Ah, dat is jammer. En ook wel vervelend.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:47 schreef Janneke141 het volgende: [..] Laat ik zeggen dat ik er niet zo'n goede herinneringen aan heb. Niet omdat hij vegetariër was, maar omdat hij van het type Jehova's vegetariër was.
Dat opdringen is dus wel de insteek van al die vleestaksen en zo.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer. En ook wel vervelend.
Ieder zijn keuze vind ik. Beetje sneu om dat aan je partner op te dringen.
Zat voor mijn gevoel ook gewoon goed in elkaar. Nog geen andere RTS gevonden die ik zo lekker vond spelen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vroeger veel gespeeld. Goede shit. Beetje nukes smijten op apenbeschavingen die nog met musketten rondlopen en zo.
Nog steeds vleesvrije vrijdag/maandag op de RU?quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat opdringen is dus wel de insteek van al die vleestaksen en zo.
Zo'n beetje alles aan mijn moederskant is een slagersfamilie. Laten we het erop houden dat het na het familiefeestje wel klaar was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer. En ook wel vervelend.
Ieder zijn keuze vind ik. Beetje sneu om dat aan je partner op te dringen.
Company of Heroes is een hele goede RTS.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zat voor mijn gevoel ook gewoon goed in elkaar. Nog geen andere RTS gevonden die ik zo lekker vond spelen.
Ja ik ook. Vond dat echt de betere spelen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vroeger veel gespeeld. Goede shit. Beetje nukes smijten op apenbeschavingen die nog met musketten rondlopen en zo.
Ja, maar ik vreet daar toch nooit. Blijf ook bijna nooit hangen na dat ene college dat ik dan eens bezoek.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog steeds vleesvrije vrijdag/maandag op de RU?
Bij een slagersfamilie weet je tenminste wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles aan mijn moederskant is een slagersfamilie. Laten we het erop houden dat het na het familiefeestje wel klaar was.
Heb me zelden zo voor iemand geschaamd.
Vond het onzin. Maar ook onzin dat een hoogleraar/docent het vergeleek met de holocaust.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, maar ik vreet daar toch nooit. Blijf ook bijna nooit hangen na dat ene college dat ik dan eens bezoek.
Ahww Janneke, dat zie ik al helemaal voor me. Sucks.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles aan mijn moederskant is een slagersfamilie. Laten we het erop houden dat het na het familiefeestje wel klaar was.
Heb me zelden zo voor iemand geschaamd.
CoH kon ik niet inkomen op de een of andere manier. World in Conflict daarentegen weer ziek veel gespeeld.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Company of Heroes is een hele goede RTS.
Maar die heeft minder het gevoel van progressie dat je wel in RoN ervaart. CoH heeft amper technologieën. Een strategiegame zonder uitgebreide tech three is toch wat minder gaaf.
Sowieso een trieste boel dat mensen er zo'n probleem van maakten. Als ze het gewoon geruisloos hadden doorgevoerd had niemand er iets over gezegd, vermoed ik.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vond het onzin. Maar ook onzin dat een hoogleraar/docent het vergeleek met de holocaust.
Mwah, dat is meer onaantrekkelijker maken. Minderen staat niet gelijk aan geen vleeseter zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet echt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ach, een hoop types zijn maar wat druk met het schoolmenu.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sowieso een trieste boel dat mensen er zo'n probleem van maakten. Als ze het gewoon geruisloos hadden doorgevoerd had niemand er iets over gezegd, vermoed ik.
Ben je niet tevreden met wat ze ergens serveren, dan ga je ergens anders eten. Niemand dwingt mensen om daar iets te kopen.
Zal trouwens eens opzoeken wat de specifieke stats per land zijn bij AoE, dan kan ik er de volgende keer een kiezen die bij mijn speelstijl past.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon zeer gedisciplineerd in de leer van de krijgsfilosoof Sun Tzu.
Een hoop dingen zorgen voor milieuschade.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet echt.
Je integreert de schade van externe effecten die de maatschappij moet verduren in de prijs, omdat die door marktfalen niet in de prijs zijn meegenomen.
Vlees zorgt voor veel milieuschade.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet echt.
Je integreert de schade van externe effecten die de maatschappij moet verduren in de prijs, omdat die door marktfalen niet in de prijs zijn meegenomen.
Waarom worden kinderen dan gesubsidieerd?quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet echt.
Of de zorg. Al die radioactieve medicijnen; tijd voor accijns op pillen en spuitjes.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom worden kinderen dan gesubsidieerd?
Nee, ik wil ook ooit kinderen.quote:
Van een sector die weer keihard wordt gesubsidieerd en uit de wind gehouden door allerlei handelsbeperkingen...quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |