Sex is enger dan ik dachtquote:Op donderdag 10 december 2015 01:44 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ja net zoals 2 honten die het met elkaar doen
jaja groetjes thuis xoxquote:Op donderdag 10 december 2015 01:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar je kan der wel wakker baffen !!
Met enige regelmaat gedaanquote:Op donderdag 10 december 2015 01:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar je kan der wel wakker baffen !!
Dat lijkt me gaaf !!!quote:Op donderdag 10 december 2015 01:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Met enige regelmaat gedaan
Wakker gepijpt worden
Wanneer moet je weer werken dan?quote:Op donderdag 10 december 2015 01:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Met enige regelmaat gedaan
Wakker gepijpt worden
Morgen weer, 2 slaapdiensten achter elkaar. Dan ga ik ook niet tussendoor naar huis en 2 dagen geen pilsquote:
Nee man 2 dagen geen pils wtfquote:Op donderdag 10 december 2015 01:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Morgen weer, 2 slaapdiensten achter elkaar. Dan ga ik ook niet tussendoor naar huis en 2 dagen geen pils
Als ik van Dordrecht naar Den Haag moet ben ik om 9 uur thuis en moet ik om 3 uur weer terug, dat is gewoon zonde van de tijd en het geld. Dan blijf ik wel in Dordt.quote:
1 voor de smaak altijd lekker !quote:Op donderdag 10 december 2015 01:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik van Dordrecht naar Den Haag moet ben ik om 9 uur thuis en moet ik om 3 uur weer terug, dat is gewoon zonde van de tijd en het geld. Dan blijf ik wel in Dordt.
En wel pils, maar braaf 1 vaasje
Het is ook nooit goed !!quote:Op donderdag 10 december 2015 02:05 schreef Scuidward het volgende:
Voordeel van deze SC is dat je niks mist als je een tijdje wegblijft.
Gaat toch alleen maar over bier en tieten.
1 Pitt.quote:
Was geen kritiek, kan je ook als unicum beschouwen.quote:
Kopen kopen kopen!quote:Op donderdag 10 december 2015 02:22 schreef renwan het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, toch geen pils meer![]()
Netjes !! Proost !!quote:Op donderdag 10 december 2015 02:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
1 Pitt.
1 Gladiator.
1 Whiskey momenteel.
[..]
Was geen kritiek, kan je ook als unicum beschouwen.
Niet verkeerdquote:Op donderdag 10 december 2015 02:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen!
Ik luister hier momenteel naar. Wil wel goed slapen vandaag, dus zal het ook niet laat maken.
We zitten allemaal wel eens in het verkeerde gaatjequote:Op donderdag 10 december 2015 02:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Proost.
[..]
Ik hou wel van house.
Kut, dat moest andersom.
Kusje d'r op en doorgaan.quote:Op donderdag 10 december 2015 02:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
We zitten allemaal wel eens in het verkeerde gaatje
Zeker alleen per Regio !quote:Op donderdag 10 december 2015 02:38 schreef Scuidward het volgende:
Heeft de NS ook personeelsfeestjes? Lijkt me een kans om die stoeipoes uit Rozendaal eens aan te pakken
Balen als je dan moet werkenquote:Op donderdag 10 december 2015 02:43 schreef Geerd het volgende:
Ook voor heel Ns trouwens eens in de 5 jaar.
Ahja.quote:Op donderdag 10 december 2015 02:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaat dan in groepen, kan nooit in een keer
Ns is geen kleine jonguh, aantal bus bedrijven, ze rijden in Engeland, ze hebben spoorlijnen in hetquote:Op donderdag 10 december 2015 02:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ahja.
Dat krijg je natuurlijk met zo'n groot bedrijf.
Zou wel mooi zijn als je daar binnenkomt en iedereen zegt "hey, ben jij niet Geerd, maar jou ken ik al".quote:Op donderdag 10 december 2015 02:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ns is geen kleine jonguh, aantal bus bedrijven, ze rijden in Engeland, ze hebben spoorlijnen in het
Oosten,
Dat zou juist NIET goed zijn dan kom je boven het maaiveldquote:Op donderdag 10 december 2015 02:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als je daar binnenkomt en iedereen zegt "hey, ben jij niet Geerd, maar jou ken ik al".
Wist ik niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 02:54 schreef Geerd het volgende:
http://nos.nl/artikel/707(...)en-in-schotland.html
Elk voordeel heb zijn nadeel.quote:Op donderdag 10 december 2015 02:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zou juist NIET goed zijn dan kom je boven het maaiveld
Ik zit hier wel goed heur! Beetje ouwehoeren op die trein.quote:Op donderdag 10 december 2015 02:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wist ik niet.
[..]
Elk voordeel heb zijn nadeel.
Precies. Lijkt me best een prima baan. Net als een conciërge o.i.d. beetje je autoriteit gebruiken als dat nodig is en de rest van de tijd doen waar je zin in hebt. Ook niemand die op je vingers tikt zoals een manager.quote:Op donderdag 10 december 2015 03:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zit hier wel goed heur! Beetje ouwehoeren op die trein.
Misschien een keer machinist worden maar, dat is best saai hoor.
Je zit daar maar, ohw geel sein maar even remmen.
Je ziet geen lekkere wijven.
Je kunt niet chillen in de eerste klas
Ja zo kun je het wel vergelijken alleen moet je niet denken dat je het bedrijf even kan veranderen dan lig je er met een paar maand uitquote:Op donderdag 10 december 2015 03:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Precies. Lijkt me best een prima baan. Net als een conciërge o.i.d. beetje je autoriteit gebruiken als dat nodig is en de rest van de tijd doen waar je zin in hebt. Ook niemand die op je vingers tikt zoals een manager.
Hoe bedoel je? Zou je zo snel ontslagen kunnen worden?quote:Op donderdag 10 december 2015 03:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja zo kun je het wel vergelijken alleen moet je niet denken dat je het bedrijf even kan veranderen dan lig je er met een paar maand uit
Ontslagen niet, maar dan pas je er niet echt tussenquote:Op donderdag 10 december 2015 03:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zou je zo snel ontslagen kunnen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |