Lang en dun en mager en slap lees ik netquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ectomorph
Voor meer informatie daarover mag je Paxcon dmen
Dat moet je niet per ongeluk verkeerd om doenquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:23 schreef Geerd het volgende:
Jullie gaan hard man !! Net wakker gek!! Snel fapje maggen en naar de treinen !!
Eerder opstaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:23 schreef Geerd het volgende:
Jullie gaan hard man !! Net wakker gek!! Snel fapje maggen en naar de treinen !!
Gwn in de treinquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:23 schreef Geerd het volgende:
Kauia !!!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geerd vond het anders wel leuk dat ik hier laatst even was.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg triple lesbians
Squad herenigd
Zou meedoen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:35 schreef Geerd het volgende:
Op vrijdag 11 december 2015 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg triple lesbians
Squad herenigd
Maak jezelf anders gewoon nuttigquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:42 schreef Simterklaas het volgende:
Doe even spoiler dan, ik zit op mijn stage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geile chick van glijbaan af
Net gedaanquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:44 schreef Monopoly het volgende:
Oef, stiekem geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geile chick van glijbaan afPay close attention or else you'll miss what's happening
Moet je het bed nog verschonen?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou dames en heren was fijn jullie weer eens gesproken te hebben, ik ga maar alvast bezig met voorbereidingen voor vanavond.
Dag dag
Om drie uur in de middag al aan het bier zittenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Moet je het bed nog verschonen?
Toen ik ooit 7 jaar geleden nog een kleine conducteur was en nog vroeg diensten draaide was er 1 dienst 5.19 beginnen Naar Arnhem Ede Wageningen terug naar Arnhem en zwolle was je 11.15 klaar ofzo 12.30 thuis aan het pilsenquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om drie uur in de middag al aan het bier zitten
Geerdquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Toen ik ooit 7 jaar geleden nog een kleine conducteur was en nog vroeg diensten draaide was er 1 dienst 5.19 beginnen Naar Arnhem Ede Wageningen terug naar Arnhem en zwolle was je 11.15 klaar ofzo 12.30 thuis aan het pilsen
Tijd dat je dit land gaat regeren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:15 schreef Geerd het volgende:
Ik vind gewoon dat iedereen 2 halve liters in de pauze moet kunnen drinken !
Stem Lijst Geerd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Tijd dat je dit land gaat regeren.
Er moet een superhelden reeks komen betreffende een hoofdconducteur die mensen doet redden met super krachten die sterker wordt als hij pilst.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Er moet een superhelden reeks komen betreffende een hoofdconducteur die mensen doet redden met super krachten die sterker wordt als hij pilst.
Over een half uurtje weer werken en daarna nog een paar bierquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om drie uur in de middag al aan het bier zitten
Ik zou zeggen: waar wacht je op!1!quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Er moet een superhelden reeks komen betreffende een hoofdconducteur die mensen doet redden met super krachten die sterker wordt als hij pilst.
De filmposter is er tenminste alquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Even het scherm uitgezoomdquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:03 schreef PausNicolaas het volgende:
Speciaal voor Simterklaas en zijn stage
[ afbeelding ]
Blijf dan gewoon thuis zoals het een echte FOK!ker betaamt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme wat is het voorbereiden van een feest IRRITANT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |