Ah, dat is jammer. En ook wel vervelend.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:47 schreef Janneke141 het volgende: [..] Laat ik zeggen dat ik er niet zo'n goede herinneringen aan heb. Niet omdat hij vegetariër was, maar omdat hij van het type Jehova's vegetariër was.
Dat opdringen is dus wel de insteek van al die vleestaksen en zo.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer. En ook wel vervelend.
Ieder zijn keuze vind ik. Beetje sneu om dat aan je partner op te dringen.
Zat voor mijn gevoel ook gewoon goed in elkaar. Nog geen andere RTS gevonden die ik zo lekker vond spelen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vroeger veel gespeeld. Goede shit. Beetje nukes smijten op apenbeschavingen die nog met musketten rondlopen en zo.
Nog steeds vleesvrije vrijdag/maandag op de RU?quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat opdringen is dus wel de insteek van al die vleestaksen en zo.
Zo'n beetje alles aan mijn moederskant is een slagersfamilie. Laten we het erop houden dat het na het familiefeestje wel klaar was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer. En ook wel vervelend.
Ieder zijn keuze vind ik. Beetje sneu om dat aan je partner op te dringen.
Company of Heroes is een hele goede RTS.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zat voor mijn gevoel ook gewoon goed in elkaar. Nog geen andere RTS gevonden die ik zo lekker vond spelen.
Ja ik ook. Vond dat echt de betere spelen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vroeger veel gespeeld. Goede shit. Beetje nukes smijten op apenbeschavingen die nog met musketten rondlopen en zo.
Ja, maar ik vreet daar toch nooit. Blijf ook bijna nooit hangen na dat ene college dat ik dan eens bezoek.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog steeds vleesvrije vrijdag/maandag op de RU?
Bij een slagersfamilie weet je tenminste wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles aan mijn moederskant is een slagersfamilie. Laten we het erop houden dat het na het familiefeestje wel klaar was.
Heb me zelden zo voor iemand geschaamd.
Vond het onzin. Maar ook onzin dat een hoogleraar/docent het vergeleek met de holocaust.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, maar ik vreet daar toch nooit. Blijf ook bijna nooit hangen na dat ene college dat ik dan eens bezoek.
Ahww Janneke, dat zie ik al helemaal voor me. Sucks.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles aan mijn moederskant is een slagersfamilie. Laten we het erop houden dat het na het familiefeestje wel klaar was.
Heb me zelden zo voor iemand geschaamd.
CoH kon ik niet inkomen op de een of andere manier. World in Conflict daarentegen weer ziek veel gespeeld.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Company of Heroes is een hele goede RTS.
Maar die heeft minder het gevoel van progressie dat je wel in RoN ervaart. CoH heeft amper technologieën. Een strategiegame zonder uitgebreide tech three is toch wat minder gaaf.
Sowieso een trieste boel dat mensen er zo'n probleem van maakten. Als ze het gewoon geruisloos hadden doorgevoerd had niemand er iets over gezegd, vermoed ik.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vond het onzin. Maar ook onzin dat een hoogleraar/docent het vergeleek met de holocaust.
Mwah, dat is meer onaantrekkelijker maken. Minderen staat niet gelijk aan geen vleeseter zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet echt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ach, een hoop types zijn maar wat druk met het schoolmenu.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sowieso een trieste boel dat mensen er zo'n probleem van maakten. Als ze het gewoon geruisloos hadden doorgevoerd had niemand er iets over gezegd, vermoed ik.
Ben je niet tevreden met wat ze ergens serveren, dan ga je ergens anders eten. Niemand dwingt mensen om daar iets te kopen.
Zal trouwens eens opzoeken wat de specifieke stats per land zijn bij AoE, dan kan ik er de volgende keer een kiezen die bij mijn speelstijl past.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon zeer gedisciplineerd in de leer van de krijgsfilosoof Sun Tzu.
Een hoop dingen zorgen voor milieuschade.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet echt.
Je integreert de schade van externe effecten die de maatschappij moet verduren in de prijs, omdat die door marktfalen niet in de prijs zijn meegenomen.
Vlees zorgt voor veel milieuschade.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet echt.
Je integreert de schade van externe effecten die de maatschappij moet verduren in de prijs, omdat die door marktfalen niet in de prijs zijn meegenomen.
Waarom worden kinderen dan gesubsidieerd?quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet echt.
Of de zorg. Al die radioactieve medicijnen; tijd voor accijns op pillen en spuitjes.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom worden kinderen dan gesubsidieerd?
Nee, ik wil ook ooit kinderen.quote:
Van een sector die weer keihard wordt gesubsidieerd en uit de wind gehouden door allerlei handelsbeperkingen...quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet echt.
Tsja, vrijwel alle grote wereldproblemen zijn te herleiden tot "er zijn gewoon te veel mensen".quote:
Bij jouw speelstijl? Je had wel veel katapulten trouwens.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zal trouwens eens opzoeken wat de specifieke stats per land zijn bij AoE, dan kan ik er de volgende keer een kiezen die bij mijn speelstijl past.
Bij RoN waren dat de Dutch, niet geheel verwonderlijk.
Bovendien volledig onnodig. Alle onderzoeken naar biovlees en zulke producten in supermarkten wijzen al uit dat die markt enorm groeit. De overheid wil dus weer eens wat oplossen wat zichzelf al aan het oplossen is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo'n vleestaks is zuiver gepolitiseerd vegetarisme.
Goedzo Kosmo.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet echt.
Ja, anders duurt het kapotmaken van gebouwen toch veel te lang.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij jouw speelstijl? Je had wel veel katapulten trouwens.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:06 schreef Monolith het volgende:
Eten we voortaan toch gewoon kinderen? Iedereen blij en weer wat wereldproblemen opgelost.
Daarom nam ik de Hunnen. Geen huizen bouwen en die Tarkans zijn al sterk zat tegen gebouwen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, anders duurt het kapotmaken van gebouwen toch veel te lang.![]()
Maar vaak is er een verschil tussen economisch, defensief, offensief etc. Voor elke speelstijl wat wils.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:06 schreef Monolith het volgende:
Eten we voortaan toch gewoon kinderen? Iedereen blij en weer wat wereldproblemen opgelost.
Schijnt minder efficient te zijn. Je zou het niet zeggen, maar kinderen vetmesten is moeilijker dan varkens of kippen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:06 schreef Monolith het volgende:
Die hebben ook weer nadelen ofc. Maar ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daarom nam ik de Hunnen. Geen huizen bouwen en die Tarkans zijn al sterk zat tegen gebouwen.
Gewoon een degelijk vloeibaar dieet van glucosefructosesiroop.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schijnt minder efficient te zijn. Je zou het niet zeggen, maar kinderen vetmesten is moeilijker dan varkens of kippen.
Morgen misschien nog ff een potje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die hebben ook weer nadelen ofc. Maar ik zal eens kijken.
Wat zou het handig zijn om ter voorbereiding van het overschakelen op kannibalisme, snacks te introduceren met gigantische suikerwaarden en veel calorieën, en om vervolgens een entertainmentvorm te bedenken die 0 beweging vereist...quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schijnt minder efficient te zijn. Je zou het niet zeggen, maar kinderen vetmesten is moeilijker dan varkens of kippen.
Probleem is wel dat de kans op ziekten groter is bij kannibalisme.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat zou het handig zijn om ter voorbereiding van het overschakelen op kannibalisme, snacks te introduceren met gigantische suikerwaarden en veel calorieën, en vervolgens een entertainmentvorm zouden bedenken die 0 beweging vereist...
[ afbeelding ]
Gewoon preventief vol blijven pompen met antibiotica.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Probleem is wel dat de kans op ziekten groter is bij kannibalisme.
Wij hebben voorlopig weinig last van H1N1 of MKZ.
Nee, gewoon scharrelvlees kopen en dan vol afgeven op die kiloknallers.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon preventief vol blijven pompen met antibiotica.
Als het fout gaat, laat het dan ook maar volledig naar de tering gaan.
Geen afbeeldingen van waht hier plaatsen, ajb.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat zou het handig zijn om ter voorbereiding van het overschakelen op kannibalisme, snacks te introduceren met gigantische suikerwaarden en veel calorieën, en om vervolgens een entertainmentvorm te bedenken die 0 beweging vereist...
[ afbeelding ]
Ze hebben toch zo een paar cm meer om rond te lopen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, gewoon scharrelvlees kopen en dan vol afgeven op die kiloknallers.
Alsof het onderliggende product zoveel anders is.
Als ouders nu ook hun kinderdagverblijf kunnen kiezen op basis van scharrelruimte.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben toch zo een paar cm meer om rond te lopen.
Bioindustriekip: 18 per m2
Scharrelkip: 13 per m2
Biologische kip: 10 per m2
Volstaat nietquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoezo dat precies? 1-1 toch gewoon?
En WOL ook.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:22 schreef Kaas- het volgende:
Ha PSV scoortik schreeuwde hele huis bij elkaar en moeder kwam van bed om te vragen wat er aan de hand is
Lekker anaal verkracht woorden met commercials en hersenloze analyses door SBS6. Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:50 schreef Kaas- het volgende:
Wil de samenvattingen zo zien, dus mijd dit topic maar even. Oh en ik zit telefonisch, dus Erik kan het ook niet voor me verpesten door ze me te dm'en.
Tsja, maar weer de coach ontslaan gaat ook niks opleveren denk ik. Maar de resultaten van Louis zijn wel matig ja.quote:
Op drie punten van de koploper.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tsja, maar weer de coach ontslaan gaat ook niks opleveren denk ik. Maar de resultaten van Louis zijn wel matig ja.
De PL is flink aan het afzakken. Leicester City staat eerste.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op drie punten van de koploper.
Het schijnt vooral dodelijk saai voetbal te zijn. Maar ik volg de BPL niet echt.
Mooi toch! Ook dat die Vardy een paar seizoenen geleden nog als amateur of semi-prof speelde, en nu topscorer is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
De PL is flink aan het afzakken. Leicester City staat eerste.
Apart is dat. De voltallige PL staat in de toplijst van rijkste Europese clubs. Slechts een paar topteams in Europa kunnen financieel concurreren met de slechtste teams uit de PL.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan het afzakken ja? Met al dat geld?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het allemaal vrij somber was. Dat valt dan nog mee.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op drie punten van de koploper.
Het schijnt vooral dodelijk saai voetbal te zijn. Maar ik volg de BPL niet echt.
Idd, wordt elk jaar meer en met de nieuwste record deal zal normaal gesproken elke andere Europese competitie het gevecht met de PL verliezen. Maar toegegeven: aan de uitslagen in de CL zie je dat nog niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Aan het afzakken ja? Met al dat geld?
Lekker plofkip eten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, gewoon scharrelvlees kopen en dan vol afgeven op die kiloknallers.
Alsof het onderliggende product zoveel anders is.
Waarschijnlijk had hij gewoon jeuk, maar zo'n foto doet het beter.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:19 schreef Kowloon het volgende:
Louis is teleurgesteld:
[ afbeelding ]
Dan maar lekker de UEFA-cup winnen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:19 schreef Kowloon het volgende:
Louis is teleurgesteld:
[ afbeelding ]
Geef hem de naam Saint.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook ooit kinderen.
Maar het moeten statussymbolen worden.
Ik geloof het verhaal wel dat de Premier League relatief veel inspanningen kost.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Idd, wordt elk jaar meer en met de nieuwste record deal zal normaal gesproken elke andere Europese competitie het gevecht met de PL verliezen. Maar toegegeven: aan de uitslagen in de CL zie je dat nog niet.
Ja. Kijk naar de wedstrijden. United speelt echt bedroevend doorgaans. Internationaal breken ze ook al aan paar jaar geen potten meer. Real, Barca en Bayern zijn drie klassen beter en ook bijvoorbeeld teams als PSG en Juve zijn de Engelse top voorbij.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Aan het afzakken ja? Met al dat geld?
Wel een betere selectie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik geloof het verhaal wel dat de Premier League relatief veel inspanningen kost.
Verder kan je er volgens mij nog veel meer geld tegenaan smijten, op een gegeven moment levert dat geen betere spelers meer op.
Ook alleen maar omdat jij 'm niet in de broek kon houden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:27 schreef Tem het volgende:
Genoeg teruggelezen. Guido heeft uiteraard gelijk en die kinderhaters mogen beginnen met zichzelf op te knopen voor het milieu. Win-win situatie.
En haar Bonny?quote:
Kinderhaters zijn ongeveer net zo irritant als fanatieke atheïsten. En over het algemeen nogal lellik.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij 'm niet in de broek kon houden.
Kinderhaters zijn inderdaad een soort vegatheisten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Kinderhaters zijn ongeveer net zo irritant als fanatieke atheïsten. En over het algemeen nogal lellik.
Jeuk aan ze ogen vanwege het zout in z'n tranen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:20 schreef Pokkelmans het volgende:
Waarschijnlijk had hij gewoon jeuk, maar zo'n foto doet het beter.
Zie je ook altijd bij die politici die een verkiezingsnederlaag om de oren hebben gekregen.
Klopt ook zij kunnen hem niet in de broek houden maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Kinderhaters zijn ongeveer net zo irritant als fanatieke atheïsten. En over het algemeen nogal lellik.
Correct. De laatste groep is echter mondiger.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kinderhaters zijn inderdaad een soort vegatheisten.
Niet al het vlees.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet echt.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Jammer van die overheid.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
Heerlijk om geboren te zijn en geleefd te hebben in de tijd van fossiele brandstoffen en ongebreideld vlees eten. Na een middagje blèren op de tweetakt lekker een biefstuk naar binnen werken. Het leven kan niet mooier zijn.
Soort Rita.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:29 schreef Heilwasser het volgende:
POLL: 68% OF TRUMP’S SUPPORTERS WOULD VOTE FOR HIM IF HE BOLTS THE GOP
Hehe, hij heeft de partij bij de ballen.
Een paar procent is uiteindelijk waarschijnlijk al wel genoeg om de glazen van de Republikeinen stevig in te gooien.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soort Rita.
Moet dat uiteindelijk nog maar zien.
Voor zover ze dat zelf niet doen.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Een paar procent is uiteindelijk waarschijnlijk al wel genoeg om de glazen van de Republikeinen stevig in te gooien.
Goede vrienden met de Clintons.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:29 schreef Heilwasser het volgende:
POLL: 68% OF TRUMP’S SUPPORTERS WOULD VOTE FOR HIM IF HE BOLTS THE GOP
Hehe, hij heeft de partij bij de ballen.
Je bent net zo'n BNW'er als Erdogan geworden.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Goede vrienden met de Clintons.
quote:Fixx - Stand Or Fall
Crying parents tell their children
If you survive don't do as we did
A son exclaims there'll be nothing to do to
Her daughter says she'll be dead with you
While foreign affairs are screwing us rotten
Line morale has hit rock bottom
Dying embers stand forgotten
Talks of peace were being trodden
Stand or fall state your peace tonight
Is this the value of our existence
Should we proclaim with such persistence
Our destiny relies on conscience
Red or blue what's the difference
An empty face reflects extinction
Ugly scars divide the nation
Desecrate the population
There will be no exaltation
Its the euro theatre
Its the euro theatre
Its the euro theatre
Its the euro theatre
Its the euro theatre
Its the euro theatre
Its the euro theatre
Die foto.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:47 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nrc.nl/next/20(...)inig-credits-1568472
De echte winst voor D66 is geloof ik niet zozeer die 400 miljoen euro aan veranderingen in hun richting of dat het belastingplan er nu komt, maar dat ze met z'n vieren een kabinet zullen vormen over twee jaar.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:47 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nrc.nl/next/20(...)inig-credits-1568472
Zo'n lekker vaag centrumkabinet. Allemaal onzinnige conflicten zodat de verschillende partijen zich toch maar kunnen profileren.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De echte winst voor D66 is geloof ik niet zozeer die 400 miljoen euro aan veranderingen in hun richting of dat het belastingplan er nu komt, maar dat ze met z'n vieren een kabinet zullen vormen over twee jaar.
Vieren? Tweeën.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De echte winst voor D66 is geloof ik niet zozeer die 400 miljoen euro aan veranderingen in hun richting of dat het belastingplan er nu komt, maar dat ze met z'n vieren een kabinet zullen vormen over twee jaar.
Huid--->beer. En zo.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het woord "me" als bezittelijk voornaamwoord is overigens verkozen tot irritantste woord van het jaar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jeuk aan ze ogen vanwege het zout in z'n tranen.
En terecht.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het woord "me" als bezittelijk voornaamwoord is overigens verkozen tot irritantste woord van het jaar.
Hoe vaak is er nu werkelijk een niet-centrum kabinet geweest?quote:Op woensdag 9 december 2015 11:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo'n lekker vaag centrumkabinet. Allemaal onzinnige conflicten zodat de verschillende partijen zich toch maar kunnen profileren.
In 1940-1945 nog.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe vaak is er nu werkelijk een niet-centrum kabinet geweest?
Rutte 1, waar rechts zijn vingers bij af kon likken.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe vaak is er nu werkelijk een niet-centrum kabinet geweest?
Centrumwappie is nog steeds centrum.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rutte 1, waar rechts zijn vingers bij af kon likken.
Bakellende 1 dan?quote:Op woensdag 9 december 2015 11:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Centrumwappie is nog steeds centrum.
Mooie tijd. De LPF-ministers waren allemaal perfect, qua komedie.quote:
Uitstekend vermaak inderdaad.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mooie tijd. De LPF-ministers waren allemaal perfect, qua komedie.
Ga maar klagen bij Guardian en Huffpost hoor.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:01 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Je bent net zo'n BNW'er als Erdogan geworden.
Meten joden erbij halen is wel echt typisch hoor.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:01 schreef Heilwasser het volgende:
Erdolf gelooft immers in het wereldwijde joodse complot.
quote:Het welles-nietes blijft doorgaan tot Bomhoff begint te slaan op het belletje, dat voor hem op tafel staat. Dat irriteert de aanwezigen helemaal. Ze hadden hem onlangs nog gevraagd om op te houden met in zijn handen te klappen als hij aandacht wil. Nu dat belletje weer.
http://www.volkskrant.nl/(...)van-de-baas~a614799/
PvdA+VVD+D66+CDA?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Overal wordt het bijgehaald, zie The Holocaust Industry.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Meten joden erbij halen is wel echt typisch hoor.
Met je anti-semitisme.
Hij heeft het zelf gezegd.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Meten joden erbij halen is wel echt typisch hoor.
Met je anti-semitisme.
Rot op man, Volkert.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overal wordt het bijgehaald, zie The Holocaust Industry.
Iemand moet het doen he.quote:
Alsof jij een verzekering kan krijgen.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:43 schreef Euribob het volgende:
Mensen, dat het systeem niet functioneert moge duidelijk zijn; ik heb zojuist namelijk mijn rijexamen gehaald.
D66'ers in de buurt van Rotterdam worden verzocht binnen te blijven voor de eigen veiligheid.
Whoohoo.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:43 schreef Euribob het volgende:
Mensen, dat het systeem niet functioneert moge duidelijk zijn; ik heb zojuist namelijk mijn rijexamen gehaald.
U hebt uw gabbers bij Rothschild al ingelicht?quote:Op woensdag 9 december 2015 12:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Alsof jij een verzekering kan krijgen.
Sorry.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het woord "me" als bezittelijk voornaamwoord is overigens verkozen tot irritantste woord van het jaar.
Die filteren al op levensstijl/geaardheid.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:47 schreef Reya het volgende:
[..]
U hebt uw gabbers bij Rothschild al ingelicht?
Gewoon in de auto van pappa rijden.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Alsof jij een verzekering kan krijgen.
Fraude. Min of meer.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon in de auto van pappa rijden.
130 km/u zodat je de praktijk zorgeloos met 140 km/u op de teller kunt rijden.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rutte 1, waar rechts zijn vingers bij af kon likken.
20.000 guldens. Hoe krijg je het op.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kosmoproleet gaat door naar de gevangenis, u gaat niet langs start, u ontvangt geen fl. 20.000.
Het mag. Als papa hoofdbestuurder is.quote:
Nu ja, het lijkt me niet de bedoeling dat je regelmatig in een wagen gaat rijden waar een verzekering op rust die het risicoprofiel van een ander in acht heeft genomen.quote:
Daar is over te discussiëren. Ergo: het mag.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nu ja, het lijkt me niet de bedoeling dat je regelmatig in een wagen gaat rijden waar een verzekering op rust die het risicoprofiel van een ander in acht heeft genomen.
Het is één van de redenen dat vrouwen tussen de 40 en 55 vaker brokken maken dan mannen.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nu ja, het lijkt me niet de bedoeling dat je regelmatig in een wagen gaat rijden waar een verzekering op rust die het risicoprofiel van een ander in acht heeft genomen.
De geschiedenis herschrijven.quote:Het Amsterdamse Rijksmuseum gaat kwetsende etnische aanduidingen in de collectie verwijderen.
Het museum is een project gestart om de aanduidingen in honderdduizenden objecten op te sporen en te vervangen door neutrale termen, aldus Het Parool.
De aanleiding voor het project is een gevoel van ongemak over termen die vaak nog uit koloniale tijd stammen, aldus conservator Eveline Sint Nicolaas tegen de krant. "Een zwarte vrouw werd vroeger al snel als negerin of negerinnetje omschreven. Dat ervaren veel mensen nu terecht als denigrerend".
Eurocentrische blik
Ook de grootschalige digitalisering van de collectie is een aanleiding voor het project. Hierdoor kunnen bezoekers uit de hele wereld via de website de omschrijvingen lezen. "Deze actie past in ons beleid om de traditionele eurocentrische blik kritisch te benaderen".
Een snelle scan door een werkgroep bracht al vijftig 'bosnegers' en veertig 'hottentotten' op.
http://www.nu.nl/cultuur-(...)en-in-collectie.html
De kinderen nemen vaker de wagen van mama?quote:Op woensdag 9 december 2015 12:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is één van de redenen dat vrouwen tussen de 40 en 55 vaker brokken maken dan mannen.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 december 2015 12:43 schreef Euribob het volgende:
D66'ers in de buurt van Rotterdam worden verzocht binnen te blijven voor de eigen veiligheid.
Exact. Jonge knullen van net 18, meestal.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:56 schreef Reya het volgende:
[..]
De kinderen nemen vaker de wagen van mama?
Volgende stap: kunst corrigeren. Hoe durfden die Middeleeuwse schilders een neger af te beelden als een nobele wilde.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De geschiedenis herschrijven.![]()
Oh en wel goede naam van die conservator.
Alsof je in die boodschappenwagentjes lekker sportief kunt rijden...quote:Op woensdag 9 december 2015 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact. Jonge knullen van net 18, meestal.
De ellende gebeurt juist als je dat gaat proberenquote:Op woensdag 9 december 2015 13:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alsof je in die boodschappenwagentjes lekker sportief kunt rijden...
Dat is geen vereiste voor schade.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alsof je in die boodschappenwagentjes lekker sportief kunt rijden...
Uw cruise-snelheid op de autobahn.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:19 schreef Reya het volgende:
De enige schade die ik ooit heb gereden, was met een snelheid van ongeveer 2 km/h.
Ik ook.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:19 schreef Reya het volgende:
De enige schade die ik ooit heb gereden, was met een snelheid van ongeveer 2 km/h.
Die zeikende minderheden weer.quote:Het Amsterdamse Rijksmuseum gaat kwetsende etnische aanduidingen in de collectie verwijderen.
Het museum is een project gestart om de aanduidingen in honderdduizenden objecten op te sporen en te vervangen door neutrale termen, aldus Het Parool.
De aanleiding voor het project is een gevoel van ongemak over termen die vaak nog uit koloniale tijd stammen, aldus conservator Eveline Sint Nicolaas tegen de krant. "Een zwarte vrouw werd vroeger al snel als negerin of negerinnetje omschreven. Dat ervaren veel mensen nu terecht als denigrerend".
Eurocentrische blik
Ook de grootschalige digitalisering van de collectie is een aanleiding voor het project. Hierdoor kunnen bezoekers uit de hele wereld via de website de omschrijvingen lezen. "Deze actie past in ons beleid om de traditionele eurocentrische blik kritisch te benaderen".
Een snelle scan door een werkgroep bracht al vijftig 'bosnegers' en veertig 'hottentotten' op.
Dus ik mag straks ook niet meer lezen uit mijn favoriete boek "Een neger in het dorp"?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die zeikende minderheden weer.
Daar krijg je toch punten voor iedere Arabier die je dood rijdt?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:33 schreef Heilwasser het volgende:
Paar keer tegen een nederzetting gereden, is telkens met een sisser afgelopen.
Een paar posts boven je, held.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Als je met punten celstraft bedoelt wel ja.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daar krijg je toch punten voor iedere Arabier die je dood rijdt?
Waarom zou ik posts van anderen lezen?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een paar posts boven je, held.
Omdat je toch niets anders te doen hebt.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Waarom zou ik posts van anderen lezen?
Nee, dat bedoelde ik niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Als je met punten celstraft bedoelt wel ja.
We mogen deze volkssentimenten niet langer negeren.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus ik mag straks ook niet meer lezen uit mijn favoriete boek "Een neger in het dorp"?
De negerhut van Oom Tom is ook al aangepast, verschrikkelijk.
Nodeloos kwetsend.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat je toch niets anders te doen hebt.
Voortaan spreken we gewoon van "Afrikaans-Europezen" inderdaad. Veel beter.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We mogen deze volkssentimenten niet langer negeren.
Laten we "negeren" ook aanpassen.
Woestijnbewoners of junglebewoners klinkt neutraal en accuraat.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voortaan spreken we gewoon van "Afrikaans-Europezen" inderdaad. Veel beter.
Zal dat zeikende TMF-negerinnetje wel weer over geklaagd hebben.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wat een prestatie.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:43 schreef Euribob het volgende:
Ik las er net wel over.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er mensen die de persconferentie over de Teeven-deal (live op Nederland 1) volgen?
Wat een puinhoop, die deal...
Tuurlijk niet. Iedereen is hier hard aan het werk.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er mensen die de persconferentie over de Teeven-deal (live op Nederland 1) volgen?
Hij heeft het lijk toch mooi een tijd in de kast weten te houden, zou je ook kunnen zeggen.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben bijna vergeten wat het is.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Iedereen is hier hard aan het werk.
quote:Op woensdag 9 december 2015 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben bijna vergeten wat het is.
Zeker. Schippers kreeg ook nog even een veeg uit de pan, trouwens. Die had de vraag gesteld hoe het kon dat de zaak steeds vlak voor verkiezingen naar buiten kwam en of daar een bewust plan achter zat. Daar is de commissie echter niks van gebleken. Die houdt het gewoon op goede journalistiek.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft het lijk toch mooi een tijd in de kast weten te houden, zou je ook kunnen zeggen.
Ik snap niet waarom ze niet mag opmerken dat de timing opmerkelijk is. Wat is het probleem?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker. Schippers kreeg ook nog even een veeg uit de pan, trouwens. Die had de vraag gesteld hoe het kon dat de zaak steeds vlak voor verkiezingen naar buiten kwam en of daar een bewust plan achter zat. Daar is de commissie echter niks van gebleken. Die houdt het gewoon op goede journalistiek.
Als er iets interessants in zit komt het wel gewoon in het nieuws.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Iedereen is hier hard aan het werk.
Ze heeft kennelijk expliciet gevraagd aan de commissie om de timing te onderzoeken. Zo begreep ik het uit de uitlatingen van Oosting.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze niet mag opmerken dat de timing opmerkelijk is. Wat is het probleem?
Echter is hier Teeven hier de grotere boef.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:14 schreef Heilwasser het volgende:
Lekker boeiend die deal. Soms moet je een kleinere boef iets geven om een grotere boef te pakken.
Soms heb je een boef nodig om andere boeven te vangen.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Echter is hier Teeven hier de grotere boef.
Ja, nou en?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze heeft kennelijk expliciet gevraagd aan de commissie om de timing te onderzoeken. Zo begreep ik het uit de uitlatingen van Oosting.
Zie Avatar en dat soort bagger.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:37 schreef robin007bond het volgende:
Hoe de fuck komen ze aan de kans bij "actors".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2015 15:42 schreef Pokkelmans het volgende:
Omdat ik geen Gummbah meer mag posten.Zo slecht dat het bijna grappig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
Lekker in je pyjama kerst vieren.quote:De overige 33 procent geeft aan liever Kerstmis te vieren in een comfortabele kleding als trainingspak, pyjama of huispak.
http://www.nu.nl/werk-en-(...)n-tijdens-kerst.html
'recreational therapist' zeker.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:17 schreef Kaas- het volgende:
Promotie'tje gemaakt bij m'n bijbaan, met ingang van januari bruto 35 euro per uur. Zal ik daar slechts 8-10 uur per week van krijgen, maar toch.
Werkelijk bizar, want dat ga ik na m'n afstuderen nergens verdienen. Misschien wel nooit zelfs.
Zodra ik thuis ben gaan de nette schoenen en kleding uit. Pantoffels, trainingsbroek, en houthakkersvest aan.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker in je pyjama kerst vieren.
Lekker in je traningspak aan de kerstmaaltijd: een Big Mac, Franse frietjes, een grote cola en een McFlurry.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker in je pyjama kerst vieren.
Daar zou ik ook wel m'n bed voor uitkomen.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:17 schreef Kaas- het volgende:
Promotie'tje gemaakt bij m'n bijbaan, met ingang van januari bruto 35 euro per uur. Zal ik daar slechts 8-10 uur per week van krijgen, maar toch.
Werkelijk bizar, want dat ga ik na m'n afstuderen nergens verdienen. Misschien wel nooit zelfs.
Die van de cliniclown vond ik wel aardig. Cliniclowns moeten dood.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo slecht dat het bijna grappig is.
Sowieso moeten alle clowns dood.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Die van de cliniclown vond ik wel aardig. Cliniclowns moeten dood.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sowieso moeten alle clowns dood.
Nou ja, daar zijn we het tenminste over eens.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Die van de cliniclown vond ik wel aardig. Cliniclowns moeten dood.
Man man, hoe krijg je het op?quote:Op woensdag 9 december 2015 16:17 schreef Kaas- het volgende:
Een mooie kerstgedachte.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nou ja, daar zijn we het tenminste over eens.
Gaat linea recta naar de FARC.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Man man, hoe krijg je het op?
Retorische vraag natuurlijk.
Succes met een werkweek van 36 uur vinden.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:33 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Daar zou ik ook wel m'n bed voor uitkomen.
Uitgaande van een werkweek van 36u is dat overigens wel te doen. Met 4695,- bruto per maand zit je wel aan 65520,- bruto per jaar. Uitgaande van vakantiegeld en 13e maand.
Lekker kinderen hersenspoelen over de vermeende oorzaak van bevingen.quote:Leerlingen van Groningse basisscholen in het aardbevingsgebied krijgen vanaf volgend jaar aardbevingslessen.
De Veiligheidsregio Groningen werkt aan een lespakket over de impact en het ontstaan van bevingen door de aardgaswinning.
zeker een gesubsidieerd staatsbedrijf?quote:Op woensdag 9 december 2015 14:39 schreef Kaas- het volgende:
Vriend verloor weer eens iets in de bus en mag dan niet bellen, maar moet een online formulier invullen en krijgt dan binnen twee weken reactie per post of ze het hebben gevonden of niet. Tussentijds bellen heeft geen zin, want dan krijgt hij te horen dat ze dat niet kunnen bekijken en hij gewoon de post moet afwachten. Wat gaan sommige zaken toch nog ouderwets.
Omdat YOLO.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:31 schreef Friek_ het volgende:
Vandaag snoeihard "YOLO!" door de klas geschreeuwd.
Ja, beetje overwerk hoort er altijd wel bij. Zal bij zijn huidige baan niet anders zijn.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Succes met een werkweek van 36 uur vinden.
En toen?quote:Op woensdag 9 december 2015 17:31 schreef Friek_ het volgende:
Meteen weer niet-hip voor je leerlingen, want Yolo is zóóó 2014.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:31 schreef Friek_ het volgende:
Die waren toen nog niet eens geboren man.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meteen weer niet-hip voor je leerlingen, want Yolo is zóóó 2014.
Maar hij pakt je mobieltje af.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik denk dat je aan Friek een toffe leerkracht hebt.
Wat zat erin?quote:Op woensdag 9 december 2015 18:32 schreef xpompompomx het volgende:
Godver wat ben ik kwaad zeg. Die ratten van postnl hebben een pakketje kwijtgemaakt.![]()
Dit klinkt wel echt als een heftig probleem.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:32 schreef xpompompomx het volgende:
Godver wat ben ik kwaad zeg. Die ratten van postnl hebben een pakketje kwijtgemaakt.![]()
40-45.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hoeveel jaar nog voor we overal in Europa extreem-rechtse regeringen hebben?
150eu aan nieuwe fietsonderdelen. Had gisteren zo'n briefje in de bus gehad dat ik het bij een winkel in de buurt kon afhalen, kunnen ze het daar niet vindenquote:
Kan dus ook nog aan die winkel liggen. Zijn ze hier niet gewoon aansprakelijk voor?quote:Op woensdag 9 december 2015 18:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
150eu aan nieuwe fietsonderdelen. Had gisteren zo'n briefje in de bus gehad dat ik het bij een winkel in de buurt kon afhalen, kunnen ze het daar niet vinden
Dat moet ik dus nog eens uitzoeken. Zo op het eerste gezicht ben je als ontvanger in ieder geval de lul.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan dus ook nog aan die winkel liggen. Zijn ze hier niet gewoon aansprakelijk voor?
Verzender moet het uitzoeken met PostNLquote:Op woensdag 9 december 2015 18:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat moet ik dus nog eens uitzoeken. Zo op het eerste gezicht ben je als ontvanger in ieder geval de lul.
Oh jee, dat is vervelend. Ik hoop dat je het vergoed krijgt.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
150eu aan nieuwe fietsonderdelen. Had gisteren zo'n briefje in de bus gehad dat ik het bij een winkel in de buurt kon afhalen, kunnen ze het daar niet vinden
Ja dat is wel kut.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Idd, maar het komt uit GB, dus ik ben gewoon de lul waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:43 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Verzender moet het uitzoeken met PostNL
Is het geen optie om gewoon de vermoorde onschuld te spelen richting de leverancier en te zeggen dat het nooit is aangekomen? Zijn er genoeg bij die uit service-oogpunt gewoon herverzenden.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Idd, maar het komt uit GB, dus ik ben gewoon de lul waarschijnlijk.
Zou kunnen natuurlijk, maar daar ben ik weer een beetje te eerlijk voorquote:Op woensdag 9 december 2015 18:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is het geen optie om gewoon de vermoorde onschuld te spelen richting de leverancier en te zeggen dat het nooit is aangekomen? Zijn er genoeg bij die uit service-oogpunt gewoon herverzenden.
Volgens mij zijn die daar wettelijk van uitgezonderd.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Heeft de postdienst niet gewoon een zorgplicht tot het pakket is bezorgd?
Welnee.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Toen keken ze even verschrikt om en waren ze stil.quote:
Ah zo. Leuk gedaan.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Toen keken ze even verschrikt om en waren ze stil.
"Dat is namelijk het onderwerp van deze les: lineaire eindtijdverwachtingen."
Ratten.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die daar wettelijk van uitgezonderd.
Ik ook. Er loopt een PVV'er te zeuren en je geeft meteen op.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:20 schreef robin007bond het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)lingen-af-na-kritiek
Iemand hier dit al gelezen? Hier kan ik me echt zo boos om maken.
Iddquote:Op woensdag 9 december 2015 19:20 schreef robin007bond het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)lingen-af-na-kritiek
Iemand hier dit al gelezen? Hier kan ik me echt zo boos om maken.
De kans was inderdaad aanzienlijk dat er een zooitje van die PVV-hooligans was komen rellen.quote:De vraag is of het allemaal zo gezellig blijft in Boszicht.
Ho ho, "de ophef".quote:Op woensdag 9 december 2015 19:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ook. Er loopt een PVV'er te zeuren en je geeft meteen op.
Ook zonde ja.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ook. Er loopt een PVV'er te zeuren en je geeft meteen op.
Het verbaast me echt dat ze dit "succesvol verzet" durft te noemen. Dit was nota bene dezelfde trut die haar zoon een site liet maken van provinciale subsidies.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
IddGore terroristische pvvkut.
Een pleziertje vergallen voor mensenmoslims die verder zeven dagen per week geen fuck te doen hebben. Lijkt me een grootse prestatie. Om trots op te zijn.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:28 schreef robin007bond het volgende:
Het verbaast me echt dat ze dit "succesvol verzet" durft te noemen. Dit was nota bene dezelfde trut die haar zoon een site liet maken van provinciale subsidies.
Ik kan er echt heel boos om worden.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een pleziertje vergallen voor mensenmoslims die verder zeven dagen per week geen fuck te doen hebben. Lijkt me een grootse prestatie. Om trots op te zijn.
Ik had vandaag een leerling die zijn telefoon vrijwillig aan mij gaf. Ik was in shock.quote:
Volgens mij alleen als je dat met de Koning doet.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:33 schreef robin007bond het volgende:
Is het illegaal om foto's te bewerken en swastika's op iemands hoofd te plakken?
Direct klappen geven met de lineaal, eigen initiatief wordt niet gewaardeerd. En dan alsnog om de telefoon vragen.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik had vandaag een leerling die zijn telefoon vrijwillig aan mij gaf. Ik was in shock.
Oké.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je dat met de Koning doet.
Rare vragen heb je toch soms, Robin.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:33 schreef robin007bond het volgende:
Is het illegaal om foto's te bewerken en swastika's op iemands hoofd te plakken?
De bezorgers worden in ieder geval betaald per afgeleverd pakket. Waar afgeleverd maakt allemaal geen flikker uit.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:02 schreef Pokkelmans het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2015 16:17 schreef Kaas- het volgende:
stond in de verkeerde volgorde zag ik.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
Recreational therapists.
Hoeren gewoon?
Dat is meestal bij bijbanen.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:17 schreef Kaas- het volgende:
POL / [POLCafe #6128] Nerdsquote:Op woensdag 9 december 2015 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
[..]
stond in de verkeerde volgorde zag ik.
Na aftrek van kosten aan het dwergvarken?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is meestal bij bijbanen.
Zat in mijn laatste jaar op netto 22,50 per uur. Dat hou ik nu per dag over.
Hé, zo praat je niet over GS z'n vriendin.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Na aftrek van kosten aan het dwergvarken?
Die is niet klein?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hé, zo praat je niet over GS z'n vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |