nee, beter pakken we jouquote:Op maandag 7 december 2015 20:34 schreef Remqo het volgende:
Nou nou, jullie hoeven Jimmy toch niet weg te pesten?
quote:Op maandag 7 december 2015 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geef veel warmte af dus is altijd lekker
mods moeten neutraal zijnquote:Op maandag 7 december 2015 20:34 schreef Remqo het volgende:
''products to grow your hair''quote:Op maandag 7 december 2015 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik maak godverdomme zelf wel uit wat ik intyp op google
je bent zelf gehaktquote:Op maandag 7 december 2015 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]heb je mijn google gehakt?
Doe er wat aanquote:Op maandag 7 december 2015 20:34 schreef Remqo het volgende:
Gewoon zeggen dat diegene mooie schoenen heeft, en vervolgens vragen of diegene wil neuken.quote:Op maandag 7 december 2015 20:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hey fylax heb je nog hosseltips voor mij?
Morgen maar eens op mijn werk proberenquote:Op maandag 7 december 2015 20:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat diegene mooie schoenen heeft, en vervolgens vragen of diegene wil neuken.
Oke thnx man, ik ga het morgen op school gelijk proberenquote:Op maandag 7 december 2015 20:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat diegene mooie schoenen heeft, en vervolgens vragen of diegene wil neuken.
of vragen of je dichtbij mag staan in de kroeg voor 50 euro, zo heb ik mijn vriendin ontmoetquote:Op maandag 7 december 2015 20:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
hosseltips van een 16-jarige aannemen, beter ga je onder een trein liggenquote:Op maandag 7 december 2015 20:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Morgen maar eens op mijn werk proberen
Of tijdens LO beetje de ander aanraken.quote:Op maandag 7 december 2015 20:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oke thnx man, ik ga het morgen op school gelijk proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |