quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ga lekker psv supporten dan, klootviool
dan had je deze maar moeten winnenquote:
Een zak geld, net als bij Dinamo Zagrebquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:26 schreef Noppie2000 het volgende:
Eigen doelpunt, wolfsburg wat doe je
PSV narren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:26 schreef Noppie2000 het volgende:
Eigen doelpunt, wolfsburg wat doe je
JAAAAAAquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT ZEI IK NET...
DIE 2-2 VAN MANU.....
KRIJG IK WEER GELIJK HE...
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT ZEI IK NET...
DIE 2-2 VAN MANU.....
KRIJG IK WEER GELIJK HE...
Ik voorspelde vanmorgen een goal van hemquote:
Schaam je kapot. Echt waar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voorspelde vanmorgen een goal van hem
quote:
Triest hoor dit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Is Ajax na vanavond nog de grootste club van Nederland?
quote:
dan moet het nog 3-1 worden toch?quote:
Kan Locadia in de spits, Lestienne weer terugquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Helaas geen Luuk tegen Real/Barca/Bayern enz
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ok ik dacht ik post ook even hier, met hetzelfde wat jij daar zegt
Zometeen even kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:30 schreef Anoonumos het volgende:
even trollen door goal cska te roepen op United reddit
Waarom telkens alles tegen elkaar afzetten, geniet gewoon van deze prestatiequote:
Post ff een linkje hier danquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:30 schreef Anoonumos het volgende:
even trollen door goal cska te roepen op United reddit
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Is Ajax na vanavond nog de grootste club van Nederland?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Neehoor, ik gun het jullie wel. Het valt me alleen op.
Uh, okéquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef luckass het volgende:
Alle calimero's hebben hun eierdop weer afgedaan hoor
Helaas.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Hey Cavaliers nu gaat Cocu nooit meer weg.
Ik heb alvast een leuke post in het Ajax topic geplaatst.quote:
dit dusquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef Katoenplukkert het volgende:
ik gunde die boeren nooit wat maar nugoed bezig psv
Gastquote:
Die doen toch niet mee in dit toernooi?quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb alvast een leuke post in het Ajax topic geplaatst.
quote:
gewoon een friekikquote:
Madquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:32 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Gast
Ik gun het PSV heel erg en ben blij met hun prachtige resultaat. Maar dit gedrag is wel kinderachtig
Typisch zo'n flikkerboertje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:32 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Gast
Ik gun het PSV heel erg en ben blij met hun prachtige resultaat. Maar dit gedrag is wel kinderachtig
Jij bent een onuitstaanbaar mannetjequote:Op dinsdag 8 december 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
WEER NIKS IN DE ARENA WEER GEEN KAMPIOEN
Ik snap dat eeuwige vergelijk ook nooit, ben gewoon blij met je club zoals ik als Ajacied blij ben voor het Nederlandse voetbalquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:32 schreef dimmak het volgende:
Dan ben je ook nog blij voor het Nederlandse voetbal, krijg je dit soort kinderachtige gedoe weer. I'm out.
Ohja, lood om oud ijzer, beide waardeloosquote:
Daarom heeft mijn vriendin besloten maar thuis te blijven haha ipv voetbal met me te kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:33 schreef Isane het volgende:
[..]
Mn vriendin zat naast me..
Ze keek me echt aan va wtf
Maakt niet uit toch? Tis al mooi dat ze verder gaan in de clquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:34 schreef zoekeenleven het volgende:
En er dan de volgende ronde kansloos uit geknikkerd worden
Precies op het eindsignaal. Heerlijk zulke zure reacties.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:34 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Mooiste is nog dat ze volgende ronde volledig afgedroogd worden. En Ajax weer lekker kampioen..
zat er een troep wolven achter?quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Namens heel FOK!, van harte gefeliciteerd PSV.
True, en het zal wel wat geld opleveren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:34 schreef Isane het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Tis al mooi dat ze verder gaan in de cl
8 miljoen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:34 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Mooiste is nog dat ze volgende ronde volledig afgedroogd worden. En Ajax weer lekker kampioen..
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Namens heel FOK!, van harte gefeliciteerd PSV.
De 3-1 werd niet gemaakt dus er zijn twee opties: de wolven kwamen er te laat aan of er waren geen wolven in de buurt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zat er een troep wolven achter?
''we''quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:35 schreef hafcfan het volgende:
Ik kan gewoon zeggen dat we van een laatste 16 CL ploeg hebben gewonnen. Ajax en Feyenoord niet ha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |