abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158063298
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:04 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Je kan dit ook omdraaien, initiatieven voor het verspreiden van de LGTB-propaganda duiden op een complot.
Wat is dat dan, LGBT-propaganda?
pi_158063332
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Er is een hele goede reden waarom het kindermisbruik in het vaticaan nooit zal ophouden ( nee heeft niks met de bijbel of het christendom te maken )
Ik ben benieuwd.
quote:
Definieer haat voor mij. Als je zegt dat HIV een stuk hoger onder de homos dan bij hetreosexueelen , is dit haat?
Nee.
quote:
Of is het elke opmerking die ze in negatief daglicht stelt gelijk aan haat(ongeacht of het ondersteund kan worden met bewijs of niet)
Eh... Ga je nu bewijzen dat homo's slecht zijn? Ik laat me graag verbazen!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2015 19:13:54 ]
  zondag 6 december 2015 @ 19:23:38 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158063627
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dus dit is een heel fanatieke homo?

[ afbeelding ]
westboro baptist church.
Die lui hebben niet echt een hekel aan iedereen.
Maar die melden gewoon dat zij als enige in de hemel zullen belanden, weirde religie die ik hier terug vind.

http://www.documentairene(...)d-family-in-america/

[ Bericht 4% gewijzigd door Dance99Vv op 06-12-2015 20:10:59 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158063656
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

westboro baptist church.
Maar die melden gewoon dat zij als enige in de hemel zullen belanden, weirde religie die ik hier terug vind.

Echt bizar toevallig. Ik zat dus net op YouTube naar een stukje van RTL Late night waar 2 documentaire makers aan tafel zaten, jonge mensen, 1 homo (maar dat wist de WBC niet). Die vertellen er best interessante dingen over.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dance99Vv op 06-12-2015 20:11:35 ]
  zondag 6 december 2015 @ 19:27:34 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158063707
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Echt bizar toevallig. Ik zat dus net op YouTube naar een stukje van RTL Late night waar 2 documentaire makers aan tafel zaten, jonge mensen, 1 homo (maar dat wist de WBC niet). Die vertellen er best interessante dingen over.
Die docu's van Louis Theroux zijn echt een aanrader! er zijn er 2 van meen ik.
pi_158063767
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die docu's van Louis Theroux zijn echt een aanrader! er zijn er 2 van meen ik.
Daar hadden ze het ook over aan tafel, maar die twee wat aan tafel zaten vonden die niet echt goed, meer angstaanjagend dan dat het daadwerkelijk zou zijn volgens hun.
  zondag 6 december 2015 @ 19:30:45 #257
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158063771
quote:

[..]

westboro baptist church.

Wie en wat bedoel je daarmee? Er is niemand in dit topic geweest die iets tegen homo's heeft en ik al helemaal niet. En dan ook nog als enige in de hemel belanden net zoals die weirde religieaanhangers? Wie bedoel je daarmee? Ik vind het nogal een opmerking if I may say so.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dance99Vv op 06-12-2015 20:13:47 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158063829
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wie en wat bedoel je daarmee? Er is niemand in dit topic geweest die iets tegen homo's heeft en ik al helemaal niet. En dan ook nog als enige in de hemel belanden net zoals die weirde religieaanhangers? Wie bedoel je daarmee? Ik vind het nogal een opmerking if I may say so.
Ben ook benieuwd wie hij daarmee bedoelt ja.
-
pi_158063845
quote:

[..]

Dan moet je leren lezen. Theguyver bedoelt dit absoluut niet zoals jij zegt, maar bedoelt (tenminste, dat lees ik erin) dat de manier (! dus niet de inhoud) van denken overeenkomt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 06-12-2015 20:14:46 ]
  zondag 6 december 2015 @ 19:33:53 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158063856
quote:

[..]

voel je je aangesproken?
En lees even goed, sommige dingen worden hier ook als een religie aanbeden, maakt niet uit wat er gezegd word..

Ik zou zeggen kijk de docu's dan snap je me wel.. ;)
The Most Hated Family in America en deel 2 America's Most Hated Family in Crisis,
  zondag 6 december 2015 @ 19:37:07 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158063943
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan moet je leren lezen Theguyver bedoelt dit absoluut niet zoals jij zegt, maar bedoelt (tenminste, dat lees ik erin) dat de manier (! dus niet de inhoud) van denken overeenkomt.
Juist!
Ik heb het niet over de religie zelf!
Mja als je wil mag je je aansluiten hoor, want het gaat niet zo best met de kerk, er zijn er nogal wat vertrokken de afgelopen paar jaar!

Iets voor jou scrummie :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 06-12-2015 20:16:29 ]
pi_158063990
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Juist!
Ik heb het niet over de religie zelf!
Mja als je wil mag je je aansluiten hoor, want het gaat niet zo best met de kerk, er zijn er nogal wat vertrokken de afgelopen paar jaar!

Iets voor jou scrummie :+
Haha, ik pas :). Lijkt me nou niet echt iets wat bij mij persoonlijk past ;). Vind het wel een interessant/mooi voorbeeld qua manier van denken over iets. Vergelijkbaar met IS bijvoorbeeld, maar dan zonder het moorden.
  zondag 6 december 2015 @ 19:43:34 #263
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158064144
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Haha, ik pas :). Lijkt me nou niet echt iets wat bij mij persoonlijk past ;). Vind het wel een interessant/mooi voorbeeld qua manier van denken over iets. Vergelijkbaar met IS bijvoorbeeld, maar dan zonder het moorden.

Agh ja je kan ook gewoon met bordje boven je hoofd door de stad gaan lopen.

Het probleem van die kerk is simpel, ze zijn net als jehova's en ze vinden dat ze het moeten uiten aan de rest van de wereld!
Voor de rest is het een aardig gezellige boel daar..
Maar de familie is volledig geïndoctrineerd en over een paar jaar zal deze kerk ook niet meer bestaan.

Het is niet zozeer dat ze een hekel hebben aan Bijvoorbeeld Homo's ( is maar 1 voorbeeld ze hebben wel meer ) ze denken dat homo's de hemel niet inkomen dus dat willen ze uiten.
  zondag 6 december 2015 @ 19:45:40 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158064218
Nee de gedachten gang van de familie, er is maar 1 mogelijkheid en dat is deze! ( zo denken hun)
En ook al staan er 10.000 mensen tegen hun te schreeuwen dat ze dom en fout bezig zijn.

Ze luisteren er niet naar.
Daarom zeg ik kijk de docu maar dan snap je me wel!

[ Bericht 60% gewijzigd door Dance99Vv op 06-12-2015 20:20:16 ]
pi_158064253
Nou ja, Fred Phelps noemde ik eigenlijk alleen maar omdat iemand stelde dat de grootste homohaters zelf homo zijn en een grotere homohater dan hij was ken ik niet.
pi_158064296
quote:

[..]

Oh ik vind deze opmerkingen anders behoorlijk homo- en transfoob overkomen, zomaar een bloemlezing uit de eerste twee pagina's van dit topic.

Kanttekening: Conchita Wurst is geen transgender, maar een dragqueen. Da's nogal een verschil,
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Het idee achter de LGBT-agenda is het verstoren van normen en waarden, de traditionele familie, vader en moeder ... Allemaal langzaam in werking gezet en volop van start gegaan met die idioot van het songfestival, zoals de vrouw met de baard. Waarom hij als vrouw werd aangeduid is mij vreemd wat het is nog steeds een kerel in a dress met een baard toevallig. Later kwam het helemaal los met die mafkees van een Bruce Jenner 8)7
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:19 schreef ems. het volgende:

Ik vind dat hele LGBT gedoe verder ook zwakzinnige onzin, daar niet van, maar blijkbaar ontbreekt het mij aan perversie om daar iets kwaads in te zien.

Dat normen en waarden worden aangetast is natuurlijk weer primitieve angstzaaierij. Niemand dwingt je om aan de baard van het [u]manwijf in kwestie[/b] te likken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat niet maar je word wel gedwongen om iemand, die overduidelijk een man is, als vrouw te behandelen

Omdat het een jurk draagt ,hormonen slikt en zijn eigen geslachtsorganen heeft verminkt maakt het nog geen vrouw

Doe je dit niet dan word je een phobia aangepraat
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:22 schreef Ali_boo het volgende:

Er zijn vele negatieve gevolgen voor de maatschappij als geheel als dit als normaal word gezien

Dit is slechts een vb hoe 'rechten' verkeerd kunnen uitpakken:

http://americannews.com/l(...)ld-is-a-transgender/

Het kind is 11 jaar oud btw

Is die bevrijd van onderdrukking? Of valt dit onder kindermishandeling?
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:42 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Volgens mij is de man geboren met een geslachtorgaan wat perfect pas in die van de vrouwelijke. (om het maar even klinisch te stellen) 2 mannelijke geslachtsorganen of 2 vrouwelijke kunnen geen kinderen maken. Kortom; het is onnatuurlijk.

Kijk eens naar de dierenwereld.. kom je nagenoeg geen homosexualiteit tegen. En als je een voorbeeldje weet te vinden, dan is dat bij lange na niet zo 'rampant' als het in de mensenwereld is.
  zondag 6 december 2015 @ 19:49:11 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158064339
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:46 schreef Jigzoz het volgende:
Nou ja, Fred Phelps noemde ik eigenlijk alleen maar omdat iemand stelde dat de grootste homohaters zelf homo zijn en een grotere homohater dan hij was ken ik niet.
Fred heeft een dochter, hij zelf is al jaartje of 2 3 overleden en zijn dochter heeft het stokje overgenomen.
pi_158064372
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:46 schreef Jigzoz het volgende:
Ted Haggert

tv-pastoor, super anti-homo en toen betrapt met een mannelijke prostitute :D

Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 6 december 2015 @ 19:50:56 #269
189978 controlaltdelete
pi_158064392
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee de gedachten gang van de familie, er is maar 1 mogelijkheid en dat is deze! ( zo denken hun)
En ook al staan er 10.000 mensen tegen hun te schreeuwen dat ze dom en fout bezig zijn.

Ze luisteren er niet naar.
Daarom zeg ik kijk de docu maar dan snap je me wel!
Wie bedoel je met bepaalde users? Die hebben toch overeenkomsten met die gedachtegang van die weirde religie, antihomo en alleenrecht hemel. Jouw woorden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 06-12-2015 20:23:11 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158064543
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wie bedoel je met bepaalde users? Die hebben toch overeenkomsten met die gedachtegang van die weirde religie, antihomo en alleenrecht hemel. Jouw woorden.
De manier van denken cad, de manier. Niet de inhoud.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 06-12-2015 20:23:22 ]
  zondag 6 december 2015 @ 20:00:57 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158064697
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wie bedoel je met bepaalde users? Die hebben toch overeenkomsten met die gedachtegang van die weirde religie, antihomo en alleenrecht hemel. Jouw woorden. Laat maar je bent te laf om ervoor uit te komen.
Nee hier zijn sommige BANG voor homo's ook dat is heel wat anders, je moet echt even goed doorlezen wat ik bedoel!

http://topdocumentaryfilms.com/the-most-hated-family-in-america/

Hier is deel een, ga even kijken, erg goeie docu!
pi_158064756
8 jaar oud maar wel relevant:

Herontdek ik door deze threat toch weer even zimmerman
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 6 december 2015 @ 20:03:02 #273
189978 controlaltdelete
pi_158064768
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De manier van denken cad, de manier. Niet de inhoud.
Wie worden dan bedoeld met bepaalde users die ook die manier van denken hebben net zoals die weirde religie die oa antihomo aanhangen en plekje in de hemel? Wie? Ik kan niemand bedenken maar Guyvie klaarblijkelijk wel.
pi_158064787
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:47 schreef Fixers het volgende:

[..]

Oh ik vind deze opmerkingen anders behoorlijk homo- en transfoob overkomen, zomaar een bloemlezing uit de eerste twee pagina's van dit topic.

Kanttekening: Conchita Wurst is geen transgender, maar een dragqueen. Da's nogal een verschil,

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Waarom verkracht je het woord tolerantie als om je eigen agenda gaat

Maar tegelijkertijd is er geen enkele tolerantie voor mensen met een afwijkende mening

Iemand noemt Bruce Jenner een mafkees argggggg the horror. Must put label on them to shut them down :') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 6 december 2015 @ 20:10:39 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158064955
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wie worden dan bedoeld met bepaalde users die ook die manier van denken hebben net zoals die weirde religie die oa antihomo aanhangen en plekje in de hemel? Wie? Ik kan niemand bedenken maar Guyvie klaarblijkelijk wel.
zucht, |:(

Die mensen hebben een bord voor de kop letterlijk en figuurlijk!
Grappig dat jij je aangevallen voelt.
Ik heb je naam geen eens genoemd!
  zondag 6 december 2015 @ 20:11:17 #276
189978 controlaltdelete
pi_158064971
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee hier zijn sommige BANG voor homo's ook dat is heel wat anders, je moet echt even goed doorlezen wat ik bedoel!

http://topdocumentaryfilms.com/the-most-hated-family-in-america/

Hier is deel een, ga even kijken, erg goeie docu!
Nu is het opeens sommige zijn bang voor homo's? Ga je het verzachtend brengen? Ook daar kan ik niemand van beschuldigen, ik kan niemand voor de geest halen. Help me eens op weg dan ajb? Weet allang hoe de wind waait hier.

Dit is een complottopic van lik mijn vestje trouwens. Er wordt gevraagd naar het zogenaamde complot achter de genderissue maar elk complot wordt verbannen en de mensen die het toch deden krijgen opmerkingen naar hun hoofd als homobang of conservatief blablabla, want er is helemaal geen complot het gaat om gelijkheid. Wat is dan het nut om er een topic over te openen als het allemaal bullshit is? Laat me niet lachen zeg :O
  zondag 6 december 2015 @ 20:18:21 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158065144
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nu is het opeens sommige zijn bang voor homo's? Ga je het verzachtend brengen? Ook daar kan ik niemand van beschuldigen, ik kan niemand voor de geest halen. Help me eens op weg dan ajb? Weet allang hoe de wind waait hier.

Dit is een complottopic van lik mijn vestje trouwens. Er wordt gevraagd naar het zogenaamde complot achter de genderissue maar elk complot wordt verbannen en de mensen die het toch deden krijgen opmerkingen naar hun hoofd als homobang of conservatief blablabla, want er is helemaal geen complot het gaat om gelijkheid. Wat is dan het nut om er een topic over te openen als het allemaal bullshit is? Laat me niet lachen zeg :O
nou k zal het even simpel voor je maken.

Ik zei het volgende!
quote:

[..]

westboro baptist church.

Bedoel ik gelijk hun religie, NEE
Ik bedoel een religie, de complot religie.

quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

voel je je aangesproken?
En lees even goed, sommige dingen worden hier ook als een religie aanbeden, maakt niet uit wat er gezegd word..

Ik zou zeggen kijk de docu's dan snap je me wel.. ;)
The Most Hated Family in America en deel 2 America's Most Hated Family in Crisis,
Heb ik gezegd dat je homo's haat?
NEIN !!!!

Eerder angst voor homo's als ik wat oude berichten van je terug leest.

verdiep je eens in die kerk, niemand hier denkt zo als die cult!
Althans zover ik weet niet!

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 06-12-2015 20:27:31 ]
pi_158065256
Dit is eigenlijk een hele vreemde conspiracy-theory. De meeste wantrouwen big government, big companies, etc. En zijn, als iets, vrij libertarisch in essentie. Dit is opeens een zwaar conservatieve theorie, die totaal tegen vrijheid ingaat en roept om meer overheid regulatie.
  zondag 6 december 2015 @ 20:22:37 #279
189978 controlaltdelete
pi_158065266
Nogmaals een vriendelijk verzoek aan iedereen; ik wil niet door mensen die ik niet ken schatje, prinsesjes etc etc genoemd worden. Ik ervaar dit als ongewenst, ook irl wil ik niet dat jan en alleman me zo aanspreekt. Als men dit toch blijft doen na herhaaldelijk verzoek om te stoppen, dan valt dit onder ongewenste intimiteiten en zeker onder ongewenst gedrag. Zal het ook even in FB plaatsen. Vriendelijk bedankt en voor de rest zal dit topic me een grote worst wezen.
pi_158066267

Ja hier zit ze te masturberen. Ze roept ook op tot masturberen

Malchik gey spreekt voor zich. Hoeveel meisjes en jongens zou dit Russische duo , die al sinds 1999 actief is, hebben bekeerd tot het homoseksueledom ? Lekker in onderbroek lopen. Elkaar kussen.

Russische normen en waarden?
edit; één van deze dame zat live op het podium Rusland zichzelf te masturberen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Szikha2 op 06-12-2015 21:03:19 ]
pi_158066649
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Nogmaals een vriendelijk verzoek aan iedereen; ik wil niet door mensen die ik niet ken schatje, prinsesjes etc etc genoemd worden. Ik ervaar dit als ongewenst, ook irl wil ik niet dat jan en alleman me zo aanspreekt. Als men dit toch blijft doen na herhaaldelijk verzoek om te stoppen, dan valt dit onder ongewenste intimiteiten en zeker onder ongewenst gedrag. Zal het ook even in FB plaatsen. Vriendelijk bedankt en voor de rest zal dit topic me een grote worst wezen.
Ik vind het vervelend om het, mafkees, omgebouwde en meer van dat soort denigrerende woorden genoemd te worden. Maar daar blijkt men, waaronder jij, in dit topic geen boodschap aan te hebben.
pi_158066665
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:11 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik vind het vervelend om het, mafkees, omgebouwde en meer van dat soort denigrerende woorden genoemd te worden. Maar daar blijkt men, waaronder jij, in dit topic geen boodschap aan te hebben.
Bijzonder scherp, en een heel goed punt.
pi_158066678
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waarom verkracht je het woord tolerantie als om je eigen agenda gaat

Maar tegelijkertijd is er geen enkele tolerantie voor mensen met een afwijkende mening

Iemand noemt Bruce Jenner een mafkees argggggg the horror. Must put label on them to shut them down :') :')
Is het zo moeilijk om een beetje respect op te brengen voor hen die anders zijn dan jij? Voel je je zo verheven dat je je mening kracht moet bijzetten door denigrerende en kwetsende bewoordingen te gebruiken?
pi_158066798
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:12 schreef Fixers het volgende:

[..]

Is het zo moeilijk om een beetje respect op te brengen voor hen die anders zijn dan jij? Voel je je zo verheven dat je je mening kracht moet bijzetten door denigrerende en kwetsende bewoordingen te gebruiken?
En dat is dus het effect in actie van "de hoeksteen van de samenleving".
Terwijl ik in het dagelijks leven en in al mijn handelen nog nooit negatief ben beïnvloed door iemands geslacht of seksualiteit.
Bovendien is mijn eigen seksualiteit ook nog steeds een taboe, want BDSM'ers dat zijn toch wel sadisten en zieke mensen. :')

Maar door krampachtig vast te blijven houden aan de traditionele gezins- en genderrollen zorg je ervoor dat ook religie bijvoorbeeld sterk in het zadel blijft zitten. Daar moet dit dan ook naar mijn idee worden gezocht.

Geen conspiracy van de elite maar een laatste stuiptrekking van een aantal religies die nog proberen wat "macht' over mensen te houden.
pi_158067234
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:22 schreef oompaloompa het volgende:
Dit is eigenlijk een hele vreemde conspiracy-theory. De meeste wantrouwen big government, big companies, etc. En zijn, als iets, vrij libertarisch in essentie. Dit is opeens een zwaar conservatieve theorie, die totaal tegen vrijheid ingaat en roept om meer overheid regulatie.
Exact! Dan denk ik dus: jullie wijzen de verkeerde kant op.

Om de een of andere reden lijken standaardcomplotters eenzelfde soort rechts-conservatisme aan te hangen als Amerikaanse Republikeinen: wantrouw de overheid, weg met homo's.

Wat dan wel vreemd is, is enerzijds die jodenhaat en tegelijkertijd die blinde liefde voor christendom, terwijl het christendom feitelijk niets meer is dan een joodse sekte.
pi_158067427
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:12 schreef Fixers het volgende:

[..]

Respect en tolerantie is een tweerichtingsverkeer

Met krachttermen als: DIE SIC SCUM DIE maak je geen vrienden

Dus moet je ook niet gek opkijken als mensen reageren op dit soort achterlijke uitlatingen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158067796
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dus moet je ook niet gek opkijken als mensen reageren op dit soort achterlijke uitlatingen
Waar heb je het over?
pi_158067831
quote:

[..]

Omdat een minimaal deel van een groepje iets doet moet de rest daarvoor boeten?

Dat zeggen we toch ook niet van het zionisme, van de moslims, van alle katholieken etc? Beetje meten met twee maten dus?
pi_158067981
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 21:59 schreef Fixers het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Er is geen ruimte voor tegenspraak bij dit soort mensen . Wat ze in hun vrije tijd doen moeten ze zelf weten maar zodra je een puntje van kritiek laat horen krijg je dezelfde voorgekauwde lading bs over je heen

Zelfs als je het nog netjes en respectvol houdt

pi_158068112
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Omdat een minimaal deel van een groepje iets doet moet de rest daarvoor boeten?

Waar heb je mij dat horen zeggen :?
pi_158068184
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Er is geen ruimte voor tegenspraak bij dit soort mensen . Wat ze in hun vrije tijd doen moeten ze zelf weten maar zodra je een puntje van kritiek laat horen krijg je dezelfde voorgekauwde lading bs over je heen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh, je bedoeld "Die cis scum die? Misschien moet je je spelling checken voor je gaat roepen. Nu snap ik wat je bedoeld. Alleen jammer dat jij blijkbaar niet snapt waar die uitspraak vandaan komt. Transmensen krijgen nog regelmatig met verbaal en fysiek geweld te maken en worden soms zelfs vermoord, alleen maar omdat ze kampen met genderdysforie. Als je letterlijk moet vrezen voor je leven, alleen maar om wie je bent, dan komt er een punt dat je zelf ook de nuance kwijt raakt in het debat.

Know Your Meme (of all places) heeft een vrij aardige samenvatting over Die cis scum.

quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waar heb je mij dat horen zeggen :?
Nou, hier:
quote:

[..]

En hier zeg je het nog eens:
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

pi_158068768
Anyway, ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd naar wat het Gender- Relatiecomplot eigenlijk is. Aangezien ik, ondanks dat ik tot twee van LGBT letters behoor, namelijk niet de memo heb gehad met de plannen hoe ik een Evil Overlord word die heerst over al haar cis en hetero onderdanen.

In het debat, vooral in de VS, zie ik nogal eens de term Gay Agenda gebruikt worden. Meestal door hen die tot de christelijke conservatieven worden gerekend. Maar ik kan echt niet bedenken wat die Gay Agenda dan is. Een complot om de wereld te voorzien van bloemisten, betere kleermakers en passende kleurcombinaties? (Om er maar eens een paar vooroordelen tegenaan te gooien).

De gedachtengang van de TERFs kan ik nog wel enigszins volgen: die vinden alle transvrouwen sexual predators die hun genderdysforie gebruiken om in kleedkamers vrouwen en meisjes te begluren, aan te randen en te verkrachten. Wat hun standpunt ten opzichte van transmannen is, dat is me nog steeds niet duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fixers op 06-12-2015 22:42:16 (d/t fout) ]
pi_158068976
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:33 schreef Fixers het volgende:
Anyway, ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd naar wat het Gender- Relatiecomplot eigenlijk is. Aangezien ik, ondanks dat ik tot twee van LGBT letters behoor, namelijk niet de memo heb gehad met de plannen hoe ik een Evil Overlord wordt die heerst over al haar cis en hetero onderdanen.

Nee het is juist dat men de traditionele rollen wil enforcen om zo juist vrijheden in te perken. Dus niet de LGBT-kant is evil maar de rechts-conservatieven die per se "de hoeksteen van de samenleving" willen vastbeitelen.
pi_158069200
quote:

[..]

Hoe kun je respect verwachten als je zelf geen respect hebt voor die LGBT groep? Die mensen hebben ook gewoon gevoelens.
ROBODEMONS..................|:(
pi_158069220
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:33 schreef Fixers het volgende:
Anyway, ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd naar wat het Gender- Relatiecomplot eigenlijk is. Aangezien ik, ondanks dat ik tot twee van LGBT letters behoor, namelijk niet de memo heb gehad met de plannen hoe ik een Evil Overlord wordt die heerst over al haar cis en hetero onderdanen.

In het debat, vooral in de VS, zie ik nogal eens de term Gay Agenda gebruikt worden. Meestal door hen die tot de christelijke conservatieven worden gerekend. Maar ik kan echt niet bedenken wat die Gay Agenda dan is.
Daar wil de TS het niet over hebben wat niet betekend dat er geen complot is

Op zich wel jammer want het zou best een leuke discussie kunnen opleveren
pi_158069386
quote:
11s.gif Op zondag 6 december 2015 22:47 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Hoe kun je respect verwachten als je zelf geen respect hebt voor die LGBT groep? Die mensen hebben ook gewoon gevoelens.
Omdat ze pleiten voor censuur

In ben tegen PC in welke vorm van dan ook
pi_158069782
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Omdat ze pleiten voor censuur

In ben tegen PC in welke vorm van dan ook
De mensen die ik uit de LGBT groep ken willen geen censuur, maar gewoon als volwaardige mensen behandeld worden. Misschien moet je eens met die mensen praten ipv de extremen op internet zoeken. dan zul je merken dat een groot deel helemaal niet zo is als op dat plaatje wat jij eerder poste.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 6 december 2015 @ 23:14:55 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158070051
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:56 schreef Szikha2 het volgende:

Ja hier zit ze te masturberen. Ze roept ook op tot masturberen

Malchik gey spreekt voor zich. Hoeveel meisjes en jongens zou dit Russische duo , die al sinds 1999 actief is, hebben bekeerd tot het homoseksueledom ? Lekker in onderbroek lopen. Elkaar kussen.

Russische normen en waarden?
edit; één van deze dame zat live op het podium Rusland zichzelf te masturberen.
Rusland is inderdaad een geval appart, Tatu is al weer jaartje of 10 geleden gok ik.
En nu zijn ze compleet andere weg ingeslagen, zie het pussy riot gedoe.

Merk wel dat putin zelf niet homo is, anders kijk je niet zo :D

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 06-12-2015 23:20:17 ]
  zondag 6 december 2015 @ 23:19:47 #299
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158070165
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Exact! Dan denk ik dus: jullie wijzen de verkeerde kant op.

Om de een of andere reden lijken standaardcomplotters eenzelfde soort rechts-conservatisme aan te hangen als Amerikaanse Republikeinen: wantrouw de overheid, weg met homo's.

Wat dan wel vreemd is, is enerzijds die jodenhaat en tegelijkertijd die blinde liefde voor christendom, terwijl het christendom feitelijk niets meer is dan een joodse sekte.
Jup en de moslims net zo, alles hangt zo'n beetje aan elkaar!
Alleen hun boekjes zijn net iets anders.
Terwij eigenlijk de grote richtlijnen het zelfde zijn.
Zijn het de kleine dingen waar religie met elkaar mee overhoop ligt.
En zo hebben we bij christenen verschillende vertakkingen en bij Islam en Joods exact zo..

Het probleem is inderdaad hoe je de tekst leest.
In de bijbel staat indirect dat Homo's fout zijn.
Maar het is maar net hoe je het leest.
Bij de Koran en Tenach net zo!
pi_158070267
Denk dat deze wel goed het complot aangeeft:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')