Wat vond je trouwens van je eigen filmposterquote:
Guus geluk die door Simpterklaas wordt vernedert !!quote:Op donderdag 10 december 2015 17:07 schreef renwan het volgende:
Godver zelfs op FOK! is het saai vandaag, ga later vanavond nog wel wat photoshoppen. Verzoekjes
En je moet opletten met teveel pilsquote:Op donderdag 10 december 2015 17:22 schreef Geerd het volgende:
Klote kakzooi allemaal middag diensten volgende week. 13.30 beginnen 22.00 klaar.
Je verdient er niks mee, je kunt niet uitslapen, Godver man.
Idd man compleet uit me ritme ik doe al meer dan 6 jaar alleen maar aflopers, 16.00/17.00 beginnenquote:Op donderdag 10 december 2015 17:52 schreef renwan het volgende:
[..]
En je moet opletten met teveel pils
Niet uitslapenquote:Op donderdag 10 december 2015 17:22 schreef Geerd het volgende:
Klote kakzooi allemaal middag diensten volgende week. 13.30 beginnen 22.00 klaar.
Je verdient er niks mee, je kunt niet uitslapen, Godver man.
Mwja dat niet zo zeer wat denk je van laat, nacht toeslagen?quote:
Hoeveel meer krijg je dan voor avonddiensten?quote:Op donderdag 10 december 2015 18:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja dat niet zo zeer wat denk je van laat, nacht toeslagen?
Mot de zooi hier wel in mijn eentje runnen
Wanneer je alleen maar vroeg/ of deze dienstjes draait of alleen maar laat zoals ik altijd doe scheelt je 300 netto als het niet meer isquote:Op donderdag 10 december 2015 18:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoeveel meer krijg je dan voor avonddiensten?
Wel de moeite dusquote:Op donderdag 10 december 2015 18:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je alleen maar vroeg/ of deze dienstjes draait of alleen maar laat zoals ik altijd doe scheelt je 300 netto als het niet meer is
fappen, net als ikquote:Op donderdag 10 december 2015 18:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vooral als je alleen bent wat moet ik om 2100 thuis??
Je snapt mij wel, als hier de cv uitvalt, en de koelkast.quote:
Ah zo bedoel je het, nu snap ik hetquote:Op donderdag 10 december 2015 18:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je snapt mij wel, als hier de cv uitvalt, en de koelkast.
Of de pc.
Dan wil ik gewoon nu nog die shit bellen en betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |