Eerst totaal de weg kwijt daarna bekend punt tegengekomen en toen verdwaasd naar huis gelopen, laatste stuk over het spoor.quote:Op maandag 7 december 2015 20:36 schreef Ericr het volgende:
En na die rare dwaaltocht in Hilversum wel terecht gekomen op de snelste weg naar Hollandse Rading. Kan toeval zijn natuurlijk maar die rechte strepen op haar laatste wandeling lijken wel op een doelbewuste tocht 1 richting uit. Naar huis. Onder de invloed kan dat wel eens uitkomen op paden waar je niet moet zijn.
En wat heeft er toe geleidt dat je na een lange rechte weg toch plotseling linksaf gaat, een donker smal bospadje op.quote:Op maandag 7 december 2015 20:36 schreef Ericr het volgende:
En na die rare dwaaltocht in Hilversum wel terecht gekomen op de snelste weg naar Hollandse Rading. Kan toeval zijn natuurlijk maar die rechte strepen op haar laatste wandeling lijken wel op een doelbewuste tocht 1 richting uit. Naar huis. Onder de invloed kan dat wel eens uitkomen op paden waar je niet moet zijn.
Er zijn op dat laatste stuk waar ze geweest zou zijn niet heel veel paden en wegen. De meeste lopen in een noord-zuidrichting parallel aan het spoor.quote:Op maandag 7 december 2015 20:36 schreef Ericr het volgende:
Een rare ingeving, over het spoor is korter.quote:Op maandag 7 december 2015 20:43 schreef Physsic het volgende:
[..]
En wat heeft er toe geleidt dat je na een lange rechte weg toch plotseling linksaf gaat, een donker smal bospadje op.
Misschien wilde ze in deze staat niet thuis komen en wilde ze in het bos wachten tot het licht zou worden.quote:Op maandag 7 december 2015 20:43 schreef Physsic het volgende:
[..]
En wat heeft er toe geleidt dat je na een lange rechte weg toch plotseling linksaf gaat, een donker smal bospadje op.
Mogelijk herkende ze het als een weg richting huis. Ze woonde aan de oostzijde van het spoor, dan is de overgang bij de Maartensdijkse weg helemaal geen rare plek om het spoor over te steken.quote:Op maandag 7 december 2015 20:43 schreef Physsic het volgende:
[..]
Pad naar het spoor.... Het spoor was iig een rechte weg naar huis.quote:Op maandag 7 december 2015 20:43 schreef Physsic het volgende:
[..]
En wat heeft er toe geleidt dat je na een lange rechte weg toch plotseling linksaf gaat.
Lijkt mij ook heel duidelijk dat ze gedrogeerd zou kunnen zijn. Ze voelde echt niet lekker na dat ze XTC of GHB heeft ingenomen, kan ik hier van uit het verhaal opmaken. Veder kan het ook zijn dat ze niet echt in orde is om naar huis te lopen, want ze was hierdoor erg in de war geraakt. Ze herkende misschien iemand niet meer wie het zou kunnen zijn die bewuste nacht. Ik ken haar eigenlijk niet. Zo kan bij haar gegaan zijn, denk ik.quote:Op maandag 7 december 2015 20:47 schreef Fixers het volgende:
[..]
Mogelijk herkende ze het als een weg richting huis. Ze woonde aan de oostzijde van het spoor, dan is de overgang bij de Maartensdijkse weg helemaal geen rare plek om het spoor over te steken.
Als ik dit zo lees vind ik het scenario dat ze gedrogeerd (vrijwillig of onvrijwillig) naar huis heeft willen lopen en de aanrijding een ongeval was waarschijnlijker dan een zelfmoord onder invloed van drugs.
Of hij ligt daar ergens in het bos waar ze geraakt is door de trein?quote:Op maandag 7 december 2015 20:43 schreef Loekie1 het volgende:
Telefoon verloren en die is vervolgens door iemand opgepakt die dat niet wil toegeven?
Of je leest de topics en nieuwsberichten. Er is al geconstateerd dat ze behalve alcohol twee verschillende drugs had genomen/gekregen. Dat is geen punt van speculatie meer. Er wordt alleen nog gespeculeerd over welke twee drugs, aangezien dat mogelijk daderinformatie is en niet bekend is gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2015 20:55 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook heel duidelijk dat ze gedrogeerd zou kunnen zijn. Ze voelde echt niet lekker na dat ze XTC of GHB heeft ingenomen, kan ik hier van uit het verhaal opmaken. Veder kan het ook zijn dat ze niet echt in orde is om naar huis te lopen, want ze was hierdoor erg in de war geraakt. Ze herkende misschien iemand niet meer wie het zou kunnen zijn die bewuste nacht. Ik ken haar eigenlijk niet. Zo kan bij haar gegaan zijn, denk ik.
Oh, is dat zo? Ik heb niet gekeken naar waar zij woont relatief tot het spoor/de club.quote:Op maandag 7 december 2015 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pad naar het spoor.... Het spoor was iig een rechte weg naar huis.
Maar ze hoeft daar natuurlijk geen logische reden voor te hebben gehad.
Hollandse Rading ligt langs dat spoor. Pad kende ze wel waarschijnlijk.quote:Op maandag 7 december 2015 21:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Ik heb niet gekeken naar waar zij woont relatief tot het spoor/de club.
We weten ook dat het in Hilversum ook veel junks wonen en natuurlijk zijn ze misschien ook actief in andere discotheken rondom Hilversum. Maar grote vraag is ook Dascha ook op bewuste nacht in Let's Get Down een alcoholische drank heeft genomen, wat tegen de wet verboden is, want ze is toch 16 geworden.quote:Op maandag 7 december 2015 21:00 schreef Fixers het volgende:
[..]
Of je leest de topics en nieuwsberichten. Er is al geconstateerd dat ze behalve alcohol twee verschillende drugs had genomen/gekregen. Dat is geen punt van speculatie meer. Er wordt alleen nog gespeculeerd over welke twee drugs, aangezien dat mogelijk daderinformatie is en niet bekend is gemaakt.
Die weg loopt hartstikke dood, naar de hondenbrigade en dan in een cirkeltje terug richting spoor, soort parkeerplaats. Niet logisch dus.quote:Op maandag 7 december 2015 20:47 schreef Fixers het volgende:
[..]
Mogelijk herkende ze het als een weg richting huis. Ze woonde aan de oostzijde van het spoor, dan is de overgang bij de Maartensdijkse weg helemaal geen rare plek om het spoor over te steken.
Als ik dit zo lees vind ik het scenario dat ze gedrogeerd (vrijwillig of onvrijwillig) naar huis heeft willen lopen en de aanrijding een ongeval was waarschijnlijker dan een zelfmoord onder invloed van drugs.
Hollandsche Rading is zo'n dorpje met een spoorlijn in het midden (rechtstreeks naar Hilversum), dus nagenoeg iedereen woont daar in de buurt van het spoor.quote:Op maandag 7 december 2015 21:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Ik heb niet gekeken naar waar zij woont relatief tot het spoor/de club.
Eigenaar was mee gaan zoeken met vriendin tussen 02:00 en 03:00.quote:Op maandag 7 december 2015 21:06 schreef Physsic het volgende:
Ik vraag me af of het zou kunnen dat ze is geweigerd toen ze weer terug naar binnen wilde. Bijvoorbeeld omdat ze te vdk was ofzo.
Daardoor heeft ze in de omgeving wat rondgelopen (om welke reden weet ik niet) en uiteindelijk maar besloten naar huis te lopen, omdat ze haar vrienden toch niet meer kon bereiken.
Inwoners van Hollandsche Rading kent Dascha ook wel toen ze toch leefde neem ik aan. En ging ze vaak met de trein van dat dorpje naar Hilversum voor naar school te gaan?quote:Op maandag 7 december 2015 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hollandsche Rading is zo'n dorpje met een spoorlijn in het midden (rechtstreeks naar Hilversum), dus nagenoeg iedereen woont daar in de buurt van het spoor.
10 straten, waarvan een Spoorlaan en een Oosterspoorlaan....
En de A27 die dwars door het dorp loopt.
Als je daar woont, dan ken je je woonplaats toch?quote:Op maandag 7 december 2015 21:12 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Inwoners van Hollandsche Rading kent Dascha ook wel toen ze toch leefde neem ik aan. En ging ze vaak met de trein van dat dorpje naar Hilversum voor naar school te gaan?
Mee gaan zoeken bedoel je?quote:Op maandag 7 december 2015 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eigenaar was mee gaan zoeken met vriendin tussen 02:00 en 03:00.
Stond in de Gooi en Eemlander, artikel was betaald dus mag hem hier niet plaatsen.
Neem toch aan dat die ff de portier aanspreekt.
Heb je net een meisje gezien? Ja, die staat buiten te kotsen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:13 schreef Physsic het volgende:
[..]
Mee gaan zoeken bedoel je?
Ik denk dat er ook wel portieren zijn die dat niet meer weten of achteraf niet durven toe te geven.
Lijkt mij ook voor Dascha het geval ja. Maar de vraag is ook dat Dascha ook vrienden had in Hollandsche Rading en ik neem aan dat Dascha samen met 3 vriendinnen vanuit deze dorp met de trein naar Hilversum is gegaan om te gaan stappen naar Let's Get Down. Zo kan het in begin gegaan.... maar je weet het maar nooit.quote:Op maandag 7 december 2015 21:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als je daar woont, dan ken je je woonplaats toch?
Daar stopt na 01:23 geen trein meerquote:Op maandag 7 december 2015 21:15 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook voor Dascha het geval ja. Maar de vraag is ook dat Dascha ook vrienden had in Hollandsche Rading en ik neem aan dat Dascha samen met 3 vriendinnen vanuit deze dorp met de trein naar Hilversum is gegaan om te gaan stappen naar Let's Get Down. Zo kan het in begin gegaan.... maar je weet het maar nooit.
. Heb je net een meisje gezien?quote:Op maandag 7 december 2015 21:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je net een meisje gezien? Ja, die staat buiten te kotsen.
Zo moeilijk is dat niet, Dascha verdween rond 02;00 en tussen 02:00 en 02:45 waren zij al aan het zoeken. Om 02:45 zijn de ouders gebeld en daarna is de vriendin naar de politie gegaan. Opmerkelijk is wel dat er in enkelvoud wordt gesproken terwijl ze met 3 vriendinnen op stap was.
Misschien waren de vriendinnen ook wat onder invloed?quote:Op maandag 7 december 2015 21:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je net een meisje gezien? Ja, die staat buiten te kotsen.
Zo moeilijk is dat niet, Dascha verdween rond 02;00 en tussen 02:00 en 02:45 waren zij al aan het zoeken. Om 02:45 zijn de ouders gebeld en daarna is de vriendin naar de politie gegaan. Opmerkelijk is wel dat er in enkelvoud wordt gesproken terwijl ze met 3 vriendinnen op stap was.
Ok, maar het kan zijn dat Dascha eerder voor 01.00 uur weggegaan is met haar 3 vriendinnen. Ze kan niet om 00.00 uur van het huis gegaan of wel?quote:Op maandag 7 december 2015 21:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar stopt na 01:00 geen trein meer
Zou best wel kunnen ja, ze hebben samen toch alcoholische dranken genomen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Misschien waren de vriendinnen ook wat onder invloed?
De 1e trein kwam vroeger dan ze verwachtte.quote:Op maandag 7 december 2015 21:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ok, maar het kan zijn dat Dascha eerder voor 01.00 uur weggegaan is met haar 3 vriendinnen. Ze kan niet om 00.00 uur van het huis gegaan of wel?
Sorry, ik kan je weer niet volgen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ok, maar het kan zijn dat Dascha eerder voor 01.00 uur weggegaan is met haar 3 vriendinnen. Ze kan niet om 00.00 uur van het huis gegaan of wel?
A. Je komt daar duidelijk nooit en je bent volstrekt onbekend met de situatie.quote:Op maandag 7 december 2015 21:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die weg loopt hartstikke dood, naar de hondenbrigade en dan in een cirkeltje terug richting spoor, soort parkeerplaats. Niet logisch dus.
Ok, dus tot na 01.00 uur stopt geen trein meer op het station van Hollandsche Rading. Het kan ook zijn dat 4 meiden om 23.00 uur weggegaan zijn om naar Let's Get Down te gaan.quote:Op maandag 7 december 2015 21:19 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De 1e trein kwam vroeger dan ze verwachtte.
Okay... excuses.quote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je weer niet volgen.
De eerste keer had je er helemaal geen link bijgezet, want daar heb ik toen nog naar gevraagd, de reden dat je post (niet het linkje, de post) toen verwijderd is, is omdat er en geen link bij stond en het "artikel" op geen enkele manier te vinden was.quote:Op maandag 7 december 2015 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eigenaar was mee gaan zoeken met vriendin tussen 02:00 en 03:00.
Stond in de Gooi en Eemlander, artikel was betaald dus mag hem hier niet plaatsen. link is al twee keer verwijderd.
Neem toch aan dat die ff de portier aanspreekt.
Besef van tijd kwijt, flink onder invloed, weg naar huis gevonden, ik loop via spoor da's korter er rijden nu toch geen treinen, oeps.quote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ok, dus tot na 01.00 uur stopt geen trein meer op het station van Hollandsche Rading. Het kan ook zijn dat 4 meiden om 23.00 uur weggegaan zijn om naar Let's Get Down te gaan.
quote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Fixers het volgende:
[..]
A. Je komt daar duidelijk nooit en je bent volstrekt onbekend met de situatie.
B. Je doet niet eens moeite om op Google Maps te kijken.
C. Alle Bovenstaande.
Antwoord C. is correct.
Vanaf de Maartensdijkseweg zijn er ten oosten van het spoor meerdere paden zuidwaarts. Volgens Google Maps leiden ze allemaal weer naar een overweg (Lambert Veenspad) terug naar de westzijde van het spoor. Ik ken het daar wel een beetje maar niet goed genoeg om te weten of er nog paden zijn die niet op Maps staan aangegeven.
Misschien werd ze langzaamaan steeds nuchterder, vond de weg naar huis en is verrast door de eerste trein die voorbij kwamquote:Op maandag 7 december 2015 20:36 schreef Ericr het volgende:
Ja, dat weet ik. Iets met een trein was dat volgens mij.quote:Op maandag 7 december 2015 21:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]Daar is ze dus niet geweest
Het kan ook zijn dat ze er al om 20 uur waren. Of misschien kwamen ze pas om 1 uur binnen omdat ze eerst nog naar de bioscoop waren geweest. Is het relevant?quote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ok, dus tot na 01.00 uur stopt geen trein meer op het station van Hollandsche Rading. Het kan ook zijn dat 4 meiden om 23.00 uur weggegaan zijn om naar Let's Get Down te gaan.
Ik heb die link vanmiddag weer voor je gepost, die is toen door een mod weer gehaald na een kwartiertje omdat deze verwijst naar een betaalde link. En dat mag nietquote:Op maandag 7 december 2015 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
De eerste keer had je er helemaal geen link bijgezet, want daar heb ik toen nog naar gevraagd, de reden dat je post (niet het linkje, de post) toen verwijderd is, is omdat er en geen link bij stond en het "artikel" op geen enkele manier te vinden was.
Dat dus.quote:Op maandag 7 december 2015 21:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien werd ze langzaamaan steeds nuchterder, vond de weg naar huis en is verrast door de eerste trein die voorbij kwam
De link mag wel geplaatst worden, het artikel alleen nietquote:Op maandag 7 december 2015 21:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb die link vanmiddag weer voor je gepost, die is toen door een mod weer gehaald na een kwartiertje omdat deze verwijst naar een betaalde link. En dat mag niet
Lees even terug, log in op de link en lees gewoon wat er staat.
Vermoeiend.... Vraag het anders ff in FB
Zou het ook kunnen ja. Misschien is het wel relevant denk ik. Kijk, dan wist de vader van Dascha ook weer niet precies waar Dasha uitging.quote:Op maandag 7 december 2015 21:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze er al om 20 uur waren. Of misschien kwamen ze pas om 1 uur binnen omdat ze eerst nog naar de bioscoop waren geweest. Is het relevant?
Bad trip. Naar maar waarquote:Op maandag 7 december 2015 21:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien werd ze langzaamaan steeds nuchterder, vond de weg naar huis en is verrast door de eerste trein die voorbij kwam
Nee, link ook niet, ja maar navragen, de hele handel is al twee keer verwijderd.quote:Op maandag 7 december 2015 21:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
De link mag wel geplaatst worden, het artikel alleen niet.
Nuchterder waarschijnlijk wel maar dan zal de vermoeidheid en mogelijke onderkoeling ook hebben toegeslagen. Heb je niet eens meer drugs nodig om zaken wazig te zien.quote:Op maandag 7 december 2015 21:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien hadden ze er gewoon afspraken over gemaakt?quote:Op maandag 7 december 2015 21:27 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen ja. Misschien is het wel relevant denk ik. Kijk, dan wist de vader van Dascha ook weer niet precies waar Dasha uitging.
Heel veel mensen zijn senstatiezoekers en wil alles weten wat er bij Dasha is gebeurd. Die man heeft heel veel aan zijn hoofd omdat zijn dochter Dascha niet meer leeft.quote:Op maandag 7 december 2015 21:27 schreef Razor21 het volgende:
Dus het is zeker dat het GHB is? Zie FB van haar vader : https://www.facebook.com/rene.graafsma?ref=ts&fref=ts
Snap trouwens niet waarom iedereen plotseling vrienden wil worden met hem. Laat die man / familie toch met rust. Aan de andere kant hij accepteert blijkbaar wel iedereen.
De politie kan trouwens haar mobieltje toch uitpeilen? Ze kunnen in elk geval aan de hand van zendmastgegevens zien waar het mobieltje zich voor het laatst bevond ongeveer.
Ja ik snap dat vader van alles aan zijn hoofd heeft. Juist zou ik dan dit soort sensatiezoekers lekker weigeren.quote:Op maandag 7 december 2015 21:30 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Heel veel mensen zijn senstatiezoekers en wil alles weten wat er bij Dasha is gebeurd. Die man heeft heel veel aan zijn hoofd omdat zijn dochter Dascha niet meer leeft.
De eerste keer omdat het hele artikel niet leek te bestaan en uit een dikke duim had kunnen komen. De losse URL mag je best plaatsen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, link ook niet, ja maar navragen, de hele handel is al twee keer verwijderd.
Je hebt hem niet "weer" gepost, je hebt hem überhaupt maar één keer gepost, terwijl je het "artikel" twee keer had gepost, die eerste keer dat je het zonder link postte is het verwijderd, de tweede keer postte je het met link en toen is de link naar het artikel achter de betaalmuur verwijderd.quote:Op maandag 7 december 2015 21:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb die link vanmiddag weer voor je gepost, die is toen door een mod weer gehaald na een kwartiertje omdat deze verwijst naar een betaalde link. En dat mag niet
Lees even terug, log in op de link en lees gewoon wat er staat.
Vermoeiend.... Vraag het anders ff in FB
Journalist Henk Runhaar
Krant Gooi en Eemlander
Heel misschien dat die onderste camera d'r nog in beeld heeft...quote:
Dit.quote:Op maandag 7 december 2015 21:28 schreef Eenskijken het volgende:
al dat gezemel over die tijden over wat wel en niet mogelijk is. sorry, maar als je high en dronken bent, is afstand en tijd niet meer relevant. dan kan je een kilometer in een uur lopen, of 500 meter, of whatever. De logica geldt dan niet meer.
Groot gelijk. Nederlanders zijn dus heel erg nieuwsgierig!quote:Op maandag 7 december 2015 21:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat vader van alles aan zijn hoofd heeft. Juist zou ik dan dit soort sensatiezoekers lekker weigeren.
Die beelden in de VS niet gezien, waar 200 man het huis van die twee "moslimterroristen" binnen ging? De wereld is nieuwsgierigquote:Op maandag 7 december 2015 21:36 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Nederlanders zijn dus heel erg nieuwsgierig!
quote:Op maandag 7 december 2015 20:03 schreef agter het volgende:
Eigenlijk nog triester nieuws voor de ouders.
Te weten dat je kind, onder invloed van wie weet wat, uren opzoek naar huis is geweest.
Naar waar het veilig en warm is.
Al met al een heel sneu verhaalquote:Op maandag 7 december 2015 20:04 schreef Physsic het volgende:
En sowieso dat ze nog in de buurt rondliep toen ze gezocht werd.
Eensquote:Op maandag 7 december 2015 21:40 schreef Burdie het volgende:
Deze twee quotes vatten het voor mij trouwens wel samen:
[..]
[..]
Al met al een heel sneu verhaal.
Ik hoop dat de ouders nog meer duidelijkheid zullen krijgen (waarschijnlijk niet van fok).
Je hebt ook gelijk, dus hele wereld wil alles weten.quote:Op maandag 7 december 2015 21:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die beelden in de VS niet gezien, waar 200 man het huis van die twee "moslimterroristen" binnen ging? De wereld is nieuwsgierig
Officieel is het verboden om de openbare weg te filmen, dat was toen ook een probleem toen videobeeld werd gezocht van die vader die zijn twee zoontjes had ontvoerd.quote:Op maandag 7 december 2015 21:41 schreef Razor21 het volgende:
Denk dat er deze week wel mensen met beelden naar buiten komen. Die villa's aan de Utrechtseweg hebben volgens mij echt wel camera's aan het huis richting de weg gericht :
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
Dat verwacht ik ook nog wel, het is wel wat moeite om op goede tijdstip paar seconden iemand die langsloopt terug te vinden, hangt beetje af van het systeem.quote:Op maandag 7 december 2015 21:41 schreef Razor21 het volgende:
Denk dat er deze week wel mensen met beelden naar buiten komen. Die villa's aan de Utrechtseweg hebben volgens mij echt wel camera's aan het huis richting de weg gericht :
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
3 uur op een nacht van vrijdag op zaterdag scannen zal niet zo'n probleem zijn.... als de camera überhaupt al continue zou draaien.quote:Op maandag 7 december 2015 21:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook nog wel, het is wel wat moeite om op goede tijdstip paar seconden iemand die langsloopt terug te vinden, hangt beetje af van het systeem.
Yep en op welke afstand reageert ie.quote:Op maandag 7 december 2015 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 uur op een nacht van vrijdag op zaterdag scannen zal niet zo'n probleem zijn.... als de camera überhaupt al continue zou draaien.
Best kans dat hij alleen draait als er iets in beeld is.
Sommige waren gemaakt vanaf mijn vroege appartement...quote:Op maandag 7 december 2015 21:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Officieel is het verboden om de openbare weg te filmen, dat was toen ook een probleem toen videobeeld werd gezocht van die vader die zijn twee zoontjes had ontvoerd.
Al is een meisje zonder jas en in een wit shirt/zwarte broek/witte schoenen wel herkenbaar.quote:Op maandag 7 december 2015 21:49 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Yep en op welke afstand reageert ie.
Dan hebben ze in beeld wat hond ook al heeft uitgevonden.quote:Op maandag 7 december 2015 21:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Al is een meisje zonder jas en in een wit shirt/zwarte broek/witte schoenen wel herkenbaar.
Zie alleen eens reactie van een blondje die ooit met ghb gedrogeerd is?quote:Op maandag 7 december 2015 21:27 schreef Razor21 het volgende:
Dus het is zeker dat het GHB is? Zie FB van haar vader : https://www.facebook.com/rene.graafsma?ref=ts&fref=ts
Gaat er geloof ik om dat ze zeker willen weten dat ze daar alleen liep of dat er iemand bij was.quote:Op maandag 7 december 2015 21:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan hebben ze in beeld wat hond ook al heeft uitgevonden.
Niet meegenomen maar aan het dwalen geweest.
Dan is er nog ander spoor dat de hond kan volgen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gaat er geloof ik om dat ze zeker willen weten dat ze daar alleen liep of dat er iemand bij was.
Maar daar hebben ze geen geurvoorbeeld van, dus vandaar de beelden.quote:Op maandag 7 december 2015 21:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan is er nog ander spoor dat de hond kan volgen.
Laten we ook maar eens afwachten tot meer duidelijkheid over nog meer routes die Dascha heeft gelopen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan is er nog ander spoor dat de hond kan volgen.
Die route is vandaag gepresenteerd.quote:Op maandag 7 december 2015 22:00 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Laten we ook maar eens afwachten tot meer duidelijkheid over nog meer routes die Dascha heeft gelopen.
Wanneer er 2 mensen lopen zijn er 2 geursporen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen geurvoorbeeld van, dus vandaar de beelden.
Volgens mij best uniek dat die honden ingezet worden bij dit type zaak, of hoe noem je dat netjes? Vaak zijn de mensen nog vermist.
Daar lijkt het veel op nadat ze eerst even totaal de weg kwijt was.quote:Op maandag 7 december 2015 22:02 schreef Fred0w het volgende:
Blijkbaar is ze dus vanaf de Utrechtseweg de Zandweg ingelopen richting spoor ipv Maartendijkseweg.
Triest verhaal dit zeg.
Dan is er in ieder geval duidelijkheid over wat er met haar in die nacht gebeurt is en zal het snel afgelopen zijn hier.quote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef Fer het volgende:
En als e over een paar dagen de beelden krijgen, dat ze alleen rondliep. Hoelang blijven we hier nog doorfantaseren over hoe die drugs dan stiekem, ongewild zijn toegedient?
Mee eens ja, dan heeft de familie al vast duidelijkheid over hoe met Dascha is gegaan en hopelijk hebben ze rust in verdere leven.quote:Op maandag 7 december 2015 22:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval duidelijkheid over wat er met haar in die nacht gebeurt is en zal het snel afgelopen zijn hier.
Je moet er toch niet aan denken om als ouder je kind te begraven en niet te weten hoe of wat? En 99 van de 100 zaken zullen niet zoveel vragen oproepen als deze.
Ze hebben binnen een week de twijfel weggehaald. Knap werk van zo'n klein team.
En over die telefoon, misschien was ze die zelf juist op straat aan het zoeken.
Die er met moeten omgaan dat ze in jeugdige overmoed een grote fout heeft gemaakt met fatale gevolgen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:47 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Mee eens ja, dan heeft de familie al vast duidelijkheid over hoe met Dascha is gegaan en hopelijk hebben ze rust in verdere leven.
3x raden, XTC en nog wat anders?quote:Op maandag 7 december 2015 22:51 schreef warp995 het volgende:
Ben wel benieuwd wat die 2 stoffen zijn die je 'liever niet in je lichaam wil hebben'
Misschien GHB onder andere?quote:Op maandag 7 december 2015 22:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
3x raden, XTC en nog wat anders?
Elke ouders zijn niet altijd perfect in opvoeding, zowel dat het ook grote fouten zullen gemaakt worden met grote of fatale gevolgen. Ze laten kinderen veel te veel los zodat ze nog kind of puber zijn. En het moet ook duidelijk zijn voor iedere kinderen wat de regels zijn wat de ouders hebben bepaald. En zo begeleid je jouw kind naar betere leven zodat ze leren zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden.quote:Op maandag 7 december 2015 22:50 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die er met moeten omgaan dat ze in jeugdige overmoed een grote fout heeft gemaakt met fatale gevolgen.
Lijkt me uiteindelijk beter te accepteren dan totaal niets weten (vermist en nooit gevonden) of blijven gissen (door slecht of geen onderzoek)quote:Op maandag 7 december 2015 22:50 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die er met moeten omgaan dat ze in jeugdige overmoed een grote fout heeft gemaakt met fatale gevolgen.
Zou allemaal kunnen idd, vraag me wel af waarom ze het niet publiceren dan.quote:Op maandag 7 december 2015 22:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat kan, nog vele andere mogelijkheden. Een pil kan ook vervuild zijn met speed bijv.
Op 15e wisten mijn ouders al niet meer wat ik op straat uitspookte allemaalquote:Op maandag 7 december 2015 22:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Elke ouders zijn niet altijd perfect in opvoeding, zowel dat het ook grote fouten zullen gemaakt worden met grote of fatale gevolgen. Ze laten kinderen veel te veel los zodat ze nog kind of puber zijn. En het moet ook duidelijk zijn voor iedere kinderen wat de regels zijn wat de ouders hebben bepaald. En zo begeleid je jouw kind naar betere leven zodat ze leren zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden.
De vader had zeer waarschijnlijk wel gelijk dat het geen zelfmoord was.quote:Op maandag 7 december 2015 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lijkt me uiteindelijk beter te accepteren dan totaal niets weten (vermist en nooit gevonden) of blijven gissen (door slecht of geen onderzoek)
Waarom zouden we kinderen zo pamperen?quote:Op maandag 7 december 2015 22:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Elke ouders zijn niet altijd perfect in opvoeding, zowel dat het ook grote fouten zullen gemaakt worden met grote of fatale gevolgen. Ze laten kinderen veel te veel los zodat ze nog kind of puber zijn. En het moet ook duidelijk zijn voor iedere kinderen wat de regels zijn wat de ouders hebben bepaald. En zo begeleid je jouw kind naar betere leven zodat ze leren zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden.
Geen idee, wat dit nu is of hoe men dit noemt.quote:Op maandag 7 december 2015 22:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De vader had zeer waarschijnlijk wel gelijk dat het geen zelfmoord was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |