Je het is lastig online mobiel zonder ui'squote:Op vrijdag 11 december 2015 11:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward met iemand anders
Bekend probleemquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je het is lastig online mobiel zonder ui's
Mobiel FOK!kenquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je het is lastig online mobiel zonder ui's
Echt kaulo boeler is dat, maar dan ben jij de kerel die zat te tyfen dat hij maar braaf 1 vaasje kon zuipen? Of is dat ook weer iemand anders godver?!quote:
Niet de GEERD-SC Reeks in een lijst kunnen bekijkenquote:
leuk leukquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Echt kaulo boeler is dat, maar dan ben jij de kerel die zat te tyfen dat hij maar braaf 1 vaasje kon zuipen? Of is dat ook weer iemand anders godver?!
Ja dat was ik, heb er gewoon een halve liter van gemaaktquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Echt kaulo boeler is dat, maar dan ben jij de kerel die zat te tyfen dat hij maar braaf 1 vaasje kon zuipen? Of is dat ook weer iemand anders godver?!
De paintjes zijn wel baas.. Geerdquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:59 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Niet de GEERD-SC Reeks in een lijst kunnen bekijken
Baasquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja dat was ik, heb er gewoon een halve liter van gemaakt
Was jij niet die gene die liever jan pannenkoeken eet dan zelf gemaakte pannenkoeken?quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Alleen als ik geen zin heb om ze te bakken dan ja... Maar de beste pannenkoeken zijn die gemaakt met bierbeslag, we moeten gewoon allemaal met de trein naar een CS komen waar Geerd werkzaam is, en dan met maskers en zo iemand uit zijn huis klappen, en zijn fornuis bezet nemen om bier pannenkoeken te maken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:01 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Was jij niet die gene die liever jan pannenkoeken eet dan zelf gemaakte pannenkoeken?
Buitenlands praten doe je maar in je eigen land.quote:
Wat is deze bezem? Brb even Arafat pingen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Buitenlands praten doe je maar in je eigen land.
Blackberryquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is deze bezem? Brb even Arafat pingen.
Moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:28 schreef renwan het volgende:
Zo ik ga een pils of 2 drinken voor het werk
En anders je schuldgevoel weg zuipenquote:
Jij ook al hierquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders je schuldgevoel weg zuipen
Zo vaak ben ik ook weer niet in de KLB SC geweestquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij ook al hier
Eindelijk erachter dat in de KLB SC alleen maar addergebroed zit?
Waarom nou zo mad?quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij ook al hier
Eindelijk erachter dat in de KLB SC alleen maar addergebroed zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |