Een twink dus?quote:Op maandag 7 december 2015 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lang, redelijk ecto, blond-bruin haar en Pelle-achtig kapsel.
Je reactie had geen inhoud. Het is onzinnig om een hekel aan iets hebben gelijk te stellen met een fobie (ziekelijke angst). Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan swaggerboys, dat betekend niet dat ik een swaggerboyofoob ben. Islamofobie is, evenals homofobie, een onzinnige term die het debat niet ten goede komt.quote:Op maandag 7 december 2015 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oké Jimmy, leuk dat jij jouw infantiele mening ook weer verkondigt en verder vooral niet ingaat op de inhoud van mijn reactie
HPLCquote:Op maandag 7 december 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
de 10 laatste posts werden niet afgeteld dus ik kon niet kapen, wie moet ik daarvoor TR'en?
WCHquote:Op maandag 7 december 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
de 10 laatste posts werden niet afgeteld dus ik kon niet kapen, wie moet ik daarvoor TR'en?
Hij je bek kiloknallerquote:Op maandag 7 december 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe godverdomme normaal tegen SE stinkdier
Hermann bffquote:Op maandag 7 december 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe godverdomme normaal tegen SE stinkdier
Ja help, definities veranderen dusdanig dat jouw autistische mindset het niet kan hendelen. Hang vooral een heel lulverhaal op wat uiteindelijk toch niemand boeit.quote:Op maandag 7 december 2015 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je reactie had geen inhoud. Het is onzinnig om een hekel aan iets hebben gelijk te stellen met een fobie (ziekelijke angst). Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan swaggerboys, dat betekend niet dat ik een swaggerboyofoob ben. Islamofobie is, evenals homofobie, een onzinnige term die het debat niet ten goede komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |