En dat hij dan zegt dat hij Freek compleet kut vindt.quote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef Baszh het volgende:
Zou die nou een briefje krijgen van Freek waarop staat dat ie naar een voorstelling van Freek mag kijken
Redenatie van likmevestje natuurlijk. Die zijn hier geboren of hieromheen zijn anderszins heel andere regels aan verbonden.quote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Aardige jongen moet weg en al die kutmarokkanen mogen blijven. Wat een beleid.
Het laat gewoon weer het faalbeleid zien. Dat is niets nieuws.quote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Het is niet te vergelijken met Mauro. Die is hier als 9-jarig jochie gedumpt en woonde bij een pleeggezin. Deze jongen kwam hier op z'n 13e en woont bij z'n oom en tante.
Je trekt een verband dat er niet is, deze jongen moet terug, en die asielzoekers zouden m.i. ook niet moeten komen (waarom trouwens weer kutmarokkanen, je maakt vreemde denksprongen).quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is precies waar de schoen wringt. En niet alleen de kutmarokkanen, maar ook al die nieuwkomers die nu binnenkomen.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat vergroot de kans op een traan zal de redactie wel gedacht hebben.
Zolang we radicale moslims en criminele vluchtelingen niet uitzetten, mag deze jongen van mij hier blijven. Hij woont nota bene bij z'n bloedeigen tante. Ik zie dus het probleem niet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus terug, zoals het hoort.
Waar wil je kutmarokkanen dan heen sturen? Meesten zijn hier geboren.quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is precies waar de schoen wringt. En niet alleen de kutmarokkanen, maar ook al die nieuwkomers die nu binnenkomen.
Ik wens dat verband wél te leggen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je trekt een verband dat er niet is, deze jongen moet terug, en die asielzoekers zouden m.i. ook niet moeten komen (waarom trouwens weer kutmarokkanen, je maakt vreemde denksprongen).
Rifgebergtequote:Op maandag 14 december 2015 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar wil je kutmarokkanen dan heen sturen? Meesten zijn hier geboren.
Lijkt me niet nodig in dit geval.quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus terug, zoals het hoort.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:15 schreef Tagliano het volgende:
Freek stelt wel een goede vraag moet ik toegeven
Net als tegen de islam zijn en gezellig D66 of PvdA stemmen. Ook zo vreemd.quote:Op maandag 14 december 2015 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wens dat verband wél te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |