Ligt die stofzuiger er nou nog?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:50 schreef Geerd het volgende:
Toch nog 15 beugels !!
[ afbeelding ]
Heb ik het topic goed ingewijd ofniet dan!!!
Bijna leeg!!quote:Op donderdag 10 december 2015 13:50 schreef Geerd het volgende:
Toch nog 15 beugels !!
[ afbeelding ]
Heb ik het topic goed ingewijd ofniet dan!!!
quote:Op donderdag 10 december 2015 14:00 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ligt die stofzuiger er nou nog?
Wel na elke beurt de zak legen!quote:Op donderdag 10 december 2015 14:08 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
Is toch makkelijk man, kun je hem zo pakken als je aan Roosje denkt !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Doe de stofzuiger!!quote:Op donderdag 10 december 2015 14:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wel na elke beurt de zak legen!
HPLC eindbaasquote:Op donderdag 10 december 2015 08:57 schreef HPLC het volgende:
Een Geerd-SC, waarom zie ik dit nu pas?
Da's godverdomme een lieve hond!quote:Op donderdag 10 december 2015 14:18 schreef Geerd het volgende:
De ekte bazen !!
http://www.dumpert.nl/med(...)in_de_achteruin.html
Heldenquote:Op donderdag 10 december 2015 14:18 schreef Geerd het volgende:
De ekte bazen !!
http://www.dumpert.nl/med(...)in_de_achteruin.html
quote:Op donderdag 10 december 2015 15:08 schreef renwan het volgende:
Ik zit in de trein, nu voel ik me pas echt verbonden met Geerd
Bohquote:
Misschien heb je hem wel als conducteur.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:08 schreef renwan het volgende:
Ik zit in de trein, nu voel ik me pas echt verbonden met Geerd
Helaas, Geerd is vrij. Zaterdag en zondag nieuwe kansenquote:Op donderdag 10 december 2015 15:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Misschien heb je hem wel als conducteur.![]()
Geerd, heb je al eens iemand van FOK! in de trein gehad?
Ik heb 9Gag dumpert en geenstijl op mobieltjes gezien maar nog nooit FOK!quote:Op donderdag 10 december 2015 15:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Misschien heb je hem wel als conducteur.![]()
Geerd, heb je al eens iemand van FOK! in de trein gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |