Dit is oude informatie.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:06 schreef djh77 het volgende:
Kapitaal Op Maat25-11-2015 21:42
Beste Investeerders, zodra het project 90% van het doelbedrag heeft bereikt, dan komt de lening tot stand en kunt u het gewaarmerkte ID-bewijs sturen naar info@kapitaalopmaat.nl
quote:U stuurt de getekende en geverifieerde Volmacht (origineel) samen met een kopie van uw geldige identiteitsbewijs onder vermelding van uw naam en klantnummer naar:
Stichting Derdengelden Kapitaal Op Maat
Aardig als in hoog, neem ik aan? Desondanks toch een classificatie 2 en daarbij behorende lage rente. Eerlijkheidshalve heb ik ook nog nooit van dit onderbroekenmerk gehoord ondanks dat ze in vele landen zitten en een redelijke omzet draaien. Ik twijfel en wacht andere reacties af...quote:
Zelfde twijfel als jij hebt maar ik doe er om die reden 100,- in.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
Aardig als in hoog, neem ik aan? Desondanks toch een classificatie 2 en daarbij behorende lage rente. Eerlijkheidshalve heb ik ook nog nooit van dit onderbroekenmerk gehoord ondanks dat ze in vele landen zitten en een redelijke omzet draaien. Ik twijfel en wacht andere reacties af...
Jammer dat ze alleen maar korting geven in hun webshop. Als ze me een gratis onderbroek hadden gestuurd bij zeg ¤400 dan had ik het serieus overwogen.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zelfde twijfel als jij hebt maar ik doe er om die reden 100,- in.
Aardig hoog inderdaad ja. En dan wel klasse 2, dat is wel weer mooi.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
Aardig als in hoog, neem ik aan? Desondanks toch een classificatie 2 en daarbij behorende lage rente. Eerlijkheidshalve heb ik ook nog nooit van dit onderbroekenmerk gehoord ondanks dat ze in vele landen zitten en een redelijke omzet draaien. Ik twijfel en wacht andere reacties af...
quote:Op woensdag 9 december 2015 13:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt. Symbid en Leapfunder werken allebei aan interne marktsystemen. Net zoals buitenlandse partijen dat al hebben. Dan kan je dus intern je aandelen aan andere leden van het platform verkopen. Of er vraag is hangt natuurlijk gewoon af van waarde bedrijf en je vraagprijs. Vandaar dat zo'n markt ook niet altijd open moet zijn, maar bijv. 2x per jaar. Dan heb je genoeg concentratie om het te laten werken.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:47 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als je je aandelen op termjn zou willen verkopen dat je dan toch minimaal 1% van de aandelen zou moeten hebben. En dat is dan ook echt het allerminste en kan je hem alleen kwijt aan de huidige eigenaar.
100 euro of zo lijke me volstrekt zinloos. 1/100000 van een bedrijf zit geen enkele investeerder op te wachten. (je hebt dan trouwens 1/1500 stemrecht in de vereniging van Symbid die op haar beurt waar 1/9 stemrecht in het bedrijf heeft.) Je hebt dus nergens helemaal niets te vertellen, net als thuis.
Ze bieden nu 9% van de aandelen aan voor 150k. Dus ik zo zeggen: minimaal 15k dan zit je rond die ene procent. En heb je dus een pakketje waar bij je bij verkoop iemand voor zou kunnen vinden.
Als je er vanuit gaat dat het bedrijf 130miljard waard wordt dan is 100euro natuurlijk wel weer de moeite waard.
Eerlijk gezegd vat ik niet dat dat bedrijf al voor 1,69 miljoen is gewaardeerd. Maar dat vat ik bij Symbid wel vaker niet.
En jij denkt dat daar ooit een aandeeltje van zeg 100 euro verkocht is?quote:Op woensdag 9 december 2015 14:16 schreef redbull666 het volgende:
Dan kan je dus intern je aandelen aan andere leden van het platform verkopen.
Ik vind dat die onderbroeken lekker zitten, heb er 2 vanquote:Op woensdag 9 december 2015 13:10 schreef najra1990 het volgende:
Die nieuwe van GvE heeft idd een hoge gradon rating... maar als je de cijfers doorkijkt van creditsafe zit er een duidelijk stijgende lijn in wat betreft de waarde van het bedrijf etc. Wat vind de rest??
Ik heb boxershorts van ze, het wordt een beetje het exclusieve alternatief voor Björn borgquote:Op woensdag 9 december 2015 13:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
Twee onderbroeken? verzamel je ze of zo?quote:Op woensdag 9 december 2015 14:20 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik vind dat die onderbroeken lekker zitten, heb er 2 van.
Euh nee, maar ik heb toevallig 2 boxers van dat merk in de kast liggen en af en toe heb ik ze aan en daarna gaan ze de was in en weer opnieuw de kast inquote:Op woensdag 9 december 2015 14:22 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Twee onderbroeken? verzamel je ze of zo?
Ben gisteren al ingestapt. Laagst mogelijke bedrag dat wel.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:37 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
loopt niet zo snel vol als andere keren naar mijn idee. Qblgataire stap jij er nog in?
De lening wordt ook door de moeder holding getekend. Met een niet ontrekkings verklaring.
Ik twijfel. Wat denken jullie.
Nee, aangezien er nog geen interne markt bestaat. Die feature moet nog ontwikkeld worden. Dit systeem werkt in UK/USA wel. Als het even eenvoudig is om een aandeel van 100 euro als 100.000 euro te kopen, dan zorgt marktwerking er wel voor dat die precies dezelfde waarde hebben, relatief.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:19 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
En jij denkt dat daar ooit een aandeeltje van zeg 100 euro verkocht is?
nog nooit van gehoord, maar met een ouderwetse BB rating moet er wat bijzonders zijn om hem mee te nemen (MVO/rente/onderwerp). Dat is er niet dus ik laat deze lopen.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:20 schreef Remond1977 het volgende:
Is wel een aardig bekend merk.
Vandaag toevallig in de aanbieding
https://www.goeiemode.nl/groep/muchachomalo*-ondergoed_5277.html?target=1
[..]
Wat (naar mijn mening) in ieder geval positief is, is dat de onderbroeken al 8 jaar bestaan.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, maar met een ouderwetse BB rating moet er wat bijzonders zijn om hem mee te nemen (MVO/rente/onderwerp). Dat is er niet dus ik laat deze lopen.
Evenals de Sparerib boer.
Zeker, maar ik doe geen Graydonrating van 1,25+ tenzij er een goede reden tegenover staat. Zelfde met 5/5s classificatie.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:58 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Wat (naar mijn mening) in ieder geval positief is, is dat de onderbroeken al 8 jaar bestaan.
lol! De onderbroeken zitten bijna vol!quote:Op woensdag 9 december 2015 14:20 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Ik vind dat die onderbroeken lekker zitten, heb er 2 van
edit: 400 ingestopt.
Valt de mannen, na de tamtam die Verhaar heeft gemaakt, vermoedelijk een beetje tegen met welke snelheid hij vol loopt.Afijn kunnen wij tenminste fatsoenlijk nadenken.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:31 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ben gisteren al ingestapt. Laagst mogelijke bedrag dat wel.
Valt mij ook op. Is er nog een reactie gekomen op de 1e default van CCF?quote:Op woensdag 9 december 2015 16:01 schreef rockenfeller het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden. Als andere platforms maar iets te vage zekerheden of financiële gegevens publiceren ontploft het hier. Collin presenteert zekerheden van lik m'n vestje. Compleetheid van cijfers is 0 en toch wordt er geīnvesteerd
Ik heb niets via Collin lopen, heb nog niet heel vaak iets gezien van die moet ik hebben en als ik het zag was het toch al volquote:Op woensdag 9 december 2015 16:01 schreef rockenfeller het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden. Als andere platforms maar iets te vage zekerheden of financiële gegevens publiceren ontploft het hier. Collin presenteert zekerheden van lik m'n vestje. Compleetheid van cijfers is 0 en toch wordt er geīnvesteerd
Nee, ik denk dat niemand hier die heeft.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:04 schreef djh77 het volgende:
[..]
Valt mij ook op. Is er nog een reactie gekomen op de 1e default van CCF?
En wacht altid het oordeel van bley af.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:20 schreef bleyenburg het volgende:
Ik doe niks met Collin.
Voor zover ik het kan beoordelen is dat vooralsnog een juiste keuze
Dat zal de tijd leren. Ik heb voor de spreiding wel een aantal zaken bij hen lopen. Maar ik ben het met jullie eens dat de financiele informatie te summier is. Ik heb ze daar al een paar keer op aan gespproken. De informatie voorziening van IVM is mijn faforiet.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:20 schreef bleyenburg het volgende:
Ik doe niks met Collin.
Voor zover ik het kan beoordelen is dat vooralsnog een juiste keuze
Alleen dat dashboard.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:24 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dat zal de tijd leren. Ik heb voor de spreiding wel een aantal zaken bij hen lopen. Maar ik ben het met jullie eens dat de financiele informatie te summier is. Ik heb ze daar al een paar keer op aan gespproken. De informatie voorziening van IVM is mijn faforiet.
Mjin eerste investering in IVM was het moment dat ik besloot weer zaken op papier te gaan bewaren.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:29 schreef bleyenburg het volgende:
idd ravigotte.
Qua dashboard is IVM er nog niet
of 5% premie.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:30 schreef bleyenburg het volgende:
Als de verfmenger op AGD er nou eens een procentje opgooit.....
Kerel... laat het los. Die premie komt nooit en te nimmer meer terug, harm heeft dit alleen gedaan om onze zieltjes naar agd te krijgen en nu gaan sommigen van ons nooit meer terug en blijven daar investeren.quote:
Peter Verhaar alert...quote:Op woensdag 9 december 2015 16:30 schreef rockenfeller het volgende:
vraag me wel eens serieus af hoe het zit met de zorgplicht van in dit geval Collin richting investeerders. Banken verkochten woekerpolissen en de basis hiervan was geen goede informatievoorziening waarop iemand een goede keuze kon maken. Lijkt mij hier ook een beetje het geval.
Tjonge, vandaag even weinig online geweest, dus inderdaad wel weer even bezig om bij te lezen. Wat een onderbroekenlol....quote:Op woensdag 9 december 2015 14:30 schreef bleyenburg het volgende:
Ik vermoed dat Mu de onderbroekenlol graag geskipt zou zien
Het kan ademen?quote:Op woensdag 9 december 2015 16:41 schreef bleyenburg het volgende:
dat heb ik met vreemdgaan....
Ik doe het NIET, tenzij......
Ik zit ook nog steeds niet in Collin. Ik heb een paar keer naar een project gekeken en daar kon ik niet warm voor lopen, nog los van de kosten die ze berekenen. Dus ja, voor mij geen reden om te ontploffen.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:01 schreef rockenfeller het volgende:
Daar heb ik stevig toegezegd. Degelijker kun je ze niet hebbenquote:Op woensdag 9 december 2015 16:30 schreef bleyenburg het volgende:
Als de verfmenger op AGD er nou eens een procentje opgooit.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |