Wat is dat dan, LGBT-propaganda?quote:Op zondag 6 december 2015 19:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je kan dit ook omdraaien, initiatieven voor het verspreiden van de LGTB-propaganda duiden op een complot.
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 6 december 2015 19:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er is een hele goede reden waarom het kindermisbruik in het vaticaan nooit zal ophouden ( nee heeft niks met de bijbel of het christendom te maken )
Nee.quote:Definieer haat voor mij. Als je zegt dat HIV een stuk hoger onder de homos dan bij hetreosexueelen , is dit haat?
Eh... Ga je nu bewijzen dat homo's slecht zijn? Ik laat me graag verbazen!quote:Of is het elke opmerking die ze in negatief daglicht stelt gelijk aan haat(ongeacht of het ondersteund kan worden met bewijs of niet)
westboro baptist church.quote:Op zondag 6 december 2015 18:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus dit is een heel fanatieke homo?
[ afbeelding ]
Echt bizar toevallig. Ik zat dus net op YouTube naar een stukje van RTL Late night waar 2 documentaire makers aan tafel zaten, jonge mensen, 1 homo (maar dat wist de WBC niet). Die vertellen er best interessante dingen over.quote:Op zondag 6 december 2015 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
westboro baptist church.
Die lui hebben niet echt een hekel aan iedereen.
Maar die melden gewoon dat zij als enige in de hemel zullen belanden, weirde religie die ik hier terug vind.
http://www.documentairene(...)d-family-in-america/
Die docu's van Louis Theroux zijn echt een aanrader! er zijn er 2 van meen ik.quote:Op zondag 6 december 2015 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt bizar toevallig. Ik zat dus net op YouTube naar een stukje van RTL Late night waar 2 documentaire makers aan tafel zaten, jonge mensen, 1 homo (maar dat wist de WBC niet). Die vertellen er best interessante dingen over.
Daar hadden ze het ook over aan tafel, maar die twee wat aan tafel zaten vonden die niet echt goed, meer angstaanjagend dan dat het daadwerkelijk zou zijn volgens hun.quote:Op zondag 6 december 2015 19:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die docu's van Louis Theroux zijn echt een aanrader! er zijn er 2 van meen ik.
Wie en wat bedoel je daarmee? Er is niemand in dit topic geweest die iets tegen homo's heeft en ik al helemaal niet. En dan ook nog als enige in de hemel belanden net zoals die weirde religieaanhangers? Wie bedoel je daarmee? Ik vind het nogal een opmerking if I may say so.quote:Op zondag 6 december 2015 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
westboro baptist church.
Die lui hebben niet echt een hekel aan iedereen.
Maar die melden gewoon dat zij als enige in de hemel zullen belanden, weirde religie die ik hier terug vind.
http://www.documentairene(...)d-family-in-america/
Ben ook benieuwd wie hij daarmee bedoelt ja.quote:Op zondag 6 december 2015 19:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie en wat bedoel je daarmee? Er is niemand in dit topic geweest die iets tegen homo's heeft en ik al helemaal niet. En dan ook nog als enige in de hemel belanden net zoals die weirde religieaanhangers? Wie bedoel je daarmee? Ik vind het nogal een opmerking if I may say so.
Dan moet je leren lezen. Theguyver bedoelt dit absoluut niet zoals jij zegt, maar bedoelt (tenminste, dat lees ik erin) dat de manier (! dus niet de inhoud) van denken overeenkomt.quote:Op zondag 6 december 2015 19:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie en wat bedoel je daarmee? Er is niemand in dit topic geweest die iets tegen homo's heeft en ik al helemaal niet. En dan ook nog als enige in de hemel belanden net zoals die weirde religieaanhangers? Wie bedoel je daarmee? Ik vind het nogal een opmerking if I may say so.
voel je je aangesproken?quote:Op zondag 6 december 2015 19:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Juist!quote:Op zondag 6 december 2015 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan moet je leren lezen Theguyver bedoelt dit absoluut niet zoals jij zegt, maar bedoelt (tenminste, dat lees ik erin) dat de manier (! dus niet de inhoud) van denken overeenkomt.
Haha, ik pasquote:Op zondag 6 december 2015 19:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Juist!
Ik heb het niet over de religie zelf!
Mja als je wil mag je je aansluiten hoor, want het gaat niet zo best met de kerk, er zijn er nogal wat vertrokken de afgelopen paar jaar!
Iets voor jou scrummie
quote:Op zondag 6 december 2015 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ik pas. Lijkt me nou niet echt iets wat bij mij persoonlijk past
. Vind het wel een interessant/mooi voorbeeld qua manier van denken over iets. Vergelijkbaar met IS bijvoorbeeld, maar dan zonder het moorden.
Oh ik vind deze opmerkingen anders behoorlijk homo- en transfoob overkomen, zomaar een bloemlezing uit de eerste twee pagina's van dit topic.quote:Op zondag 6 december 2015 19:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Het idee achter de LGBT-agenda is het verstoren van normen en waarden, de traditionele familie, vader en moeder ... Allemaal langzaam in werking gezet en volop van start gegaan met die idioot van het songfestival, zoals de vrouw met de baard. Waarom hij als vrouw werd aangeduid is mij vreemd wat het is nog steeds een kerel in a dress met een baard toevallig. Later kwam het helemaal los met die mafkees van een Bruce Jenner![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:19 schreef ems. het volgende:
Ik vind dat hele LGBT gedoe verder ook zwakzinnige onzin, daar niet van, maar blijkbaar ontbreekt het mij aan perversie om daar iets kwaads in te zien.
Dat normen en waarden worden aangetast is natuurlijk weer primitieve angstzaaierij. Niemand dwingt je om aan de baard van het [u]manwijf in kwestie[/b] te likken.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat niet maar je word wel gedwongen om iemand, die overduidelijk een man is, als vrouw te behandelen
Omdat het een jurk draagt ,hormonen slikt en zijn eigen geslachtsorganen heeft verminkt maakt het nog geen vrouw
Doe je dit niet dan word je een phobia aangepraat
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:22 schreef Ali_boo het volgende:
Er zijn vele negatieve gevolgen voor de maatschappij als geheel als dit als normaal word gezien
Dit is slechts een vb hoe 'rechten' verkeerd kunnen uitpakken:
http://americannews.com/l(...)ld-is-a-transgender/
Het kind is 11 jaar oud btw
Is die bevrijd van onderdrukking? Of valt dit onder kindermishandeling?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Volgens mij is de man geboren met een geslachtorgaan wat perfect pas in die van de vrouwelijke. (om het maar even klinisch te stellen) 2 mannelijke geslachtsorganen of 2 vrouwelijke kunnen geen kinderen maken. Kortom; het is onnatuurlijk.
Kijk eens naar de dierenwereld.. kom je nagenoeg geen homosexualiteit tegen. En als je een voorbeeldje weet te vinden, dan is dat bij lange na niet zo 'rampant' als het in de mensenwereld is.
Fred heeft een dochter, hij zelf is al jaartje of 2 3 overleden en zijn dochter heeft het stokje overgenomen.quote:Op zondag 6 december 2015 19:46 schreef Jigzoz het volgende:
Nou ja, Fred Phelps noemde ik eigenlijk alleen maar omdat iemand stelde dat de grootste homohaters zelf homo zijn en een grotere homohater dan hij was ken ik niet.
Ted Haggertquote:Op zondag 6 december 2015 19:46 schreef Jigzoz het volgende:
Nou ja, Fred Phelps noemde ik eigenlijk alleen maar omdat iemand stelde dat de grootste homohaters zelf homo zijn en een grotere homohater dan hij was ken ik niet.
Wie bedoel je met bepaalde users? Die hebben toch overeenkomsten met die gedachtegang van die weirde religie, antihomo en alleenrecht hemel. Jouw woorden.quote:Op zondag 6 december 2015 19:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee de gedachten gang van de familie, er is maar 1 mogelijkheid en dat is deze! ( zo denken hun)
En ook al staan er 10.000 mensen tegen hun te schreeuwen dat ze dom en fout bezig zijn.
Ze luisteren er niet naar.
Daarom zeg ik kijk de docu maar dan snap je me wel!
De manier van denken cad, de manier. Niet de inhoud.quote:Op zondag 6 december 2015 19:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie bedoel je met bepaalde users? Die hebben toch overeenkomsten met die gedachtegang van die weirde religie, antihomo en alleenrecht hemel. Jouw woorden.
Nee hier zijn sommige BANG voor homo's ook dat is heel wat anders, je moet echt even goed doorlezen wat ik bedoel!quote:Op zondag 6 december 2015 19:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie bedoel je met bepaalde users? Die hebben toch overeenkomsten met die gedachtegang van die weirde religie, antihomo en alleenrecht hemel. Jouw woorden. Laat maar je bent te laf om ervoor uit te komen.
Wie worden dan bedoeld met bepaalde users die ook die manier van denken hebben net zoals die weirde religie die oa antihomo aanhangen en plekje in de hemel? Wie? Ik kan niemand bedenken maar Guyvie klaarblijkelijk wel.quote:Op zondag 6 december 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De manier van denken cad, de manier. Niet de inhoud.
Waarom verkracht je het woord tolerantie als om je eigen agenda gaatquote:Op zondag 6 december 2015 19:47 schreef Fixers het volgende:
[..]
Oh ik vind deze opmerkingen anders behoorlijk homo- en transfoob overkomen, zomaar een bloemlezing uit de eerste twee pagina's van dit topic.
Kanttekening: Conchita Wurst is geen transgender, maar een dragqueen. Da's nogal een verschil,
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
zucht,quote:Op zondag 6 december 2015 20:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie worden dan bedoeld met bepaalde users die ook die manier van denken hebben net zoals die weirde religie die oa antihomo aanhangen en plekje in de hemel? Wie? Ik kan niemand bedenken maar Guyvie klaarblijkelijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |