Je bent nu 19, gebruik eens normale woordenquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb vanavond dus bdayfissa.![]()
Ik haat het om een feestje te regelen, maar naar fissa's gaan vind ik dan weer geweldig
Watskeburt, imma still feelin' 8teenquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Je bent nu 19, gebruik eens normale woorden
Vgm is ze marrokaanse dus dan mag t weerquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Je bent nu 19, gebruik eens normale woorden
Nou neequote:Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Vgm is ze marrokaanse dus dan mag t weer
Moroccan privilege!quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nou vooruit, 1 jaar nog.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Watskeburt, imma still feelin' 8teen
Racistquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik heb geen eens foto van mijzelf daar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Kijk die fobo dan dikke marrokaanse
Heb je je treinchick met blond haar en blauwe ogen alweer gezien?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb geen eens foto van mijzelf daar.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:50 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Heb je je treinchick met blond haar en blauwe ogen alweer gezien?
OK ik doe toch niet aan foboquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb geen eens foto van mijzelf daar.
Heb jij blonde haartjes en blauwe oogjes en ben je lang en gespierd? Zo ja, dan hoef ik niet meer mijn treinlekkerding te missenquote:
Zal ik wel geweest zijn maar goed.quote:
Nice vrienden heb jijquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:55 schreef Monopoly het volgende:
Vanmiddag even langs de Jumbo om een paar van deze vrienden op te halen![]()
[ afbeelding ]
Ohja trouwens nog gefeliciteerd met dat huwelijksaanzoekdingensquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:55 schreef Monopoly het volgende:
Vanmiddag even langs de Jumbo om een paar van deze vrienden op te halen![]()
[ afbeelding ]
Geen nood, ik ben erquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:41 schreef PausNicolaas het volgende:
En nou terug naar KLB SC iedereen
Ik zou hem maar al te graag willen fagocyteren ja, alleen moet er geen lysis komen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zal ik wel geweest zijn maar goed.
Lekker pathogenen aan het coaten met het complement-eiwit C3b zodat de fagocytose voorspoediger kan verlopen?
Thanks.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja trouwens nog gefeliciteerd met dat huwelijksaanzoekdingensso lieff
Ja, deze pilsjes zijn echt heerlijkquote:
Nee, ik heb bruin haarquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij blonde haartjes en blauwe oogjes en ben je lang en gespierd? Zo ja, dan hoef ik niet meer mijn treinlekkerding te missen
Jij ook al een biomedische achtergrond?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zal ik wel geweest zijn maar goed.
Lekker pathogenen aan het coaten met het complement-eiwit C3b zodat de fagocytose voorspoediger kan verlopen?
Immuno buddy's, high five.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou hem maar al te graag willen fagocyteren ja, alleen moet er geen lysis komen.
Ongeveer hoezo "ook al"?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:58 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Jij ook al een biomedische achtergrond?
Omg triple lesbiansquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:58 schreef Kauai het volgende:
Ik post even om het feestje compleet te maken.
Alleen jouw WA nog en dan is t compleet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg triple lesbians
Squad herenigd
Dacht dat je dat speciaal voor mij had bedachtquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
If i was an enzyme, i'd be DNA helicase so i could unzip your genes.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
If i was an enzyme, i'd be DNA helicase so i could unzip your genes.
R u made of cupper en tellurium bcuz ur cutequote:Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dacht dat je dat speciaal voor mij had bedacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |