SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Simterklaas op 11-12-2015 10:33:47 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
Wat schuift het dan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:29 schreef renwan het volgende:
Zit je dan een hele dag op je werk omdat heen en weer reizen gewoon geld weggooien is
Tot 4 uur niks, maar anders ga ik terug naar Den Haag ben ik 5 uurtjes thuis en kan ik weer terug. Dat geintje kost me dan ook nog 18 euro, dan kan ik net zo goed dat geld in de fik stekenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Tot 4 uur niks, maar anders ga ik terug naar Den Haag ben ik 5 uurtjes thuis en kan ik weer terug. Dat geintje kost me dan ook nog 18 euro, dan kan ik net zo goed dat geld in de fik steken
Mag jij wel in dit hoge topic?quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geerdmega harde baas. Kritiek op vorige topic voor is dat geerd in tweede kamer geen bier had maar koffie kopje
Wat Lul jij man? Ik zou een kogel vangen voor Geerd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Mag jij wel in dit hoge topic?
Je zit wel in een topic te posten met mensen die geen krediet meer hebben bij jou
Volgende keer maak ik er wel pietrijden vanquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:20 schreef HPLC het volgende:
Wat een racistisch plaatje trouwens, met je zwartrijden
Getint rijden?quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik er wel pietrijden van
Met een donker afrikaans uiterlijk reizenquote:
Goedzo.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik er wel pietrijden van
quote:Op vrijdag 11 december 2015 01:57 schreef Monopoly het volgende:Bijna weekend. Morgen nog werken en dus amper pils. Zit aan mijn 2e en daar blijft het bij voor vannacht
gr gr.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:38 schreef Moira. het volgende:
Ik ga ER terugkijken en slapen. Een vriendelijke groet naar jullie allen.
Mocht mijn toekomstige man hier weer langskomen, vertel hem dan dat hij een smerige homo is en dat ik hem nooit meer hoef te zien.
Dankjulliewel.
Is het nog gelukt met photoshop ik moet hem ook nog altijd ergens kopen. Of was jij dat niet? Moest wel hard lachen gisteren toen ik het lasquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Met een donker afrikaans uiterlijk reizen
Ik denk dat je me verward met iemand andersquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met photoshop ik moet hem ook nog altijd ergens kopen. Of was jij dat niet? Moest wel hard lachen gisteren toen ik het las![]()
Je het is lastig online mobiel zonder ui'squote:Op vrijdag 11 december 2015 11:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward met iemand anders
Bekend probleemquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je het is lastig online mobiel zonder ui's
Mobiel FOK!kenquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je het is lastig online mobiel zonder ui's
Echt kaulo boeler is dat, maar dan ben jij de kerel die zat te tyfen dat hij maar braaf 1 vaasje kon zuipen? Of is dat ook weer iemand anders godver?!quote:
Niet de GEERD-SC Reeks in een lijst kunnen bekijkenquote:
leuk leukquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Echt kaulo boeler is dat, maar dan ben jij de kerel die zat te tyfen dat hij maar braaf 1 vaasje kon zuipen? Of is dat ook weer iemand anders godver?!
Ja dat was ik, heb er gewoon een halve liter van gemaaktquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Echt kaulo boeler is dat, maar dan ben jij de kerel die zat te tyfen dat hij maar braaf 1 vaasje kon zuipen? Of is dat ook weer iemand anders godver?!
De paintjes zijn wel baas.. Geerdquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:59 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Niet de GEERD-SC Reeks in een lijst kunnen bekijken
Baasquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja dat was ik, heb er gewoon een halve liter van gemaakt
Was jij niet die gene die liever jan pannenkoeken eet dan zelf gemaakte pannenkoeken?quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Alleen als ik geen zin heb om ze te bakken dan ja... Maar de beste pannenkoeken zijn die gemaakt met bierbeslag, we moeten gewoon allemaal met de trein naar een CS komen waar Geerd werkzaam is, en dan met maskers en zo iemand uit zijn huis klappen, en zijn fornuis bezet nemen om bier pannenkoeken te maken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:01 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Was jij niet die gene die liever jan pannenkoeken eet dan zelf gemaakte pannenkoeken?
Buitenlands praten doe je maar in je eigen land.quote:
Wat is deze bezem? Brb even Arafat pingen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Buitenlands praten doe je maar in je eigen land.
Blackberryquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is deze bezem? Brb even Arafat pingen.
Moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:28 schreef renwan het volgende:
Zo ik ga een pils of 2 drinken voor het werk
En anders je schuldgevoel weg zuipenquote:
Jij ook al hierquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders je schuldgevoel weg zuipen
Zo vaak ben ik ook weer niet in de KLB SC geweestquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij ook al hier
Eindelijk erachter dat in de KLB SC alleen maar addergebroed zit?
Waarom nou zo mad?quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij ook al hier
Andere SC dan de Geerd-SC:quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij ook al hier
Grappig, de Geerd-SC liet mij weten dat ik zelfstandig adem.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:20 schreef M4rc0 het volgende:
Dankzij de Geerd-SC kan ik eindelijk weer door mijn neus ademen, werkelijk waar fantastisch!
Omdat dit straks gedomineerd wordt door addergebroedquote:
Geerd geeft ze gewoon direct een boete voor wangedrag. 250 euro en zonder id bewijs een enkeltje in de boevenwagen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Omdat dit straks gedomineerd wordt door addergebroed
Putjesschepper worden?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:30 schreef M4rc0 het volgende:
Dankzij Geerd heb ik weer een doel in mijn leven, een toekomst.
Een wereld van verschil. Onze Geerd is dan wel net zo resoluut, maar meer een mensenmens. Weinig xenofobische uitspraken. Zijn speerpunten zijn voornamelijk tieten, vrouwen die Roos heten, zijn buurvrouw en pils.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht dat dit een geert wilders sc was gofferdomme
Geerd wildersquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Oeh dat verhaaltje over zijn buurvrouw heb ik dus gemistquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een wereld van verschil. Onze Geerd is dan wel net zo resoluut, maar meer een mensenmens. Weinig xenofobische uitspraken. Zijn speerpunten zijn voornamelijk tieten, vrouwen die Roos heten, zijn buurvrouw en pils.
Geertquote:
Lanquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou nou nouquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Omdat dit straks gedomineerd wordt door addergebroed
Jij wilders-adorerende immunoglobulinequote:Op vrijdag 11 december 2015 13:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeh dat verhaaltje over zijn buurvrouw heb ik dus gemist
[..]
Geert
Van harte gefeliciteerd wil je een sticker?quote:
Jij nietmarco hetende neuroblastoomquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:39 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Jij wilders-adorerende immunoglobuline
Nou nee ik wil weer 18 zijnquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:39 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd wil je een sticker?
Ik laat je wel even 18 voelenquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij nietmarco hetende neuroblastoom
[..]
Nou nee ik wil weer 18 zijn
Ik denk eerder 81quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik laat je wel even 18 voelen
Ik ook!quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij nietmarco hetende neuroblastoom
[..]
Nou nee ik wil weer 18 zijn
Ik weet hoe het is oké ik ervaar net een half jaar hoe het is om 19 te zijn.quote:
Dat hoop jequote:Op vrijdag 11 december 2015 13:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
B'dankt, want voor je het weet ben je 20, daarna 30 EN DAARNA 66
Ik laat je wel even 18 voelenquote:
En ik heb de 18-jarige Opso gemistquote:
En, hoe is hetquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is oké ik ervaar net een half jaar hoe het is om 19 te zijn.
Dat is bijna 80.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
B'dankt, want voor je het weet ben je 20, daarna 30 EN DAARNA 66
Geen enkel vuiltje aan de horizon. 20 lijkt me echtquote:
Ja ik ben echt van '88, ik leef en gedraag me alleen totaal niet als een volwassene, het is een beetje mis gegaan bij mij.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij echt van '88
Hoe bevalt de volwassenleef
Jij mag mij nog wel 18 laten voelen hoorquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik heb de 18-jarige Opso gemist![]()
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Club 27 jwzzzquote:
Als je ook nog een tienerlijk gezichtje heb dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik ben echt van '88, ik leef en gedraag me alleen totaal niet als een volwassene, het is een beetje mis gegaan bij mij.![]()
Ja en dan 90quote:
Zolang ik een vet sexy knappe opa heb als man zou ik dat wel willen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:44 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat moet je eigenlijk niet willen.
Je bent nu 19, gebruik eens normale woordenquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb vanavond dus bdayfissa.![]()
Ik haat het om een feestje te regelen, maar naar fissa's gaan vind ik dan weer geweldig
Watskeburt, imma still feelin' 8teenquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Je bent nu 19, gebruik eens normale woorden
Vgm is ze marrokaanse dus dan mag t weerquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Je bent nu 19, gebruik eens normale woorden
Nou neequote:Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Vgm is ze marrokaanse dus dan mag t weer
Moroccan privilege!quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nou vooruit, 1 jaar nog.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Watskeburt, imma still feelin' 8teen
Racistquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik heb geen eens foto van mijzelf daar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Kijk die fobo dan dikke marrokaanse
Heb je je treinchick met blond haar en blauwe ogen alweer gezien?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb geen eens foto van mijzelf daar.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:50 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Heb je je treinchick met blond haar en blauwe ogen alweer gezien?
OK ik doe toch niet aan foboquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb geen eens foto van mijzelf daar.
Heb jij blonde haartjes en blauwe oogjes en ben je lang en gespierd? Zo ja, dan hoef ik niet meer mijn treinlekkerding te missenquote:
Zal ik wel geweest zijn maar goed.quote:
Nice vrienden heb jijquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:55 schreef Monopoly het volgende:
Vanmiddag even langs de Jumbo om een paar van deze vrienden op te halen![]()
[ afbeelding ]
Ohja trouwens nog gefeliciteerd met dat huwelijksaanzoekdingensquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:55 schreef Monopoly het volgende:
Vanmiddag even langs de Jumbo om een paar van deze vrienden op te halen![]()
[ afbeelding ]
Geen nood, ik ben erquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:41 schreef PausNicolaas het volgende:
En nou terug naar KLB SC iedereen
Ik zou hem maar al te graag willen fagocyteren ja, alleen moet er geen lysis komen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zal ik wel geweest zijn maar goed.
Lekker pathogenen aan het coaten met het complement-eiwit C3b zodat de fagocytose voorspoediger kan verlopen?
Thanks.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja trouwens nog gefeliciteerd met dat huwelijksaanzoekdingensso lieff
Ja, deze pilsjes zijn echt heerlijkquote:
Nee, ik heb bruin haarquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij blonde haartjes en blauwe oogjes en ben je lang en gespierd? Zo ja, dan hoef ik niet meer mijn treinlekkerding te missen
Jij ook al een biomedische achtergrond?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zal ik wel geweest zijn maar goed.
Lekker pathogenen aan het coaten met het complement-eiwit C3b zodat de fagocytose voorspoediger kan verlopen?
Immuno buddy's, high five.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou hem maar al te graag willen fagocyteren ja, alleen moet er geen lysis komen.
Ongeveer hoezo "ook al"?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:58 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Jij ook al een biomedische achtergrond?
Omg triple lesbiansquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:58 schreef Kauai het volgende:
Ik post even om het feestje compleet te maken.
Alleen jouw WA nog en dan is t compleet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg triple lesbians
Squad herenigd
Dacht dat je dat speciaal voor mij had bedachtquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
If i was an enzyme, i'd be DNA helicase so i could unzip your genes.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
If i was an enzyme, i'd be DNA helicase so i could unzip your genes.
R u made of cupper en tellurium bcuz ur cutequote:Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dacht dat je dat speciaal voor mij had bedacht![]()
Niet antwoordenquote:
Het is copper of cuprumquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
R u made of cupper en tellurium bcuz ur cute
Wnr daten wequote:Op vrijdag 11 december 2015 14:01 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik hou jou lekker in het ongewisse
Geerd vond het anders wel leuk dat ik hier laatst even was.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:02 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet antwoorden
SC verpesten
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geerd vond het anders wel leuk dat ik hier laatst even was.
Heul niet!quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wss ben jij een viesdik mannetje van rond de 40
Hij zou der doen !!quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:04 schreef Cassius het volgende:
[..]
[ afbeelding ], natuurlijk vindt 'ie dat leuk
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben een viesdik mannetje van rond de 40 die doet alsof hij een meid is
Ben jij een gonadotropine-releasing hormoon? Je laat namelijk mijn testosteron-level stijgenquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij HCl want je doet zo zuur
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:04 schreef Cassius het volgende:
[..]
[ afbeelding ], natuurlijk vindt 'ie dat leuk
Stuur maar eens een link dan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb tenminste pics van mijzelf op fok, in tegenstelling tot jij.
Jij laat mijn oestrogeen level dalen, ik kom nog eerder in de menopauzequote:Op vrijdag 11 december 2015 14:06 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ben jij een gonadotropine-releasing hormoon? Je laat namelijk mijn testosteron-level stijgen
Trutquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij laat mijn oestrogeen level dalen, ik kom nog eerder in de menopauze
Denken dat jij anoniem bentquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Stuur maar eens een link dan.
Ik prefereer enige anonimiteit op FOK!
Ja hoor zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denken dat jij anoniem bent
Heb zoveel pics van users en weet zoveel
Verdomme wie van de 2 moet ik lynchen?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, meneer J.
Blazen zul je.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga ook zo. Heb alles behalve kaarsjes voor op de taart gekocht![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:10 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Verdomme wie van de 2 moet ik lynchen?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:10 schreef Moira. het volgende:
Op de fiets nei Harkemaaaa.
Wol nei mien famke taaa.
Oh jij zit ook in die dropbox?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denken dat jij anoniem bent
Heb zoveel pics van users en weet zoveel
Ik ga jou wel lynchen dan ben in 5 min fietsen bij jequote:
Jij bent zo ecto, ik moet maar blazen en je valt omverquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik ga jou wel lynchen dan ben in 5 min fietsen bij je
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent zo ecto, ik moet maar blazen en je valt omver
Lang en dun en mager en slap lees ik netquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ectomorph
Voor meer informatie daarover mag je Paxcon dmen
Dat moet je niet per ongeluk verkeerd om doenquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:23 schreef Geerd het volgende:
Jullie gaan hard man !! Net wakker gek!! Snel fapje maggen en naar de treinen !!
Eerder opstaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:23 schreef Geerd het volgende:
Jullie gaan hard man !! Net wakker gek!! Snel fapje maggen en naar de treinen !!
Gwn in de treinquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:23 schreef Geerd het volgende:
Kauia !!!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geerd vond het anders wel leuk dat ik hier laatst even was.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg triple lesbians
Squad herenigd
Zou meedoen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:35 schreef Geerd het volgende:
Op vrijdag 11 december 2015 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg triple lesbians
Squad herenigd
Maak jezelf anders gewoon nuttigquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:42 schreef Simterklaas het volgende:
Doe even spoiler dan, ik zit op mijn stage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geile chick van glijbaan af
Net gedaanquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:44 schreef Monopoly het volgende:
Oef, stiekem geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geile chick van glijbaan afPay close attention or else you'll miss what's happening
Moet je het bed nog verschonen?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou dames en heren was fijn jullie weer eens gesproken te hebben, ik ga maar alvast bezig met voorbereidingen voor vanavond.
Dag dag
Om drie uur in de middag al aan het bier zittenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Moet je het bed nog verschonen?
Toen ik ooit 7 jaar geleden nog een kleine conducteur was en nog vroeg diensten draaide was er 1 dienst 5.19 beginnen Naar Arnhem Ede Wageningen terug naar Arnhem en zwolle was je 11.15 klaar ofzo 12.30 thuis aan het pilsenquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om drie uur in de middag al aan het bier zitten
Geerdquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Toen ik ooit 7 jaar geleden nog een kleine conducteur was en nog vroeg diensten draaide was er 1 dienst 5.19 beginnen Naar Arnhem Ede Wageningen terug naar Arnhem en zwolle was je 11.15 klaar ofzo 12.30 thuis aan het pilsen
Tijd dat je dit land gaat regeren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:15 schreef Geerd het volgende:
Ik vind gewoon dat iedereen 2 halve liters in de pauze moet kunnen drinken !
Stem Lijst Geerd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Tijd dat je dit land gaat regeren.
Er moet een superhelden reeks komen betreffende een hoofdconducteur die mensen doet redden met super krachten die sterker wordt als hij pilst.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Er moet een superhelden reeks komen betreffende een hoofdconducteur die mensen doet redden met super krachten die sterker wordt als hij pilst.
Over een half uurtje weer werken en daarna nog een paar bierquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om drie uur in de middag al aan het bier zitten
Ik zou zeggen: waar wacht je op!1!quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Er moet een superhelden reeks komen betreffende een hoofdconducteur die mensen doet redden met super krachten die sterker wordt als hij pilst.
De filmposter is er tenminste alquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Even het scherm uitgezoomdquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:03 schreef PausNicolaas het volgende:
Speciaal voor Simterklaas en zijn stage
[ afbeelding ]
Blijf dan gewoon thuis zoals het een echte FOK!ker betaamt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme wat is het voorbereiden van een feest IRRITANT
Je bent vergeten om een biertje in zijn hand te knutselenquote:
Kan je vriendin niet halen?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:24 schreef Monopoly het volgende:
Donders. Ik stel het supermarkbezoek en bijbehorende pils de hele dag al uit. Ik krijg zin, maar nog geen zin om de deur uit te gaan.
Beiden zitten de hele dag op FOK! zoals een FOK!-huwelijk betaamdquote:
Dit. Volgens mij is ze aan het Simsen op het moment.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:31 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Beiden zitten de hele dag op FOK! zoals een FOK!-huwelijk betaamd
quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij is ze aan het Simsen op het moment.
Bohhhquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voelde je niet dat je gekieteld werd onder de zak? Dat is haar specialiteit![]()
![]()
Kakken als je heel nodig moet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:51 schreef Monopoly het volgende:
Pizza, bier en tetten. Iets beters bestaat niet op aarde.
Glijdt tie zo lekker langs je prostaatquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kakken als je heel nodig moet.
Poep 💩 topics ook altijd goed !!quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:59 schreef Cassius het volgende:
Bier, Lohan, pizza, poepen. Goed topic.
Je bent zelf een hommoquote:
Wanneer kom je onze aarsjes verschonen danquote:
Niet mijn dingquote:
Nee moet nog beginnenquote:Op vrijdag 11 december 2015 17:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je bent zelf een hommo
Is je feestje al afgelopen?![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wanneer kom je onze aarsjes verschonen dan
Pardy hardy wel bier gekocht toch? Helemaal lamquote:Op vrijdag 11 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet mijn ding
[..]
Nee moet nog beginnen
Wij steunen je !!quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik vrees dat ik de tocht der tochten maar ga maken.
Precies rond etenstijd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Iemand heeft een filmpje gepost.
Jij mag mijn ballen wel scheren 🌹 🌹quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Iemand heeft een filmpje gepost.
quote:
Ehh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Hou jij van haartjes?quote:
Ik heb gehoord dat het strelen van balhaartjes Moira.'s specialiteit is.quote:
Snel op zwartemarktplaats.nl zetten!!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef Geerd het volgende:
Wie heeft zijn mobiel in de trein laten liggen ?? Kan ik weer slepen met die zooi !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |