En dan besteden aan een cursus bezittelijk voornaamwoorden?quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:32 schreef hiddit het volgende:
[..]
voor die bedragen zou ik met liefde me kaartje door willen verkopen
Echt hè.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:32 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Voor dat bedrag geef ik ook met alle liefde mijn kaartjes voor Adele weg
Niemand die proxy's gebruikt zo te zien.. dus heeft het zo weinig nut hoe ze het doenquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo doen sommige leraren het:
[ afbeelding ]
Ik probeerde die kaarten ook alleen op de kop te tikken voor de verkoop.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:32 schreef hiddit het volgende:
[..]
voor die bedragen zou ik met liefde me kaartje door willen verkopen
maandag gaat die verkoop inquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:34 schreef kreuk050 het volgende:
4 en 6 juni komen er bij vanaf 7 december! zie adele.com
quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
En dan besteden aan een cursus bezittelijk voornaamwoorden?
Neequote:Op vrijdag 4 december 2015 10:34 schreef PeeJie_ het volgende:
Maar het komt er eigenlijk op neer dat je dus om 9 uur al in de wachtrij kon staan en dat die wachtrij uiteindelijk ook voor de uiteindelijke tickets zou zijn. Terwijl er wordt aangegeven dat die wachtrij pas om 10 uur begint.
Dit.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:33 schreef iBenny het volgende:
http://www.upcoming.nl/ki(...)t-vanochtend-te-f5en
Werkt het niet op ip?quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo doen sommige leraren het:
[ afbeelding ]
Dan heeft dat dus weinig zin?quote:
Nog een keer in de stress gaan?quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:34 schreef kreuk050 het volgende:
4 en 6 juni komen er bij vanaf 7 december! zie adele.com
Met mijn telefoon was ik bijna aan de beurt, maar met mijn laptop begon de wachtrij gewoon helemaal opnieuw vanaf 10 uur en duurde minstens zo langs.quote:
8 uur was er hier al een wachtrij.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:36 schreef jcdragon het volgende:
Hoe laat zaten jullie al op de site dan ?
Ook geen tickets?quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
8 uur was er hier al een wachtrij.
Ik keek om half 9 even en koos tickets voor The Cure, kwam daar gewoon niet door wegens al die mensen die al zaten te wachten op Adele.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
8 uur was er hier al een wachtrij.
Is allang voorbij.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:43 schreef matthijst het volgende:
Hoe werkt die presale? Met een code, of directe link?
Die was woensdag... met een code ja. En een 3 uur durende wachtrij.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:43 schreef matthijst het volgende:
Hoe werkt die presale? Met een code, of directe link?
quote:Existing members of Adele.com in the UK & Europe will receive an email on Friday 4th December with instructions on how to access advance sales on Sunday 6th December
Echt waar?quote:
Oh balen, kan je dus geen lid meer van wordenquote:
Precies. Daarom vroeg ik t ookquote:
Succesquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh chill. Op zondag dus de verkoop. Dan kan ik wel.
Hehe, de tijd en geld die je in een paar uur concert moet stoppen is inderdaad wel een beetje too muchquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Weer drie uur in de wachtrij voor niks. Nee bedankt.
Die is persoonsgebonden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Precies. Daarom vroeg ik t ook
Nog fokkers al lid die die code voor zondag kunnen Pm-en?
Want? Pure emotie zo'n reactie.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:52 schreef Jaytje07 het volgende:
Afschieten dat soort mensen die de tickets opkopen en voor woekerprijzen verkopen
Nee, is geen emotie. Meen het. Ik ben gewoon tegen die shit van kaartjes opkopen voor je eigen gewinquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Want? Pure emotie zo'n reactie.
Als er veel vraag naar een schilderij is of iets anders worden die prijzen ook opgevoerd hoor.
Ik ook hoor. Zeker als voor opgezet plan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:57 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nee, is geen emotie. Meen het. Ik ben gewoon tegen die shit van kaartjes opkopen voor je eigen gewin
Ach that's life. Als er veel vraag naar iets is loopt de prijs nou eenmaal op en blijkbaar verkopen ze die kaarten ook wel voor die absurde bedragen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:57 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nee, is geen emotie. Meen het. Ik ben gewoon tegen die shit van kaartjes opkopen voor je eigen gewin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |