Andere SC dan de Geerd-SC:quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij ook al hier
Eindelijk erachter dat in de KLB SC alleen maar addergebroed zit?
Grappig, de Geerd-SC liet mij weten dat ik zelfstandig adem.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:20 schreef M4rc0 het volgende:
Dankzij de Geerd-SC kan ik eindelijk weer door mijn neus ademen, werkelijk waar fantastisch!
Omdat dit straks gedomineerd wordt door addergebroedquote:
Geerd geeft ze gewoon direct een boete voor wangedrag. 250 euro en zonder id bewijs een enkeltje in de boevenwagen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Omdat dit straks gedomineerd wordt door addergebroed
Putjesschepper worden?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:30 schreef M4rc0 het volgende:
Dankzij Geerd heb ik weer een doel in mijn leven, een toekomst.
Een wereld van verschil. Onze Geerd is dan wel net zo resoluut, maar meer een mensenmens. Weinig xenofobische uitspraken. Zijn speerpunten zijn voornamelijk tieten, vrouwen die Roos heten, zijn buurvrouw en pils.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht dat dit een geert wilders sc was gofferdomme
Geerd wildersquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Oeh dat verhaaltje over zijn buurvrouw heb ik dus gemistquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een wereld van verschil. Onze Geerd is dan wel net zo resoluut, maar meer een mensenmens. Weinig xenofobische uitspraken. Zijn speerpunten zijn voornamelijk tieten, vrouwen die Roos heten, zijn buurvrouw en pils.
Geertquote:
Lanquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou nou nouquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Omdat dit straks gedomineerd wordt door addergebroed
Jij wilders-adorerende immunoglobulinequote:Op vrijdag 11 december 2015 13:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeh dat verhaaltje over zijn buurvrouw heb ik dus gemist
[..]
Geert
Van harte gefeliciteerd wil je een sticker?quote:
Jij nietmarco hetende neuroblastoomquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:39 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Jij wilders-adorerende immunoglobuline
Nou nee ik wil weer 18 zijnquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:39 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd wil je een sticker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |