SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBierIk zwaai naar dieren.
Hoe moet ik dat weten vriendquote:Op donderdag 10 december 2015 01:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is er van die kerel terecht gekomen eigenlijk /
Omdat niet de hele oven in mijn mond pastquote:Op donderdag 10 december 2015 01:18 schreef M4rc0 het volgende:
waarom zou je ze uit de oven halen als je ze er eerst in legt
Zou je wel willen hequote:Op donderdag 10 december 2015 01:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat niet de hele oven in mijn mond past
Dan kon ik gewoon de hele kont van hoe heet ze ook alweer dat nummer anaconda in me mond stoppenquote:
Stoppen met pils nu Geerdquote:
En je zou nu Patty Brard al doen?quote:
Naja na 28.5 jaar doe je alles !!quote:Op donderdag 10 december 2015 01:24 schreef renwan het volgende:
[..]
En je zou nu Patty Brard al doen?
Ben Photoshop aan het installerenquote:
Nog steeds?quote:Op donderdag 10 december 2015 01:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben Photoshop aan het installeren
Ik was hem net aan het "kopen" de installatie is nu net begonnen, nog een half uurquote:
Hier mag je oefenen ONZ / [PAINT] Probleemwijkenquote:Op donderdag 10 december 2015 01:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben Photoshop aan het installeren
Lekker bezig met mixerpenseel, kloonstempel & doordrukken/tegenhouden/sponsquote:
Gefeliciteerd daar drink ik 2 beugels op !!quote:Op donderdag 10 december 2015 01:32 schreef M4rc0 het volgende:
Zojuist heb ik een gemiddelde van 2 posts per dag behaald
Vanaf naar waar ?quote:Op donderdag 10 december 2015 01:33 schreef renwan het volgende:
Ik moet morgen met de trein, het doet me goed dat een klein bedrag van mijn treinkaartje naar Geerd zijn bier gaat
Ik denk dat hoeveel ik ook post ik dat niet meer omhoog ga krijgen, maar wil je met ongeveer 6000 posts in 9 jaarquote:Op donderdag 10 december 2015 01:32 schreef M4rc0 het volgende:
Zojuist heb ik een gemiddelde van 2 posts per dag behaald
HS naar Dordrechtquote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik denk dat hoeveel ik ook post ik dat niet meer omhoog ga krijgen, maar wil je met ongeveer 6000 posts in 9 jaar
Juist wel omdat je gemiddelde nogal laag is,quote:Op donderdag 10 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik denk dat hoeveel ik ook post ik dat niet meer omhoog ga krijgen, maar wil je met ongeveer 6000 posts in 9 jaar
Onverwacht in dr gezicht kwakkenquote:
Als ze droog is is dat geen fijne ervaringquote:
Who wtf lolquote:Op donderdag 10 december 2015 01:41 schreef M4rc0 het volgende:
Je wordt nog eens bekend Geerd, met zoveel views!!!
[ afbeelding ]
Gaat ze dan op slot? Zit je penor vast totdat ze wakker wordt?quote:Op donderdag 10 december 2015 01:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ze droog is is dat geen fijne ervaring
Ja net zoals 2 honten die het met elkaar doenquote:Op donderdag 10 december 2015 01:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaat ze dan op slot? Zit je penor vast totdat ze wakker wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |