Ik zou hem maar al te graag willen fagocyteren ja, alleen moet er geen lysis komen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zal ik wel geweest zijn maar goed.
Lekker pathogenen aan het coaten met het complement-eiwit C3b zodat de fagocytose voorspoediger kan verlopen?
Thanks.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja trouwens nog gefeliciteerd met dat huwelijksaanzoekdingensso lieff
Ja, deze pilsjes zijn echt heerlijkquote:
Nee, ik heb bruin haarquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij blonde haartjes en blauwe oogjes en ben je lang en gespierd? Zo ja, dan hoef ik niet meer mijn treinlekkerding te missen
Jij ook al een biomedische achtergrond?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zal ik wel geweest zijn maar goed.
Lekker pathogenen aan het coaten met het complement-eiwit C3b zodat de fagocytose voorspoediger kan verlopen?
Immuno buddy's, high five.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou hem maar al te graag willen fagocyteren ja, alleen moet er geen lysis komen.
Ongeveer hoezo "ook al"?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:58 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Jij ook al een biomedische achtergrond?
Omg triple lesbiansquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:58 schreef Kauai het volgende:
Ik post even om het feestje compleet te maken.
Alleen jouw WA nog en dan is t compleet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg triple lesbians
Squad herenigd
Dacht dat je dat speciaal voor mij had bedachtquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
If i was an enzyme, i'd be DNA helicase so i could unzip your genes.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
If i was an enzyme, i'd be DNA helicase so i could unzip your genes.
R u made of cupper en tellurium bcuz ur cutequote:Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dacht dat je dat speciaal voor mij had bedacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |