hoe gooi ik cookies weg van een adroid fone?quote:Op maandag 7 december 2015 08:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Cookies weggooien, kom je er vanzelf weer in.
Ik snap overigens nog steeds geen kloot van al die wachtrijen bij Ticketmaster
Waarbij Seatwave altijd de jackpot wint.quote:
Pff, ben net ook de wachtrij uitgegooid. Om te janken dat systeem van Ticketmasterquote:
Een soort intelligentietest vóór je kaartjes mag kopen? Nah. Gewoon kaarten individueel op naam zetten en het scheelt minimaal de helft, schat ik zo maar...quote:Op maandag 7 december 2015 09:44 schreef Meike26 het volgende:
Ik had er laatst al aan gedacht, is het niet beter als je een soort van spellen-reeks moet spelen, voor je in een echte wachtrij terecht komt. spellen worden om een bepaalde tijd gelanceerd, en dan maar zien wie de eersten zijn die quiz, doolhof, sudoku en ... oplossen.
Laat je wel ruimte voor mij overquote:Op maandag 7 december 2015 09:47 schreef Lastpost het volgende:
Ach die wachtrij geeft je in ieder het gevoel dat je dichterbij komt terwijl het feitelijk gewoon toeval is wie er door komt, zit totaal geen logica achter qua inlogtijd, locatie etc.
Zit ditmaal met 16 browsers met verschillende IP's van verschillende ISP's in de wachtrij, zullen zien of het helpt.
Wat een verschrikkelijk idee.quote:Op maandag 7 december 2015 09:44 schreef Meike26 het volgende:
Ik had er laatst al aan gedacht, is het niet beter als je een soort van spellen-reeks moet spelen, voor je in een echte wachtrij terecht komt. spellen worden om een bepaalde tijd gelanceerd, en dan maar zien wie de eersten zijn die quiz, doolhof, sudoku en ... oplossen.
Dit graag iddquote:Op maandag 7 december 2015 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een soort intelligentietest vóór je kaartjes mag kopen? Nah. Gewoon kaarten individueel op naam zetten en het scheelt minimaal de helft, schat ik zo maar...
Eigenlijk ben ik de laatste 3 keren al zo murw gebeukt dat ik er niet eens meer nerveus van benquote:
Ik ga meestal niet naar concerten van grote artiesten. Maar Coldplay en Adele die wilde ik enorm graag zien. Ik schoot helemaal in de stress bij Coldplay toen ik die stomme codes in moest voeren omdat ze bang zijn dat ik een robot benquote:Op maandag 7 december 2015 09:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik de laatste 3 keren al zo murw gebeukt dat ik er niet eens meer nerveus van ben
Nee, geen intelligentietesten... Dan zou ik nooit aan tickets kunnen komenquote:Op maandag 7 december 2015 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een soort intelligentietest vóór je kaartjes mag kopen? Nah. Gewoon kaarten individueel op naam zetten en het scheelt minimaal de helft, schat ik zo maar...
quote:Op maandag 7 december 2015 09:53 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nee, geen intelligentietesten... Dan zou ik nooit aan tickets kunnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |