworden, overigens, en had ik er niet meer zo'n moeite mee.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_158249159
Dat wordt weer genieten
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_158249163
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 20:28 schreef Confetti het volgende:
Lol die neger uit Zimbabwe. Ik kijk al uit naar de onderbuikargumenten vanavond.
pi_158249217
Ik geloof niet dat ik vanavond Pauw ga kijken.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')