Voel me vereerd, maar snap niet wrm ze dat hebben gedaan. Heb nooit hier een pic gepost van mijn hoofd.quote:Op maandag 7 december 2015 21:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat er door menigeen op jou gestemd werd als lekkerste FOk!chick, kun je dit beamen?
Ja, er is menigeen die op SideEffect gestemd heeft.quote:Op maandag 7 december 2015 21:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat er door menigeen op jou gestemd werd als lekkerste FOk!chick, kun je dit beamen?
Die flikker van een Guus manipuleert de uitslag. Hij heeft de beste mod stem op mij uit de voorlopige uitslag gelatenquote:Op maandag 7 december 2015 21:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
mijn honden vallen buitenlanders aanquote:Op maandag 7 december 2015 21:39 schreef MAHL het volgende:
Tevens, Islamofielen hierAls er plek genoeg is, waarom wonen er dan geen vluchtelingen in jullie huis?
Maar wel op de WA of op de cam dus.quote:Op maandag 7 december 2015 21:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Voel me vereerd, maar snap niet wrm ze dat hebben gedaan. Heb nooit hier een pic gepost van mijn hoofd.
ik heb nog plek in de kruipruimtequote:Op maandag 7 december 2015 21:39 schreef MAHL het volgende:
Tevens, Islamofielen hierAls er plek genoeg is, waarom wonen er dan geen vluchtelingen in jullie huis?
Wel van je nakende lichaam?quote:Op maandag 7 december 2015 21:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Voel me vereerd, maar snap niet wrm ze dat hebben gedaan. Heb nooit hier een pic gepost van mijn hoofd.
Beetje zonde als er zoveel vastgoed leegstaat.quote:Op maandag 7 december 2015 21:39 schreef MAHL het volgende:
Maar jij bent ook geen mod meerquote:Op maandag 7 december 2015 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die flikker van een Guus manipuleert de uitslag. Hij heeft de beste mod stem op mij uit de voorlopige uitslag gelaten
Alleen voor lekkere Syrische chicks zekerquote:
Een pand verkoopt niet echt lekker als vluchtelingen de boel hebben geruïneerd. Of weet je dat verhaal niet meer van vluchtelingen die weigerden schoon te maken omdat dat 'vrouwenwerk' wasquote:Op maandag 7 december 2015 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje zonde als er zoveel vastgoed leegstaat.
Jij was in 2014 al gestopt toch?quote:Op maandag 7 december 2015 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die flikker van een Guus manipuleert de uitslag. Hij heeft de beste mod stem op mij uit de voorlopige uitslag gelaten
Als ze zelf schoonmaken kunnen ze geen schoonmaaksters meer verkrachtenquote:Op maandag 7 december 2015 21:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een pand verkoopt niet echt lekker als vluchtelingen de boel hebben geruïneerd. Of weet je dat verhaal niet meer van vluchtelingen die weigerden schoon te maken omdat dat 'vrouwenwerk' was
Dat maakt niets uit. Een stem is een stemquote:Op maandag 7 december 2015 21:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij was in 2014 al gestopt toch?
Het pand verkoopt sowieso al nietquote:Op maandag 7 december 2015 21:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een pand verkoopt niet echt lekker als vluchtelingen de boel hebben geruïneerd. Of weet je dat verhaal niet meer van vluchtelingen die weigerden schoon te maken omdat dat 'vrouwenwerk' was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |