Nuchterder waarschijnlijk wel maar dan zal de vermoeidheid en mogelijke onderkoeling ook hebben toegeslagen. Heb je niet eens meer drugs nodig om zaken wazig te zien.quote:Op maandag 7 december 2015 21:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien werd ze langzaamaan steeds nuchterder, vond de weg naar huis en is verrast door de eerste trein die voorbij kwam
Misschien hadden ze er gewoon afspraken over gemaakt?quote:Op maandag 7 december 2015 21:27 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen ja. Misschien is het wel relevant denk ik. Kijk, dan wist de vader van Dascha ook weer niet precies waar Dasha uitging.
Heel veel mensen zijn senstatiezoekers en wil alles weten wat er bij Dasha is gebeurd. Die man heeft heel veel aan zijn hoofd omdat zijn dochter Dascha niet meer leeft.quote:Op maandag 7 december 2015 21:27 schreef Razor21 het volgende:
Dus het is zeker dat het GHB is? Zie FB van haar vader : https://www.facebook.com/rene.graafsma?ref=ts&fref=ts
Snap trouwens niet waarom iedereen plotseling vrienden wil worden met hem. Laat die man / familie toch met rust. Aan de andere kant hij accepteert blijkbaar wel iedereen.
De politie kan trouwens haar mobieltje toch uitpeilen? Ze kunnen in elk geval aan de hand van zendmastgegevens zien waar het mobieltje zich voor het laatst bevond ongeveer.
Ja ik snap dat vader van alles aan zijn hoofd heeft. Juist zou ik dan dit soort sensatiezoekers lekker weigeren.quote:Op maandag 7 december 2015 21:30 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Heel veel mensen zijn senstatiezoekers en wil alles weten wat er bij Dasha is gebeurd. Die man heeft heel veel aan zijn hoofd omdat zijn dochter Dascha niet meer leeft.
De eerste keer omdat het hele artikel niet leek te bestaan en uit een dikke duim had kunnen komen. De losse URL mag je best plaatsen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, link ook niet, ja maar navragen, de hele handel is al twee keer verwijderd.
Je hebt hem niet "weer" gepost, je hebt hem überhaupt maar één keer gepost, terwijl je het "artikel" twee keer had gepost, die eerste keer dat je het zonder link postte is het verwijderd, de tweede keer postte je het met link en toen is de link naar het artikel achter de betaalmuur verwijderd.quote:Op maandag 7 december 2015 21:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb die link vanmiddag weer voor je gepost, die is toen door een mod weer gehaald na een kwartiertje omdat deze verwijst naar een betaalde link. En dat mag niet
Lees even terug, log in op de link en lees gewoon wat er staat.
Vermoeiend.... Vraag het anders ff in FB
Journalist Henk Runhaar
Krant Gooi en Eemlander
Heel misschien dat die onderste camera d'r nog in beeld heeft...quote:
Dit.quote:Op maandag 7 december 2015 21:28 schreef Eenskijken het volgende:
al dat gezemel over die tijden over wat wel en niet mogelijk is. sorry, maar als je high en dronken bent, is afstand en tijd niet meer relevant. dan kan je een kilometer in een uur lopen, of 500 meter, of whatever. De logica geldt dan niet meer.
Groot gelijk. Nederlanders zijn dus heel erg nieuwsgierig!quote:Op maandag 7 december 2015 21:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat vader van alles aan zijn hoofd heeft. Juist zou ik dan dit soort sensatiezoekers lekker weigeren.
Die beelden in de VS niet gezien, waar 200 man het huis van die twee "moslimterroristen" binnen ging? De wereld is nieuwsgierigquote:Op maandag 7 december 2015 21:36 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Nederlanders zijn dus heel erg nieuwsgierig!
quote:Op maandag 7 december 2015 20:03 schreef agter het volgende:
Eigenlijk nog triester nieuws voor de ouders.
Te weten dat je kind, onder invloed van wie weet wat, uren opzoek naar huis is geweest.
Naar waar het veilig en warm is.
Al met al een heel sneu verhaalquote:Op maandag 7 december 2015 20:04 schreef Physsic het volgende:
En sowieso dat ze nog in de buurt rondliep toen ze gezocht werd.
Eensquote:Op maandag 7 december 2015 21:40 schreef Burdie het volgende:
Deze twee quotes vatten het voor mij trouwens wel samen:
[..]
[..]
Al met al een heel sneu verhaal.
Ik hoop dat de ouders nog meer duidelijkheid zullen krijgen (waarschijnlijk niet van fok).
Je hebt ook gelijk, dus hele wereld wil alles weten.quote:Op maandag 7 december 2015 21:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die beelden in de VS niet gezien, waar 200 man het huis van die twee "moslimterroristen" binnen ging? De wereld is nieuwsgierig
Officieel is het verboden om de openbare weg te filmen, dat was toen ook een probleem toen videobeeld werd gezocht van die vader die zijn twee zoontjes had ontvoerd.quote:Op maandag 7 december 2015 21:41 schreef Razor21 het volgende:
Denk dat er deze week wel mensen met beelden naar buiten komen. Die villa's aan de Utrechtseweg hebben volgens mij echt wel camera's aan het huis richting de weg gericht :
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
Dat verwacht ik ook nog wel, het is wel wat moeite om op goede tijdstip paar seconden iemand die langsloopt terug te vinden, hangt beetje af van het systeem.quote:Op maandag 7 december 2015 21:41 schreef Razor21 het volgende:
Denk dat er deze week wel mensen met beelden naar buiten komen. Die villa's aan de Utrechtseweg hebben volgens mij echt wel camera's aan het huis richting de weg gericht :
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
3 uur op een nacht van vrijdag op zaterdag scannen zal niet zo'n probleem zijn.... als de camera überhaupt al continue zou draaien.quote:Op maandag 7 december 2015 21:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook nog wel, het is wel wat moeite om op goede tijdstip paar seconden iemand die langsloopt terug te vinden, hangt beetje af van het systeem.
Yep en op welke afstand reageert ie.quote:Op maandag 7 december 2015 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 uur op een nacht van vrijdag op zaterdag scannen zal niet zo'n probleem zijn.... als de camera überhaupt al continue zou draaien.
Best kans dat hij alleen draait als er iets in beeld is.
Sommige waren gemaakt vanaf mijn vroege appartement...quote:Op maandag 7 december 2015 21:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Officieel is het verboden om de openbare weg te filmen, dat was toen ook een probleem toen videobeeld werd gezocht van die vader die zijn twee zoontjes had ontvoerd.
Al is een meisje zonder jas en in een wit shirt/zwarte broek/witte schoenen wel herkenbaar.quote:Op maandag 7 december 2015 21:49 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Yep en op welke afstand reageert ie.
Dan hebben ze in beeld wat hond ook al heeft uitgevonden.quote:Op maandag 7 december 2015 21:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Al is een meisje zonder jas en in een wit shirt/zwarte broek/witte schoenen wel herkenbaar.
Zie alleen eens reactie van een blondje die ooit met ghb gedrogeerd is?quote:Op maandag 7 december 2015 21:27 schreef Razor21 het volgende:
Dus het is zeker dat het GHB is? Zie FB van haar vader : https://www.facebook.com/rene.graafsma?ref=ts&fref=ts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |