Dat ben ik niet helemaal met je eens. Nog zo'n rampjaar als 2014 en het was einde oefening geweest. Maar ja langs de afgrond groeien de mooiste bloempjes😊quote:Op woensdag 9 december 2015 16:50 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Daar heb ik stevig toegezegd. Degelijker kun je ze niet hebben
En is 2013 en 2015 ook niet heel best.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:57 schreef obligataire het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Nog zo'n rampjaar als 2014 en het was einde oefening geweest. Maar ja langs de afgrond groeien de mooiste bloempjes😊
Klopt. Maar hij ziet dat hij het anders aan moet pakken en dat is ondernemerschap.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:57 schreef obligataire het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Nog zo'n rampjaar als 2014 en het was einde oefening geweest. Maar ja langs de afgrond groeien de mooiste bloempjes😊
Op ¤ 1.000 investering is 1% meer rente ¤5 per jaarquote:Op woensdag 9 december 2015 16:53 schreef bleyenburg het volgende:
Ik ga ook wat doen in de IVM verf.
Bedrag ligt er aan.
Bij deze rentestand een gemiddeld bedrag.
als hij ophoogt denk ik serieus dat ik mijn max. erin doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2015 17:48 schreef aborren het volgende:
Nog meer troubles bij GVEDit was een van mijn eerste investeringen en ik deed toen nog niet echt aan spreiding. Deze kan heel erg pijn gaan doen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2015 17:53 schreef aborren het volgende:
[..]Lees het faillissementsverslag. Niemand had pandrechten!!! Hoppa alles voor de boedelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar had de beste man van RF vorige week wel gelijk
[ Bericht 3% gewijzigd door rockenfeller op 09-12-2015 18:28:21 ]
quote:Op woensdag 9 december 2015 17:48 schreef aborren het volgende:
Nog meer troubles bij GVEDa's nummer zoveel bij mij, wijs er even nadrukkelijk op dat het hier om een CAT. EEN activiteit gaat (met een 'bijbehorend' lage rente). Ik heb nieuwe cf-investeringen al op een zeer laag pitje gezet, en zie dan ook met verbazing de vrolijke cat. 5 investeringsdiscussies hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:06 schreef bleyenburg het volgende:
Resultatenrekening
Afgelopen jaar
01-01-2015
Jaarbalans
31-12-2014
Jaarbalans
31-12-2013
Netto-omzet ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Bruto-winst ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Personeelskosten ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Overige kosten ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Bedrijfsresultaat ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Financieel resultaat ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Resultaat voor belastingen ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Balans
Afgelopen jaar
01-01-2015
Jaarbalans
31-12-2014
Jaarbalans
31-12-2013
Totaal activa ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Vaste activa ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Vlottende activa ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Overige activa ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Totaal passiva ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Eigen vermogen ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Langlopende schulden ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
L.S. bij kredietinstellingen ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Kortlopende schulden ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
K.S. bij kredietinstellingen ¤ 0 ¤ 0 ¤ 0
Lees ik nou goed dat je die 400 euro in je eigen onderbroek hebt gestopt? En dat ze daarom zo lekker zitten? 😏quote:Op woensdag 9 december 2015 14:20 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Ik vind dat die onderbroeken lekker zitten, heb er 2 van
edit: 400 ingestopt.
http://www.faillissements(...)slag.aspx?vid=221445quote:Op woensdag 9 december 2015 18:54 schreef bleyenburg het volgende:
is er een linkje naar dat faillisementsverslag beschikbaar aub?
Ja. Op FC komt in principe alles vol. Ze leggen meestal zelf wat bijquote:Op woensdag 9 december 2015 19:06 schreef bleyenburg het volgende:
Die schoenenman uit Limburg die eerst op KOM zat en later bij FNC zijn geluk beproefde, is die nou nog volgekomen?
Het is een kale kip. Ik vraag het me af. Bij een achtergestelde lening door de verkoper wordt het wel.interessanterquote:Op woensdag 9 december 2015 19:10 schreef crowd_funder het volgende:
Moervast op KoM accepteert na diverse reacties van investeerders sinds gisteren wel hoofdelijke aansprakelijkheid. Interessanter om nu te investeren? Ik zal hem nog eens goed doornemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |