. Heb je net een meisje gezien?quote:Op maandag 7 december 2015 21:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je net een meisje gezien? Ja, die staat buiten te kotsen.
Zo moeilijk is dat niet, Dascha verdween rond 02;00 en tussen 02:00 en 02:45 waren zij al aan het zoeken. Om 02:45 zijn de ouders gebeld en daarna is de vriendin naar de politie gegaan. Opmerkelijk is wel dat er in enkelvoud wordt gesproken terwijl ze met 3 vriendinnen op stap was.
Misschien waren de vriendinnen ook wat onder invloed?quote:Op maandag 7 december 2015 21:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je net een meisje gezien? Ja, die staat buiten te kotsen.
Zo moeilijk is dat niet, Dascha verdween rond 02;00 en tussen 02:00 en 02:45 waren zij al aan het zoeken. Om 02:45 zijn de ouders gebeld en daarna is de vriendin naar de politie gegaan. Opmerkelijk is wel dat er in enkelvoud wordt gesproken terwijl ze met 3 vriendinnen op stap was.
Ok, maar het kan zijn dat Dascha eerder voor 01.00 uur weggegaan is met haar 3 vriendinnen. Ze kan niet om 00.00 uur van het huis gegaan of wel?quote:Op maandag 7 december 2015 21:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar stopt na 01:00 geen trein meer
Zou best wel kunnen ja, ze hebben samen toch alcoholische dranken genomen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Misschien waren de vriendinnen ook wat onder invloed?
De 1e trein kwam vroeger dan ze verwachtte.quote:Op maandag 7 december 2015 21:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ok, maar het kan zijn dat Dascha eerder voor 01.00 uur weggegaan is met haar 3 vriendinnen. Ze kan niet om 00.00 uur van het huis gegaan of wel?
Sorry, ik kan je weer niet volgen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ok, maar het kan zijn dat Dascha eerder voor 01.00 uur weggegaan is met haar 3 vriendinnen. Ze kan niet om 00.00 uur van het huis gegaan of wel?
A. Je komt daar duidelijk nooit en je bent volstrekt onbekend met de situatie.quote:Op maandag 7 december 2015 21:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die weg loopt hartstikke dood, naar de hondenbrigade en dan in een cirkeltje terug richting spoor, soort parkeerplaats. Niet logisch dus.
Ok, dus tot na 01.00 uur stopt geen trein meer op het station van Hollandsche Rading. Het kan ook zijn dat 4 meiden om 23.00 uur weggegaan zijn om naar Let's Get Down te gaan.quote:Op maandag 7 december 2015 21:19 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De 1e trein kwam vroeger dan ze verwachtte.
Okay... excuses.quote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je weer niet volgen.
De eerste keer had je er helemaal geen link bijgezet, want daar heb ik toen nog naar gevraagd, de reden dat je post (niet het linkje, de post) toen verwijderd is, is omdat er en geen link bij stond en het "artikel" op geen enkele manier te vinden was.quote:Op maandag 7 december 2015 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eigenaar was mee gaan zoeken met vriendin tussen 02:00 en 03:00.
Stond in de Gooi en Eemlander, artikel was betaald dus mag hem hier niet plaatsen. link is al twee keer verwijderd.
Neem toch aan dat die ff de portier aanspreekt.
Besef van tijd kwijt, flink onder invloed, weg naar huis gevonden, ik loop via spoor da's korter er rijden nu toch geen treinen, oeps.quote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ok, dus tot na 01.00 uur stopt geen trein meer op het station van Hollandsche Rading. Het kan ook zijn dat 4 meiden om 23.00 uur weggegaan zijn om naar Let's Get Down te gaan.
quote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Fixers het volgende:
[..]
A. Je komt daar duidelijk nooit en je bent volstrekt onbekend met de situatie.
B. Je doet niet eens moeite om op Google Maps te kijken.
C. Alle Bovenstaande.
Antwoord C. is correct.
Vanaf de Maartensdijkseweg zijn er ten oosten van het spoor meerdere paden zuidwaarts. Volgens Google Maps leiden ze allemaal weer naar een overweg (Lambert Veenspad) terug naar de westzijde van het spoor. Ik ken het daar wel een beetje maar niet goed genoeg om te weten of er nog paden zijn die niet op Maps staan aangegeven.
Misschien werd ze langzaamaan steeds nuchterder, vond de weg naar huis en is verrast door de eerste trein die voorbij kwamquote:Op maandag 7 december 2015 20:36 schreef Ericr het volgende:
En na die rare dwaaltocht in Hilversum wel terecht gekomen op de snelste weg naar Hollandse Rading. Kan toeval zijn natuurlijk maar die rechte strepen op haar laatste wandeling lijken wel op een doelbewuste tocht 1 richting uit. Naar huis. Onder de invloed kan dat wel eens uitkomen op paden waar je niet moet zijn.
Ja, dat weet ik. Iets met een trein was dat volgens mij.quote:Op maandag 7 december 2015 21:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]Daar is ze dus niet geweest
Het kan ook zijn dat ze er al om 20 uur waren. Of misschien kwamen ze pas om 1 uur binnen omdat ze eerst nog naar de bioscoop waren geweest. Is het relevant?quote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ok, dus tot na 01.00 uur stopt geen trein meer op het station van Hollandsche Rading. Het kan ook zijn dat 4 meiden om 23.00 uur weggegaan zijn om naar Let's Get Down te gaan.
Ik heb die link vanmiddag weer voor je gepost, die is toen door een mod weer gehaald na een kwartiertje omdat deze verwijst naar een betaalde link. En dat mag nietquote:Op maandag 7 december 2015 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
De eerste keer had je er helemaal geen link bijgezet, want daar heb ik toen nog naar gevraagd, de reden dat je post (niet het linkje, de post) toen verwijderd is, is omdat er en geen link bij stond en het "artikel" op geen enkele manier te vinden was.
Dat dus.quote:Op maandag 7 december 2015 21:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien werd ze langzaamaan steeds nuchterder, vond de weg naar huis en is verrast door de eerste trein die voorbij kwam
De link mag wel geplaatst worden, het artikel alleen nietquote:Op maandag 7 december 2015 21:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb die link vanmiddag weer voor je gepost, die is toen door een mod weer gehaald na een kwartiertje omdat deze verwijst naar een betaalde link. En dat mag niet
Lees even terug, log in op de link en lees gewoon wat er staat.
Vermoeiend.... Vraag het anders ff in FB
Zou het ook kunnen ja. Misschien is het wel relevant denk ik. Kijk, dan wist de vader van Dascha ook weer niet precies waar Dasha uitging.quote:Op maandag 7 december 2015 21:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze er al om 20 uur waren. Of misschien kwamen ze pas om 1 uur binnen omdat ze eerst nog naar de bioscoop waren geweest. Is het relevant?
Bad trip. Naar maar waarquote:Op maandag 7 december 2015 21:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien werd ze langzaamaan steeds nuchterder, vond de weg naar huis en is verrast door de eerste trein die voorbij kwam
Nee, link ook niet, ja maar navragen, de hele handel is al twee keer verwijderd.quote:Op maandag 7 december 2015 21:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
De link mag wel geplaatst worden, het artikel alleen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |