lol! De onderbroeken zitten bijna vol!quote:Op woensdag 9 december 2015 14:20 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Ik vind dat die onderbroeken lekker zitten, heb er 2 van
edit: 400 ingestopt.
Valt de mannen, na de tamtam die Verhaar heeft gemaakt, vermoedelijk een beetje tegen met welke snelheid hij vol loopt.Afijn kunnen wij tenminste fatsoenlijk nadenken.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:31 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ben gisteren al ingestapt. Laagst mogelijke bedrag dat wel.
Valt mij ook op. Is er nog een reactie gekomen op de 1e default van CCF?quote:Op woensdag 9 december 2015 16:01 schreef rockenfeller het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden. Als andere platforms maar iets te vage zekerheden of financiële gegevens publiceren ontploft het hier. Collin presenteert zekerheden van lik m'n vestje. Compleetheid van cijfers is 0 en toch wordt er geïnvesteerd
Ik heb niets via Collin lopen, heb nog niet heel vaak iets gezien van die moet ik hebben en als ik het zag was het toch al volquote:Op woensdag 9 december 2015 16:01 schreef rockenfeller het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden. Als andere platforms maar iets te vage zekerheden of financiële gegevens publiceren ontploft het hier. Collin presenteert zekerheden van lik m'n vestje. Compleetheid van cijfers is 0 en toch wordt er geïnvesteerd
Nee, ik denk dat niemand hier die heeft.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:04 schreef djh77 het volgende:
[..]
Valt mij ook op. Is er nog een reactie gekomen op de 1e default van CCF?
En wacht altid het oordeel van bley af.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:20 schreef bleyenburg het volgende:
Ik doe niks met Collin.
Voor zover ik het kan beoordelen is dat vooralsnog een juiste keuze
Dat zal de tijd leren. Ik heb voor de spreiding wel een aantal zaken bij hen lopen. Maar ik ben het met jullie eens dat de financiele informatie te summier is. Ik heb ze daar al een paar keer op aan gespproken. De informatie voorziening van IVM is mijn faforiet.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:20 schreef bleyenburg het volgende:
Ik doe niks met Collin.
Voor zover ik het kan beoordelen is dat vooralsnog een juiste keuze
Alleen dat dashboard.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:24 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dat zal de tijd leren. Ik heb voor de spreiding wel een aantal zaken bij hen lopen. Maar ik ben het met jullie eens dat de financiele informatie te summier is. Ik heb ze daar al een paar keer op aan gespproken. De informatie voorziening van IVM is mijn faforiet.
Mjin eerste investering in IVM was het moment dat ik besloot weer zaken op papier te gaan bewaren.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:29 schreef bleyenburg het volgende:
idd ravigotte.
Qua dashboard is IVM er nog niet
of 5% premie.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:30 schreef bleyenburg het volgende:
Als de verfmenger op AGD er nou eens een procentje opgooit.....
Kerel... laat het los. Die premie komt nooit en te nimmer meer terug, harm heeft dit alleen gedaan om onze zieltjes naar agd te krijgen en nu gaan sommigen van ons nooit meer terug en blijven daar investeren.quote:
Peter Verhaar alert...quote:Op woensdag 9 december 2015 16:30 schreef rockenfeller het volgende:
vraag me wel eens serieus af hoe het zit met de zorgplicht van in dit geval Collin richting investeerders. Banken verkochten woekerpolissen en de basis hiervan was geen goede informatievoorziening waarop iemand een goede keuze kon maken. Lijkt mij hier ook een beetje het geval.
Tjonge, vandaag even weinig online geweest, dus inderdaad wel weer even bezig om bij te lezen. Wat een onderbroekenlol....quote:Op woensdag 9 december 2015 14:30 schreef bleyenburg het volgende:
Ik vermoed dat Mu de onderbroekenlol graag geskipt zou zien
Het kan ademen?quote:Op woensdag 9 december 2015 16:41 schreef bleyenburg het volgende:
dat heb ik met vreemdgaan....
Ik doe het NIET, tenzij......
Ik zit ook nog steeds niet in Collin. Ik heb een paar keer naar een project gekeken en daar kon ik niet warm voor lopen, nog los van de kosten die ze berekenen. Dus ja, voor mij geen reden om te ontploffen.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:01 schreef rockenfeller het volgende:
Daar heb ik stevig toegezegd. Degelijker kun je ze niet hebbenquote:Op woensdag 9 december 2015 16:30 schreef bleyenburg het volgende:
Als de verfmenger op AGD er nou eens een procentje opgooit.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |