Maar jij bent ook geen mod meerquote:Op maandag 7 december 2015 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die flikker van een Guus manipuleert de uitslag. Hij heeft de beste mod stem op mij uit de voorlopige uitslag gelaten
Alleen voor lekkere Syrische chicks zekerquote:
Een pand verkoopt niet echt lekker als vluchtelingen de boel hebben geruïneerd. Of weet je dat verhaal niet meer van vluchtelingen die weigerden schoon te maken omdat dat 'vrouwenwerk' wasquote:Op maandag 7 december 2015 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje zonde als er zoveel vastgoed leegstaat.
Jij was in 2014 al gestopt toch?quote:Op maandag 7 december 2015 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die flikker van een Guus manipuleert de uitslag. Hij heeft de beste mod stem op mij uit de voorlopige uitslag gelaten
Als ze zelf schoonmaken kunnen ze geen schoonmaaksters meer verkrachtenquote:Op maandag 7 december 2015 21:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een pand verkoopt niet echt lekker als vluchtelingen de boel hebben geruïneerd. Of weet je dat verhaal niet meer van vluchtelingen die weigerden schoon te maken omdat dat 'vrouwenwerk' was
Dat maakt niets uit. Een stem is een stemquote:Op maandag 7 december 2015 21:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij was in 2014 al gestopt toch?
Het pand verkoopt sowieso al nietquote:Op maandag 7 december 2015 21:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een pand verkoopt niet echt lekker als vluchtelingen de boel hebben geruïneerd. Of weet je dat verhaal niet meer van vluchtelingen die weigerden schoon te maken omdat dat 'vrouwenwerk' was
Jij kijkt ook alles van hem.quote:
Zo een donkerblauwe van Adidas zekerquote:Op maandag 7 december 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb geen gulp; trainingsbroek.
Ben je gabber?quote:Op maandag 7 december 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb geen gulp; trainingsbroek.
nee zwartequote:Op maandag 7 december 2015 21:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zo een donkerblauwe van Adidas zeker
ik praat ook relatief traag vgmquote:Op maandag 7 december 2015 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij praat veel te irritant en traag.
Maar voor de rest vind je het wel interessante materie?quote:Op maandag 7 december 2015 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij praat veel te irritant en traag.
Ik ga hem op marktplaats zettenquote:Op maandag 7 december 2015 21:47 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Een cola en een pilsje graag.
Bij hem is het opvallend doordat de inhoudelijke opbouw ook niet soepel is en net iets te laat zijn punt maakt telkens.quote:Op maandag 7 december 2015 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik praat ook relatief traag vgm
kom vechten dan
Deed iemand dat dan?quote:Op maandag 7 december 2015 20:34 schreef Remqo het volgende:
Nou nou, jullie hoeven Jimmy toch niet weg te pesten?
quote:
Neehee, doe niet! Ik vind wel cute.quote:Op maandag 7 december 2015 21:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ga hem op marktplaats zetten
Godver, die hersenschudding weer.quote:Op maandag 7 december 2015 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik praat ook relatief traag vgm
kom vechten dan
Okeequote:Op maandag 7 december 2015 21:48 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Neehee, doe niet! Ik vind wel cute.
Hahah dus dat deed je eerder wel?quote:Op maandag 7 december 2015 21:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Okee
Ik draag en dan wel geen witte blouse onder
wat?quote:Op maandag 7 december 2015 21:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ga hem op marktplaats zetten
Neequote:Op maandag 7 december 2015 21:51 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Hahah dus dat deed je eerder wel?
Jij ook?quote:Op maandag 7 december 2015 21:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Daar kan jij vast over meepraten
Se heeft smaakquote:
Viel mij ook al op, irritant.quote:Op maandag 7 december 2015 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij hem is het opvallend doordat de inhoudelijke opbouw ook niet soepel is en net iets te laat zijn punt maakt telkens.
Ik snap dit, ja.quote:Op maandag 7 december 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
Snapt iemand hier iets van?
Doe is even niet alsof je mod bent :squote:
quote:
Deel maarquote:Op maandag 7 december 2015 22:02 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Ik zal mijn ervaringen dan wel even delen.
Sorry willoow.quote:Op maandag 7 december 2015 22:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe is even niet alsof je mod bent :s
You liked my dick pic?quote:Op maandag 7 december 2015 22:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sorry willoow.
Heb je PM gelezen, ik vond hem mooi
Ik smurf afquote:Op maandag 7 december 2015 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
Remqo wil goed beginnen aan zijn smurfschap.
Hij leest de strips wss.quote:Op maandag 7 december 2015 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
Remqo wil goed beginnen aan zijn smurfschap.
watquote:Op maandag 7 december 2015 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ewa chloro
jimmy vindt dit leuk
hey bbyquote:
Ik ben opgegroeid met de tekenfilmsquote:
mooiquote:
maar mijn ideale date is geen zolderkamerautistquote:Op maandag 7 december 2015 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Genoeg wanhopige zolderkamerautisten hier die wel een avondje met je willen spenden.
Oh kut dan val ik afquote:Op maandag 7 december 2015 22:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar mijn ideale date is geen zolderkamerautist
Wel een oppervlakkig persoon.quote:Op maandag 7 december 2015 22:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar mijn ideale date is geen zolderkamerautist
ja waar is die lelijke badeendquote:Op maandag 7 december 2015 22:12 schreef McNulty het volgende:
cholo en jimmy gaan elkaar pofferts geven zo meteen
ik pak alvast de popcorn
jawel. had ik. 3 dates via gehad maar allemaal achteraf losers. tsja dat ruik je niet via een fotoquote:
soooowwwquote:Op maandag 7 december 2015 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Op tinder zitten alleen maar lelijke losers.
Als je date loop je altijd het risico dat je uiteindelijk een loser date lijkt me.quote:Op maandag 7 december 2015 22:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jawel. had ik. 3 dates via gehad maar allemaal achteraf losers. tsja dat ruik je niet via een foto
inb4 verhaal over dat elke like een match werd.quote:Op maandag 7 december 2015 22:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Misschien heeft ze geen matches
quote:Op maandag 7 december 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je date loop je altijd het risico dat je uiteindelijk een loser date lijkt me.
truequote:Op maandag 7 december 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je date loop je altijd het risico dat je uiteindelijk een loser date lijkt me.
quote:Op maandag 7 december 2015 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 verhaal over dat elke like een match werd.
Of dat jij de loser bent, me dunkt..quote:Op maandag 7 december 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hey che blikquote:
Op het moment dat je zelf de loser bent is dat geen risico maar een zekerheid.quote:Op maandag 7 december 2015 22:19 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Of dat jij de loser bent, me dunkt..
Zelfs mijn nichtje van 12 vond deze niet gevat.quote:Op maandag 7 december 2015 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In je spiegel.
hahahahahhaaaaaaaaaaahhahahahhahahhaahahahaahahahah
mijn kak is grappigerquote:Op maandag 7 december 2015 22:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In je spiegel.
hahahahahhaaaaaaaaaaahhahahahhahahhaahahahaahahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |