Natuurlijk niet. Omdat hij niets in Zimbabwe te zoeken heeft. Hij leeft zijn leven in Nederland vanaf kinds af aan.quote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat hij er schattig uitziet en Nederlands praat?
Dat zal meespelen, al vind ik hem niet echt een typisch Nederlands uiterlijk hebben. Heeft er veel van weg, maar er is iets anders aan. Kan de vinger er niet op krijgen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat hij er schattig uitziet en Nederlands praat?
Nou, hij kwam hier toen hij dertien was.quote:Op maandag 14 december 2015 23:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Omdat hij niets in Zimbabwe te zoeken heeft. Hij leeft zijn leven in Nederland vanaf kinds af aan.
Zimbabwe is veilig.quote:Op maandag 14 december 2015 23:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Omdat hij niets in Zimbabwe te zoeken heeft. Hij leeft zijn leven in Nederland vanaf kinds af aan.
Dat bedoel ik ook niet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zal meespelen, al vind ik hem niet echt een typisch Nederlands uiterlijk hebben. Heeft er veel van weg, maar er is iets anders aan. Kan de vinger er niet op krijgen.
Wat dacht je ervan om dit soort situaties gewoon niet te laten spelen? Sneller duidelijkheid of iemand wel of niet kan blijven.quote:Op maandag 14 december 2015 23:08 schreef Confetti het volgende:
Dit is precies de reden dat de asielzoeker/illegaal/migrant gezichtloos moet blijven.
Onze menselijke aard laat het niet toe om hard te zijn..
Dertien is niet van kinds af aan. 7 jaar is niks op een mensenleven.quote:Op maandag 14 december 2015 23:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het is allang duidelijk dat hij weg moet. Alleen daadwerkelijke uitzetting is lastig.quote:Op maandag 14 december 2015 23:09 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om dit soort situaties gewoon niet te laten spelen? Sneller duidelijkheid of iemand wel of niet kan blijven.
Nee. Het is niet te vergelijken met Mauro. Die is hier als 9-jarig jochie gedumpt en woonde bij een pleeggezin. Deze jongen kwam hier op z'n 13e en woont bij z'n oom en tante.quote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef Coco98 het volgende:
Dit verhaal hebben we toch al tig keer gehoord?
De nieuwe Mauro.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal nooit snappen waarom we hier de poorten wagenwijd open zetten voor orthodoxe moslims en dubieus gespuis uit Noord-Afrika, terwijl zo'n joch (dat hier familie heeft) zo nodig moet worden uitgezet.
Het Koninkrijk der Nederlanden is niet bestemd voor iedereen die hier komt en een paar jaar (illegaal) verblijft.quote:
Dit is precies waar de schoen wringt. En niet alleen de kutmarokkanen, maar ook al die nieuwkomers die nu binnenkomen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Aardige jongen moet weg en al die kutmarokkanen mogen blijven. Wat een beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |