als je een keer in de spiegel keek wist je allang dat je dat hadquote:Op maandag 7 december 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ook, heb nu aidsebola
hou je bek nou een keer man... je maakt me onzekerquote:Op maandag 7 december 2015 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je een keer in de spiegel keek wist je allang dat je dat had
dat hoort ook bij lellikerdsquote:Op maandag 7 december 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek nou een keer man... je maakt me onzeker
Wat een verschrikkelijk aandachtshoertje ben jijquote:Op maandag 7 december 2015 20:51 schreef Fylax het volgende:
R&P / (Tiener)Fylax' afstandsrelatie
Veel volgplezier.
Nee sorry, ik versta geen mongoolsquote:Op maandag 7 december 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
Snapt iemand hier iets van?
nee, geen idee waarom hij überhaupt op die gekke gozer heeft gereageerdquote:Op maandag 7 december 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij grappig probeert te zijn over geld besparen... niet geslaagd, net hermann die userquote:Op maandag 7 december 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
hou op nu word ik onzekerquote:Op maandag 7 december 2015 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk dat hij grappig probeert te zijn over geld besparen... niet geslaagd, net hermann die user
True.quote:Op maandag 7 december 2015 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedenk wel bij zoiets; eens op t internet altijd op t internet
Bijvoorbeeld je vriendin in Thailand?quote:Op maandag 7 december 2015 21:07 schreef Chai het volgende:
Haha Fylax die OP, op jouw leeftijd is dat gewoon lange afstand hoor. Weet dat het FOK! niet telt tenzij je minimaal in twee verschillende landen woont.
srryquote:Op maandag 7 december 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
you do these things that you dont have to
Ja minimaal internationaal inderdaad.quote:Op maandag 7 december 2015 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld je vriendin in Thailand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |