Sex is enger dan ik dachtquote:Op donderdag 10 december 2015 01:44 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ja net zoals 2 honten die het met elkaar doen
jaja groetjes thuis xoxquote:Op donderdag 10 december 2015 01:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar je kan der wel wakker baffen !!
Met enige regelmaat gedaanquote:Op donderdag 10 december 2015 01:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar je kan der wel wakker baffen !!
Dat lijkt me gaaf !!!quote:Op donderdag 10 december 2015 01:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Met enige regelmaat gedaan
Wakker gepijpt worden
Wanneer moet je weer werken dan?quote:Op donderdag 10 december 2015 01:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Met enige regelmaat gedaan
Wakker gepijpt worden
Morgen weer, 2 slaapdiensten achter elkaar. Dan ga ik ook niet tussendoor naar huis en 2 dagen geen pilsquote:
Nee man 2 dagen geen pils wtfquote:Op donderdag 10 december 2015 01:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Morgen weer, 2 slaapdiensten achter elkaar. Dan ga ik ook niet tussendoor naar huis en 2 dagen geen pils
Als ik van Dordrecht naar Den Haag moet ben ik om 9 uur thuis en moet ik om 3 uur weer terug, dat is gewoon zonde van de tijd en het geld. Dan blijf ik wel in Dordt.quote:
1 voor de smaak altijd lekker !quote:Op donderdag 10 december 2015 01:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik van Dordrecht naar Den Haag moet ben ik om 9 uur thuis en moet ik om 3 uur weer terug, dat is gewoon zonde van de tijd en het geld. Dan blijf ik wel in Dordt.
En wel pils, maar braaf 1 vaasje
Het is ook nooit goed !!quote:Op donderdag 10 december 2015 02:05 schreef Scuidward het volgende:
Voordeel van deze SC is dat je niks mist als je een tijdje wegblijft.
Gaat toch alleen maar over bier en tieten.
1 Pitt.quote:
Was geen kritiek, kan je ook als unicum beschouwen.quote:
Kopen kopen kopen!quote:Op donderdag 10 december 2015 02:22 schreef renwan het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, toch geen pils meer![]()
Netjes !! Proost !!quote:Op donderdag 10 december 2015 02:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
1 Pitt.
1 Gladiator.
1 Whiskey momenteel.
[..]
Was geen kritiek, kan je ook als unicum beschouwen.
Niet verkeerdquote:Op donderdag 10 december 2015 02:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen!
Ik luister hier momenteel naar. Wil wel goed slapen vandaag, dus zal het ook niet laat maken.
We zitten allemaal wel eens in het verkeerde gaatjequote:Op donderdag 10 december 2015 02:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Proost.
[..]
Ik hou wel van house.
Kut, dat moest andersom.
Kusje d'r op en doorgaan.quote:Op donderdag 10 december 2015 02:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
We zitten allemaal wel eens in het verkeerde gaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |