juli 2015 425k tegen 7%. heeft die weer geld nodig?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:38 schreef obligataire het volgende:
Wie kan de pitch van Collin inzake ToTwenty zien? (Beschikbaar voor de innercrowd).
Deze is bekend van Tibaco., waar ik ook aan deelnam.
volgens mij 2015??quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:02 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
juli 2014 425k tegen 7%. heeft die weer geld nodig?
Ze hebben een nieuwe deelneming verworven en daar hebben ze grote plannen mee.quote:
Heb jij de pitch al gelezen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:21 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe deelneming verworven en daar hebben ze grote plannen mee.
250k bijna 20% vol.
Hoe heet de vennootschap dan kijk ik ff bij de kvkquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:48 schreef obligataire het volgende:
Zit BDO achter als accountant.
1,5 miljoen EV. Hopelijk niet al te veel goodwill 😊
niets gedeponeerd. Waarschijnlijk onlangs opgericht. 4 aandeelhouders met een stuk of 16 vennootschappen eronder.quote:
http://orangegames.com/about-orangegames/ hier vind je het een en ander over de firma'squote:Op dinsdag 8 december 2015 19:55 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
niets gedeponeerd. Waarschijnlijk onlangs opgericht. 4 aandeelhouders met een stuk of 16 vennootschappen eronder.
Ik heb 1 van de holdings van een aandeelhouder bekeken. Eind 2013 17,5K ev. Tussenholdings niets gedeponeerd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:57 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
http://orangegames.com/about-orangegames/ hier vind je het een en ander over de firma's
Daar ging 2x 10k in! Dan gaat het hard ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:21 schreef Horsemen het volgende:
Er was nog een nieuwe op KoM
https://www.kapitaalopmaat.nl/Verloskundige-Praktijk-Vive-la-Vie
Voor dat ik hem kon lezen was hij al vol.
Als ik even snel kijk wel jammer, ondanks de lage rente.
Tja, op een totaal van maar 39kquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:22 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Daar ging 2x 10k in! Dan gaat het hard ja.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:53 schreef iw84t het volgende:
Ik kreeg net bericht van KOM dat ze de termijn vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaag binnen hebben gekregen. Er was iets met complicaties bij een zwangerschap waardoor het langer duurde.Dat zijn dan twee bevallingen van KOM vandaag. Gelukkig allebij positief!quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:21 schreef Horsemen het volgende:
Ik had de verloskundige ook wel mee willen nemen inderdaad bijna risicoloos.
Maar waarom hebben ze dan een klein bedrag van 39k nodig als ze 80k pp per jaar verdienen... Roept toch wel vragen bij me op.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:30 schreef bleyenburg het volgende:
die wroetvrouwen....
Ik heb me nog nooit serieus in die handel verdiept....maar ruim 4 ton winst...
bij een omzet van ruim 6 ton
da's gouwe business zeg
Verhaar zat de mensen ook al lekker te maken op twitter voor deze Pitch. Die heeft dus ook voorkennis/of inzage/ of innercrowd investerings voorrang gehad,quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:48 schreef obligataire het volgende:
Zit BDO achter als accountant.
1,5 miljoen EV. Hopelijk niet al te veel goodwill 😊
Volgens mij staat hij nu op 95%.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:33 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Maar waarom hebben ze dan een klein bedrag van 39k nodig als ze 80k pp per jaar verdienen... Roept toch wel vragen bij me op.
En ik ben natuurlijk gewoon jaloers omdat ik te laat was
Dan weet ik niet wat er gebeurd is, want zo'n 10 minuten geleden stond hij (weer?) op 95% en heb ik nog kunnen investeren.quote:
Zijn dit niet dezelfde mensen die al een project bij GvE hebben lopen sinds 2013?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:15 schreef redbull666 het volgende:
[..]
Wel toch? Ze hebben die banner:
https://boxxonwheels.eu/w(...)spectus-1768x122.jpg
Vrijstelling/ontheffing, zelfde als https://www.oldliquorsinvest.com/
Overigens is die Boxx on wheels website echt zo traag als boter, wat een vreselijk ontwerp. Wel gaaf concept, ik had er nog nooit van gehoord, ik had het goed kunnen gebruiken bij mijn verhuizing vorig jaar.
Ik heb hem mee kunnen pakken. En omdat deze een grote gun factor heeft voor mij persoonlijk heb ik er iets meer ingedaan dan ik normaal doe. Hier heb ik wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:21 schreef Horsemen het volgende:
aha, ben jij degeen die er 2* 10k ingedaan heeft en de deur voor ons dicht gooide!quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:33 schreef didi80 het volgende:
.......................... gun factor heeft voor mij persoonlijk heb ik er iets meer ingedaan dan ik normaal doe. Hier heb ik wel vertrouwen in.
Ja twee keer 10k onder een andere naamquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:35 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
aha, heb jij degeen die er 2* 10k ingedaan heeft en de deur voor ons dicht gooide!
Je bent niet de enige hoor. Ik wacht ook nog vol spanning af. Als ik de reacties v/d rest lees is het op veel adressen netjes afgeleverd of bij de buren voor als je niet thuis bent. M'n eerste incentive die ik krijg. Dus Zou wel leuk zijn als die volgens plan binnen komt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:39 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Heeft er vandaag nog iemand paddo's gehad? Bij mij nog steeds geen kratje voor de deur.
Nee, helaas. Ik wacht ook nog steeds.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:39 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Heeft er vandaag nog iemand paddo's gehad? Bij mij nog steeds geen kratje voor de deur.
Bouwmarkt is een lastige markt. Alleen de grote vestigingen overleven het. Dus als er weinig concurrentie is en het een grote vestiging is heeft het zeker kans van slagen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:43 schreef crowdiefunder het volgende:
https://www.lendico.nl/kredietaanvraag/detail/16439-128
Iemand hier nog een mening over?
¤ 60.000 Kredietsom
¤ 1.194,88 Maandbedrag
5 Jaar
7,24% Rente
B Lendico risicoklasse
Ombouw van Fixet naar HUBO
Dat geeft hoop, ik ben nog in goed gezelschap. Morgen weer een dag.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:01 schreef TisIk het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik wacht ook nog steeds.
Dit is helemaal afhankelijk van de pitch. Als ik voldoende vertrouwen in het project heb, vind ik 5 jaar niet gelijk een probleem. Dit betekent dus dat de pitch ook voldoende vertrouwen geeft in een stabiele voortzetting. Factoren die hierbij meespelen zijn hoe lang het bedrijf al bestaat, de omvang van het bedrijf (eenpitter of bijv. 20 man personeel) en de leeftijd van de eigenaar. Bij een korte looptijd moet ik veel sneller weer een nieuw project vinden om in te investeren. Ik zie het meer zo dat als ik allemaal projecten van 1 jaar heb, dat ik dan 5 projecten heb, tegenover 1 van 5 jaar. De kans dat er daar eentje van flopt is ook redelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:54 schreef Jackthe het volgende:
Het valt me trouwens op dat het merendeel van de aanvragen voor 5 jaar zijn, terwijl ik liever aanvragen van 1-3 jaar zie. Die geven mij een snellere afbouw van openstaand risico. Zeker met kleinere bedrijven vind ik 5 jaar een lange tijd en vraag ik mij af of ze zo lang vooruit kunnen kijken. Wat is jullie beeld daarop?
Het zijn 273 pakketten. Als deze allemaal in de avonduren moeten worden rondgebracht, kan het nog wel even duren voordat iedereen aan de beurt is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:01 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dat geeft hoop, ik ben nog in goed gezelschap. Morgen weer een dag.
Bij mij waren ze overdag.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:00 schreef djh77 het volgende:
Als deze allemaal in de avonduren moeten worden rondgebracht
Dat zou kunnen, maar ik verwacht toch wel dat ze 2-4 weken nodig hebben om alle 273 pakketten te bezorgen aangezien het in eigen beheer wordt gedaan.quote:
Hmmm, het idee staat me wel aan. Maar het idee om te beleggen in een bedrijf dat belegd klinkt toch een beetje raar. Ik denk dat ik wacht totdat het systeem staat en dan rechtstreeks als klant in OG beleggen.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:14 schreef redbull666 het volgende:
Nog een nieuwe op Symbid: Brickfund. Een soort van vastgoed crowdfunder. Klinkt wel interessant en loopt al aardig snel.
https://www.symbid.nl/ideas/7395-beleggen-in-eigen-vastgoed
Ik voorzie problemen met het verkopen van je aandeel als je er vanaf wil. Gaat dat soepel? Zijn er voldoende kopers? Of gaan de kopers die er zijn lekker wachten tot je je prijs verlaagd.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:14 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Hmmm, het idee staat me wel aan. Maar het idee om te beleggen in een bedrijf dat belegd klinkt toch een beetje raar. Ik denk dat ik wacht totdat het systeem staat en dan rechtstreeks als klant in OG beleggen.
Bij mij ook overdag.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:00 schreef djh77 het volgende:
[..]
Het zijn 273 pakketten. Als deze allemaal in de avonduren moeten worden rondgebracht, kan het nog wel even duren voordat iedereen aan de beurt is.
Ja dat is de grote vraag met heel dat Symbid eigenlijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:54 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ik voorzie problemen met het verkopen van je aandeel als je er vanaf wil. Gaat dat soepel? Zijn er voldoende kopers? Of gaan de kopers die er zijn lekker wachten tot je je prijs verlaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |