Half 12 tompoes...quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Als Jesse Klaver politicus van het jaar wordt gooi ik mijn tompoes naar de televisie
Pieter moet een eigen partij beginnen, anders ben ik genoodzaakt om de volgende verkiezingen op het CDA te stemmen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kunnen we maandag Pieter Omtzigt in Pauw uitnodigen om te vragen wat hij van Dijsselbloem vindt. Die schrijft daar met gemak een essay van duizend pagina's over.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Als Jesse Klaver politicus van het jaar wordt gooi ik mijn tompoes naar de televisie
Pieter begin even een eigen partij anders stemt Mani89 niet op je.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pieter moet een eigen partij beginnen, anders ben ik genoodzaakt om de volgende verkiezingen op het CDA te stemmen.
Dit gaat zeker werken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pieter begin even een eigen partij anders stemt Mani89 niet op je.
Hij zat niet achter het stuur...nergens voor nodig dus om een kaartje te sturen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:30 schreef Joezi het volgende:
Dijkhoff heeft nog steeds geen kaartje gestuurd aan Hilda
Als politici wel. Fotomomentje erbij, een knuffel, gegarandeerd op alle voorpagina's + 2 zetels erbijquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zat niet achter het stuur...nergens voor nodig dus om een kaartje te sturen.
We hebben gelachen om Dijsselbloem, Wilders belicht, Dijkhoff geprezen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Goedenavond
Mijn Tesla had weer aids, is het wat vandaag?
Jawel, lekker schommelen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Iris niet meegaan naar de boot hoor.
Dat zou goedkoop scoren zijn. Mooi dat Dijkhoff daarboven staat...quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als politici wel. Fotomomentje erbij, een knuffel, gegarandeerd op alle voorpagina's + 2 zetels erbij
Ah, stabiliteit in het leven dus.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben gelachen om Dijsselbloem, Wilders belicht, Dijkhoff geprezen.
En gekotst op Dofl.
Een vrijkaartje voor PSV dan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou goedkoop scoren zijn. Mooi dat Dijkhoff daarboven staat...
En je hebt de vluchtelingenkinderen geweest met de redactrice van Mama. Hoogstaand.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ah, stabiliteit in het leven dus.
Oef. Waar kan ik doneren?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En je hebt de vluchtelingenkinderen geweest met de redactrice van Mama. Hoogstaand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |