Hier de tickets voor de NL shows die via seatwave worden aangeboden: http://www.seatwave.nl/adele-tickets/seizoen Daar pakt Ticketmaster toch mooi nóg een keer heel veel geld. Met hun "reserveringskosten"quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:51 schreef RipCity het volgende:
Liefhebbers die willen weten voor hoeveel kaarten verkocht worden:
[ afbeelding ]
Dat zijn laatste sales (van London concert als voorbeeld)
Aanmelden via Adele.com. Weet niet of dat nog kan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:38 schreef Negentiendertig het volgende:
Hoe werkt die Adele-presale? Met een code? Zo ja- iemand een code over?
Nee, helaas. Registratie is gesloten t/m maandagquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aanmelden via Adele.com. Weet niet of dat nog kan.
Daarbij, die code is persoonsgebonden.
Oh, laat maar dan. Ik hou het dan bij d'r nieuwe cdquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aanmelden via Adele.com. Weet niet of dat nog kan.
Daarbij, die code is persoonsgebonden.
Wil je maadag niet proberen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:50 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, laat maar dan. Ik hou het dan bij d'r nieuwe cd
Vroeger lagen ze met 8 slaapzakken voor het postkantoorquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:03 schreef Lastpost het volgende:
Niet zo vreemd met al die figuren die met 8 apparaten staan ingelogd in de hoop op kaarten.
quote:Advance sale tickets for these newly added dates will only be available for existing members who have not yet purchased tickets from Adele.com. However, if you would like to purchase tickets, the general sale will begin on Monday 7th December at 9am GMT.
M'n beste optie is waarschijnlijk m'n moeder, maar die is helemaal niet handig met dat soort dingen. Vrienden enzo al gevraagd, die gaan hun best doen, maar die zitten ook allemaal op hun werk/studie/etc., dus daar verwacht ik niet teveel van.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dat is echt pech. Iemand lief aankijken?
Net 600euro verdiend. Top die Adele!quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:06 schreef Lastpost het volgende:
Mocht ik er maandag doorheen komen bestel ik wel gewoon alle 4 de kaarten, voor de zekerheid. Er vanaf komen doe je toch wel als ik dit zo zie.
PMquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:46 schreef Studiotje het volgende:
Mocht iemand nog een code willen hebben voor zondag.. Ik weet niet of ze aan emailadressen gekoppeld zijn, maar ik heb er nog een
Die reactiesquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:53 schreef golfer het volgende:
http://speld.nl/2015/12/0(...)ar-dat-doen-we-niet/
![]()
Was eentje net wat snellerquote:
Haha bazinquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Die docente heeft acht kaarten weten te scoren met haar klas.
Hele klas krijgt vast een 10 voor cultuur & maatschappij.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Die docente heeft acht kaarten weten te scoren met haar klas.
Dat gaat niet werken, want die is gekoppeld aan je e-mailadres.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:40 schreef PeeJie_ het volgende:
Heeft er heeeeeel toevallig nog iemand een presale code over voor de presale van zondag en zou die zo lief willen zijn om mij die te kunnen DM'en?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, want die is gekoppeld aan je e-mailadres.
Nee hoor, ik heb woensdag kaarten besteld op een e-mailadres die ik niet had gebruikt om aan te melden bij adele.comquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, want die is gekoppeld aan je e-mailadres.
Ja, maar wij gaan met mijn schoonbroer en vriend en nu is me schoonzus en vriend een beetje teleurgesteldquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wacht even, jij hebt toch al kaarten?
Ohjee, de ellende!quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:14 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, maar wij gaan met mijn schoonbroer en vriend en nu is me schoonzus en vriend een beetje teleurgesteld
Hehe klopt, ach ik probeer soms me best te doenquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohjee, de ellende!![]()
Ik wil ook graag met mijn hele familie en schoonfamilie maar helaas, ik kon niets voor ze doen aangezien ik zelf ook niets heb.![]()
Vraagje. Ben jij vanaf die link in de email, met die code, gelijk om 11 gaan inloggen of vanaf de tourpagina?quote:Op zondag 6 december 2015 11:31 schreef Wolken het volgende:
Ik heb 2 kaarten weten te scoren voor 6 juni. Meer was helaas niet mogelijk dus nu gaan mijn zus en mijn beste vriendin samen aangezien ik ook al naar Keulen ga en ik vind dat mensen die nog niet zijn geweest eerder mogen gaan dan dat ik 2 keer ga.
Argh! Wat erg.quote:Op zondag 6 december 2015 11:35 schreef Irrem het volgende:
Gewoon er doorheen komen, code invullen en als je op de pagina komt om kaarten te selecteren een melding 'page not found' krijgen
Ja, dat deed ik dus ook. Maar het duurde dus even voor ie oversprong. Te lang, denk ik. Op de laptop 3 pagina's voor me waar na 11:02 was Buy tickets kwam te staan. Terwijl ik bleef f5en.quote:Op zondag 6 december 2015 11:36 schreef Wolken het volgende:
Ik had om kwart voor 11 via de link van de site ingelogd en toen de hele tijd op refresh zitten drukken totdat de verkoop open ging.
Ik had dit keer maar 1 laptop, afgelopen vrijdag zat ik met een heel team en hadden we ook niks. Het is gewoon mazzel hebben.quote:Op zondag 6 december 2015 11:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik dus ook. Maar het duurde dus even voor ie oversprong. Te lang, denk ik. Op de laptop 3 pagina's voor me waar na 11:02 was Buy tickets kwam te staan. Terwijl ik bleef f5en.
Zonde.quote:Op zondag 6 december 2015 11:51 schreef Irrem het volgende:
[..]
....en dan realiseren dat het waarschijnlijk aan de cookie instellingen ligt. Zo dom
Die heeft inderdaad niet te klagen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:01 schreef Chelle23 het volgende:
Hier ook niks.... wat een zenuwsloperij. Ik heb gelukkig mn kaartje al maar zat nu voor een collega.
Morgen weer een x proberen.....
Denk dat ik ook maar 'Adele' wordt. Lekker binnen lopen zo haha
Nopequote:
Cookies weggooien, kom je er vanzelf weer in.quote:Op maandag 7 december 2015 08:49 schreef Chelle23 het volgende:
Bij mij wel, en blijf nu verversen en komt ook geen wachtrij terug
quote:Tickets zijn nog niet beschikbaar, want de online verkoop is nog niet gestart.
Probeer het later opnieuw, selecteer een andere datum of start een nieuwe zoekopdracht.
Houd de hierboven genoemde voorverkoop datum in de gaten.
hoe gooi ik cookies weg van een adroid fone?quote:Op maandag 7 december 2015 08:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Cookies weggooien, kom je er vanzelf weer in.
Ik snap overigens nog steeds geen kloot van al die wachtrijen bij Ticketmaster
Waarbij Seatwave altijd de jackpot wint.quote:
Pff, ben net ook de wachtrij uitgegooid. Om te janken dat systeem van Ticketmasterquote:
Een soort intelligentietest vóór je kaartjes mag kopen? Nah. Gewoon kaarten individueel op naam zetten en het scheelt minimaal de helft, schat ik zo maar...quote:Op maandag 7 december 2015 09:44 schreef Meike26 het volgende:
Ik had er laatst al aan gedacht, is het niet beter als je een soort van spellen-reeks moet spelen, voor je in een echte wachtrij terecht komt. spellen worden om een bepaalde tijd gelanceerd, en dan maar zien wie de eersten zijn die quiz, doolhof, sudoku en ... oplossen.
Laat je wel ruimte voor mij overquote:Op maandag 7 december 2015 09:47 schreef Lastpost het volgende:
Ach die wachtrij geeft je in ieder het gevoel dat je dichterbij komt terwijl het feitelijk gewoon toeval is wie er door komt, zit totaal geen logica achter qua inlogtijd, locatie etc.
Zit ditmaal met 16 browsers met verschillende IP's van verschillende ISP's in de wachtrij, zullen zien of het helpt.
Wat een verschrikkelijk idee.quote:Op maandag 7 december 2015 09:44 schreef Meike26 het volgende:
Ik had er laatst al aan gedacht, is het niet beter als je een soort van spellen-reeks moet spelen, voor je in een echte wachtrij terecht komt. spellen worden om een bepaalde tijd gelanceerd, en dan maar zien wie de eersten zijn die quiz, doolhof, sudoku en ... oplossen.
Dit graag iddquote:Op maandag 7 december 2015 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een soort intelligentietest vóór je kaartjes mag kopen? Nah. Gewoon kaarten individueel op naam zetten en het scheelt minimaal de helft, schat ik zo maar...
Eigenlijk ben ik de laatste 3 keren al zo murw gebeukt dat ik er niet eens meer nerveus van benquote:
Ik ga meestal niet naar concerten van grote artiesten. Maar Coldplay en Adele die wilde ik enorm graag zien. Ik schoot helemaal in de stress bij Coldplay toen ik die stomme codes in moest voeren omdat ze bang zijn dat ik een robot benquote:Op maandag 7 december 2015 09:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik de laatste 3 keren al zo murw gebeukt dat ik er niet eens meer nerveus van ben
Nee, geen intelligentietesten... Dan zou ik nooit aan tickets kunnen komenquote:Op maandag 7 december 2015 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een soort intelligentietest vóór je kaartjes mag kopen? Nah. Gewoon kaarten individueel op naam zetten en het scheelt minimaal de helft, schat ik zo maar...
quote:Op maandag 7 december 2015 09:53 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nee, geen intelligentietesten... Dan zou ik nooit aan tickets kunnen komen
Moet je dan niet gewoon ergens op klikken ?quote:Op maandag 7 december 2015 09:53 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ik ga meestal niet naar concerten van grote artiesten. Maar Coldplay en Adele die wilde ik enorm graag zien. Ik schoot helemaal in de stress bij Coldplay toen ik die stomme codes in moest voeren omdat ze bang zijn dat ik een robot ben.
Nee, zijn capatcha's, dus lekker typen op de meest rare woorden.quote:Op maandag 7 december 2015 09:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Moet je dan niet gewoon ergens op klikken ?
*zucht*quote:De wachttijd bedraagt meer dan 60 minuten.
En daar ga je dan met de bus met een strippenkaart heen?quote:Op maandag 7 december 2015 09:54 schreef Lastpost het volgende:
Wat mij betreft doeken ze die hele internet-verkopen gewoon op, gewoon 1 op 1 verkoop én op naam en weer oldskool voor de ticketbox liggen met de slaapzak. #ouwezak
Ideaal. Vooral na de 50ste keer die dingen overtypen omdat ie weer geen kaarten kon vinden want op een gegeven moment pakte ie niet meer wat ik typte en deed ie het pas weer in een andere browser.quote:Op maandag 7 december 2015 09:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, zijn capatcha's, dus lekker typen op de meest rare woorden.
Je mag ook mij helpen?quote:Op maandag 7 december 2015 09:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu ook aan het proberen om een collega te helpen met kaartjes. Ben benieuwd.
Gewoon lopend.quote:Op maandag 7 december 2015 09:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En daar ga je dan met de bus met een strippenkaart heen?
Timing maakt echt niets uit. Heb soms al voor 10 uur geklikt en kwam erin, soms na 10 uur en kwam erin.quote:Op maandag 7 december 2015 09:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik hoopte het goed getimed te hebben maar blijkt net niet. Nu maar hopen dat er straks nog kaarten zijn.
They see me rolling in the deep, they're hating!quote:Op maandag 7 december 2015 10:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ga straks op Facebook genieten van haatreacties op Ticketmaster.
Ach we gaan het zien. Kaartjes zijn niet voor mij zelf. Dus maakt me weinig uit.quote:
Vanaf hoe laat ingelogd?quote:Op maandag 7 december 2015 10:09 schreef GotC het volgende:
Had maar 1 browser/tab open ook. Op m'n telefoon
Haha je moet soms geluk hebben ja. Had toen de Peppers naar NL kwamen binnen een minuut kaarten. Lot uit de loterij.quote:Op maandag 7 december 2015 10:09 schreef GotC het volgende:
Had maar 1 browser/tab open ook. Op m'n telefoon
Maakt Niks uit. Om10 uur moet je toch refreshen. Al zit je om 6 uur opquote:
Had ik vorige keer ook ja.quote:Op maandag 7 december 2015 10:11 schreef onlogisch het volgende:
Er klopt geen ruk van die wachttijd. Browser A geeft 30 tot 60 minuten aan, Brower B die ik open, geeft nog maar 30 min aan.
Haha inderdaad, je pakt je koffie, net als je wegloopt ben je erdoor.quote:Op maandag 7 december 2015 10:15 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
Ik moet een kop koffie pakken van Ticketmaster, maar durf niet omdat ik dan misschien iets mis.
quote:Goeiemorgen Adele fans, gaat het nog? We werken er hard aan alle reservering te verwerken. Blijf rustig zitten, refresh niet, maak een adelfie of pak nog een kop koffie.
Ticketmaster.quote:Op maandag 7 december 2015 10:16 schreef onlogisch het volgende:
Mijn wachtrij was klaar en ik word er uitgegooid en mag weer opnieuw aansluiten
Zo onlogisch ..quote:Op maandag 7 december 2015 10:16 schreef onlogisch het volgende:
This is the end... hold your breath and count to 10000.quote:Op maandag 7 december 2015 10:16 schreef onlogisch het volgende:
Als je kaarten hebt gekocht kun je meestal nog eens gelijk kopen, is echt raar.quote:Op maandag 7 december 2015 10:17 schreef GotC het volgende:
Probeerde net voor de lol nog eens.. Ik kon net voor de zaterdag alleen nog voor vak 201 kopen.Dus weer laten gaan.
Klopt ja, zo had ik voor m'n gehele vriendenkring Pinkpop kaarten destijds.quote:Op maandag 7 december 2015 10:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als je kaarten hebt gekocht kun je meestal nog eens gelijk kopen, is echt raar.
Vandaar dat die verkoop sites zoveel in kunnen slaan ..quote:Op maandag 7 december 2015 10:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als je kaarten hebt gekocht kun je meestal nog eens gelijk kopen, is echt raar.
Collega van mij gebruikt dat trucje ook(ook toen bij de vorige Adele concerten), had gekocht en kon daarna nog eens kopen, dus maakte daar mooi gebruik van.quote:Op maandag 7 december 2015 10:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt ja, zo had ik voor m'n gehele vriendenkring Pinkpop kaarten destijds.
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op maandag 07-12-2015 om 10:18:25Helaas! Alle twee de shows zijn uitverkocht! reageer retweet
Koop ze dan en verkoop zequote:Op maandag 7 december 2015 10:17 schreef GotC het volgende:
Probeerde net voor de lol nog eens.. Ik kon net voor de zaterdag alleen nog voor vak 201 kopen.Dus weer laten gaan.
Dus als al die mensen dan even uit de wachtrij gaan zodat ik door kan gaan is er misschien nog kans.quote:Adele fans: Alle shows zijn uitverkocht. Het heeft geen zin meer om het te proberen.
Ik ben er gVD net 10 seconden in voordat deze tweet werd geplaatst...niets meer....quote:Op maandag 7 december 2015 10:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op maandag 07-12-2015 om 10:18:25Helaas! Alle twee de shows zijn uitverkocht! reageer retweet
Ja dan meldt Ticketmaster het wel. Het is nu echt echt uitverkocht.quote:Op maandag 7 december 2015 10:20 schreef MissLuna het volgende:
Er vallen vaak kaarten terug ivm mislukte betalingen. Blijven proberen!
Post er een paar hier... gedeelde smart is halve smartquote:Op maandag 7 december 2015 10:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ga nu naar de Facebook en Twitter van Ticketmaster, genieten van de haat.
Gebeurt wel vaker hoor dat Ticketmaster het meldt én de site zelf uitverkocht aangeeft en je daarna nog een ticket kunt scoren.quote:Op maandag 7 december 2015 10:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja dan meldt Ticketmaster het wel. Het is nu echt echt uitverkocht.
Dit. Zo kwam een vriend alsnog aan Coldplay kaarten,quote:Op maandag 7 december 2015 10:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker hoor dat Ticketmaster het meldt én de site zelf uitverkocht aangeeft en je daarna nog een ticket kunt scoren.
Verkoop bij AC/DC was net zo dramatischquote:Op maandag 7 december 2015 10:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Blij dat ik een metalhead ben, daar heb je dit soort gezeik (zo goed als) niet.
Zo scoorde ik nog een U2 staplaats-ticket ruim anderhalf (!) uur na de start van de verkoop.quote:Op maandag 7 december 2015 10:23 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Dit. Zo kwam een vriend alsnog aan Coldplay kaarten,
Ga je nog wel een concertverslagje posten?quote:
Ja en Rammstein ook wel eens, maar daar heb je niet 4 concerten waar heel Nederland leip van wordt.quote:Op maandag 7 december 2015 10:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Verkoop bij AC/DC was net zo dramatisch
Had ik ook.quote:Op maandag 7 december 2015 10:16 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2015 10:22 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Post er een paar hier... gedeelde smart is halve smart
twitter:whytrygrande twitterde op maandag 07-12-2015 om 10:28:29@Ticketmaster_NL wat heb jullie een kut website echt verschrikkelijk met GEEN vriendelijke groet reageer retweet
Onder het excuus: Helaas kunnen wij niet.quote:Op maandag 7 december 2015 10:29 schreef HeyFreak het volgende:
Wat een teringsite. Werd er uit geflikkerd om vervolgens weer achteraan aan te sluiten
Gelukkig staan ze wel alweer voor woekerprijzen op marktplaats
Ik las juist dat je geen meerdere browsers/schermen zou mogen gebruiken omdat ticketmaster daarop let.quote:Op maandag 7 december 2015 10:27 schreef Melleyn het volgende:
Ik had 4 schermen open en m'n telefoon, komt ik er om 3 over 10 op m'n telefoon doorheen
twitter:lindavanputten twitterde op maandag 07-12-2015 om 10:28:01@nancyvurk @Ticketmaster_NL Ben ik dan om 05:30 voor opgestaan. Nutteloos. reageer retweet
Hahahaha wat een muts hé.quote:Op maandag 7 december 2015 10:30 schreef jcdragon het volgende:
twitter:lindavanputten twitterde op maandag 07-12-2015 om 10:28:01@nancyvurk @Ticketmaster_NL Ben ik dan om 05:30 voor opgestaan. Nutteloos. reageer retweet
![]()
En iemand die om 9:59 inlogde had hem wel (bij wijze van spreken).quote:Op maandag 7 december 2015 10:30 schreef jcdragon het volgende:
![]()
Mensen die denken dat als ze om 6 uur online gaan er wel in komen.quote:Op maandag 7 december 2015 10:32 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
En iemand die om 9:59 inlogde had hem wel (bij wijze van spreken).
Arenaquote:Op maandag 7 december 2015 10:33 schreef Leonos het volgende:
Waarom doet ze niet gewoon 2x ArenA. Scheelt haar optreden en meer mensen.
Win win
Hopelijk: Omdat ze slim is en beter geluid wil?quote:Op maandag 7 december 2015 10:33 schreef Leonos het volgende:
Waarom doet ze niet gewoon 2x ArenA. Scheelt haar optreden en meer mensen.
Win win
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Vraag_en_aanbodquote:Op maandag 7 december 2015 10:29 schreef HeyFreak het volgende:
Wat een teringsite. Werd er uit geflikkerd om vervolgens weer achteraan aan te sluiten
Gelukkig staan ze wel alweer voor woekerprijzen op marktplaats
Mwah, ik was er al door na een half uur wachten om 8 uur. Alleen de ticketpagina vernieuwde niet. Denk wel dat het zin heeft om van tevoren al door de wachtrij heen te gaan.quote:Op maandag 7 december 2015 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sowieso al die mensen die niet snappen dat het geen nut heeft om al om om 0600 in een wachtrij te gaan staan.
Natuurlijk!quote:Op maandag 7 december 2015 10:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ga je nog wel een concertverslagje posten?
En als je om tien voor tien online gaat kom je in een wachtrij van langer dan een uur. Dat werkt wel, bedoel je?quote:Op maandag 7 december 2015 10:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat als ze om 6 uur online gaan er wel in komen.![]()
![]()
![]()
Ik geniet hier wel weer van.
Ik heb tot nu toe altijd kaarten gekregen toen ik rond 10 uur in de wachtrij ging. Dus ja, dat heeft een grote kans van slagen.quote:Op maandag 7 december 2015 10:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als je om tien voor tien online gaat kom je in een wachtrij van langer dan een uur. Dat werkt wel, bedoel je?
In Ziggo Dome? Een intieme sessie?quote:Op maandag 7 december 2015 10:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarschijnlijk: Intieme sessie, Adele doet volgens mij geen tot weinig stadions aan(gok maar iets)
Ik denk het wel ja. Bofkontquote:Op maandag 7 december 2015 10:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Maar ben ik nou de enige hier die vandaag kaartjes heeft kunnen kopen
Ja kleinere capaciteit. Ze kan makkelijk Wembley uitverkopen maar kiest in Londen voor the O2.quote:
Iemand anders ook nog geloof ik...quote:Op maandag 7 december 2015 10:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Gewoon even wachten, had ik ook met Coldplay. Staat binnen een uur of twee wel in je account.quote:Op maandag 7 december 2015 10:36 schreef Roguee het volgende:
Mijn tickets zijn wel afgeschreven maar bij mijn ticketmaster account staat 'u heeft geen tickets voor aankomende events'.
Huh?
Ik ook vak 102quote:Op maandag 7 december 2015 10:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Ik heb ook kaarten, had heeeeeel veel geluk in de presale.quote:Op maandag 7 december 2015 10:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Iemand anders ook nog geloof ik...
Leuk.. kunnen we toch nog een beetje meegenieten ..
Thanks!quote:Op maandag 7 december 2015 10:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gewoon even wachten, had ik ook met Coldplay. Staat binnen een uur of twee wel in je account.
quote:Op maandag 7 december 2015 10:36 schreef Roguee het volgende:
Mijn tickets zijn wel afgeschreven maar bij mijn ticketmaster account staat 'u heeft geen tickets voor aankomende events'.
Huh?
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op maandag 07-12-2015 om 10:36:40@drownedinbooks Hi! Als het geld van je bankrekening is afgeschreven kan het max. 24u duren voordat je een bevestiging binnen hebt. reageer retweet
quote:Op maandag 7 december 2015 10:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Iemand anders ook nog geloof ik...
Leuk.. kunnen we toch nog een beetje meegenieten ..
Dat is inderdaad erg krom.quote:Op maandag 7 december 2015 10:39 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Ik had zo te lezen ook wel geluk wb wachtrij. Stond er vanaf half 9 in, geen andere browsers open, niet vernieuwd, niet eruit geknikkerd en om 10:04 kwam ik er doorheen.
Jammer dat als je er doorheen bent, je kan blijven kopen zonder wachtrij. Sloop dat er dan uit, dat haalt die massakopers er ook gelijk uit.
Nee grapjequote:
Serieus? Kan dat?quote:Op maandag 7 december 2015 10:39 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Ik had zo te lezen ook wel geluk wb wachtrij. Stond er vanaf half 9 in, geen andere browsers open, niet vernieuwd, niet eruit geknikkerd en om 10:04 kwam ik er doorheen.
Jammer dat als je er doorheen bent, je kan blijven kopen zonder wachtrij. Sloop dat er dan uit, dat haalt die massakopers er ook gelijk uit.
Moet je wel door de captcha heenquote:Op maandag 7 december 2015 10:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee grapje
Maar ik zou het wel kunnen automatiseren, volgende keer eens kijken of me dat lukt
Dat is best wel slecht.quote:Op maandag 7 december 2015 10:39 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Met Coldplay 4 gekocht en daarna kon ik er echt niet meer kopen. Dus er zit per account wel een limiet op.quote:Op maandag 7 december 2015 10:39 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar kun je telkens opnieuw kopen door een glitch in het systeem.quote:Op maandag 7 december 2015 10:42 schreef MissLuna het volgende:
Je kan toch maar max 4 kaarten per account kopen? Of per keer?
Ah dat klinkt pittig, ik heb wel ervaring met het oplossen van Captchas via code, maar dit klinkt als lastigequote:Op maandag 7 december 2015 10:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik moest em 6 keer refreshen omdat ik het zelf niet eens kon lezen
Denk nou niet dat je zo slim bent. Er zijn professionele scalper programma's te koop. Jij gaat dat probleem echt niet oplossen (mbt captcha). In Amerika/China gaan er honderduizenden euro's om in resale. Hier in NL is het maar kansloos. Daar worden kaarten voor bieber/swift en al voor 5000+ per kaartje verkocht voor Floor seats en verdienen mensen miljoenen. Tm heeft captcha goed in orde inmiddels, 3quote:Op maandag 7 december 2015 10:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah dat klinkt pittig, ik heb wel ervaring met het oplossen van Captchas via code, maar dit klinkt als lastige
Ik lees dat ze google Recaptcha gebruiken, die zijn vrij lastig op te lossen, maar denk niet dat ik achterlijke pietje ben ofzo.quote:Op maandag 7 december 2015 10:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Denk nou niet dat je zo slim bent. Er zijn professionele scalper programma's te koop. Jij gaat dat probleem echt niet oplossen (mbt captcha). In Amerika/China gaan er honderduizenden euro's om in resale. Hier in NL is het maar kansloos. Daar worden kaarten voor bieber/swift en al voor 5000+ per kaartje verkocht voor Floor seats en verdienen mensen miljoenen. Tm heeft captcha goed in orde inmiddels, 3
Jaar geleden veel minder. Toen kon veel meer.
Hetzelfde hierquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:37 schreef daan1601 het volgende:
Als iemand 1 ticket overheeft en die voor een normale prijs wil verkopen, stuur me een PM. Na vier keer proberen is het mij niet gelukt
quote:Op woensdag 9 december 2015 00:51 schreef Mark het volgende:
Stond vandaag in de krant dat er kaartjes voor meer dan 1700 euro aangeboden worden via.... Seatwave, oftewel Ticketmaster![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-euro-per-stuk.dhtml
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 9 december 2015 07:16 schreef GotC het volgende:
[..]Gestoord. Niemand trapt toch in dat Seatwave geneuzel? Hoop ik?
quote:Op woensdag 9 december 2015 00:51 schreef Mark het volgende:
Stond vandaag in de krant dat er kaartjes voor meer dan 1700 euro aangeboden worden via.... Seatwave, oftewel Ticketmaster![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-euro-per-stuk.dhtml
Er gaan miljoenen in om, dus ja. Mensen 'trappen' er in.quote:Op woensdag 9 december 2015 07:16 schreef GotC het volgende:
[..]Gestoord. Niemand trapt toch in dat Seatwave geneuzel? Hoop ik?
Kaartjes worden verkocht voor 1500euroquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:09 schreef Studiotje het volgende:
Kassa gaf aandacht aan de kaartjesproblemen, wederom.. kortzichtige deskundigen aan tafel
Dat eerste probleem, oke..quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kaartjes worden verkocht voor 1500euro
NEE... Ik kan er ook 10.000 bijzetten maar dan worden ze nog niet voor die prijs verkocht.. En SP begrijpt vrije markt idee ook niet echt.. Hier zijn ze al 12 jaar mee bezig bij de SP puur voor de publiciteit. En die 2 mutsen die die facebook pagina hebben opgezet snappen al helemaal niet hoe het werkt.. "ik ben om 5 uur ervoor opgestaan en nog geen tickets"![]()
Ach, er is best een argument te bedenken waarom het wat oneerlijk is om 10u de wachtrij te refresfen. Wie t eerst komt, t eerst maalt (net als vroeger) zal prima te verdedigen zijnquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kaartjes worden verkocht voor 1500euro
NEE... Ik kan er ook 10.000 bijzetten maar dan worden ze nog niet voor die prijs verkocht.. En SP begrijpt vrije markt idee ook niet echt.. Hier zijn ze al 12 jaar mee bezig bij de SP puur voor de publiciteit. En die 2 mutsen die die facebook pagina hebben opgezet snappen al helemaal niet hoe het werkt.. "ik ben om 5 uur ervoor opgestaan en nog geen tickets"![]()
En dan? zeggen; okay vanaf 2 uur 's nachts mag je op de website gaan? Of weken vantevoren?quote:Op zondag 13 december 2015 00:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ach, er is best een argument te bedenken waarom het wat oneerlijk is om 10u de wachtrij te refresfen. Wie t eerst komt, t eerst maalt (net als vroeger) zal prima te verdedigen zijn
Bewijs?? 100% onjuist en BS. Ze passen de prijs niet zelf aanquote:Op zondag 13 december 2015 08:43 schreef CoExist het volgende:
Ik heb veld tickets voor Muse en Coldplay en heb deze voor de grap ff op Seatwave gezet. Uiteraard ga ik zelf naar deze concerten en heb totaal niet de intentie om deze tickets tegen woekerprijzen te verkopen.
Enfin, je moet een online formulier invullen met de gegevens die op je ticket staan. De plaats, eventuele zicht beperkingen en natuurlijk de prijs.
Na dit te hebben ingevuld komt Seatwave met een prijs suggestie die je kan vragen voor je ticket.
Ik had mijn Coldplay ticket prijs opgegeven als ¤85,- en Seatwave maakt er doodleuk ¤197,- van.
Muse opgegeven als ¤65,- word ¤99,-
Uiteraard kun je de prijs wijzigen door deze te verlagen of erger, te verhogen tot astronomische bedragen.
Per verkocht ticket betaal je 10% succespremie en BTW aan Seatwave.
Zeer duister allemaal.
Wat is er veranderd dan??? 0.0 . Waarom is het nu een 'schimmig oplichters platform'? Werkwijze is nog exact hetzelfde. Net als die van Stubhub, Viagogo etc.quote:Op zondag 13 december 2015 08:43 schreef CoExist het volgende:
Mijn eerste en enige ervaring met Seatwave was in de zomer van 2009.
Ik heb toen 2 veld tickets gekocht voor U2 360 Tour in Wembley Stadium via Seatwave.
Face value prijs van ¤80,- met circa ¤30,- servicekosten en ¤15,-aan verzendingskosten er overheen en uiteindelijk heb ik ¤200,- betaald.
Echter zouden de tickets naar mijn huis worden verstuurd terwijl ik op dat moment in London zou zijn. In duidelijk mail overleg kon ik de tickets toen ophalen bij hun kantoor in London en kreeg zelfs de eerder betaalde portokosten terug.
Eigenaardig dat een bedrijf, wat mijn inziens begon met zeer goede intenties, nu een schimmig oplichters platform is.
Anders lees je mijn post ff opnieuw.quote:Op zondag 13 december 2015 16:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bewijs?? 100% onjuist en BS. Ze passen de prijs niet zelf aanJe bepaalt zelf de prijs en die kan je gewoon invoeren.
Wat is er 'duister' aan 10% succespremie? Dat zijn de commissie kosten als jij je tickets verkoopt. Koper betaalt ook 10-20% en op die commissies pakken zij hun winst en een deel daarvan gaat in garantiefonds voor als kaarten niet geldig zijn. Je kan ze ook zonder die 10% commissie aanbieden op markrtplaats etc en het zelf regelen.
[..]
Wat is er veranderd dan??? 0.0 . Waarom is het nu een 'schimmig oplichters platform'? Werkwijze is nog exact hetzelfde. Net als die van Stubhub, Viagogo etc.
Je mag blij zijn als jeje kaartjes daar gekocht hebt ipv Marktplaats. Mochten ze vals zijn zorgen die bedrijven voor nieuwe tickets voor je. Je betaalt dus ook meer voor die 'guarentee'. Zij sturen je vervangende kaartjes (soms betere) of je krijgt je geld terug.. Als jij valse kaartjes koopt bij MP etc. dan ben je gewoon je geld kwijt.
De naam van degene die het koopt staat op de tickets.quote:Op zondag 13 december 2015 08:22 schreef matthijst het volgende:
Ze zouden het allemaal vrij simpel kunnen doen: print namen op de kaarten bij de echt grote artiesten (Adèle, Stones, Prince, noem s wat). Als je niet kunt kan je ze tot een maand ervoor via internet annuleren en krijg je je geld terug. Ticketmaster kan ze dan alsnog verkopen.
Namen controleren is dan optioneel. Alleen het idee al dat je gecontroleerd kunt worden schrikt mensen af.
Oh. Das nieuw zeker, of alleen bij Adele, of bij etickets.quote:Op zondag 13 december 2015 16:57 schreef Happel het volgende:
[..]
De naam van degene die het koopt staat op de tickets.
Ik denk alleen op etickets jaquote:Op zondag 13 december 2015 18:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Oh. Das nieuw zeker, of alleen bij Adele, of bij etickets.
Pas nog voor twee concerten kaarten besteld bij TM en daar staat geen naam op.
Doorverkopen op zich, ach, dat hoort erbij, maar laat TM dan iig een fatsoenlijke site bouwen ipv deze vage loterij.
Doe ook geen moeite, alles is al weg. Was er net doorheen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:06 schreef satecl het volgende:
Ik zit op kantoor en dacht: Ach ik probeer het gewoon. Daar kan ik m'n meisje mee blij maken. Vanaf 12:40 in de wachtrij, maar ik lijk er niet door te komen.
Oké bedankt, dan kan ik gaan lunchenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe ook geen moeite, alles is al weg. Was er net doorheen.
Haha nice, ik zat drie rijen achter jequote:Op donderdag 2 juni 2016 01:35 schreef Studiotje het volgende:
Het was heel gaaf, zeker toen ze even naar me keek en zei: "I like your Mickey Mouse t-shirt".
Ze zag me![]()
![]()
![]()
Ik denk 3/4 nieuw 1/4 oud, heb ze niet geteld. Alleen 'All i ask' gemist volgens mijquote:Op donderdag 2 juni 2016 06:07 schreef GotC het volgende:
Klinkt goooeeed
Was het een mix van oude en nieuwe nummers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |