SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2015 17:48 schreef aborren het volgende:
Nog meer troubles bij GVEDit was een van mijn eerste investeringen en ik deed toen nog niet echt aan spreiding. Deze kan heel erg pijn gaan doen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2015 17:53 schreef aborren het volgende:
[..]Lees het faillissementsverslag. Niemand had pandrechten!!! Hoppa alles voor de boedelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar had de beste man van RF vorige week wel gelijk
[ Bericht 3% gewijzigd door rockenfeller op 09-12-2015 18:28:21 ]
quote:Op woensdag 9 december 2015 17:48 schreef aborren het volgende:
Nog meer troubles bij GVEDa's nummer zoveel bij mij, wijs er even nadrukkelijk op dat het hier om een CAT. EEN activiteit gaat (met een 'bijbehorend' lage rente). Ik heb nieuwe cf-investeringen al op een zeer laag pitje gezet, en zie dan ook met verbazing de vrolijke cat. 5 investeringsdiscussies hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:06 schreef bleyenburg het volgende:
Resultatenrekening
Afgelopen jaar
01-01-2015
Jaarbalans
31-12-2014
Jaarbalans
31-12-2013
Netto-omzet ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Bruto-winst ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Personeelskosten ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Overige kosten ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Bedrijfsresultaat ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Financieel resultaat ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Resultaat voor belastingen ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Balans
Afgelopen jaar
01-01-2015
Jaarbalans
31-12-2014
Jaarbalans
31-12-2013
Totaal activa ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Vaste activa ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Vlottende activa ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Overige activa ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Totaal passiva ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Eigen vermogen ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Langlopende schulden ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
L.S. bij kredietinstellingen ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Kortlopende schulden ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
K.S. bij kredietinstellingen ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Lees ik nou goed dat je die 400 euro in je eigen onderbroek hebt gestopt? En dat ze daarom zo lekker zitten? 😏quote:Op woensdag 9 december 2015 14:20 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Ik vind dat die onderbroeken lekker zitten, heb er 2 van
edit: 400 ingestopt.
http://www.faillissements(...)slag.aspx?vid=221445quote:Op woensdag 9 december 2015 18:54 schreef bleyenburg het volgende:
is er een linkje naar dat faillisementsverslag beschikbaar aub?
Ja. Op FC komt in principe alles vol. Ze leggen meestal zelf wat bijquote:Op woensdag 9 december 2015 19:06 schreef bleyenburg het volgende:
Die schoenenman uit Limburg die eerst op KOM zat en later bij FNC zijn geluk beproefde, is die nou nog volgekomen?
Het is een kale kip. Ik vraag het me af. Bij een achtergestelde lening door de verkoper wordt het wel.interessanterquote:Op woensdag 9 december 2015 19:10 schreef crowd_funder het volgende:
Moervast op KoM accepteert na diverse reacties van investeerders sinds gisteren wel hoofdelijke aansprakelijkheid. Interessanter om nu te investeren? Ik zal hem nog eens goed doornemen.
Ik kan hem zonder login inzienquote:Op woensdag 9 december 2015 19:12 schreef Dwarsindeweg het volgende:
[..]
http://www.faillissements(...)slag.aspx?vid=221445
(Wel een eigen login nodig)
Mag ik voor de statestieken nog even het rente percentage en het totale leenbedrag. Alvast bedanktquote:Op woensdag 9 december 2015 18:12 schreef Underdoggy het volgende:
Dit was een van mijn eerste investeringen en ik deed toen nog niet echt aan spreiding. Deze kan heel erg pijn gaan doen....
Geen tijd moet nu weg voor de hobby. Wil nog wel graag de zaken voor de statestiek weten kan ik mijn excel weer sluitenquote:Op woensdag 9 december 2015 19:24 schreef bleyenburg het volgende:
Naregendezon: heeft u dat faillisementsverslag al bekeken?
zo ja, wat is het eerste wat in u opkomt?
Stond laatst een stuk over in het FD. Ging over een tussenpersoon (in de vorm van een vennootschap) die dergelijke aannemers in huurde. Deze tussenpersoon kreeg ruzie met de hoofdaannemer en ging failliet. Vervolgens konden de kleine bedrijfjes naar hun centen fluiten.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:24 schreef crowdiefunder het volgende:
De onderbroeken zitten vol
Ik heb dat verslag net uit interesse gelezen, teveel afhankelijk van 1 opdrachtgever en als het daar mis gaat, dan ga je zelf mee. Verder balen natuurlijk, zeker gezien 'de zekerheden van een cat 1 project'. Is van ver voor mijn CF tijd.
Helemaal mee eens maar 60% is meer dan nietsquote:Op woensdag 9 december 2015 19:59 schreef bleyenburg het volgende:
Echt hoor....als er ergens een debiteurenstand ter verpanding wordt aangeboden, vraag dan maar gerust even door.
Hoeveel, hoe oud, wie, wat, waar....
Ik denk dat je bij dergelijke gevallen 40-80% niet mee kan nemen in je zekerheidsstelling
Niet helemaal doorgelezen, maar als ik al lees dat er niet voldaan is aan de boekhoudplicht gaan mijn haren al overeind staan. Sterkte voor diegene die er inzitten.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:24 schreef bleyenburg het volgende:
Naregendezon: heeft u dat faillisementsverslag al bekeken?
zo ja, wat is het eerste wat in u opkomt?
Dat is inderdaad sneu, maar dit bedrijf had zelf zijn boekhouding ook niet op orde.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:49 schreef najra1990 het volgende:
Sneu als je zo ziet dat bedrijven over de kop gaan omdat hun klanten failliet gaan...
Tja, dat is niet de eerste keer. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat ze bij GvE in de maanden daarna geld binnen gekregen hebben, maar het zou in theorie kunnen. Ik denk dat het verstandig is dat iemand die er wel in zit dit gaat navragen bij GvE en het ons ook even laat weten. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:03 schreef RavigotteSaus het volgende:
Ik zit er niet in, maar....
De faillisementsuitspraak is van juni.
Heeft GvE zich uberhaupt wel bij de curator gemeld of zijn ze nu pas wakker geworden?
Hoe kan het dat GvE het nu pas aan de investeerders verteld?
[kroegmodus]quote:Op woensdag 9 december 2015 11:29 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Ik heb dat niet vaak gelezen en nooit geschreven.. Wel bedacht dat bij een default er soms best anders afgerekend kan worden. En dat dan de zekerheiden minder van belang zijn.
En wat mij betreft is ook de term 'ons Wiebke' niet sexistis bedoeld. Ik denk dat als er een man met zo'n vrolijk jurkje aan een kerstwinkel zou openen dat dat dan 'ons jantje' was geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature
Het vreemde is dat 2 van de 3 B.V.'s die tekenen een verhoogd Dun & Bradstreet risico hebben en bovenaan in het pictogram voor de lening laag Dun & Bradstreet ricico wordt weergegeven.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:35 schreef � het volgende:
Nieuw project op collincrowdfund:
Link: https://www.collincrowdfund.nl/link/lening/01TPv63SdL5t-20697
Leningaanvrager: Watergames & More
Doel van de lening: Werkkapitaal
Rente: 8,00 %
Looptijd: 36 maanden
Dat klinkt goed! Voor alle projecten die ooit in de CF mailer hebben gezeten?quote:Op donderdag 10 december 2015 11:46 schreef µ het volgende:
Hoe klinkt een automatische check op de KVK-nummers van de crowdfundingprojecten op insolventies?
Ja zoiets? Is tot nu toe alleen maar een idee hoor.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:49 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Voor alle projecten die ooit in de CF mailer hebben gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |