abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158123729
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:39 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Heeft er vandaag nog iemand paddo's gehad? Bij mij nog steeds geen kratje voor de deur. :'(
Ik wacht ook nog steeds rustig af. Het is een leuke extra maar niets dringends.
pi_158124042
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:54 schreef Jackthe het volgende:
Het valt me trouwens op dat het merendeel van de aanvragen voor 5 jaar zijn, terwijl ik liever aanvragen van 1-3 jaar zie. Die geven mij een snellere afbouw van openstaand risico. Zeker met kleinere bedrijven vind ik 5 jaar een lange tijd en vraag ik mij af of ze zo lang vooruit kunnen kijken. Wat is jullie beeld daarop?
Hallo Jackthe,

Ik dacht ook korter dus minder risico. Als je grafiek in spoiler bekijkt van projecten in problemen dan zegt de praktijk volgens mij dat korte projecten op zijn minst een gelijk risico maar ik denk zelfs een groter risico hebben om in de problemen te raken. Ik kan dit niet zeker zeggen daar ik niet exact weet hoeveel projecten er bij GvE in de markt gezet zijn met de daarbij behorende looptijden maar het merendeel is volgens mij 60 maanden.
ook het project dat bij Collin in default is is kort, 24 maanden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158124069
Ben ik de enige die vindt dat deze reeks nogal 'zwaar' is qua aantal berichten?

Kan niet meer alles lezen elke dag. En dat is zonde.

Kunnen we iets bedenken dat we dit topic splitsen ofzo? Of ben ik de enige met dit 'probleem'?
జ్ఞ‌ా
pi_158124215
quote:
2s.gif Op woensdag 9 december 2015 09:46 schreef het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat deze reeks nogal 'zwaar' is qua aantal berichten?
Ik zal niet meer reageren, alleen meelezen. OK?

Ik heb er geen moeite mee. Als we gaan splitsen dan zou ik zeggen:
topic1: kletsen over nog te funden projecten en zodra die vol zit, niet meer over hebben.
topic2: afterparty
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_158124314
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:00 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Dat...

was niet de bedoeling :*
quote:
topic1: kletsen over nog te funden projecten en zodra die vol zit, niet meer over hebben.
Zoiets kan ja :Y. Nieuwe projecten vs alles na nieuw :s).
జ్ఞ‌ా
pi_158124316
@mu is het voor jou vooral de omvang of ook de kwaliteit van het topic waar het om gaat?

Ik heb er ook niet zo veel last van en het is ook een gevolg van een toename in users die hier komen.

Splitsen kan natuurlijk maar is voor mij niet nodig.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_158124338
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:09 schreef komrad het volgende:
@mu is het voor jou vooral de omvang of ook de kwaliteit van het topic waar het om gaat?

Ik heb er ook niet zo veel last van en het is ook een gevolg van een toename in users die hier komen.

Voor mij ook niet nodig hoor.
En anders vind ik het voorstel van Ravigotte wel wat hebben.
pi_158124369
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:08 schreef µ het volgende:

[..]

Dat...

was niet de bedoeling :*

[..]

Zoiets kan ja :Y. Nieuwe projecten vs alles na nieuw :s).
Verwacht niet dat FOK! ons 2 topic reeksen gaat geven. Lijkt mij ook niet nodig, dit jaar zijn er 57 topics geweest, net iets meer dan 300 berichten per week dus.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_158124382
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:10 schreef MSR het volgende:

[..]

Voor mij ook niet nodig hoor.
als we gaan splitsing is dat een logische onderverdeling.
pi_158124404
Ik ben weer terug na 3 weken vakantie Cambodja en zie dat in tussentijd er een oplossing gevonden is voor de hypothecaire zekerheid van Panneklaar. Helaas moet het allemaal wel snel snel snel.

Ik twijfel om dit wel of niet te gaan doen.
Er zitten namelijk wel kosten aan vast. Bij mijn gemeente kost de handtekening 15 euro en dan ook nog 10 euro voor KOM. Dat is toch weer 25 euro wat van het rendement af gaat. Dus vandaar dat ik even twijfel om dit wel of niet te doen. Wat is jullie keuze om dit wel of niet aan te gaan leveren?

Mocht je de hypothecaire zekerheid niet bij de notaris laten inschrijven, dan is het toch alsnog toegezegd als onderpand aan de crowd? Of is er dan sprake van minder zekerheid?
pi_158124424
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:00 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Ben ik een groot voorstander van. Op dit moment heb ik een investeringsstop dus ben niet meer geļnteresseerd in nieuwe projecten. Maar wil wel graag op de hoogte blijven van eventuele defaults of ander crowdfundgerelateerde zaken
pi_158124595
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:14 schreef dyna18 het volgende:
zie dat in tussentijd er een oplossing gevonden is voor de hypothecaire zekerheid van Panneklaar. Helaas moet het allemaal wel snel snel snel.

Ik twijfel om dit wel of niet te gaan doen.
Er zitten namelijk wel kosten aan vast. Bij mijn gemeente kost de handtekening 15 euro
De handtekening kan je in elke gemeente krijgen. Je kan dus een gemeente in de buurt zoeken die goedkoper is. Soms kost het maar E 2,50

quote:
Hoe werkt het?
• Iedereen kan een gewaarmerkte kopie aanvragen. Dat kan bij elke gemeente in Nederland.
• Maak vooraf een afspraak (kies voor 'Uittreksel BRP - voorheen GBA -' in de keuzelijst).
• Neem het officiėle document waarvan u een gewaarmerkte kopie wilt laten maken mee naar het stadskantoor.
• U krijgt de gewaarmerkte kopie direct mee.

[ Bericht 15% gewijzigd door djh77 op 09-12-2015 10:36:06 ]
pi_158124626
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:10 schreef MSR het volgende:
kom netjes met twee woorden spreken. Het is RavigotteSAUS!
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_158124648
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:09 schreef komrad het volgende:

Kwantiteit. Kwaliteit is zwaar ok.
జ్ఞ‌ా
pi_158124657
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:12 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Verwacht niet dat FOK! ons 2 topic reeksen gaat geven. Lijkt mij ook niet nodig, dit jaar zijn er 57 topics geweest, net iets meer dan 300 berichten per week dus.
FOK! hoeft ons niets te geven, we maken gewoon een nieuwe reeks erbij :+>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
జ్ఞ‌ా
pi_158124690
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:14 schreef dyna18 het volgende:
Mocht je de hypothecaire zekerheid niet bij de notaris laten inschrijven, dan is het toch alsnog toegezegd als onderpand aan de crowd? Of is er dan sprake van minder zekerheid?
Er is als je je niet inschrijft wel degelijk minder zekerheid.
Je behoort dan ondanks je (grote) investering bij de kleine inversteerders.

Stel er is vooor 100.000 euro ingeschreven bij de notaris. En het pand levert 110.000 euro op.
Niet heel gek, verkoop bij executie is altijd lager, krimp gemeente. helft van twee panden enz enz.

De investeerders die zich laten inschrijven hebben het EERSTE recht op het onderpand.
De ingeschreven mensen krijgen direct de 100.000 euro.

De rest van de crowd mag daarna komen eten van de restjes en betalen ook nog de curator.
Die krijgen 10k en dan wat van de inboedel.

De waardering van de investerinf was B.
Voor de grote is het nu een AAA geworden dankzij de zekerheid.
Voor de kleine is nu misschien een C omdat er flink wat zekerheid wegvalt.
pi_158124721
quote:
4s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:34 schreef µ het volgende:

[..]

FOK! hoeft ons niets te geven, we maken gewoon een nieuwe reeks erbij :+>

SPOILER
Then again praat je over gemiddeld 50 berichten per dag, als je de berichten over wiebke en andere pitches van vrouwen met interessante proposities negeert hou je er zo een 40 over. Valt toch reuze mee
pi_158124762
Maximum aantal posts per dag per persoon instellen ^O^
pi_158124772
D
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:42 schreef djh77 het volgende:
Maximum aantal posts per dag per persoon instellen
Das niet eerlijk, sommige mensen hebben gewoon heel veel belangrijke zaken te melden.
pi_158124864
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:39 schreef CaLeX het volgende:
als je de berichten over wiebke en andere pitches van vrouwen met interessante proposities negeert
_O- _O-

Laten we onderverdeling maken van mannen en vrouwenpitches bedoel je eigenlijk.
pi_158124950
Nieuw GvE loopt hard.

Kinki Kappers Delft
Project:12686 Zakelijk
Leendoel:Opstart onderneming
Classificatie:3
G-PD percentage:0,21
Creditsafe score:78
Inschrijfperiode nog 60 dagen
Kredietbedrag:¤ 25.000
Geinvesteerd:¤ 11.400
Product:
Lening
Looptijd:
60 maanden
Rente per jaar:8,0%
pi_158124976
Ik heb de kapper meegepakt. Volgens mij is het een bewezen formule, en bovendien is het maar een klein bedrag dus ik vind het een beperkt risico. Looptijd had wel wat korter gemogen, maar de cijfers maken een hoop goed.
pi_158125008
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:49 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

_O- _O-

Laten we onderverdeling maken van mannen en vrouwenpitches bedoel je eigenlijk.
Mwa heb meermalen opmerkingen voorbij zien komen in de trant van 'daar kan ik wel een truckje op, dus die gun ik het wel'
pi_158125028
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:56 schreef dbrmnn het volgende:
Ik heb de kapper meegepakt. Volgens mij is het een bewezen formule, en bovendien is het maar een klein bedrag dus ik vind het een beperkt risico. Looptijd had wel wat korter gemogen, maar de cijfers maken een hoop goed.
zelfde reden, heb weer het eea terug gehad van harm deze week, dat geld moet weer mee gaan doen ^O^

Looptijd is prima trouwens, geeft wat meer ruimte om tegenvallers op te vangen voor deze jongen
pi_158125030
Pfft stond op 21.500, deed er wat in klik op de link in de mail en:

Investering activeren

U wilde ¤ xxx investeren in project 012686 maar er kan nog maar ¤ 0 geļnvesteerd worden.
pi_158125039
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:00 schreef crowdiefunder het volgende:
Pfft stond op 21.500, deed er wat in klik op de link in de mail en:

Investering activeren

U wilde ¤ xxx investeren in project 012686 maar er kan nog maar ¤ 0 geļnvesteerd worden.
Zelfde hier. Je krijgt de kans niet om het te lezen!
pi_158125125
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:59 schreef CaLeX het volgende:
zelfde reden, heb weer het eea terug gehad van harm deze week, dat geld moet weer mee gaan doen

Looptijd is prima trouwens, geeft wat meer ruimte om tegenvallers op te vangen voor deze jongen
Ik heb hem ook meegenomen. Kan ik mijn dochter die in Delft studeert tenminste naar mijn eigen kapper sturen. :) Hoop alleen niet dat ze er zo geschoren als op de foto vandaan komt O-)

Die aangekondigde software jongens zijn er nu ook op Collin!
Leningaanvragen

ToTwenty
Ontwikkelingskosten (R&D)
¤
250.000
7,5% rente | 48 maanden
Percentage volgeschreven
Percentage verstreken inschrijftermijn
Risicoscore Dun & Bradstreet
Collin Credit Scor

Verhoogd risico
Ruim voldoende
Investeerders: 93
pi_158125133
Ik heb de kapper ook meegepakt. Klein bedrag, risico wat te overzien is en als delfenaar is een project in de eigen stad ook wel eens leuk!
pi_158125157
Ja je moet er snel bij zijn als de 5 grootste investeringen al voor 50% het gevraagde bedrag erin steken.

Ik blijf toch van mening dat bij dit soort bedragen (<50k) er het eerste uur een beperking, op het te investeren bedrag, zou mogen zitten van 1k of 5~10%
pi_158125242
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Then again praat je over gemiddeld 50 berichten per dag, als je de berichten over wiebke en andere pitches van vrouwen met interessante proposities negeert hou je er zo een 40 over. Valt toch reuze mee
Ik stop wel met zeuren dan :+.
జ్ఞ‌ా
pi_158125318
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:30 schreef djh77 het volgende:

[..]

De handtekening kan je in elke gemeente krijgen. Je kan dus een gemeente in de buurt zoeken die goedkoper is. Soms kost het maar E 2,50

[..]

Ik heb het ook inmiddels geregeld en ben er dan ook een voorstander van om het wel te doen. Het gaat volgens mij alleen niet (alleen?) over het waarmerken van de kopie maar vooral om de legalisatie van de handtekening op de "volmacht aanvaarding hypotheek". Dat is een extra handeling waarvoor sommige gemeenten extra kosten rekenen. Ik heb het beide gedaan en was 8,50 kwijt en 15 minuten (incl. wachten) bij de gemeente.
pi_158125356
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:08 schreef CaLeX het volgende:
Ja je moet er snel bij zijn als de 5 grootste investeringen al voor 50% het gevraagde bedrag erin steken.

Ik blijf toch van mening dat bij dit soort bedragen (<50k) er het eerste uur een beperking, op het te investeren bedrag, zou mogen zitten van 1k of 5~10%
Op zich valt het aantal grote bedragen bij de kapper wel mee. 1*5k en 2*1.5k. Bij de KOM verloskundigen gister was het vervelender met 2*10K. Van misschien wel dezelfde persoon (inschrijvingen net na elkaar)
pi_158125379
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:19 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Van misschien wel dezelfde persoon (inschrijvingen net na elkaar)
Dit zou logisch kunnen zijn omdat de investeerder voor de 2e 10K een lagere fee hoeft te betalen.
pi_158125384
quote:

[..]

Op zich valt het aantal grote bedragen bij de kapper wel mee. 1*5k en 2*1.5k. Bij de KOM verloskundigen gister was het vervelender met 2*10K. Van misschien wel dezelfde persoon (inschrijvingen net na elkaar)
Als het geod is niet, want je mag geen 50% in een project investeren volgens de regels. En die lagere fee krijg je ook als je er in een keer 20k in stopt. (scheelt trouwens 10 euro op dat bedag, zou niet mee mogen spelen of je wel of niet inversteerd.)
pi_158125410
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:21 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Als het geod is niet, want je mag geen 50% in een project investeren volgens de regels.
De vrouw op haar eigen naam en op de naam van haar partner. :) Leve de emancipatie.
pi_158125415
quote:

[..]

plus een keer 3k.

-25k
-56 investeerders
-5 grootste 12k

Hakt er best in (ik doen niet aan KOM dus die heb ik ff gemist)
pi_158125488
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:58 schreef CaLeX het volgende:
Mwa heb meermalen opmerkingen voorbij zien komen in de trant van 'daar kan ik wel een truckje op, dus die gun ik het wel'
Ik heb dat niet vaak gelezen en nooit geschreven.. Wel bedacht dat bij een default er soms best anders afgerekend kan worden. En dat dan de zekerheiden minder van belang zijn.
En wat mij betreft is ook de term 'ons Wiebke' niet sexistis bedoeld. Ik denk dat als er een man met zo'n vrolijk jurkje aan een kerstwinkel zou openen dat dat dan 'ons jantje' was geweest.
pi_158125644
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:06 schreef NaRegenDeZon het volgende:

Die aangekondigde software jongens zijn er nu ook op Collin!
Leningaanvragen

ToTwenty
Ontwikkelingskosten (R&D)
¤
250.000
7,5% rente | 48 maanden
Percentage volgeschreven
Percentage verstreken inschrijftermijn
Risicoscore Dun & Bradstreet
Collin Credit Scor

Verhoogd risico
Ruim voldoende
Investeerders: 93
loopt niet zo snel vol als andere keren naar mijn idee. Qblgataire stap jij er nog in?
De lening wordt ook door de moeder holding getekend. Met een niet ontrekkings verklaring.
Ik twijfel. Wat denken jullie.
pi_158125669
Ik zit niet in het vastgoed project dus heb er nog niet aan gerekend: wat voor investeringsbedrag moet je ongeveer doen om inschrijving naar jullie mening de moeite waard te laten zijn?
pi_158125803
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:38 schreef komrad het volgende:
Ik zit niet in het vastgoed project dus heb er nog niet aan gerekend: wat voor investeringsbedrag moet je ongeveer doen om inschrijving naar jullie mening de moeite waard te laten zijn?
Ik ben bang dat als je je aandelen op termjn zou willen verkopen dat je dan toch minimaal 1% van de aandelen zou moeten hebben. En dat is dan ook echt het allerminste en kan je hem alleen kwijt aan de huidige eigenaar.

100 euro of zo lijke me volstrekt zinloos. 1/100000 van een bedrijf zit geen enkele investeerder op te wachten. (je hebt dan trouwens 1/1500 stemrecht in de vereniging van Symbid die op haar beurt waar 1/9 stemrecht in het bedrijf heeft.) Je hebt dus nergens helemaal niets te vertellen, net als thuis.

Ze bieden nu 9% van de aandelen aan voor 150k. Dus ik zo zeggen: minimaal 15k dan zit je rond die ene procent. En heb je dus een pakketje waar bij je bij verkoop iemand voor zou kunnen vinden.

Als je er vanuit gaat dat het bedrijf 130miljard waard wordt dan is 100euro natuurlijk wel weer de moeite waard.

Eerlijk gezegd vat ik niet dat dat bedrijf al voor 1,69 miljoen is gewaardeerd. Maar dat vat ik bij Symbid wel vaker niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door RavigotteSaus op 09-12-2015 12:11:11 ]
pi_158126622
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:47 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Ik ben bang dat als je je aandelen op termjn zou willen verkopen dat je dan toch minimaal 1% van de aandelen zou moeten hebben. En dat is dan ook echt het allerminste en kan je hem alleen kwijt aan de huidige eigenaar.

100 euro of zo lijke me volstrekt zinloos. 1/100000 van een bedrijf zit geen enkele investeerder op te wachten. (je hebt dan trouwens 1/1500 stemrecht in de vereniging van Symbid die op haar beurt waar 1/9 stemrecht in het bedrijf heeft.) Je hebt dus nergens helemaal niets te vertellen, net als thuis.

Ze bieden nu 9% van de aandelen aan voor 150k. Dus ik zo zeggen: minimaal 15k dan zit je rond die ene procent. En heb je dus een pakketje waar bij je bij verkoop iemand voor zou kunnen vinden.

Als je er vanuit gaat dat het bedrijf 130miljard waard wordt dan is 100euro natuurlijk wel weer de moeite waard.

Eerlijk gezegd vat ik niet dat dat bedrijf al voor 1,69 miljoen is gewaardeerd. Maar dat vat ik bij Symbid wel vaker niet.
dank je voor de toelichting en ik ben erg onduidelijk geweest zie ik nu.

Wat ik bedoelde te vragen was namelijk iets anders: Het gaat om het vastgoedproject van KOM waarbij het mogelijk is een inschrijving hypotheekrecht te krijgen op het vastgoed. Dit brengt natuurlijk kosten en extra zekerheid met zich mee. Mijn vraag was wat voor bedrag je minimaal moet investeren om niet te veel rendement te verliezen voor je aanvullende zekerheid.

hoop dat de vraag nu duidelijker is en sorry voor de verwarring.
pi_158126677
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:37 schreef komrad het volgende:

[..]

dank je voor de toelichting en ik ben erg onduidelijk geweest zie ik nu.

Wat ik bedoelde te vragen was namelijk iets anders: Het gaat om het vastgoedproject van KOM waarbij het mogelijk is een inschrijving hypotheekrecht te krijgen op het vastgoed. Dit brengt natuurlijk kosten en extra zekerheid met zich mee. Mijn vraag was wat voor bedrag je minimaal moet investeren om niet te veel rendement te verliezen voor je aanvullende zekerheid.

Als je hebt meegedaan met Panneklaar hoeven er geen extra kosten te zijn. Dezelfde kopie kan m.i. gebruikt worden.

De ondernemers gaan er volgens mij al vanuit dat de funding niet gaat slagen. Er komt veel te weinig binnen en zoeken al alternatieve financiering.
pi_158126767
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:37 schreef komrad het volgende:
Kijk maar uit straks wordt Mu weer boos dat ie dit allemaal moet lezen.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:41 schreef djh77 het volgende:
Als je hebt meegedaan met Panneklaar hoeven er geen extra kosten te zijn. Dezelfde kopie kan m.i. gebruikt worden.
Ik ben bang dat die kopie bij de notaris ligt en dat je die niet terugkrijgt.

Maar eh. Hypotheek in spanje? Wie spreekt er een beetje spaans om controleren of de contracten wel kloppen? Heeft Spanje eigenlijk wel een kadaster waar dit soort inschrijvingen mogelijn zijn?

[ Bericht 42% gewijzigd door RavigotteSaus op 09-12-2015 12:54:52 ]
pi_158126953
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:37 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Er is als je je niet inschrijft wel degelijk minder zekerheid.
Je behoort dan ondanks je (grote) investering bij de kleine inversteerders.

Stel er is vooor 100.000 euro ingeschreven bij de notaris. En het pand levert 110.000 euro op.
Niet heel gek, verkoop bij executie is altijd lager, krimp gemeente. helft van twee panden enz enz.

De investeerders die zich laten inschrijven hebben het EERSTE recht op het onderpand.
De ingeschreven mensen krijgen direct de 100.000 euro.

De rest van de crowd mag daarna komen eten van de restjes en betalen ook nog de curator.
Die krijgen 10k en dan wat van de inboedel.

De waardering van de investerinf was B.
Voor de grote is het nu een AAA geworden dankzij de zekerheid.
Voor de kleine is nu misschien een C omdat er flink wat zekerheid wegvalt.
Ok thanks. Dan ga ik het toch maar wel doen.
Tja, zekerheid heeft gewoon een prijs, in dit geval dus 25 euro.
pi_158126993
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:58 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ok thanks. Dan ga ik het toch maar wel doen.
Tja, zekerheid heeft gewoon een prijs, in dit geval dus 25 euro.
Dit is ook de rede waarom ik me uit het project uit teruggetrokken. Wilde eerst tot 1000+ aanvullen maar vond de gang van zaken voor de 'kleintjes' gewoon niet eerlijk. (ik ben en blijf een rode rakker)
pi_158127016
Nieuwe GvE we hebben weer tijd om te lezen die 220000 zit niet een twee drie vol.

Overig
Muchachomalo
Project:12804 Zakelijk
Leendoel:Overig
Classificatie:2
G-PD percentage:2,04
Creditsafe score:44
Kredietbedrag:¤ 220.000
Geinvesteerd:¤ 0
Product:
Lening
Looptijd:
36 maanden
Rente per jaar:7,0%
  woensdag 9 december 2015 @ 13:03:35 #197
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_158127035
Klein bedrag in dat zorgproject Cuijk gedaan, omdat ik over een maand verhuis naar Cuijk :+
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_158127080
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:02 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuwe GvE we hebben weer tijd om te lezen die 220000 zit niet een twee drie vol.

Overig
Muchachomalo
Project:12804 Zakelijk
Leendoel:Overig
Classificatie:2
G-PD percentage:2,04
Creditsafe score:44
Kredietbedrag:¤ 220.000
Geinvesteerd:¤ 0
Product:
Lening
Looptijd:
36 maanden
Rente per jaar:7,0%
Aardige Graydon rating zeg! :o
pi_158127084
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:46 schreef RavigotteSaus het volgende:
Ik ben bang dat die kopie bij de notaris ligt en dat je die niet terugkrijgt.
quote:
Kapitaal Op Maat25-11-2015 21:42
Beste Investeerders, zodra het project 90% van het doelbedrag heeft bereikt, dan komt de lening tot stand en kunt u het gewaarmerkte ID-bewijs sturen naar info@kapitaalopmaat.nl
Je kan het toch mailen naar KoM? Zou je de kopie toch nog een keer kunnen gebruiken?
pi_158127151
Die nieuwe van GvE heeft idd een hoge gradon rating... maar als je de cijfers doorkijkt van creditsafe zit er een duidelijk stijgende lijn in wat betreft de waarde van het bedrijf etc. Wat vind de rest??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')