SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBierIk zwaai naar dieren.
Hoe moet ik dat weten vriendquote:Op donderdag 10 december 2015 01:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is er van die kerel terecht gekomen eigenlijk /
Omdat niet de hele oven in mijn mond pastquote:Op donderdag 10 december 2015 01:18 schreef M4rc0 het volgende:
waarom zou je ze uit de oven halen als je ze er eerst in legt
Zou je wel willen hequote:Op donderdag 10 december 2015 01:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat niet de hele oven in mijn mond past
Dan kon ik gewoon de hele kont van hoe heet ze ook alweer dat nummer anaconda in me mond stoppenquote:
Stoppen met pils nu Geerdquote:
En je zou nu Patty Brard al doen?quote:
Naja na 28.5 jaar doe je alles !!quote:Op donderdag 10 december 2015 01:24 schreef renwan het volgende:
[..]
En je zou nu Patty Brard al doen?
Ben Photoshop aan het installerenquote:
Nog steeds?quote:Op donderdag 10 december 2015 01:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben Photoshop aan het installeren
Ik was hem net aan het "kopen" de installatie is nu net begonnen, nog een half uurquote:
Hier mag je oefenen ONZ / [PAINT] Probleemwijkenquote:Op donderdag 10 december 2015 01:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben Photoshop aan het installeren
Lekker bezig met mixerpenseel, kloonstempel & doordrukken/tegenhouden/sponsquote:
Gefeliciteerd daar drink ik 2 beugels op !!quote:Op donderdag 10 december 2015 01:32 schreef M4rc0 het volgende:
Zojuist heb ik een gemiddelde van 2 posts per dag behaald
Vanaf naar waar ?quote:Op donderdag 10 december 2015 01:33 schreef renwan het volgende:
Ik moet morgen met de trein, het doet me goed dat een klein bedrag van mijn treinkaartje naar Geerd zijn bier gaat
Ik denk dat hoeveel ik ook post ik dat niet meer omhoog ga krijgen, maar wil je met ongeveer 6000 posts in 9 jaarquote:Op donderdag 10 december 2015 01:32 schreef M4rc0 het volgende:
Zojuist heb ik een gemiddelde van 2 posts per dag behaald
HS naar Dordrechtquote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik denk dat hoeveel ik ook post ik dat niet meer omhoog ga krijgen, maar wil je met ongeveer 6000 posts in 9 jaar
Juist wel omdat je gemiddelde nogal laag is,quote:Op donderdag 10 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik denk dat hoeveel ik ook post ik dat niet meer omhoog ga krijgen, maar wil je met ongeveer 6000 posts in 9 jaar
Onverwacht in dr gezicht kwakkenquote:
Als ze droog is is dat geen fijne ervaringquote:
Who wtf lolquote:Op donderdag 10 december 2015 01:41 schreef M4rc0 het volgende:
Je wordt nog eens bekend Geerd, met zoveel views!!!
[ afbeelding ]
Gaat ze dan op slot? Zit je penor vast totdat ze wakker wordt?quote:Op donderdag 10 december 2015 01:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ze droog is is dat geen fijne ervaring
Ja net zoals 2 honten die het met elkaar doenquote:Op donderdag 10 december 2015 01:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaat ze dan op slot? Zit je penor vast totdat ze wakker wordt?
Sex is enger dan ik dachtquote:Op donderdag 10 december 2015 01:44 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ja net zoals 2 honten die het met elkaar doen
jaja groetjes thuis xoxquote:Op donderdag 10 december 2015 01:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar je kan der wel wakker baffen !!
Met enige regelmaat gedaanquote:Op donderdag 10 december 2015 01:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar je kan der wel wakker baffen !!
Dat lijkt me gaaf !!!quote:Op donderdag 10 december 2015 01:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Met enige regelmaat gedaan
Wakker gepijpt worden
Wanneer moet je weer werken dan?quote:Op donderdag 10 december 2015 01:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Met enige regelmaat gedaan
Wakker gepijpt worden
Morgen weer, 2 slaapdiensten achter elkaar. Dan ga ik ook niet tussendoor naar huis en 2 dagen geen pilsquote:
Nee man 2 dagen geen pils wtfquote:Op donderdag 10 december 2015 01:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Morgen weer, 2 slaapdiensten achter elkaar. Dan ga ik ook niet tussendoor naar huis en 2 dagen geen pils
Als ik van Dordrecht naar Den Haag moet ben ik om 9 uur thuis en moet ik om 3 uur weer terug, dat is gewoon zonde van de tijd en het geld. Dan blijf ik wel in Dordt.quote:
1 voor de smaak altijd lekker !quote:Op donderdag 10 december 2015 01:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik van Dordrecht naar Den Haag moet ben ik om 9 uur thuis en moet ik om 3 uur weer terug, dat is gewoon zonde van de tijd en het geld. Dan blijf ik wel in Dordt.
En wel pils, maar braaf 1 vaasje
Het is ook nooit goed !!quote:Op donderdag 10 december 2015 02:05 schreef Scuidward het volgende:
Voordeel van deze SC is dat je niks mist als je een tijdje wegblijft.
Gaat toch alleen maar over bier en tieten.
1 Pitt.quote:
Was geen kritiek, kan je ook als unicum beschouwen.quote:
Kopen kopen kopen!quote:Op donderdag 10 december 2015 02:22 schreef renwan het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, toch geen pils meer![]()
Netjes !! Proost !!quote:Op donderdag 10 december 2015 02:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
1 Pitt.
1 Gladiator.
1 Whiskey momenteel.
[..]
Was geen kritiek, kan je ook als unicum beschouwen.
Niet verkeerdquote:Op donderdag 10 december 2015 02:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen!
Ik luister hier momenteel naar. Wil wel goed slapen vandaag, dus zal het ook niet laat maken.
We zitten allemaal wel eens in het verkeerde gaatjequote:Op donderdag 10 december 2015 02:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Proost.
[..]
Ik hou wel van house.
Kut, dat moest andersom.
Kusje d'r op en doorgaan.quote:Op donderdag 10 december 2015 02:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
We zitten allemaal wel eens in het verkeerde gaatje
Zeker alleen per Regio !quote:Op donderdag 10 december 2015 02:38 schreef Scuidward het volgende:
Heeft de NS ook personeelsfeestjes? Lijkt me een kans om die stoeipoes uit Rozendaal eens aan te pakken
Balen als je dan moet werkenquote:Op donderdag 10 december 2015 02:43 schreef Geerd het volgende:
Ook voor heel Ns trouwens eens in de 5 jaar.
Ahja.quote:Op donderdag 10 december 2015 02:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaat dan in groepen, kan nooit in een keer
Ns is geen kleine jonguh, aantal bus bedrijven, ze rijden in Engeland, ze hebben spoorlijnen in hetquote:Op donderdag 10 december 2015 02:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ahja.
Dat krijg je natuurlijk met zo'n groot bedrijf.
Zou wel mooi zijn als je daar binnenkomt en iedereen zegt "hey, ben jij niet Geerd, maar jou ken ik al".quote:Op donderdag 10 december 2015 02:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ns is geen kleine jonguh, aantal bus bedrijven, ze rijden in Engeland, ze hebben spoorlijnen in het
Oosten,
Dat zou juist NIET goed zijn dan kom je boven het maaiveldquote:Op donderdag 10 december 2015 02:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als je daar binnenkomt en iedereen zegt "hey, ben jij niet Geerd, maar jou ken ik al".
Wist ik niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 02:54 schreef Geerd het volgende:
http://nos.nl/artikel/707(...)en-in-schotland.html
Elk voordeel heb zijn nadeel.quote:Op donderdag 10 december 2015 02:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zou juist NIET goed zijn dan kom je boven het maaiveld
Ik zit hier wel goed heur! Beetje ouwehoeren op die trein.quote:Op donderdag 10 december 2015 02:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wist ik niet.
[..]
Elk voordeel heb zijn nadeel.
Precies. Lijkt me best een prima baan. Net als een conciërge o.i.d. beetje je autoriteit gebruiken als dat nodig is en de rest van de tijd doen waar je zin in hebt. Ook niemand die op je vingers tikt zoals een manager.quote:Op donderdag 10 december 2015 03:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zit hier wel goed heur! Beetje ouwehoeren op die trein.
Misschien een keer machinist worden maar, dat is best saai hoor.
Je zit daar maar, ohw geel sein maar even remmen.
Je ziet geen lekkere wijven.
Je kunt niet chillen in de eerste klas
Ja zo kun je het wel vergelijken alleen moet je niet denken dat je het bedrijf even kan veranderen dan lig je er met een paar maand uitquote:Op donderdag 10 december 2015 03:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Precies. Lijkt me best een prima baan. Net als een conciërge o.i.d. beetje je autoriteit gebruiken als dat nodig is en de rest van de tijd doen waar je zin in hebt. Ook niemand die op je vingers tikt zoals een manager.
Hoe bedoel je? Zou je zo snel ontslagen kunnen worden?quote:Op donderdag 10 december 2015 03:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja zo kun je het wel vergelijken alleen moet je niet denken dat je het bedrijf even kan veranderen dan lig je er met een paar maand uit
Ontslagen niet, maar dan pas je er niet echt tussenquote:Op donderdag 10 december 2015 03:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zou je zo snel ontslagen kunnen worden?
Heb je wel gegeten?quote:Op donderdag 10 december 2015 05:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan voorlopig beter niet meer drinken, gisteren zowel eergisteren heb ik overgegeven om van mijn spontane maagpijn af te komen, ik denk dat ik die even moet laten rusten.
Ja ik probeer niet te drinken op een lege maag. Tijdje terug 1 keer gedaan; ik werd niet zozeer dronken maar kreeg al gauw de slappe lach en een huilbui tegelijk en toen kwam ook alles eruit.quote:
Who Roosje !! Op een lege maag kun je nie drinken !quote:Op donderdag 10 december 2015 05:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik probeer niet te drinken op een lege maag. Tijdje terug 1 keer gedaan; ik werd niet zozeer dronken maar kreeg al gauw de slappe lach en een huilbui tegelijk en toen kwam ook alles eruit.Al toen wel zonder maagpijn.
Zal ik ook zeker niet meer doen hoor.quote:Op donderdag 10 december 2015 06:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Who Roosje !! Op een lege maag kun je nie drinken !
Hou je een beetje van Rock=quote:Op donderdag 10 december 2015 06:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Zal ik ook zeker niet meer doen hoor.
quote:Op donderdag 10 december 2015 06:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Zal ik ook zeker niet meer doen hoor.
Kom op !! Laat horen !! Deze reeks krijg ik niet alleen ±Pquote:Op donderdag 10 december 2015 06:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Zoveel maar denk niet dat het allemaal jouw smaak is haha
Daar ben ik ook mee opgegroeid !! Heerlijk !!quote:Op donderdag 10 december 2015 06:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wij doen het samen !!!quote:Op donderdag 10 december 2015 06:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
JIj ook al wakker???quote:Op donderdag 10 december 2015 06:39 schreef Simterklaas het volgende:
The ruin of humankind, self-created by their infected minds!
2:50
Hee Roos !! Wij hebben wel een eigen CS he, heb jij ook aan meegeholpenquote:Op donderdag 10 december 2015 06:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Net een pammetje genomen, ik ga zo nog even proberen te slapen.
quote:Op donderdag 10 december 2015 06:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hee Roos !! Wij hebben wel een eigen CS he, heb jij ook aan meegeholpen
JAAAAAquote:
Slaapze Geerdquote:Op donderdag 10 december 2015 07:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gast held !!
Ff douchen en plat hier man gek!
quote:
Zou mijn kaart wel tegen Geerd zijn apparaat willen houdenquote:
Nohommo?quote:Op donderdag 10 december 2015 08:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zou mijn kaart wel tegen Geerd zijn apparaat willen houden
Sinds gisteren officieel een reeksquote:Op donderdag 10 december 2015 08:57 schreef HPLC het volgende:
Een Geerd-SC, waarom zie ik dit nu pas?
Lekker met onze scanners tegen elkaar aanquote:
Ik vin helemaal hatstikke mooi!quote:
Zal nu nog wat voor probleemwijken verzinnenquote:
Wel rapsen hequote:Op donderdag 10 december 2015 12:08 schreef Simterklaas het volgende:
Straks even de kaas als eerste kapen, anders kan ik geen tosti maken
Om even in de kerstsfeer te komen !!1!quote:Op donderdag 10 december 2015 12:29 schreef renwan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ook_weer_zin_in.html
Geerd?
quote:Op donderdag 10 december 2015 13:01 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Om even in de kerstsfeer te komen !!1!
[ afbeelding ]
Nice. Ik ga ook een tosti machenquote:Op donderdag 10 december 2015 12:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zo eet ik mijn tosti straks:
[ afbeelding ]
Alleen buiten kantoortijden.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:57 schreef 0108daniel het volgende:
Waar zijn de pics van naakte jonge meisjes
Ligt die stofzuiger er nou nog?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:50 schreef Geerd het volgende:
Toch nog 15 beugels !!
[ afbeelding ]
Heb ik het topic goed ingewijd ofniet dan!!!
Bijna leeg!!quote:Op donderdag 10 december 2015 13:50 schreef Geerd het volgende:
Toch nog 15 beugels !!
[ afbeelding ]
Heb ik het topic goed ingewijd ofniet dan!!!
quote:Op donderdag 10 december 2015 14:00 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ligt die stofzuiger er nou nog?
Wel na elke beurt de zak legen!quote:Op donderdag 10 december 2015 14:08 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
Is toch makkelijk man, kun je hem zo pakken als je aan Roosje denkt !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Doe de stofzuiger!!quote:Op donderdag 10 december 2015 14:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wel na elke beurt de zak legen!
HPLC eindbaasquote:Op donderdag 10 december 2015 08:57 schreef HPLC het volgende:
Een Geerd-SC, waarom zie ik dit nu pas?
Da's godverdomme een lieve hond!quote:Op donderdag 10 december 2015 14:18 schreef Geerd het volgende:
De ekte bazen !!
http://www.dumpert.nl/med(...)in_de_achteruin.html
Heldenquote:Op donderdag 10 december 2015 14:18 schreef Geerd het volgende:
De ekte bazen !!
http://www.dumpert.nl/med(...)in_de_achteruin.html
quote:Op donderdag 10 december 2015 15:08 schreef renwan het volgende:
Ik zit in de trein, nu voel ik me pas echt verbonden met Geerd
Bohquote:
Misschien heb je hem wel als conducteur.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:08 schreef renwan het volgende:
Ik zit in de trein, nu voel ik me pas echt verbonden met Geerd
Helaas, Geerd is vrij. Zaterdag en zondag nieuwe kansenquote:Op donderdag 10 december 2015 15:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Misschien heb je hem wel als conducteur.![]()
Geerd, heb je al eens iemand van FOK! in de trein gehad?
Ik heb 9Gag dumpert en geenstijl op mobieltjes gezien maar nog nooit FOK!quote:Op donderdag 10 december 2015 15:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Misschien heb je hem wel als conducteur.![]()
Geerd, heb je al eens iemand van FOK! in de trein gehad?
FOK! klikken ze natuurlijk meteen weg.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb 9Gag dumpert en geenstijl op mobieltjes gezien maar nog nooit FOK!
Wanneer ga je keertje mee Roosje !
De ekte bazen laten zich niet snappenquote:Op donderdag 10 december 2015 15:49 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
FOK! klikken ze natuurlijk meteen weg.
quote:Op donderdag 10 december 2015 15:56 schreef renwan het volgende:
Wauw! Er zijn vanavond 7, ja echt 7, gasten in huis hier. Ik moet hard aan de bak
Geert houdt van een maatje meerquote:Op donderdag 10 december 2015 16:02 schreef PausNicolaas het volgende:
De vrouwen hier worden alsmaar dikker
Was dat voor plank dan?quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Beetje vet en dan met krullen, bohhhquote:Op donderdag 10 december 2015 16:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Wat vond je trouwens van je eigen filmposterquote:
Guus geluk die door Simpterklaas wordt vernedert !!quote:Op donderdag 10 december 2015 17:07 schreef renwan het volgende:
Godver zelfs op FOK! is het saai vandaag, ga later vanavond nog wel wat photoshoppen. Verzoekjes
En je moet opletten met teveel pilsquote:Op donderdag 10 december 2015 17:22 schreef Geerd het volgende:
Klote kakzooi allemaal middag diensten volgende week. 13.30 beginnen 22.00 klaar.
Je verdient er niks mee, je kunt niet uitslapen, Godver man.
Idd man compleet uit me ritme ik doe al meer dan 6 jaar alleen maar aflopers, 16.00/17.00 beginnenquote:Op donderdag 10 december 2015 17:52 schreef renwan het volgende:
[..]
En je moet opletten met teveel pils
Niet uitslapenquote:Op donderdag 10 december 2015 17:22 schreef Geerd het volgende:
Klote kakzooi allemaal middag diensten volgende week. 13.30 beginnen 22.00 klaar.
Je verdient er niks mee, je kunt niet uitslapen, Godver man.
Mwja dat niet zo zeer wat denk je van laat, nacht toeslagen?quote:
Hoeveel meer krijg je dan voor avonddiensten?quote:Op donderdag 10 december 2015 18:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja dat niet zo zeer wat denk je van laat, nacht toeslagen?
Mot de zooi hier wel in mijn eentje runnen
Wanneer je alleen maar vroeg/ of deze dienstjes draait of alleen maar laat zoals ik altijd doe scheelt je 300 netto als het niet meer isquote:Op donderdag 10 december 2015 18:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoeveel meer krijg je dan voor avonddiensten?
Wel de moeite dusquote:Op donderdag 10 december 2015 18:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je alleen maar vroeg/ of deze dienstjes draait of alleen maar laat zoals ik altijd doe scheelt je 300 netto als het niet meer is
fappen, net als ikquote:Op donderdag 10 december 2015 18:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vooral als je alleen bent wat moet ik om 2100 thuis??
Je snapt mij wel, als hier de cv uitvalt, en de koelkast.quote:
Ah zo bedoel je het, nu snap ik hetquote:Op donderdag 10 december 2015 18:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je snapt mij wel, als hier de cv uitvalt, en de koelkast.
Of de pc.
Dan wil ik gewoon nu nog die shit bellen en betalen.
Josquote:
picquote:Op donderdag 10 december 2015 16:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was dat voor plank dan?
Daarvan heb ik der 50 aan de schutting hangen man!!
Mijn nichtje van 3 heeft nog meer tieten
Wat is nou 4 uurtjes ?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:40 schreef renwan het volgende:
Ik moet nog minstens tot 12 en zit hier al compleet in te kakken
Best veel als je echt niks te doen hebtquote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 17:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Guus geluk die door Simpterklaas wordt vernedert !!
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:21 schreef M4rc0 het volgende:
Ik drink niet solo, ik drink met de wachten op vannacht crew
Sorry man, ik ben allang gestopt morgen weer treinen man!!quote:Op donderdag 10 december 2015 21:21 schreef M4rc0 het volgende:
Ik drink niet solo, ik drink met de wachten op vannacht crew
Man man man!!quote:Op donderdag 10 december 2015 21:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sorry man, ik ben allang gestopt morgen weer treinen man!!
Ja slecht ik weet hetquote:Op donderdag 10 december 2015 17:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Guus geluk die door Simpterklaas wordt vernedert !!
Mono chick in onzen topic!!!quote:Op donderdag 10 december 2015 22:22 schreef Moira. het volgende:
Ik heb gehoord dat dit een kwaliteits-SC is.
Die geruchten zijn zeer zeker correct zolang je wel interesse in bier en tieten hebtquote:Op donderdag 10 december 2015 22:22 schreef Moira. het volgende:
Ik denk dat we nu een beetje moeten oppassen er is een mod onder onsquote:Op donderdag 10 december 2015 22:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Die geruchten zijn zeer zeker correct zolang je wel interesse in bier en tieten hebt
Waar heb je Mono gelaten?quote:Op donderdag 10 december 2015 22:22 schreef Moira. het volgende:
En dat zonder bier !!1!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |