abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2015 @ 19:36:09 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158087815
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 19:29 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Wat is het linkje ?
Dat komt uit je eigen AD-linkje van de vorige pagina....
quote:
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 7 december 2015 @ 19:36:48 #82
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_158087834
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 19:29 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Wat is het linkje ?
http://lmgtfy.com/?q=Volgde+met+speurhond+pebble

Je eigen linkje dus...
Zelf niet gelezen?
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 7 december 2015 @ 19:39:32 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158087905
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158087955
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 19:36 schreef matthijst het volgende:

[..]

http://lmgtfy.com/?q=Volgde+met+speurhond+pebble

Je eigen linkje dus...
Zelf niet gelezen?
Zit te eten man
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158087978
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zou een ongeluk een scenario kunnen zijn geweest? Dat ze de spoorlijn gebruikte om de weg te vinden en dat ze zo onder invloed was dat ze de trein niet opgemerkt heeft, of niet wist wat ze moest doen toen ze hem wel opmerkte?
Totaal van de kaart geweest hoe dan ook. Zo lang lopen dolen zonder jas en onder invloed is niet goed voor je inschattingsvermogen. Opperde het al eerder maar misschien was voor haar die trein wel een lief groot dier dat ze wilde omarmen. Nu komen hallucinaties niet zomaar voor, ook niet bij drugsgebruik maar uitputting kan vreemde dingen doen met een mens.
pi_158088100
Artikel met de straatnamen waar ze uren heeft rondgelopen.
Je zou toch denken dat iemand haar toch gezien moet hebben in die uren.

http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)n-lopen-in-hilversum
pi_158088286
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:45 schreef Eigenwhys het volgende:
Artikel met de straatnamen waar ze uren heeft rondgelopen.
Je zou toch denken dat iemand haar toch gezien moet hebben in die uren.

http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)n-lopen-in-hilversum
Zit er dik in, maar dan moet je nog maar net zeker weten te vertellen dat zij het was. Kans is groot dat mensen die op dat tijdstip zelf buiten zijn of naar buiten kijken ook niet meer helemaal fris in het koppie zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158088296
pi_158088309
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 19:20 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat is waar maar het is niet ondenkbaar dat ze maar een heel klein beetje had genomen zeker niet als het de eerste keer was dat ze het nam
Nee, maar ze had volgens de media wel een aanzienlijke hoeveelheid alcohol op. En GHB werkt niet zo dat je 'een klein beetje' of 'normaale dosis' ofzo kan pakken.

Mogelijk zat er in dat geval nog een upper bij?
Ik wacht af..
pi_158088351
quote:
Is die er niet in kwaliteit waar je wel iets aan hebt? :p
pi_158088413
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 19:54 schreef Physsic het volgende:

[..]

Is die er niet in kwaliteit waar je wel iets aan hebt? :p
De aangeleverde kwaliteit van kwaliteitskrant AD

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)door-Hilversum.dhtml

Laatste stuk op/langs spoor gelopen
pi_158088587
Eigenlijk nog triester nieuws voor de ouders.
Te weten dat je kind, onder invloed van wie weet wat, uren opzoek naar huis is geweest.
Naar waar het veilig en warm is.
Make my day!
pi_158088615
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 20:03 schreef agter het volgende:
Te weten dat je kind, onder invloed van wie weet wat, uren opzoek naar huis is geweest.
En sowieso dat ze nog in de buurt rondliep toen ze gezocht werd.
  maandag 7 december 2015 @ 20:07:10 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158088684
quote:
Dit
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 20:04 schreef Physsic het volgende:

[..]

En sowieso dat ze nog in de buurt rondliep toen ze gezocht werd.
En dit.... onderweg naar Hilversum om je kind te gaan zoeken je kind mogelijk bijna gepasseerd ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158088723
quote:
En dat terwijl de ouders direct naar het politiebureau waren gegaan toen dat vriendinnetje gebeld had. ;(

Ze liep trouwens langs het spoor en niet op het spoor
quote:
De hond volgde haar spoor. Het is duidelijk dat ze door Hilversum aan het dwalen is geweest in het gebied rond de dancing. Op een bepaald moment ging ze richting huis. Vandaar ging ze op een gegeven moment het bos in en kwam ze bij de spoorlijn uit. Maar je kan er daar niet over. Ze liep langs de spoorlijn naar de spoorwegovergang. Daar hield het spoor op. We wilden de hond nog verder laten zoeken aan de andere kant, maar hij wilde terug
http://www.telegraaf.nl/b(...)lde_uren_rond__.html
  maandag 7 december 2015 @ 20:11:38 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158088811
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En dat terwijl de ouders direct naar het politiebureau waren gegaan toen dat vriendinnetje gebeld had. ;(

Ze liep trouwens langs het spoor en niet op het spoor

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)lde_uren_rond__.html
Zou me niet eens verbazen als daar waar ze het bos inliep en bij het spoor uitkwam en hek voor het spoor zat, dan kon ze dus niet eerder op het spoor komen dan bij een overgang.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158088829
Ben nu wel benieuwd naar de troep in haar lijf.

Aan de ene kant compleet van het padje en aan de andere kant ineens de kortste weg naar huis.
Wie had ze aan de telefoon en waarom niet haar ouders gebeld?
Waar is die telefoon?

Ik snap dat deze informatie ook weer vragen oproept.
pi_158088912
En zo komt stukje bij beetje het meest logische verhaal toch naar boven.

Onder invloed op het spoor terecht gekomen en overreden. En is er nog geen enkele aanwijzing dat er iemand anders bij betrokken is geweest.
.
pi_158089034
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 20:15 schreef Fer het volgende:
En zo komt stukje bij beetje het meest logische verhaal toch naar boven.

Onder invloed op het spoor terecht gekomen en overreden. En is er nog geen enkele aanwijzing dat er iemand anders bij betrokken is geweest.
Even alle informatie afwachten, het is nog steeds niet duidelijk of er iemand bij haar was, of ze zelf die drugs vrijwillig genomen heeft en waar haar telefoon is.

Zo zullen de betrokken partijen nog wel meer vragen hebben.
Je lijkt wel een politieagent, niet te snel dat dossier willen sluiten, ze vragen niet voor niets naar camerabeelden.
  maandag 7 december 2015 @ 20:36:51 #100
40566 Ericr
Livewrong
pi_158089694
En na die rare dwaaltocht in Hilversum wel terecht gekomen op de snelste weg naar Hollandse Rading. Kan toeval zijn natuurlijk maar die rechte strepen op haar laatste wandeling lijken wel op een doelbewuste tocht 1 richting uit. Naar huis. Onder de invloed kan dat wel eens uitkomen op paden waar je niet moet zijn.
pi_158089865
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:36 schreef Ericr het volgende:
En na die rare dwaaltocht in Hilversum wel terecht gekomen op de snelste weg naar Hollandse Rading. Kan toeval zijn natuurlijk maar die rechte strepen op haar laatste wandeling lijken wel op een doelbewuste tocht 1 richting uit. Naar huis. Onder de invloed kan dat wel eens uitkomen op paden waar je niet moet zijn.
Eerst totaal de weg kwijt daarna bekend punt tegengekomen en toen verdwaasd naar huis gelopen, laatste stuk over het spoor.
pi_158089885
quote:
En wat heeft er toe geleidt dat je na een lange rechte weg toch plotseling linksaf gaat, een donker smal bospadje op.
pi_158089902
Telefoon verloren en die is vervolgens door iemand opgepakt die dat niet wil toegeven?
pi_158089939
quote:
Er zijn op dat laatste stuk waar ze geweest zou zijn niet heel veel paden en wegen. De meeste lopen in een noord-zuidrichting parallel aan het spoor.
pi_158089941
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 20:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

En wat heeft er toe geleidt dat je na een lange rechte weg toch plotseling linksaf gaat, een donker smal bospadje op.
Een rare ingeving, over het spoor is korter.
pi_158089972
quote:

[..]

Misschien wilde ze in deze staat niet thuis komen en wilde ze in het bos wachten tot het licht zou worden.
pi_158090041
quote:

[..]

Mogelijk herkende ze het als een weg richting huis. Ze woonde aan de oostzijde van het spoor, dan is de overgang bij de Maartensdijkse weg helemaal geen rare plek om het spoor over te steken.

Als ik dit zo lees vind ik het scenario dat ze gedrogeerd (vrijwillig of onvrijwillig) naar huis heeft willen lopen en de aanrijding een ongeval was waarschijnlijker dan een zelfmoord onder invloed van drugs.
  maandag 7 december 2015 @ 20:53:49 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158090261
quote:

[..]

En wat heeft er toe geleidt dat je na een lange rechte weg toch plotseling linksaf gaat.
Pad naar het spoor.... Het spoor was iig een rechte weg naar huis.
Maar ze hoeft daar natuurlijk geen logische reden voor te hebben gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 7 december 2015 @ 20:55:13 #109
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158090303
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:47 schreef Fixers het volgende:

[..]

Mogelijk herkende ze het als een weg richting huis. Ze woonde aan de oostzijde van het spoor, dan is de overgang bij de Maartensdijkse weg helemaal geen rare plek om het spoor over te steken.

Als ik dit zo lees vind ik het scenario dat ze gedrogeerd (vrijwillig of onvrijwillig) naar huis heeft willen lopen en de aanrijding een ongeval was waarschijnlijker dan een zelfmoord onder invloed van drugs.
Lijkt mij ook heel duidelijk dat ze gedrogeerd zou kunnen zijn. Ze voelde echt niet lekker na dat ze XTC of GHB heeft ingenomen, kan ik hier van uit het verhaal opmaken. Veder kan het ook zijn dat ze niet echt in orde is om naar huis te lopen, want ze was hierdoor erg in de war geraakt. Ze herkende misschien iemand niet meer wie het zou kunnen zijn die bewuste nacht. Ik ken haar eigenlijk niet. Zo kan bij haar gegaan zijn, denk ik.
Humor, serieus en vrolijk!
  maandag 7 december 2015 @ 20:55:58 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158090335
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:43 schreef Loekie1 het volgende:
Telefoon verloren en die is vervolgens door iemand opgepakt die dat niet wil toegeven?
Of hij ligt daar ergens in het bos waar ze geraakt is door de trein?
Of ze is hem onderweg verloren en wordt in het voorjaar gevonden door iemand die z'n tuin aan het doen is.
Of hij ligt op de bodem van een vijver omdat ze onderweg gek werd van de herrie van dat ding.

Zoveel mogelijkheden, en daar hoeft helemaal geen kwade bedoeling bij te zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158090526
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:55 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook heel duidelijk dat ze gedrogeerd zou kunnen zijn. Ze voelde echt niet lekker na dat ze XTC of GHB heeft ingenomen, kan ik hier van uit het verhaal opmaken. Veder kan het ook zijn dat ze niet echt in orde is om naar huis te lopen, want ze was hierdoor erg in de war geraakt. Ze herkende misschien iemand niet meer wie het zou kunnen zijn die bewuste nacht. Ik ken haar eigenlijk niet. Zo kan bij haar gegaan zijn, denk ik.
Of je leest de topics en nieuwsberichten. Er is al geconstateerd dat ze behalve alcohol twee verschillende drugs had genomen/gekregen. Dat is geen punt van speculatie meer. Er wordt alleen nog gespeculeerd over welke twee drugs, aangezien dat mogelijk daderinformatie is en niet bekend is gemaakt.
pi_158090668
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Pad naar het spoor.... Het spoor was iig een rechte weg naar huis.
Maar ze hoeft daar natuurlijk geen logische reden voor te hebben gehad.
Oh, is dat zo? Ik heb niet gekeken naar waar zij woont relatief tot het spoor/de club.
pi_158090779
Ik vraag me af of het zou kunnen dat ze is geweigerd toen ze weer terug naar binnen wilde. Bijvoorbeeld omdat ze te vdk was ofzo.
Daardoor heeft ze in de omgeving wat rondgelopen (om welke reden weet ik niet) en uiteindelijk maar besloten naar huis te lopen, omdat ze haar vrienden toch niet meer kon bereiken.
pi_158090806
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 21:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

Oh, is dat zo? Ik heb niet gekeken naar waar zij woont relatief tot het spoor/de club.
Hollandse Rading ligt langs dat spoor. Pad kende ze wel waarschijnlijk.
  maandag 7 december 2015 @ 21:08:16 #115
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158090853
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 21:00 schreef Fixers het volgende:

[..]

Of je leest de topics en nieuwsberichten. Er is al geconstateerd dat ze behalve alcohol twee verschillende drugs had genomen/gekregen. Dat is geen punt van speculatie meer. Er wordt alleen nog gespeculeerd over welke twee drugs, aangezien dat mogelijk daderinformatie is en niet bekend is gemaakt.
We weten ook dat het in Hilversum ook veel junks wonen en natuurlijk zijn ze misschien ook actief in andere discotheken rondom Hilversum. Maar grote vraag is ook Dascha ook op bewuste nacht in Let's Get Down een alcoholische drank heeft genomen, wat tegen de wet verboden is, want ze is toch 16 geworden.
pi_158090865
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:47 schreef Fixers het volgende:

[..]

Die weg loopt hartstikke dood, naar de hondenbrigade en dan in een cirkeltje terug richting spoor, soort parkeerplaats. Niet logisch dus.
  maandag 7 december 2015 @ 21:10:57 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158090938
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 21:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hollandsche Rading is zo'n dorpje met een spoorlijn in het midden (rechtstreeks naar Hilversum), dus nagenoeg iedereen woont daar in de buurt van het spoor.
10 straten, waarvan een Spoorlaan en een Oosterspoorlaan....
En de A27 die dwars door het dorp loopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158090952
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:06 schreef Physsic het volgende:
Ik vraag me af of het zou kunnen dat ze is geweigerd toen ze weer terug naar binnen wilde. Bijvoorbeeld omdat ze te vdk was ofzo.
Daardoor heeft ze in de omgeving wat rondgelopen (om welke reden weet ik niet) en uiteindelijk maar besloten naar huis te lopen, omdat ze haar vrienden toch niet meer kon bereiken.
Eigenaar was mee gaan zoeken met vriendin tussen 02:00 en 03:00.
Stond in de Gooi en Eemlander, artikel was betaald dus mag hem hier niet plaatsen. link is al twee keer verwijderd.
Neem toch aan dat die ff de portier aanspreekt.
  maandag 7 december 2015 @ 21:12:41 #119
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158090991
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hollandsche Rading is zo'n dorpje met een spoorlijn in het midden (rechtstreeks naar Hilversum), dus nagenoeg iedereen woont daar in de buurt van het spoor.
10 straten, waarvan een Spoorlaan en een Oosterspoorlaan....
En de A27 die dwars door het dorp loopt.
Inwoners van Hollandsche Rading kent Dascha ook wel toen ze toch leefde neem ik aan. En ging ze vaak met de trein van dat dorpje naar Hilversum voor naar school te gaan?
pi_158091010
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:12 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Inwoners van Hollandsche Rading kent Dascha ook wel toen ze toch leefde neem ik aan. En ging ze vaak met de trein van dat dorpje naar Hilversum voor naar school te gaan?
Als je daar woont, dan ken je je woonplaats toch?
pi_158091018
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Stond in de Gooi en Eemlander, artikel was betaald dus mag hem hier niet plaatsen.
Mee gaan zoeken bedoel je?

Ik denk dat er ook wel portieren zijn die dat niet meer weten of achteraf niet durven toe te geven.
pi_158091049
Alleen met veel alcohol op heb ik weleens weleens lopen dwalen in mijn eigen stad en heb toen in telefooncel uiteindelijk maar taxi gebeld.
Wanneer er nog wat meer in je bloed zit dan kun je uren van het padje raken.
pi_158091104
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 21:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

Mee gaan zoeken bedoel je?

Ik denk dat er ook wel portieren zijn die dat niet meer weten of achteraf niet durven toe te geven.
Heb je net een meisje gezien? Ja, die staat buiten te kotsen.

Zo moeilijk is dat niet, Dascha verdween rond 02;00 en tussen 02:00 en 02:45 waren zij al aan het zoeken. Om 02:45 zijn de ouders gebeld en daarna is de vriendin naar de politie gegaan. Opmerkelijk is wel dat er in enkelvoud wordt gesproken terwijl ze met 3 vriendinnen op stap was.
  maandag 7 december 2015 @ 21:15:58 #124
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158091113
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als je daar woont, dan ken je je woonplaats toch?
Lijkt mij ook voor Dascha het geval ja. Maar de vraag is ook dat Dascha ook vrienden had in Hollandsche Rading en ik neem aan dat Dascha samen met 3 vriendinnen vanuit deze dorp met de trein naar Hilversum is gegaan om te gaan stappen naar Let's Get Down. Zo kan het in begin gegaan.... maar je weet het maar nooit.
pi_158091134
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:15 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook voor Dascha het geval ja. Maar de vraag is ook dat Dascha ook vrienden had in Hollandsche Rading en ik neem aan dat Dascha samen met 3 vriendinnen vanuit deze dorp met de trein naar Hilversum is gegaan om te gaan stappen naar Let's Get Down. Zo kan het in begin gegaan.... maar je weet het maar nooit.
Daar stopt na 01:23 geen trein meer
pi_158091161
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zo moeilijk is dat niet, Dascha verdween rond 02;00 en tussen 02:00 en 02:45 waren zij al aan het zoeken. Om 02:45 zijn de ouders gebeld en daarna is de vriendin naar de politie gegaan. Opmerkelijk is wel dat er in enkelvoud wordt gesproken terwijl ze met 3 vriendinnen op stap was.
. Heb je net een meisje gezien?
. Ja, die staat buiten te kotsen.
. Oke, waar is ze nu?
. Geen idee.
pi_158091163
Haar telefoon was toch soms in gesprek? Is dat omdat meerdere mensen tegelijk haar wilden bellen, ook al nam ze niet op? Is namelijk bij elke provider verschillend.

In ieder geval had ze op de telefoon geen functie aan staan, die laat zien waar de telefoon zich bevindt na verlies.

De locatie, waar haar identiteitskaart is gevonden is mogelijk ook de plek waar ze haar telefoon het laatst had.
pi_158091164
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Misschien waren de vriendinnen ook wat onder invloed?
  maandag 7 december 2015 @ 21:17:59 #129
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158091183
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daar stopt na 01:00 geen trein meer
Ok, maar het kan zijn dat Dascha eerder voor 01.00 uur weggegaan is met haar 3 vriendinnen. Ze kan niet om 00.00 uur van het huis gegaan of wel?
  maandag 7 december 2015 @ 21:18:58 #130
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158091225
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:17 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Misschien waren de vriendinnen ook wat onder invloed?
Zou best wel kunnen ja, ze hebben samen toch alcoholische dranken genomen.
pi_158091230
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:17 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ok, maar het kan zijn dat Dascha eerder voor 01.00 uur weggegaan is met haar 3 vriendinnen. Ze kan niet om 00.00 uur van het huis gegaan of wel?
De 1e trein kwam vroeger dan ze verwachtte.
pi_158091273
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:17 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Sorry, ik kan je weer niet volgen.
pi_158091291
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die weg loopt hartstikke dood, naar de hondenbrigade en dan in een cirkeltje terug richting spoor, soort parkeerplaats. Niet logisch dus.
A. Je komt daar duidelijk nooit en je bent volstrekt onbekend met de situatie.
B. Je doet niet eens moeite om op Google Maps te kijken.
C. Alle Bovenstaande.

Antwoord C. is correct.

Vanaf de Maartensdijkseweg zijn er ten oosten van het spoor meerdere paden zuidwaarts. Volgens Google Maps leiden ze allemaal weer naar een overweg (Lambert Veenspad) terug naar de westzijde van het spoor. Ik ken het daar wel een beetje maar niet goed genoeg om te weten of er nog paden zijn die niet op Maps staan aangegeven.
  maandag 7 december 2015 @ 21:20:51 #134
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158091298
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:19 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ok, dus tot na 01.00 uur stopt geen trein meer op het station van Hollandsche Rading. Het kan ook zijn dat 4 meiden om 23.00 uur weggegaan zijn om naar Let's Get Down te gaan.
  maandag 7 december 2015 @ 21:21:13 #135
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158091313
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Sorry, ik kan je weer niet volgen.
Okay... excuses.
  maandag 7 december 2015 @ 21:22:01 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158091350
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Stond in de Gooi en Eemlander, artikel was betaald dus mag hem hier niet plaatsen. link is al twee keer verwijderd.
De eerste keer had je er helemaal geen link bijgezet, want daar heb ik toen nog naar gevraagd, de reden dat je post (niet het linkje, de post) toen verwijderd is, is omdat er en geen link bij stond en het "artikel" op geen enkele manier te vinden was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158091381
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ok, dus tot na 01.00 uur stopt geen trein meer op het station van Hollandsche Rading. Het kan ook zijn dat 4 meiden om 23.00 uur weggegaan zijn om naar Let's Get Down te gaan.
Besef van tijd kwijt, flink onder invloed, weg naar huis gevonden, ik loop via spoor da's korter er rijden nu toch geen treinen, oeps.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2015 21:23:06 ]
pi_158091385
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Fixers het volgende:

[..]

A. Je komt daar duidelijk nooit en je bent volstrekt onbekend met de situatie.
B. Je doet niet eens moeite om op Google Maps te kijken.
C. Alle Bovenstaande.

Antwoord C. is correct.

Vanaf de Maartensdijkseweg zijn er ten oosten van het spoor meerdere paden zuidwaarts. Volgens Google Maps leiden ze allemaal weer naar een overweg (Lambert Veenspad) terug naar de westzijde van het spoor. Ik ken het daar wel een beetje maar niet goed genoeg om te weten of er nog paden zijn die niet op Maps staan aangegeven.
:') Daar is ze dus niet geweest
  maandag 7 december 2015 @ 21:24:10 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158091438
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:19 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Die kans lijkt me groot.
Hoewel ze ook de tijd kan zijn kwijt geweest....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158091456
quote:
Misschien werd ze langzaamaan steeds nuchterder, vond de weg naar huis en is verrast door de eerste trein die voorbij kwam
pi_158091475
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

:') Daar is ze dus niet geweest
Ja, dat weet ik. Iets met een trein was dat volgens mij. :')
  maandag 7 december 2015 @ 21:25:29 #142
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158091482
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat ze er al om 20 uur waren. Of misschien kwamen ze pas om 1 uur binnen omdat ze eerst nog naar de bioscoop waren geweest. Is het relevant?
KuikenGuppy
pi_158091495
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

De eerste keer had je er helemaal geen link bijgezet, want daar heb ik toen nog naar gevraagd, de reden dat je post (niet het linkje, de post) toen verwijderd is, is omdat er en geen link bij stond en het "artikel" op geen enkele manier te vinden was.
Ik heb die link vanmiddag weer voor je gepost, die is toen door een mod weer gehaald na een kwartiertje omdat deze verwijst naar een betaalde link. En dat mag niet

Lees even terug, log in op de link en lees gewoon wat er staat.
Vermoeiend.... Vraag het anders ff in FB

Journalist Henk Runhaar
Krant Gooi en Eemlander
  maandag 7 december 2015 @ 21:27:07 #144
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_158091535
Dus het is zeker dat het GHB is? Zie FB van haar vader : https://www.facebook.com/rene.graafsma?ref=ts&fref=ts

Snap trouwens niet waarom iedereen plotseling vrienden wil worden met hem. Laat die man / familie toch met rust. Aan de andere kant hij accepteert blijkbaar wel iedereen.

De politie kan trouwens haar mobieltje toch uitpeilen? Ze kunnen in elk geval aan de hand van zendmastgegevens zien waar het mobieltje zich voor het laatst bevond ongeveer.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_158091539
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien werd ze langzaamaan steeds nuchterder, vond de weg naar huis en is verrast door de eerste trein die voorbij kwam
Dat dus.
  maandag 7 december 2015 @ 21:27:17 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158091543
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik heb die link vanmiddag weer voor je gepost, die is toen door een mod weer gehaald na een kwartiertje omdat deze verwijst naar een betaalde link. En dat mag niet

De link mag wel geplaatst worden, het artikel alleen niet :).
KuikenGuppy
  maandag 7 december 2015 @ 21:27:42 #147
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158091557
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 21:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat ze er al om 20 uur waren. Of misschien kwamen ze pas om 1 uur binnen omdat ze eerst nog naar de bioscoop waren geweest. Is het relevant?
Zou het ook kunnen ja. Misschien is het wel relevant denk ik. Kijk, dan wist de vader van Dascha ook weer niet precies waar Dasha uitging.
pi_158091570
quote:

[..]

Bad trip. Naar maar waar
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_158091579
al dat gezemel over die tijden over wat wel en niet mogelijk is. sorry, maar als je high en dronken bent, is afstand en tijd niet meer relevant. dan kan je een kilometer in een uur lopen, of 500 meter, of whatever. De logica geldt dan niet meer.
There are only 151 Pokémon.
pi_158091608
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 21:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

De link mag wel geplaatst worden, het artikel alleen niet :).
Nee, link ook niet, ja maar navragen, de hele handel is al twee keer verwijderd.
  maandag 7 december 2015 @ 21:29:07 #151
40566 Ericr
Livewrong
pi_158091613
quote:

[..]

Nuchterder waarschijnlijk wel maar dan zal de vermoeidheid en mogelijke onderkoeling ook hebben toegeslagen. Heb je niet eens meer drugs nodig om zaken wazig te zien.

Als ze daadwerkelijk GHB heeft genomen zal ze hoe dan ook niet volledig nuchter zijn geweest, duurt wel even voor die effecten volledig weg zijn.
  maandag 7 december 2015 @ 21:30:01 #152
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158091660
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:27 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Zou het ook kunnen ja. Misschien is het wel relevant denk ik. Kijk, dan wist de vader van Dascha ook weer niet precies waar Dasha uitging.
Misschien hadden ze er gewoon afspraken over gemaakt?
Zoek anders ook even uit wat ze gegeten had die dag en waar, wellicht is het relevant.
KuikenGuppy
  maandag 7 december 2015 @ 21:30:55 #153
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158091687
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:27 schreef Razor21 het volgende:
Dus het is zeker dat het GHB is? Zie FB van haar vader : https://www.facebook.com/rene.graafsma?ref=ts&fref=ts

Snap trouwens niet waarom iedereen plotseling vrienden wil worden met hem. Laat die man / familie toch met rust. Aan de andere kant hij accepteert blijkbaar wel iedereen.

De politie kan trouwens haar mobieltje toch uitpeilen? Ze kunnen in elk geval aan de hand van zendmastgegevens zien waar het mobieltje zich voor het laatst bevond ongeveer.
Heel veel mensen zijn senstatiezoekers en wil alles weten wat er bij Dasha is gebeurd. Die man heeft heel veel aan zijn hoofd omdat zijn dochter Dascha niet meer leeft.
  maandag 7 december 2015 @ 21:32:28 #154
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_158091734
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:30 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Heel veel mensen zijn senstatiezoekers en wil alles weten wat er bij Dasha is gebeurd. Die man heeft heel veel aan zijn hoofd omdat zijn dochter Dascha niet meer leeft.
Ja ik snap dat vader van alles aan zijn hoofd heeft. Juist zou ik dan dit soort sensatiezoekers lekker weigeren.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 7 december 2015 @ 21:32:48 #155
28167 matthijst
pi_158091752
Dik een uur lopen, kilometer of 5:
https://goo.gl/maps/yma5WLS2VPm
pi_158091755
  maandag 7 december 2015 @ 21:33:16 #157
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158091773
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, link ook niet, ja maar navragen, de hele handel is al twee keer verwijderd.
De eerste keer omdat het hele artikel niet leek te bestaan en uit een dikke duim had kunnen komen. De losse URL mag je best plaatsen.
KuikenGuppy
  maandag 7 december 2015 @ 21:33:21 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158091779
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Journalist Henk Runhaar
Krant Gooi en Eemlander

Je hebt hem niet "weer" gepost, je hebt hem überhaupt maar één keer gepost, terwijl je het "artikel" twee keer had gepost, die eerste keer dat je het zonder link postte is het verwijderd, de tweede keer postte je het met link en toen is de link naar het artikel achter de betaalmuur verwijderd.

Ik weet wat er gebeurd is, jij weet kennelijk niet meer dat je het de eerste keer zonder link gepost hebt :W
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 7 december 2015 @ 21:35:03 #159
28167 matthijst
pi_158091839
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:32 schreef Physsic het volgende:
[ afbeelding ]
Heel misschien dat die onderste camera d'r nog in beeld heeft...
https://goo.gl/maps/yma5WLS2VPm
  maandag 7 december 2015 @ 21:35:10 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158091848
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:28 schreef Eenskijken het volgende:
al dat gezemel over die tijden over wat wel en niet mogelijk is. sorry, maar als je high en dronken bent, is afstand en tijd niet meer relevant. dan kan je een kilometer in een uur lopen, of 500 meter, of whatever. De logica geldt dan niet meer.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')