Een twink dus?quote:Op maandag 7 december 2015 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lang, redelijk ecto, blond-bruin haar en Pelle-achtig kapsel.
Je reactie had geen inhoud. Het is onzinnig om een hekel aan iets hebben gelijk te stellen met een fobie (ziekelijke angst). Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan swaggerboys, dat betekend niet dat ik een swaggerboyofoob ben. Islamofobie is, evenals homofobie, een onzinnige term die het debat niet ten goede komt.quote:Op maandag 7 december 2015 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oké Jimmy, leuk dat jij jouw infantiele mening ook weer verkondigt en verder vooral niet ingaat op de inhoud van mijn reactie
HPLCquote:Op maandag 7 december 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
de 10 laatste posts werden niet afgeteld dus ik kon niet kapen, wie moet ik daarvoor TR'en?
WCHquote:Op maandag 7 december 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
de 10 laatste posts werden niet afgeteld dus ik kon niet kapen, wie moet ik daarvoor TR'en?
Hij je bek kiloknallerquote:Op maandag 7 december 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe godverdomme normaal tegen SE stinkdier
Hermann bffquote:Op maandag 7 december 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe godverdomme normaal tegen SE stinkdier
Ja help, definities veranderen dusdanig dat jouw autistische mindset het niet kan hendelen. Hang vooral een heel lulverhaal op wat uiteindelijk toch niemand boeit.quote:Op maandag 7 december 2015 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je reactie had geen inhoud. Het is onzinnig om een hekel aan iets hebben gelijk te stellen met een fobie (ziekelijke angst). Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan swaggerboys, dat betekend niet dat ik een swaggerboyofoob ben. Islamofobie is, evenals homofobie, een onzinnige term die het debat niet ten goede komt.
nee, beter pakken we jouquote:Op maandag 7 december 2015 20:34 schreef Remqo het volgende:
Nou nou, jullie hoeven Jimmy toch niet weg te pesten?
quote:Op maandag 7 december 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geef veel warmte af dus is altijd lekker
mods moeten neutraal zijnquote:Op maandag 7 december 2015 20:34 schreef Remqo het volgende:
''products to grow your hair''quote:Op maandag 7 december 2015 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik maak godverdomme zelf wel uit wat ik intyp op google
je bent zelf gehaktquote:Op maandag 7 december 2015 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]heb je mijn google gehakt?
Doe er wat aanquote:Op maandag 7 december 2015 20:34 schreef Remqo het volgende:
Gewoon zeggen dat diegene mooie schoenen heeft, en vervolgens vragen of diegene wil neuken.quote:Op maandag 7 december 2015 20:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hey fylax heb je nog hosseltips voor mij?
Morgen maar eens op mijn werk proberenquote:Op maandag 7 december 2015 20:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat diegene mooie schoenen heeft, en vervolgens vragen of diegene wil neuken.
Oke thnx man, ik ga het morgen op school gelijk proberenquote:Op maandag 7 december 2015 20:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat diegene mooie schoenen heeft, en vervolgens vragen of diegene wil neuken.
of vragen of je dichtbij mag staan in de kroeg voor 50 euro, zo heb ik mijn vriendin ontmoetquote:Op maandag 7 december 2015 20:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
hosseltips van een 16-jarige aannemen, beter ga je onder een trein liggenquote:Op maandag 7 december 2015 20:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Morgen maar eens op mijn werk proberen
Of tijdens LO beetje de ander aanraken.quote:Op maandag 7 december 2015 20:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oke thnx man, ik ga het morgen op school gelijk proberen
Ben toch geen spoorrails, hoe kan dat nouquote:Op maandag 7 december 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hosseltips van een 16-jarige aannemen, beter ga je onder een trein liggen
Ik geef weleens speels een tikje op de kont maar dat waarderen ze niet en dan gaan ze slaan echt vet raarquote:Op maandag 7 december 2015 20:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Of tijdens LO beetje de ander aanraken.
Gewoon proberen, geloof mequote:Op maandag 7 december 2015 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben toch geen spoorrails, hoe kan dat nou
Ja, maar hij wil gewoon in je broekjequote:Op maandag 7 december 2015 20:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Alleen als je met hem in discussie gaat
Hij doet wel lief tegen mij
Oké, moet morgen toevallig met de trein, dus zal eventjes kijken. Moet ik dan wel inchecken?quote:Op maandag 7 december 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon proberen, geloof me
Ik wil ook in mijn broekjequote:Op maandag 7 december 2015 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar hij wil gewoon in je broekje
zou het wel doen, zou niet willen dat je een boete kreegquote:Op maandag 7 december 2015 20:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké, moet morgen toevallig met de trein, dus zal eventjes kijken. Moet ik dan wel inchecken?
Voettocht rond het broekje van SE... Van rome tot parijsquote:Op maandag 7 december 2015 20:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
In mijn broekje - SideEffect vlog #1
Zou niet abonnerenquote:Op maandag 7 december 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voettocht rond het broekje van SE... Van rome tot parijs
Heb de OP gelezenquote:Op maandag 7 december 2015 20:51 schreef Fylax het volgende:
R&P / (Tiener)Fylax' afstandsrelatie
Veel volgplezier.
Goed topic, meteen ge-TVP'd.quote:Op maandag 7 december 2015 20:51 schreef Fylax het volgende:
Veel volgplezier.
Leuke combiquote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ook, heb nu aidsebola
als je een keer in de spiegel keek wist je allang dat je dat hadquote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ook, heb nu aidsebola
hou je bek nou een keer man... je maakt me onzekerquote:Op maandag 7 december 2015 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je een keer in de spiegel keek wist je allang dat je dat had
dat hoort ook bij lellikerdsquote:Op maandag 7 december 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek nou een keer man... je maakt me onzeker
Wat een verschrikkelijk aandachtshoertje ben jijquote:Op maandag 7 december 2015 20:51 schreef Fylax het volgende:
Veel volgplezier.
Nee sorry, ik versta geen mongoolsquote:Op maandag 7 december 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
Snapt iemand hier iets van?
nee, geen idee waarom hij überhaupt op die gekke gozer heeft gereageerdquote:Op maandag 7 december 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij grappig probeert te zijn over geld besparen... niet geslaagd, net hermann die userquote:Op maandag 7 december 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
hou op nu word ik onzekerquote:Op maandag 7 december 2015 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk dat hij grappig probeert te zijn over geld besparen... niet geslaagd, net hermann die user
True.quote:Op maandag 7 december 2015 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedenk wel bij zoiets; eens op t internet altijd op t internet
Bijvoorbeeld je vriendin in Thailand?quote:Op maandag 7 december 2015 21:07 schreef Chai het volgende:
Haha Fylax die OP, op jouw leeftijd is dat gewoon lange afstand hoor. Weet dat het FOK! niet telt tenzij je minimaal in twee verschillende landen woont.
srryquote:Op maandag 7 december 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
you do these things that you dont have to
Ja minimaal internationaal inderdaad.quote:Op maandag 7 december 2015 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld je vriendin in Thailand?
Kan je gewoon vreemd gaan toch?quote:Op maandag 7 december 2015 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja minimaal internationaal inderdaad.
Maar ik vond 3,5 u enkele reis van deur tot deur ook wel ontzettend lang.
quote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ook, heb nu aidsebola
Godver, moet ik weer terug naar Eritreaquote:Op maandag 7 december 2015 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoon aids...
Met de buurmanquote:Op maandag 7 december 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan je gewoon vreemd gaan toch?
Ik doe niet aan breienquote:Op maandag 7 december 2015 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe wil je anders breien
Nee ben een vent, heb een 30 cm en het lichaam van channing Tatumquote:Op maandag 7 december 2015 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar je bent toch zo'n vrouwding
oehquote:Op maandag 7 december 2015 21:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ben een vent, heb een 30 cm en het lichaam van channing Tatum
Neuken?quote:Op maandag 7 december 2015 21:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ben een vent, heb een 30 cm en het lichaam van channing Tatum
Fylax is ook van mijquote:Op maandag 7 december 2015 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké, dan neem ik wel een andere minderjarige jongen
Ja, fylax dinnetje komt uit Rotterdam, heb je het nog niet door?quote:
Spuitelfquote:Op maandag 7 december 2015 21:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, fylax dinnetje komt uit Rotterdam, heb je het nog niet door?
quote:Op maandag 7 december 2015 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hihi
lees die OP dan.. rotterdam...je bent ook echt blind he
Ben op mijn bril gaan zitten, zie niksquote:Op maandag 7 december 2015 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hihi
lees die OP dan.. rotterdam...je bent ook echt blind he
Hoi Frankquote:Op maandag 7 december 2015 21:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben op mijn bril gaan zitten, zie niks
Verdoriequote:
Het is geen klassieker, maar best leuk.quote:Op maandag 7 december 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb de nieuwe Asterix gelezen, was best aardig. Verhaal wat minder, maar wel geinige grollen
Nee insta ookquote:Op maandag 7 december 2015 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar alleen op FOK! heet het dm toch?
Bijna goedquote:Op maandag 7 december 2015 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
7,3/10
21
Ontmaagd
Rookt niet
Drinkt
Bedanktquote:Op maandag 7 december 2015 21:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
6
14
Ontmaagd
Rookt
Drinkt
Niet appen
Jaquote:Op maandag 7 december 2015 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is dat van dat appen dan? Of je dat wilt met degene die dat lijstje voor je invult?
Je wilt toch niet appenquote:Op maandag 7 december 2015 21:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geen dank hoor
Als je meer foto's hebt moet je ze gewoon sturen
dat is willoowquote:Op maandag 7 december 2015 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je trouwens echt het zusje van dermann
dat is willoowquote:Op maandag 7 december 2015 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dat is willoowquote:Op maandag 7 december 2015 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat er door menigeen op jou gestemd werd als lekkerste FOk!chick, kun je dit beamen?quote:
Voel me vereerd, maar snap niet wrm ze dat hebben gedaan. Heb nooit hier een pic gepost van mijn hoofd.quote:Op maandag 7 december 2015 21:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat er door menigeen op jou gestemd werd als lekkerste FOk!chick, kun je dit beamen?
Ja, er is menigeen die op SideEffect gestemd heeft.quote:Op maandag 7 december 2015 21:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat er door menigeen op jou gestemd werd als lekkerste FOk!chick, kun je dit beamen?
Die flikker van een Guus manipuleert de uitslag. Hij heeft de beste mod stem op mij uit de voorlopige uitslag gelatenquote:Op maandag 7 december 2015 21:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
mijn honden vallen buitenlanders aanquote:Op maandag 7 december 2015 21:39 schreef MAHL het volgende:
Tevens, Islamofielen hierAls er plek genoeg is, waarom wonen er dan geen vluchtelingen in jullie huis?
Maar wel op de WA of op de cam dus.quote:Op maandag 7 december 2015 21:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Voel me vereerd, maar snap niet wrm ze dat hebben gedaan. Heb nooit hier een pic gepost van mijn hoofd.
ik heb nog plek in de kruipruimtequote:Op maandag 7 december 2015 21:39 schreef MAHL het volgende:
Tevens, Islamofielen hierAls er plek genoeg is, waarom wonen er dan geen vluchtelingen in jullie huis?
Wel van je nakende lichaam?quote:Op maandag 7 december 2015 21:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Voel me vereerd, maar snap niet wrm ze dat hebben gedaan. Heb nooit hier een pic gepost van mijn hoofd.
Beetje zonde als er zoveel vastgoed leegstaat.quote:Op maandag 7 december 2015 21:39 schreef MAHL het volgende:
Maar jij bent ook geen mod meerquote:Op maandag 7 december 2015 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die flikker van een Guus manipuleert de uitslag. Hij heeft de beste mod stem op mij uit de voorlopige uitslag gelaten
Alleen voor lekkere Syrische chicks zekerquote:
Een pand verkoopt niet echt lekker als vluchtelingen de boel hebben geruïneerd. Of weet je dat verhaal niet meer van vluchtelingen die weigerden schoon te maken omdat dat 'vrouwenwerk' wasquote:Op maandag 7 december 2015 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje zonde als er zoveel vastgoed leegstaat.
Jij was in 2014 al gestopt toch?quote:Op maandag 7 december 2015 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die flikker van een Guus manipuleert de uitslag. Hij heeft de beste mod stem op mij uit de voorlopige uitslag gelaten
Als ze zelf schoonmaken kunnen ze geen schoonmaaksters meer verkrachtenquote:Op maandag 7 december 2015 21:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een pand verkoopt niet echt lekker als vluchtelingen de boel hebben geruïneerd. Of weet je dat verhaal niet meer van vluchtelingen die weigerden schoon te maken omdat dat 'vrouwenwerk' was
Dat maakt niets uit. Een stem is een stemquote:Op maandag 7 december 2015 21:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij was in 2014 al gestopt toch?
Het pand verkoopt sowieso al nietquote:Op maandag 7 december 2015 21:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een pand verkoopt niet echt lekker als vluchtelingen de boel hebben geruïneerd. Of weet je dat verhaal niet meer van vluchtelingen die weigerden schoon te maken omdat dat 'vrouwenwerk' was
Jij kijkt ook alles van hem.quote:
Zo een donkerblauwe van Adidas zekerquote:Op maandag 7 december 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb geen gulp; trainingsbroek.
Ben je gabber?quote:Op maandag 7 december 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb geen gulp; trainingsbroek.
nee zwartequote:Op maandag 7 december 2015 21:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zo een donkerblauwe van Adidas zeker
ik praat ook relatief traag vgmquote:Op maandag 7 december 2015 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij praat veel te irritant en traag.
Maar voor de rest vind je het wel interessante materie?quote:Op maandag 7 december 2015 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij praat veel te irritant en traag.
Ik ga hem op marktplaats zettenquote:Op maandag 7 december 2015 21:47 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Een cola en een pilsje graag.
Bij hem is het opvallend doordat de inhoudelijke opbouw ook niet soepel is en net iets te laat zijn punt maakt telkens.quote:Op maandag 7 december 2015 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik praat ook relatief traag vgm
kom vechten dan
Deed iemand dat dan?quote:Op maandag 7 december 2015 20:34 schreef Remqo het volgende:
quote:
Neehee, doe niet! Ik vind wel cute.quote:Op maandag 7 december 2015 21:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ga hem op marktplaats zetten
Godver, die hersenschudding weer.quote:Op maandag 7 december 2015 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik praat ook relatief traag vgm
kom vechten dan
Okeequote:Op maandag 7 december 2015 21:48 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Neehee, doe niet! Ik vind wel cute.
Hahah dus dat deed je eerder wel?quote:Op maandag 7 december 2015 21:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Okee
Ik draag en dan wel geen witte blouse onder
wat?quote:Op maandag 7 december 2015 21:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ga hem op marktplaats zetten
Neequote:Op maandag 7 december 2015 21:51 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Hahah dus dat deed je eerder wel?
Jij ook?quote:Op maandag 7 december 2015 21:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Daar kan jij vast over meepraten
Se heeft smaakquote:
Viel mij ook al op, irritant.quote:Op maandag 7 december 2015 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij hem is het opvallend doordat de inhoudelijke opbouw ook niet soepel is en net iets te laat zijn punt maakt telkens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |